Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1415 posts, 387645 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Nu stiu daca e cel mai bun loc, nefiind propriu-zis o propunere de traseu, dar azi mergand pe jos intre Aparatori si Luica mi-am dat seama inca o data cat de bun ar fi fost un bulevard lat acolo (fezabil acum cativa ani buni, mai putin in prezent) cu linie de tramvai pe mijloc si 2 benzi pe sens plus parcari in spic (de exemplu). Traficul e ingrozitor, autobuzele 102 mereu pline....

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Mereu pline si in format trenulet... cel putin in Titan asa ajung.

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Mi-ar fi folosit azi un trenulet :) n-a fost sa fie. 102 ar fi fost un excelent tramvai daca se luau niste masuri in acest sens acum macar 10-15 ani.

 


Re: Propuneri de noi trasee koala1712

Cum ar fi un traseu usor modificat al lui 222, astfel:

Cartier Latin - Valea Oltului - Valea Argesului - Dr Taberei Sud - Str Brasov - cu retur prin Dr Taberei Nord, iar apoi din nou pe Valea Argesului.
Astfel nu ar mai fi dublat 122-ul si s-ar crea o legatura intre Dr Taberei Sud si Dr Taberei Nord.

 


Re: Propuneri de noi trasee barbuandrei

Interesul in crearea lui 222 a fost ca locuitorii din Latin sa ajunga mai repede la 41 si 385. O deviere propusa de tine nu ar avantaja locuitorii din acea zona. O idee mai buna ar fi fost ca 122 sa aibe capatul la Ghencea, ca in vremurile vechi. Totodată, mutarea lui prin Drumul Taberei ar fi o dublare pentru liniile x68. De asemenea nu cred ca ar fi un interes mare pentru aceasta linie, fiind locuitor in zona si cunoscand situatia de aici.

 


Re: Propuneri de noi trasee neur000

Am două propuneri pentru modificarea traseelor de transport în comun pe Şoseaua Giurgiului.

Momentan toate mijloacele de transport în comun de pe această arteră funcţionează ca feeder pentru metrou. Aproape toţi călătorii din tramvaie se dau jos la Eroii Revoluţiei, spre cartier 16 Februarie, Militari sau Piaţa Unirii necirculând aproape nimeni.

Aş desfiinţa liniile 11 şi 25 şi aş introduce tramvaiele pe linia 7, între Piaţa Progresul şi Piaţa Unirii, care deocamdată au o cadenţă dezastruoasă, nimeni nu aşteaptă 7 ca să ajungă la Piaţa Unirii şi nimeni nu stă la Piaţa Unirii să aştepte tramvaiul 7, deoarece un timp de aşteptare de 20-25 de minute este intolerabil. Se poate ajunge mai repede cu metroul de la Piaţa Unirii la Eroii Revoluţiei şi apoi lua 11, 25, 323 decât dacă ai sta să aştepţi 7.

O dată desfiinţate liniile 11 şi 25 şi eliberate vagoanele, se poate mări cadenţa la un interval decent, de 2-3 minute, fapt care ar face ca tramvaiul 7 să fie folosit la întregul potenţial.

Aş muta staţia RATB în dreptul intrării la metrou pentru o transbordare eficientă. Sunt câteva sute de metri între staţia RATB şi metrou şi mii de oameni se înghesuie pe un trotuar destul de îngust la ore de vârf.

Pe Şoseaua Giurgiului trece şi autobuzul 323, cu un capăt la Zeţari şi celălalt la Timpuri Noi. Nu este extrem de folositor, nu multă lume vrea să ajungă la Timpuri Noi, majoritatea coboară la Eroii Revoluţiei la metrou sau la Tineretului la metrou. O mare parte din locuitorii cartierului nu îl pot folosi, doarece vine din Ferentari şi nu străbate decât parţial Şoseaua Giurgiului.

Aş propune revenirea la vechiul traseu al lui 323 (275) de dinainte ca împuşcatul să se apuce să facă trasee de nicăieri, către nicăieri:

CFR Progresul - Piaţa Victoriei

Dacă ar avea o cadenţă decentă, similară lui 381, ar avea un mare succes.

Nu văd de ce locuitorii din acest cartier nu ar avea şi ei dreptul la un transport măcar semidecent. Cred că aceste modificări ar scădea puţin şi încărcarea pe magistrala de metrou M2 şi ar scoate şi ceva maşini din trafic.

Alături de modificările de traseu mi-ar plăcea să văd un culoar unic pentru autobuz (măcar până la Tineretuilui) şi demarcarea liniei de tramvai cu gard sau stâlpişori.

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Chiar si cu un tramvai la 2-3 minute distanta Eroii Revolutiei - Unirii se parcurge mai repede cu metroul, deci ipoteza cade din start.

Apoi, 11 e o legatura foarte buna dinspre capete spre inelul central (si liniile 1 si 10). E drept, ma indoiesc ca este folosit mult intre capete (Giurgiului -Giulesti sau invers) dar asta nu il face inutil.

Linia 25 chiar e folosita pe relatia Giurgiului-Militari, e drept ca nu la fel de incarcata precum pana la metrou, dar in nici un caz nu e o legatura inutila in sine.

In final, faptul ca transportul de suprafata e feeder pentru metrou este absolut normal. Anormale sunt traseele care dubleaza metroul (cum ar fi 7, intr-o oarecare masura sau 381 in mare parte din traseu). Studiaza putin traseele de transport din alte orase europene si vei vedea ca la suprafata fix asta avem - feeder pt metrou.

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei98

Nu stiu unde ai vazut tu ca nu merge nimeni cu tramvaiele alea mai departe de Eroii Revolutiei si invers. De fiecare data cand merg cu 25 intre AFI si Eroii Revolutiei tramvaiele sunt aproape mereu pline. Si cand mai astept cateodata 7 la Piata Unirii se se ocupa toate scaunele inca de la capat, deci nu plimba aer.

 


Re: Propuneri de noi trasee TibiV

neur000 wrote:
O dată desfiinţate liniile 11 şi 25 şi eliberate vagoanele, se poate mări cadenţa la un interval decent, de 2-3 minute, fapt care ar face ca tramvaiul 7 să fie folosit la întregul potenţial.

Terminalul de la Unirii abia face fata cu 32 si, din cand in cand, cate un 7, 27 sau 47.
Ca sa nu mai vorbim ca nici traseul de pe Regina Maria nu cred ca poate duce mai multe tramvaie in forma actuala.

 


Re: Propuneri de noi trasee ikarus13

Sunt multe trasee de modificat. In zona respectiva si eu as face o schimbare. Dar nu as scapa de  25. As renunta la 7 si 11 si as pastra 25. De la Luica pana la Viilor sunt aceste 3 linii plus de la Eroii Revolutiei 1/10.
Oamenii din zona ca sa ajunga la Unirii au 7/11/25/323 pana la Eroii Revolutiei si dupa pot astepta 116/232 pana la Unirii. Nu trebuie sa aiba neaparat linie directa cum e 7. In plus terminalul de la Unirii nu ar face fata cu un 7 suplimentat.
Oricum fiecare are ideea lui dar normal se fac anumite studii si apoi se fac schimbarile. Studii pe care RATB nu le prea face din pacate.

 


Re: Propuneri de noi trasee Nicu24

Tramvaiul 7 este singura legătura electrică  cu Piata Unirii de la Progresului ,eu nu as merge pe astfel de varianta pentru organizarea traseelor si imbunatatirea frecvențelor de circulație ale lui 7,25 etc .
Nu stau in zona asa ca nu ma pot pronunta cum ar fi mai bine dar RATB nu ar desființa în veci linia 7.

 


Re: Propuneri de noi trasee neur000

ikarus13 wrote:
Oamenii din zona ca sa ajunga la Unirii au 7/11/25/323 pana la Eroii Revolutiei si dupa pot astepta 116/232 pana la Unirii. Nu trebuie sa aiba neaparat linie directa cum e 7.

Nu e aşa? Ar putea schimba de câteva ori, s-ar putea trezi cu o oră mai devreme dimineaţa, ca să aibe timp să stea în staţii, să ocolească şi să aştepte în trafic.

Poţi explica de ce alte cartiere mai puţin populate trebuie să aibă legătură rapidă cu centrul şi puncte majore de interes (Gara de Nord, Pipera, Obor) iar acest cartier aglomerat trebuie sacrificat?

Tramvaiul 7 este ca şi cum nu ar exista, vine extrem de rar. Am stat şi 25-30 de minute să îl aştept.

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Idealul de a avea putine schimburi este gresit - nu asa se construieste o retea de transport. Sunt doua directii care trebuie urmate:
1. Transportul de mare capacitate (METROU) = backbone, iar transportul de suprafara = feeder la metrou, eventual cu exceptia unor linii de metrou usor ce pot fi complementare metroului, avand autobuze (si eventual troleibuze) ca feeder pentru acestea.
2. Tarifare integrata = ma sui in duba la Jilava, iau apoi tramvaiul pana la Eroii Revolutiei si apoi merg cu metroul pana in Pipera, cu acelasi bilet (eventual orar, validat o singura data).

Cand aceste doua puncte sunt indeplinite, atunci putem vorbi de mici imbunatatiri, dar ideea de "schimburi putine" nu defineste un transport public eficient. Pentru ca nu asta il face eficient. Daca ne uitam in Bucuresti, vom vedea ca nici unul din cele doua puncte nu este indeplinit (1 partial, poate, dar 2 deloc).

In fine, poti da un exemplu concret de cartier mai putin populat care are o legatura directa si mai buna cu centrul?

 


Re: Propuneri de noi trasee Rare? 2001

Mai degrabă ar trebui lăsat 11 să întoarcă la Șura Mare, iar 7 să fie deviat la Zețarilor. Să se păstreze intervalul existent pe 11, ca să fie folosite mai puține tramvaie pe acea linie și cele disponibile să ajungă pe 7.

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use