Topic: Propuneri de noi trasee
1436 posts, 394780 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Mircea, te referi cumva la o strapungere Calarasilor - Mosilor? Daca da, nu Paleologu este solutia, ci Mantuleasa. Mantuleasa are 0.5 km si uneste doua bulevarde <<sistematizate>>. Pe cand Paleologu unde te duce? In Carol I.
Si nu inteleg de ce nimeni nu vede autobuze pe stratute. Pe la Ateneu cum de incap si cu masini parcate? Dar 616 pe Mosilor vechi unde se ingusteaza foarte mult? Argumentul cu masinile parcate pica rapid daca se instaleaza stalpisori - desigur, este nevoie de un teamwork intre institutiile PMB. Un Citaro este putin mai lat decat un tramvai, daca nu ma insel. Pe Paleologu avem linie de tramvai si sens unic, deci autobuzele pot circula lejer, cel putin in sens unic.
Mircea, te referi cumva la o strapungere Calarasilor - Mosilor? Daca da, nu Paleologu este solutia, ci Mantuleasa. Mantuleasa are 0.5 km si uneste doua bulevarde <<sistematizate>>. Pe cand Paleologu unde te duce? In Carol I.
Si nu inteleg de ce nimeni nu vede autobuze pe stratute. Pe la Ateneu cum de incap si cu masini parcate? Dar 616 pe Mosilor vechi unde se ingusteaza foarte mult? Argumentul cu masinile parcate pica rapid daca se instaleaza stalpisori - desigur, este nevoie de un teamwork intre institutiile PMB. Un Citaro este putin mai lat decat un tramvai, daca nu ma insel. Pe Paleologu avem linie de tramvai si sens unic, deci autobuzele pot circula lejer, cel putin in sens unic.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Paleologu a fost o solutie de compromis din epoca de aur , cind s-a vazut ca Mintuleasa nu este o solutie .Atunci s-a facut strapungerea din Carol
Initial , la planseta s-a facut Mircea -Voda / Mintuleasa/Colentina dar in practica ...nici Ceusescu nu a avut puterea asta , iar azi nici atit .
Pe Mintuleasa nu se va face nici bulevard , nici metrou , ba mai rau , putem avea chiar circulatia oprita ...
ByOnu wrote:
Mircea, te referi cumva la o strapungere Calarasilor - Mosilor?...
Paleologu a fost o solutie de compromis din epoca de aur , cind s-a vazut ca Mintuleasa nu este o solutie .Atunci s-a facut strapungerea din Carol
Initial , la planseta s-a facut Mircea -Voda / Mintuleasa/Colentina dar in practica ...nici Ceusescu nu a avut puterea asta , iar azi nici atit .
Pe Mintuleasa nu se va face nici bulevard , nici metrou , ba mai rau , putem avea chiar circulatia oprita ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
Mircea G, adevăr grăişi, metroul( M 7 ) nu va urmari trama stradala intre Coposu si Mosilor ( nou ) ci o sa mearga fix pe sub case pe la minus 20 si ceva de metri. Adica pe de-a dreptu.
Mircea G, adevăr grăişi, metroul( M 7 ) nu va urmari trama stradala intre Coposu si Mosilor ( nou ) ci o sa mearga fix pe sub case pe la minus 20 si ceva de metri. Adica pe de-a dreptu.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Numai daca tehnic se va putea , la mare adincime si fara sa " apara " nimic la suprafata . Opozitia celor din cartier este mai puternica decit orice ....
Numai daca tehnic se va putea , la mare adincime si fara sa " apara " nimic la suprafata . Opozitia celor din cartier este mai puternica decit orice ....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
Cei din cartier nici nu vor stii ce se intâmpla sub ei...Garantat.
Copii, vedeti care pe unde stati si dati din mâini. Hip ! Hip ! Uraaaaaa !
Cei din cartier nici nu vor stii ce se intâmpla sub ei...Garantat.
Copii, vedeti care pe unde stati si dati din mâini. Hip ! Hip ! Uraaaaaa !
5-1-2017 8-49-33 PM.jpg (383.76 KB; downloaded 2864 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Robert24
Eu as zice ca vine din Mircea Voda, nu din Coposu...
Bine, oricum astea sunt vise umede!
Majoritatea dintre noi nu o sa apucam viata asta sa ne dam cu M7!
Eu as zice ca vine din Mircea Voda, nu din Coposu...
Bine, oricum astea sunt vise umede!
Majoritatea dintre noi nu o sa apucam viata asta sa ne dam cu M7!
live-long-and-prosper.jpg (42.57 KB; downloaded 2859 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
Am mai discutat odata aici acest aspect.
Din cauza pozitionarii logice ale statiei Unirii M 7 asa cum am aratat ^^^, continuarea logica a traseului este pe sub Coposu.
Am mai discutat odata aici acest aspect.
Din cauza pozitionarii logice ale statiei Unirii M 7 asa cum am aratat ^^^, continuarea logica a traseului este pe sub Coposu.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WAYNEN
Propun si eu un nou traseu pentru linia 303. ,,Ghencea",Bulevardul Ghencea,Strada Antiaeriana,Soseaua Bucuresti-Magurele, ,,Facultatea de Fizica".Acest traseu l-ar ingloba si pe 455.Avantajele principale ar fi crearea unei legaturi care sa vina in sprijinul studentilor de la facultatea de fizica cat si a angajatilor care lucreaza in zona institutului de cercetare de acolo.S-ar putea organiza plecari de la ,,Ghencea" sau de la ,,Facultatea de Fizica" din 30 in 30 de minute in asa fel ca toata lumea sa ajunga in Magurele sau sa vina cat mai repede inapoi in oras.
Propun si eu un nou traseu pentru linia 303. ,,Ghencea",Bulevardul Ghencea,Strada Antiaeriana,Soseaua Bucuresti-Magurele, ,,Facultatea de Fizica".Acest traseu l-ar ingloba si pe 455.Avantajele principale ar fi crearea unei legaturi care sa vina in sprijinul studentilor de la facultatea de fizica cat si a angajatilor care lucreaza in zona institutului de cercetare de acolo.S-ar putea organiza plecari de la ,,Ghencea" sau de la ,,Facultatea de Fizica" din 30 in 30 de minute in asa fel ca toata lumea sa ajunga in Magurele sau sa vina cat mai repede inapoi in oras.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
In timp ce Măgurele nu este parte din București, 303 nu va trece niciodată in Măgurele! Pentru Facultate a fost înființat 455, care fata de 427 si 453 circula si Sambata si Duminica!
In timp ce Măgurele nu este parte din București, 303 nu va trece niciodată in Măgurele! Pentru Facultate a fost înființat 455, care fata de 427 si 453 circula si Sambata si Duminica!
- WAYNEN
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alchimistul
455 e OK asa cum este. Are un interval decent pentru o preoraseneasca; o prelungire la Ghencea ar strica programul la orele de varf. Poate doar dupa ce se construieste soseaua dintre Depoul Alexandria si Tamilia
455 e OK asa cum este. Are un interval decent pentru o preoraseneasca; o prelungire la Ghencea ar strica programul la orele de varf. Poate doar dupa ce se construieste soseaua dintre Depoul Alexandria si Tamilia
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Victor92
Off-topic: Cu 303 e o problema mai complicata inca de la (re)infiintarea liniei. E ciudat de ce graficul indica ca pe semicursa se aloca 10 minute, iar intre orele 8 si 14, programul arata in felul urmator:
Plecari Depoul Alexandria: 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:15, 14:00.
Plecari PECINISCA: 8:10, 9:10, 10:10, 11:10, 12:10, 13:25 ...
Ceea ce rezulta ca autobuzul sta degeaba la Depoul Alexandria timp de 40 de minute, in loc sa faca 2 curse intr-o ora ...
Off-topic: Cu 303 e o problema mai complicata inca de la (re)infiintarea liniei. E ciudat de ce graficul indica ca pe semicursa se aloca 10 minute, iar intre orele 8 si 14, programul arata in felul urmator:
Plecari Depoul Alexandria: 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:15, 14:00.
Plecari PECINISCA: 8:10, 9:10, 10:10, 11:10, 12:10, 13:25 ...
Ceea ce rezulta ca autobuzul sta degeaba la Depoul Alexandria timp de 40 de minute, in loc sa faca 2 curse intr-o ora ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
N-or avea solicitari. Se iau si ei dupa numarul de validari valabil exprimate.
N-or avea solicitari. Se iau si ei dupa numarul de validari valabil exprimate.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Cred ca pe liniile cu trafic redus, cum sunt comunalele, s-ar putea implementa urcarea pe la prima usa si verificarea de catre sofer.
Cred ca pe liniile cu trafic redus, cum sunt comunalele, s-ar putea implementa urcarea pe la prima usa si verificarea de catre sofer.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination