Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1429 posts, 393727 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee adila

Eu sunt de parere ca este binevenita insistenta locuitorilor acelei zone de a atrage cat mai multe linii RATB, iar daca se si mobilizeaza in grup cu atat mai bine. In Romania cu greu mai gasesti oameni cu spirit civic. Chiar daca nu se vor prelungi sau infiinta linii noi in cartierele noi ale Bucurestiului, oamenii trebuie sa-si manifeste dorinta pentru ele. Autoritatile in mod normal vor contoriza aceste cereri, si poate la un moment dat acestea vor fi si indeplinite. Ma bucur sa aud si oameni care se gandesc la solutii alternative pentru deplasare, alternative la cea cu masina personala evident.

 


Re: Propuneri de noi trasee Judith

Imi cer scuze daca cer prea mult, dar pana la urma ma gandesc ca nu ar fi ceva rau sa fie aici in cartier un terminal important pentru RATB, mai ales ca am discutat zilele trecute cu un sofer al liniei 117 si acesta mi-a spus ca este mult mai bine aici decat in capatul anterior, cel de pe Str. Bacau, unde erau injurati, scuipati sau chiar batuti de diferiti calatori.

Nu o sa mai insist cu propuneri de noi trasee, ce pot sa sper e ca o data cu venirea iernii RATB sa nu renunte la cele 2 linii (117, 227), pentru ca stiu ca anii trecuti utilajele de dezapezire ale primariei nu au ajuns si pe aici. Poate acum ca circula RATB prin cartier vor dezapezi arterele importante (Pucheni si Salaj).

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

Este mai bine decat la Bacau deoarece acolo li se furau banii . mancarea si hainele.

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee lucica

Nu inteleg de ce nu fuzioneaza liniile 124 cu 223,pe un traseu comun pana la Mihai Bravu/Calea Vitan,apoi traseul de baza a lui 124 pana la Opera.Nu vad rostul ducerii lui 223 la Cet Sud Vitan si mentinerea lui 124 care si asa mai mult nu circula decat circula.

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

lucica wrote:
Nu inteleg de ce nu fuzioneaza liniile 124 cu 223,pe un traseu comun pana la Mihai Bravu/Calea Vitan,apoi traseul de baza a lui 124 pana la Opera.Nu vad rostul ducerii lui 223 la Cet Sud Vitan si mentinerea lui 124 care si asa mai mult nu circula decat circula.

Este o idee buna , dar sunt anumite probleme :
1. In 223 sunt 2 ture , iar in 124 1 tura >>> deci 3 masini
2. Traseul ar fi de cel putin 15 kilometri si ar trebui facut in 70 de min pe semi-cursa . Asta ar duce la un interval de 45-60 la ore de varf si 70-75 la ora pranzului , iar in weekend cel putin 120-130 de minute
3. 223 are capatul la CET Sud pentru a prelua locuitorii cartierului de la 102,123,135,202

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

223 are menirea de a prelua călătorii din cartierul rezidențial din apropiere de Glina, având un interval de succedare bun, având in vedere cerința. 124 a fost făcut altfel la timpul lui, pe urma cei din RATB l-au adus in stadiul in care este astăzi, cu o singura tura pe un traseu imens. Daca le-ai unii ar rezulta un traseu foarte lung, care nu ar rezolva nimic, pentru ca noua linie nu ar mai îndeplini menirea lui 223, de a prelua călătorii din cartierul marginas, ci ar fi o linie care vine din an in Paste care leagă periferia de centru. O propunere mai buna ar fi mutarea capătului liniei 124 de la Romprim la Cart. Rezidențial Splaiul Unirii, dublându-l astfel pe 223, si scăzând intervalul pentru locuitorii cartierului.

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee lucica

124 când a fost înființata,a fost făcut acest lucru,ca să ajute aglomerația din 123 si avea 5 ture si 2-3 în weekend.Dupa s-a ales "praful"de ea și ultima dată că informație circulă ca aceasta linie este menținută pentru "Fundația Aisteda".Acum ca exista si 223-ul nu mai văd rolul menținerii acestei linii.Plus ca daca 223-ul ar duce direct la Opera,ar scoate lumea direct în centru si ar avea mai mare succes,bineinteles suplimentata cu 3-4 ture.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

3-4 ture de unde, sunt multe alte linii care au nevoie de acele ture! Care fac si ele la rândul lor legătura cu centrul sau linii care leagă poli importanți ai orașului! Pana una alta celor de pe Splai cred ca le ajunge 223 asa cum este acum.

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

Ar fi oportuna modificarea traseului 331 pe directia centru prin Bd Gloriei, Str Jiului.
Am observat ca multa lume de la Pta Presei alege varianta 331 pana la statia de metrou Jiului.
De la metrou Jiului ca sa ajungi in Pta Presei traseul este putin mai complicat fiind nevoit sa schimbi 2 autobuze, respectiv 112 si 331.

 


Re: Propuneri de noi trasee MikeT

Eu as vedea oportuna chiar prelungirea lui 331 pana la Petrom City (si eliminarea fantomei 331bis), apoi intoarcerea pe acelasi traseu ca ala de ducere, prin Bd. Gloriei si Str. Jiului. S-a dezvoltat mult zona Petrom City, iar intoarcerea pe acelasi traseu ca la dus este justificata cel putin prin asigurarea unei legaturi bune intre statia de Metrou Jiului si Casa Presei.

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu





Ma gandesc ca acesta ar putea fi chiar 312 care oricum dubleaza 381 / 313 / 616 pe anumite portiuni.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Nu stiu ce sa zic. 312 este util in Berceni, o prelungire pana la Rosetti nu ar strica. Bine ar fi mai util daca si turul ar fi prin Calea Vacaresti si Splaiul Unirii.
Totuși ar merge si un traseu: Piața de Gros - traseul actual - Calea Vacaresti - traseul prezentat mai sus - si apoi traseul actual - Piața de Gros. Însă sunt vise in moment ce 312 are doar 4 ture :!:

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Virajul stanga de pe Paleologu pe Carol este interzis. Si nici nu ar fi o idee buna sa fie permis, nici macar pentru RATB (avem tramvaie si statie de tramvaie inainte de semafor - care ar incomoda si ele autobuzele cand sunt in statie)
Pe Carol e coada de multe ori pana in intersectia cu Armand Calinescu/Paleologu de se blocheaza si intersectia.
Hristo Botev se ingusta intre Teodor Stefanescu si Coposu, plus dublu sens, plus masini parcate jumate pe carosabil. Semaforul de la intersectia cu Coposu tine putin. La orele de varf se face coada destul de mare pe Hristo Botev si pt semoaforul de la Mosilor si la Coposu; o varianta ar fi sa faca dreapta pe Mosilor si sa ajunga la Sf. Vineri apoi ca 385 pana la Mircea Voda.

Per total, as zice nu. Si in niciun caz cu autobuze de 12m.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

bercenicity wrote:
Virajul stanga de pe Paleologu pe Carol este interzis........

Paleologu este singura strapungere suficient de ingusta incit sa nu suporte alt transport pe ea ...
...si din pacate nu va exista in vecii vecilor o strapungere spre Colentina ...si cred ca nici metrou .
Nu se poate .

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use