Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1435 posts, 394756 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee georgica2704

Da, dinspre centru spre cartier.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Eu cred că liniile care sunt acum, sunt cele mai bune, altfel linia77/74 ar fi avut un interval de succedare prea mic, iar 73 prea mare!
Linia 77 actuala are (ar trebui) troleibuzele din 76 și 77, iar actuala 73 are troleibuzele din 73 și 74, deci cele doua linii ar trebui sa aiba același interval de succedare!

 


Re: Propuneri de noi trasee cobradinberceni

Era buna statia in rond pentru 77, dar ce poti sa le ceri "dăştepţilor" de la RATB...

 


Re: Propuneri de noi trasee Alex27

Eu cred ca linia 4 ar putea merge si acum intre Zetarilor si Lacul Tei pe traseul Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului, Bd. Gheorghe Sincai, Str. Nerva Traian, Str. Octavian Goga, Calea Vitan, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan Cel Mare, Str. Lizeanu, Bd. Lacul Tei. Dupa finalizarea pasajului Piata Sudului ar putea merge pe traseul fostului 17 sau ar putea ramane asa. Linia ar putea fi tinuta de depourile Giurgiu si Colentina.

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

Cu ce vagoane ?  :roll:

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Judith wrote:
A trecut mai mult de un an si nimic nou... :(

Are cineva idee cum pot merge intr-o audienta de la cineva de la RATB?

Multumesc!

A mai trecut inca un an si un pic si au venit vestile bune de la RATB! :)

Linia de autobuze 117 va avea traseu prelungit

Începând cu data de 01.06.2016, linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Piaţa Sf. Vineri” şi intersecţia Şos. Sălaj/Str. Bacău, apoi pe traseu prelungit, pe Şos. Sălaj, până la noul capăt de linie ,,Cartier Rahova”, cu întoarcere pe Şos. Sălaj, Str. Bacău, Str. Humuleşti şi în continuare pe traseul actual.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor opri în noile staţii: ,,Bacău”, amplasată pe Str. Sălaj după intersecţia cu Str. Bacău, ,,Piaţa Pucheni” (în ambele sensuri), situate la intersecţia cu Str. Munţii Carpaţi, respectiv în staţiile din zona terminalului ,,Cartier Rahova” (ambele sensuri).


Noua statie-terminus a fost amenajata chiar langa blocul meu, fac maxim un minut pana in statie, iar orarul este extraordinar. O sa pot ajunge sa prind avionul de 8 dimineata spre exemplu folosind RATB (117+783), asta mi se parea incredibil acum cateva luni (5 lei vs. 40-50 la taxi).

Asta este orarul, mie mi se par niste ore foarte tari. 4:40? 23:15 dinspre centru? Oare credeti ca le vor respecta?

1.jpg (23.68 KB; downloaded 2530 times)


2.jpg (91.96 KB; downloaded 2532 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee Robert24

4:40 din cartier e plauzibil, avand in vedere accesul rapid.
23:15 din centru sigur nu. Ia-ti in calcul cam 10 minute mai devreme. La ora aia alearga sa se retraga cat mai repede.
Marea ineptie ramane denumirea statiei: "Cartier Rahova". Nu acolo este cartierul Rahova. Acolo este "Confort urban Rahova Residence". Cu totul altceva.... RATB-isme.

 


Re: Propuneri de noi trasee Daddy

WAYNEN wrote:
Părerea mea ar trebui ca linia 220 să revină la ,,Vulcan" in sud şi să fie prelungită la ,,Ghencea" în nord.Linia 125 ar trebui dus pe Turnu Măgurele,apoi pe Pogoanele până la ,,Progresul" înglobându-l şi pe 216.Linia 313 ar trebui prelungită până la ,,Arcade Berceni".

Prelungirile de linii duc, in general, la intervale de succedare mai mari sau poate chiar spargerea liniei, cazul lui 102. 125+216 poate ca ar merita, i-ar scoate pe cei de la depou si de la CET la metrou. 313 la "Arcade" nu ar face decat sa prelungeasca inutil linia cu minim 15 minute pentru cativa calatori pe care ii poate prelua si 232 pentru deplasarea catre metrou sau centru. Totusi, zona aceea se dezvolta puternic imobiliar, cererea de transport va creste, nu m-ar mira ca in cativa ani sa-l duca si pe 313 mai jos, spre noile ansambluri.
GPS wrote:
Poate il prelungesc pe 73 pana la Vulcan, ma întreb cum ar arată troleibuz pe Metalurgiei!  :twisted:

Ar arata frumos. Cum ziceam mai sus, cererea va creste acolo, regia ar putea macar sa ia in calcul o astfel de idee, extinderea retelei spre sud, spre cartierul nou.

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Hello,

Revin cu problemele din cartierul meu. :)

In ultimele luni s-a rezolvat problema lipsei totale a transportului in comun, acum am in fata blocului o statie a autobuzului 227 (cam fantoma, ce-i drept!), dar si terminalul 117, de unde se pleaca la intervale foarte bune.

Totusi, ma gandeam eu, oare ar fi posibila schimbarea traseului autobuzului 220, pentru a ajunge si asta la noi in cartier? :)

Ma gandeam ca ar fi buna si o legatura cu sectorul 4, chiar o sa vorbesc cu vecinii sa facem cereri si in acest sens, am vazut ca pana acum nu au fost chiar fara reactie cererile noastre.

Dar, inainte de a face asta, as dori sa stiu de la voi daca ar fi posibil tehnic acest lucru.

 


Re: Propuneri de noi trasee Robert24

In primul rand, sunt multe zone unde nu exista transport in comun, iar acum catre acest mini-cartier ajung deja doua linii, una cu o frecventa foarte buna, alta cu o frecventa acceptabila pentru traseul pe care il are. Nu ti se par suficiente?
220 are menirea de a lega cart. Berceni cu cart. Rahova intr-un mod cat mai rapid.
Pur si simplu nu se justifica un ocol aiurea, mai ales atata vreme cat 220 asigura legatura atat cu 117, cat si 227.
220 ar putea foarte bine sa fie prelungit de la Piata Rahova catre cart. Ghencea pentru a asigura si o mai buna legatura, dar in niciun caz catre sudul Salajului.

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Nu este chiar mini-cartier, sunt mai multe zeci de blocuri si sute de case in zona. Si nu e vorba ca nu mi se pare suficient, dar ma gandeam ca nu ar fi un ocol prea mare pentru busul 220 sa faca stanga pe Sos. Salaj la intersectia cu 117, apoi sa urmeze traseul lui 117 pana la capat, sa mearga pe Str. Pucheni pana la Piata Rahova, iar apoi pe traseul actual pana in Berceni. Cred ca ar acoperi o zona si o populatie mult mai mare asa. :)

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

Judith wrote:
Nu este chiar mini-cartier, sunt mai multe zeci de blocuri si sute de case in zona. Si nu e vorba ca nu mi se pare suficient, dar ma gandeam ca nu ar fi un ocol prea mare pentru busul 220 sa faca stanga pe Sos. Salaj la intersectia cu 117, apoi sa urmeze traseul lui 117 pana la capat, sa mearga pe Str. Pucheni pana la Piata Rahova, iar apoi pe traseul actual pana in Berceni. Cred ca ar acoperi o zona si o populatie mult mai mare asa. :)

Deja credeti ca daca ati obtinut 2 linii , RATB o sa va dea cate doriti , eventual sa va i-a si din pat daca se poate. Faceti cereri sa aduca si 32 la voi in cartier , ba chiar si prelungirea lui 41 , ca de treb sa va lege si de Crangasi nu ?  :lol:  :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Din punctul meu de vedere,propunerea ta Judith,este buna,dar nu cu linia 220.Asa cum a spus si Robert24,linia 220 trebuie prelungita pana la ,,Ghencea" pe Strada Buzoieni,Strada Margeanului,Strada Petre Ispirescu si Bulevardul Ghencea.Daca vrei o linie pana in Berceni,se poate crea o linie 217 care sa aiba traseu comun cu 117 pana la Amurgului,apoi traseu comun cu 220 pana la ,,Vulcan".

 


Re: Propuneri de noi trasee Robert24

Nu uitati ca in prezent circula vreo 630 de autobuze, INSUFICIENTE pentru intervale adecvate liniilor si implicit traseelor actuale.
Asa cum am mai spus, in acest cartier sunt deja 2 linii din care una cu o frecventa chiar buna.
Sunt multe cartiere noi mari unde nu exista transport public (ex: cart. Greenfield) sau unde exista o singura linie care vine la mai mult de o ora (ex: cart. Splaiul Unirii)...

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420796 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use