Topic: Propuneri de noi trasee
1429 posts, 393849 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
În acest caz, se poate efectua staționarea turelor liniei 253 doar la CET Sud Vitan, unde există loc suficient de "garare".
Nu este necesara staționarea la ambele capete de linie.
Chev Celios wrote:
Nu ai loc de stationare la Helitube[...]
În acest caz, se poate efectua staționarea turelor liniei 253 doar la CET Sud Vitan, unde există loc suficient de "garare".
Nu este necesara staționarea la ambele capete de linie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Asa cum sunt acum, liniile sunt foarte ok. Nu trebuie lungite, chinuite samd. Ce se poate face, intr-adevar, o noua linie de tramvai de la Complex Titan pana la Dristor si de acolo sa mearga pe inel eventual spre Banu Manta, daca nu un capat de linie periferic. Nu mai spun de linii noi, modificari de linii gen 103 si 246 care se termina cel putin la unul din capete ca nuca in perete....
Asa cum sunt acum, liniile sunt foarte ok. Nu trebuie lungite, chinuite samd. Ce se poate face, intr-adevar, o noua linie de tramvai de la Complex Titan pana la Dristor si de acolo sa mearga pe inel eventual spre Banu Manta, daca nu un capat de linie periferic. Nu mai spun de linii noi, modificari de linii gen 103 si 246 care se termina cel putin la unul din capete ca nuca in perete....
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Și 103 și 246 fac legătură între cartier și metrou. Nu văd ce nu e bine.
Și 103 și 246 fac legătură între cartier și metrou. Nu văd ce nu e bine.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Bogdan Ciorascu
103 poti sa-l intorci comun cu 102 la Morarilor
246 l-ar putea duce eventual la CET Sud
103 poti sa-l intorci comun cu 102 la Morarilor
246 l-ar putea duce eventual la CET Sud
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Problema e cu capatul la Isovolta pentru 103, ce este asa special acolo? De ce nu merge in zona cartierului rezidential Metrpolitan (sau cum se numeste cel din spatele complexului comercial)? Oamenii aceia au aproape 1km de mers pe jos pana la o statie de metrou... De aici si ideea cu 246 de ce se opreste in fata complexului comercial? De ce nu merge si el spre Metropolitan?
GPS wrote:
Și 103 și 246 fac legătură între cartier și metrou. Nu văd ce nu e bine.
Problema e cu capatul la Isovolta pentru 103, ce este asa special acolo? De ce nu merge in zona cartierului rezidential Metrpolitan (sau cum se numeste cel din spatele complexului comercial)? Oamenii aceia au aproape 1km de mers pe jos pana la o statie de metrou... De aici si ideea cu 246 de ce se opreste in fata complexului comercial? De ce nu merge si el spre Metropolitan?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
barbuandrei
Orice modificare atrage de la bun început un interval de succedare mult mai mare decat cel prezent, deoarece nu se vor suplimenta liniile dupa modificarea lor, având un caz concret si recent, linia 135.
Bogdan Ciorascu wrote:
103 poti sa-l intorci comun cu 102 la Morarilor
246 l-ar putea duce eventual la CET Sud
Orice modificare atrage de la bun început un interval de succedare mult mai mare decat cel prezent, deoarece nu se vor suplimenta liniile dupa modificarea lor, având un caz concret si recent, linia 135.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
V2A
103 poate fi dus și la Cora Pantelimon, prin Șos. Dudești-Pantelimon, cu stațiile Republica, Nicolae Roșu și Cora Pantelimon. Nu ar fi o prelungire mare a traseului.
103 poate fi dus și la Cora Pantelimon, prin Șos. Dudești-Pantelimon, cu stațiile Republica, Nicolae Roșu și Cora Pantelimon. Nu ar fi o prelungire mare a traseului.
103.jpg (345.28 KB; downloaded 3607 times)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Bogdan Ciorascu
La 103 este o prelungire de doua statii )
Sa zicem ca la 246 ar fi ceva mai multe dar ai rezolva dilema 102/202 "prin spate"
La 103 este o prelungire de doua statii )
Sa zicem ca la 246 ar fi ceva mai multe dar ai rezolva dilema 102/202 "prin spate"
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
punmeister
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru introducerea autobuzelor școlare în zona unităților de învățământ din sectoarele 1 și 6 Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de Transporturi şi Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru introducerea autobuzelor școlare în zona unităților de învățământ din sectoarele 1 și 6 Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de Transporturi şi Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină
20191212_04.pdf
20191212_04.pdf (8.2 MB; downloaded 305 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
CiprianTRB
Nu este o tâmpenie... Degeaba sunt linii normale pe lângă scoli... Dacă în autobuzele de pe acele linii urca toți dubioșii iar părinților le este frica sa își trimită copiii în autobuze normale...
Si în Cluj, Brașov și Timișoara proiectul a fost un succes... De ce nu ar avea succes și la noi?
Nu este o tâmpenie... Degeaba sunt linii normale pe lângă scoli... Dacă în autobuzele de pe acele linii urca toți dubioșii iar părinților le este frica sa își trimită copiii în autobuze normale...
Si în Cluj, Brașov și Timișoara proiectul a fost un succes... De ce nu ar avea succes și la noi?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Pentru că în celelalte orașe menționate liniile leagă cartiere de școli din tot orașul. În schimb la București aceste linii încurajează discriminarea, având ca „țintă“ doar unele școli, cele bine văzute și nu toate unitățile de învățământ cum este normal.
Pentru că în celelalte orașe menționate liniile leagă cartiere de școli din tot orașul. În schimb la București aceste linii încurajează discriminarea, având ca „țintă“ doar unele școli, cele bine văzute și nu toate unitățile de învățământ cum este normal.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
- messe
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
messe
Cristi, adica cris_m, si GPS au dreptate, pentru cateva scoli vor fi scoase de la traseu cateva autobuze care, mai ales la ora de varf de dimineata, pot transporta un numar dublu (minim) de calatori comparativ cu numarul elevilor deserviti. De ce nu s-a gandit "duamna" sa achizitioneze microbuze scolare care sa deserveasca un numar de scoli aflate in zona precum microbuzele de la hypermarket?
Cristi, adica cris_m, si GPS au dreptate, pentru cateva scoli vor fi scoase de la traseu cateva autobuze care, mai ales la ora de varf de dimineata, pot transporta un numar dublu (minim) de calatori comparativ cu numarul elevilor deserviti. De ce nu s-a gandit "duamna" sa achizitioneze microbuze scolare care sa deserveasca un numar de scoli aflate in zona precum microbuzele de la hypermarket?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination