Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1434 posts, 394223 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee TibiV

Eu pur si simplu uitasem ca mai exista 101...
Desi am trait zeci de ani la "originea" acestei linii, si am folosit-o din greu... Dar cu muuulti ani in urma.
Ceea ce a ramas din 101 este o gluma... Proasta.

 


Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

101 trebuie sa ajunga in Pipera din nou, sa ajute metroul si tramvaiele; era o linie de baza la inceputuri, intre Cinescoape si 23 August (Faur). De pe platforma Pipera se putea ajunge in centru (Romana) cu autobuzele 106, 129 si 172 iar in cartierele de est cu 101. La inceptului anilor 80 s-a facut un 201 (infiintat inaintea renumerotarii din 1981 ca 101 barat rosu) ca ranforsare a lui 101 intre Pipera si Bucur Obor.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

# V3nt0R   vezi că ai făcut o mică  greșeală, Mihai Bravu e de la Dâmbovița la Bucur Obor iar Ștefan cel Mare e de la Obor la Dorobanți. Am corectat eu discret în text.

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Cum poti sa spui ca 101 merge 70-80% gol? :lol: Eu te contrazic cu ceea ce spui legat de gradul de utilizare. Am folosit linia la diverse ore din zi si stiu ce zic. Intre Faur si Titan are clientii lui "fideli" metroului, plus cei care merg spre Obor (pensionari mare majoritate, dar asta e). Pe Pantelimon la fel, e destul de folosit pentru ca vine mai bine ca tramvaiele etc. Iar legat de traseu, asta e varianta cea mai buna pentru a nu pierde curse in trafic spre Doamna Ghica... cu toate ca pierde ceva timp (10-15 minute) intre rond si intersectia cu Ziduri Mosi.

La ce nu te contrazic, e turatia slaba a liniei (8-9 ture in extra-sezon estival si 6-7 vara)

 


Re: Propuneri de noi trasee V3nt0R

@andrei11 : corect, multumesc !
@cris_m : am precizat ca se plimba 70-80% gol in bucla facuta in zona Bucur Obor, nu pe tot traseul, iar pe sensul Faur - Bucur Obor este plin doar daca un 335 sau un tramvai pe Pantelimon nu a mai trecut de ceva timp, altfel, in afara de cativa pensionari cum ai spus si tu, nu mai are clienti de baza care sa foloseasca traseul catre capat .

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Nu poti sa desfiintezi 143. Se va lasa cu rascoale in Baicului. 143 asa cum este sincer e foarte bun. Asigura si legatura cu 14 ,36 si 101 pe Sos. Pantelimon, iar gradul de ocupare al acestei linii este foarte mare. Cat despre 243 sincer singura modificare pe care as aduce-o ar fi ca la Doamna Ghica sa faca stanga cu 143 si dupa dreapta la Teiul Doamnei cu intoarcere pe Strada Doamna Ghica.

 


Re: Propuneri de noi trasee V3nt0R

@ Chev Celios : nu cred. intre strada Doamna Ghica pe unde merge acum 243, si strada Dumitru Slugeru pe unde merge 143 sunt gen 500 de metri, cand 243 inca nu exista, oamenii care locuiau in blocurile dinspre Doamna Ghica mergeau aceeasi distanta pe jos pana la 143, cat ar merge teoretic cei din blocurile dinspre Dumitru Slugeru in cazul infiintari traseului propus de mine pe strada principala . Sunt maxim 10 minute de mers pe jos, eu sunt sigur ca ar aprecia ca pot iesi din cartier catre mai multe zone de interes in ambele sensuri, fara sa mai schimbe n trasee .

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

@Chev, lasa-ma sa am oaresce indoieli asupra revoltei de care zici. Multe chestii in orasul asta ar avea nevoie de niste revolte si n-am vazut niciuna.

 


Re: Propuneri de noi trasee Chev Celios

Cum ziceti voi. :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Am fost de multe ori pe acolo, mai ales la ora de varf.Daca e lipsa o masina pe aici e rupere. Nu odata a fost lasat 282 fara un tur si acel tur sa fie trimis in 143. Aceasta linie se califica direct la articulate dupa numarul de calatori. Va spun sincer 243 este o gura de aer pentru 143 iar daca il scoti nu o sa fie asa bine.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Chev Celios wrote:
Nu poti sa desfiintezi 143.

Eu aș dota autobuzele cu una bucată casier și 2 bucăți :
9-16-2017 6-27-10 PM.jpg (32.84 KB; downloaded 2961 times)

Mașinile alea sunt pline pentru  că toți merg moka. Linia e  echivalentul liniei  139 din Ferentari.
Dacă ar trebui să-și plătească călătoria să vezi cum ar merge toți pe jos.   :twisted:

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

Eu pe astia ii vreau Andrei:  :mrgreen:


 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Votez pt ultimii. Le-am vazut steagul pe brat  :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee V3nt0R

,Orice drum pe care il am in zona Piata Rahova - Alexandria - Ghencea, este o sursa de semi nervozitate pentru mine. Nu din cauza traficului, nicidecum, chiar si la problemele din el rezist mai mult. Imi amintesc RATB-ul acum cativa ani, 2009 - 2010. Era mai bun ca acum ? Discutabil, erau unele plusuri. Mai prost insa, 110% nu era. Iar in opinia mea, urmatoarele abominatii de linii sunt problema si cauza unui mic disconfort mental de cate ori imi amintesc ca ele exista :

185 - o gluma proasta unde se iroseste zilnic un autobuz, doar pentru ca cei din RATB au gandit prost terminalul Ghencea, pe care si l-au imaginat un nod extra important de autobuze, si au ramas cu spatiile goale si vor sa le umple ca sa nu se simta ca au fete de prosti . Pleaca non stop din terminal ori gol, ori cu o babuta care a iesit 30 de minute - 1 ora la plimbare, cat i se face mancarea la cuptor .
222 - o alta gluma proasta unde se irosesc la ora de varf 5 ( !!! ) autobuze, rezolvand asa zis frecventa lui 122. Frecventa care pe vremuri, cand a fost prelungita linia si erau 15-16 autobuze la ora de varf, era mai mult decat decenta. Deci, hai sa rezolvam o problema care nu exista, ciuntind in 2 o linie buna si parcul ei circulant. Consider ca si aceasta linie exista doar pentru ca idiotii au vrut sa umple capatul de la Ghencea cu ce nu trebuie .
227 - cladirea RATB, un birou obscur al unui expert in demografia Bucurestiului si planificator de rute de transport :  baiatul de 8 ani al stimatului : " Tati, ma lasi si pe mine sa deschid programul asta si sa fac si eu un traseu " ? Expertul : " da tata, hai joaca-te aici 10 minute ca am niste treaba, si dupa aia ma intorc " . Rezultatul ? Voi cita din alt clasic : " dupa care, puteti vedea ... " . Un alt autobuz ( posibil 2 la ora de varf ? ) irosit/e aiurea .
303 : cara aer, inteleg ca traseul asta, spre deosebire de celalalte, a fost facut cu bunavointa, dar pana ajunge un 303 odata pe ora, care merge 4 statii, in statia de pe Soseaua Bucuresti - Magurele ajung deja cateva preorasenesti si alte cateva dube, iar de la Depoul Alexandria pleaca gol. Alt autobuz irosit aiurea.
221 : pe asta l-am lasat la urma, pentru ca este un clasic al zonei. Multi oameni de pe forum i-au propus desfiintarea, altii destul de multi au sarit ca este singura legatura intre zona Ghencea si strada Valea Oltului si intersectia ei cu Bd. Timisoara. It's on me : cumpar eu cateva sticle de suc, chipsuri, halim ceva ce va place voua inainte, si stam la stalkerit cateva ore, cand considerati voi ca ar fi o ora de varf pentru aceasta linie, ca sa o vedem "at her peak "cum s-ar spune. De ani de zile, inca de cand erau DAC-uri, eu nu am vazut linia asta sa plece cu mai mult de 4-5 calatori de la Ghencea, si cel mai plin autobuz pe care l-am vazut pe aceasta linie a fost undeva pe la inceputul verii, pe Ramura de Nord, erau toate scaunele ocupate si vreo 5-6 oameni in picioare. Zona CET Vest este deservita mai mult decat bine de 136, care oricum se plimba semigol pe acolo ( 10 - 15 ) oameni, desi are interval din ce in ce mai bun lately . In opinia mea, alte 4 autobuze la ora de varf sunt irosite pe linia asta.

Facem un calcul simplu : 12 autobuze care se plimba carand aer. 12 autobuze din care macar 6 ar prinde bine atator linii ultra-aglomerate din acest Bucuresti. Daca as fi cineva cu putere de decizie, in urmatoarele 10 minute as semna directiva prin care toate aceste trasee sunt desfiintate in mod definitiv si irevocabil. As putea sa pun sume mari de bani pariu ca nu vor fi mai mult de 5 oameni in total care le-ar duce lipsa in mod real acestor linii. Ar uita de ele oricum dupa 1 saptamana si ei .

Ce as face cu aceste autobuze ? Le-as pastra prin zona. As pune 8 dintre ele pe 122, sa aiba linia din nou 15 - 16 autobuze la ora de varf, si sa mai ajute cineva 226-le ala supraincarcat pe Panduri si 13, si 385-ul la fel de incarcat pe tot traseul. As pune 2 dintre ele pe 302, singura linie din noua era care isi are locul in terminalul Ghencea, pleaca cu destui calatori din terminal, la Depoul Alexandria se face full . As pune unul pe 438 pentru ca si el pleaca full catre Bragadiru, chiar daca din cate stiu, sunt deja 2 ture pe aceasta linie. Nu strica absolut deloc inca una. Iar unul pe 126, care momentan admit ca nu are un traseu rentabil, dar cum metroul va schimba si reschimba traseele din zona mult timp pana cand va fi totul pus la punct, propun sa fie lasat, ia din greul 368-ului si al oamenilor care de obicei veneau din zona Academia Militara - Razoare catre Bd. 1 Mai si Tricodava, si am vazut ( printr-un noroc ciudat, pentru ca nu sunt multi oameni care mai prind un 126 in trafic these days ), de destule ori masinile fairly pline pe aceasta linie. Este ca o ocazie care dubleaza linii mai populare, dar binevenita in momentele cheie .

Imi pare rau pentru nostalgicii capatului din Ghencea, stiu ca acolo v-ati inceput multi pasiunea pentru transportul in comun, pe acolo au fost facute primele poze, primele statistici etc. dar in opinia mea, acel capat ar trebui sa fie folosit strict numai pentru tramvaie, preorasenesti, si un 302 nesperat de rentabil pentru multi probabil, cand au vazut ca va fi infiintat . Vremurile cand 122 si 126 plecau pline din capat s-au dus, oamenii isi iau masini, demografia se schimba, stadionul a ajuns abandonat etc. Sa nu uitam ca si 385 a intors la inceput acolo si pleca in forta arhiplin. Erau pur si simplu alte vremuri . Astept parerile voastre, bineinteles :) .

 


Re: Propuneri de noi trasee WAYNEN

Liniile RATB din Drumul Taberei ar trebui reorganizate dupa inaugurarea metroului din acest cartier.Cat despre transportul in cartierul Ghencea,ar trebui implementata o linie RATB pe Strada Bulgarus,Drumul Ghindarilor,Strada Ghidigeni,Strada Margelelor cu intoarcere prin Strada Dantelei.Zona aceea este in plina dezvoltare si este chiar necesara o linie RATB in zona.

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420697 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use