Topic: Propuneri de noi trasee
1448 posts, 401611 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
barbuandrei
Ideea e buna , dar nu cu 302 deoarece sunt foarte multi calatori care merg pana la Ghencea
WAYNEN wrote:
Salutare.Uitându-mă pe hartă şi văzând că perimetrul încadrat de arterele Şoseaua Olteniţei,Şoseaua Giurgiului,Bulevardul Constantin Brâncoveanu şi Strada Izvoru Rece n-are niciun mijloc de transport în comun propun modificarea traseulul liniei 302 astfel :
,,Fortuna Residence"-Soseaua Alexandria-Piata Rahova-Strada Amurgului-Strada Freamătului-Strada Cârlibaba-Strada Bachus-Calea Ferentari-Strada Toporaşi-Strada Ghimpaţi-Strada Alunişului-Şoseaua Olteniţei până la ,,Romprim"
Avantaje: Ar creea o legătură bună între SV şi SE oraşului fără necesitatea transbordării.
Ar asigura accesul rapid al locuitorilor de la curţile din zona Străzii Alunişului la autobuze.
Ideea e buna , dar nu cu 302 deoarece sunt foarte multi calatori care merg pana la Ghencea
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Mi-a venit o alta idee tot pentru linia 216 ,cu traseul următor: Gara Progresul, apoi traseul actual pana la Piața Reșita si apoi Strada Reșita- Drumul Gazarului- Șoseaua Giurgiului- Strada Ghimpați- Strada Alunisului- Șoseaua Olteniței- Șoseaua Berceni- Strada Sergent Ion Iriceanu- Șoseaua Olteniței- Romprim.
Mi-a venit o alta idee tot pentru linia 216 ,cu traseul următor: Gara Progresul, apoi traseul actual pana la Piața Reșita si apoi Strada Reșita- Drumul Gazarului- Șoseaua Giurgiului- Strada Ghimpați- Strada Alunisului- Șoseaua Olteniței- Șoseaua Berceni- Strada Sergent Ion Iriceanu- Șoseaua Olteniței- Romprim.
- Robert24
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Da am trecut pe Alunisului, sincer nu este o strada care sa necesite o linie de autobuz (poate doar pentru cei care stau pe langa centrul străzii), dar eu nu am făcut decât sa propun câteva trasee pentru cei pe care ii interesează, de exemplu ultimul mi se pare chiar o idee buna mai ales pentru Drumul Gazarului, cât si pentru Șoseaua Berceni!
Pentru mine aceasta linie nu are vreo importanta si nu ma ajuta cu nimic, eu vreau o linie pe Emil Racoviță care sa dubleze liniile 73 si 312, pentru ca la anumite ore 73 vine la 10 min. si 312 la 20; de aceea am scris si acele mesaje despre linia 125!
Scuze pentru eventualele Off-topic-uri pe care le-am făcut.
Da am trecut pe Alunisului, sincer nu este o strada care sa necesite o linie de autobuz (poate doar pentru cei care stau pe langa centrul străzii), dar eu nu am făcut decât sa propun câteva trasee pentru cei pe care ii interesează, de exemplu ultimul mi se pare chiar o idee buna mai ales pentru Drumul Gazarului, cât si pentru Șoseaua Berceni!
Pentru mine aceasta linie nu are vreo importanta si nu ma ajuta cu nimic, eu vreau o linie pe Emil Racoviță care sa dubleze liniile 73 si 312, pentru ca la anumite ore 73 vine la 10 min. si 312 la 20; de aceea am scris si acele mesaje despre linia 125!
Scuze pentru eventualele Off-topic-uri pe care le-am făcut.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alchimistul
Robert, imi permit sa intervin, preponderent din motive "sentimentale" (Alunisului si Stoian Militaru sunt fost strazile pe care ma ducea bunicul in Orasel ). Totusi, daca ne uitam pe harta, vedem ca perimetrul cuprins intre Giurgiului - Luica - Resita - Izvorul Rece - Brancoveanu - Oltenitei nu a cunoscut vreodata transport public.
Pentru cei care locuiesc mai aproape de "inima" acestui perimetru nu e deloc usor sa ajunga la un mijloc de transport. Da, e zona de case, dar nu-i un argument impotriva unui mijloc de transport in zona. Ar merge o linie care sa lege RFG-ul de Berceni cu traseul de dus prin Alunisului si intoarcere prin Stoian Militaru (nu cred ca incap 2 autobuze unul pe langa altul pe vreuna din strazi).
Robert, imi permit sa intervin, preponderent din motive "sentimentale" (Alunisului si Stoian Militaru sunt fost strazile pe care ma ducea bunicul in Orasel ). Totusi, daca ne uitam pe harta, vedem ca perimetrul cuprins intre Giurgiului - Luica - Resita - Izvorul Rece - Brancoveanu - Oltenitei nu a cunoscut vreodata transport public.
Pentru cei care locuiesc mai aproape de "inima" acestui perimetru nu e deloc usor sa ajunga la un mijloc de transport. Da, e zona de case, dar nu-i un argument impotriva unui mijloc de transport in zona. Ar merge o linie care sa lege RFG-ul de Berceni cu traseul de dus prin Alunisului si intoarcere prin Stoian Militaru (nu cred ca incap 2 autobuze unul pe langa altul pe vreuna din strazi).
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Robert24
Eu nu m-am referit ca nu ar fi nevoie de transport pe acolo, ci la faptul ca acele strazi sunt inguste si abia trec doua autoturisme unul pe langa celalalt.
Eu nu m-am referit ca nu ar fi nevoie de transport pe acolo, ci la faptul ca acele strazi sunt inguste si abia trec doua autoturisme unul pe langa celalalt.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mircea G
Ar merge multe , dar :
acum vedem ca in ultimii 25 de ani nu s-au facut strazi si legaturile intre strazi , celebrele strapungeri ...
acum vedem ca transportul in comun este o necunoscuta si pt cei ce se ocupa cu asa ceva
acum vedem capetele patrate ale celor ce se ocupa cu transportul in comun , capete care nu pot realiza ca pot exista si autobuze sau tramvaie mai mici , adaptate conditiilor locale
...si chiar daca ar fi toate ok , cum in Bucuresti exista linii de transport public cu frecventa de peste ora , mai bine lipsa .
..........
studiati PUG -ul si vedeti unde sint strazile care trebuiau facute in zona !????
alch3mist wrote:
Ar merge o linie care sa lege RFG-ul de Berceni cu traseul de dus prin Alunisului si intoarcere prin Stoian Militaru (nu cred ca incap 2 autobuze unul pe langa altul pe vreuna din strazi).
Ar merge multe , dar :
acum vedem ca in ultimii 25 de ani nu s-au facut strazi si legaturile intre strazi , celebrele strapungeri ...
acum vedem ca transportul in comun este o necunoscuta si pt cei ce se ocupa cu asa ceva
acum vedem capetele patrate ale celor ce se ocupa cu transportul in comun , capete care nu pot realiza ca pot exista si autobuze sau tramvaie mai mici , adaptate conditiilor locale
...si chiar daca ar fi toate ok , cum in Bucuresti exista linii de transport public cu frecventa de peste ora , mai bine lipsa .
..........
studiati PUG -ul si vedeti unde sint strazile care trebuiau facute in zona !????
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alchimistul
Am o "obsesie" personala cu o linie de autobuz care sa circule prin bd. Unirii intre Piata Constitutiei si Piata Unirii. M-am gandit la "spargerea" lui 117 in 2 linii complementare, pe modelul 182/282.
Astfel, 217 ar circula pe traseul Cartier Salaj - Sos. Salaj - Spatarul Preda - Sos. Viilor - Calea Rahovei (veche) - Uranus - Calea 13 Septembrie - Bd. Unirii - Piata Unirii. Ar deservi in continuare corect zona Rahova - Ferentari/Salaj deservita acum de 117 si ar aduce si un "bonus". Statiile nou-infiintate ar fi Sabinelor (pe str. Uranus), Casa Academiei (comuna cu 136), Piata Francofoniei (langa sediul SRI), Piata Constitutiei (la intrarea pe bd. Unirii). Amplasarea statiei Piata Unirii ar putea fi inainte de semafor (preferabil) sau comuna cu statia lui 783 de sub ceasul "Coca-Cola". Da, ar trebui desfiintate punctual cateva locuri de parcare pentru infiintarea statiilor
As mai merge, optional, cu mutarea lui 385 pe ambele sensuri prin Calea 13 Septembrie - Bd. Libertatii, intre statiile Piata Arsenalului si Izvor. Mi-ar placea, de asemenea, sa il vad pe 136 prelungit la Piata Victoriei; de la Piata Arsenalului ar lua-o prin Str. Izvor - Bd. Hasdeu - Vasile Parvan - Berzei - Buzesti.
Ce parere aveti ?
Am o "obsesie" personala cu o linie de autobuz care sa circule prin bd. Unirii intre Piata Constitutiei si Piata Unirii. M-am gandit la "spargerea" lui 117 in 2 linii complementare, pe modelul 182/282.
Astfel, 217 ar circula pe traseul Cartier Salaj - Sos. Salaj - Spatarul Preda - Sos. Viilor - Calea Rahovei (veche) - Uranus - Calea 13 Septembrie - Bd. Unirii - Piata Unirii. Ar deservi in continuare corect zona Rahova - Ferentari/Salaj deservita acum de 117 si ar aduce si un "bonus". Statiile nou-infiintate ar fi Sabinelor (pe str. Uranus), Casa Academiei (comuna cu 136), Piata Francofoniei (langa sediul SRI), Piata Constitutiei (la intrarea pe bd. Unirii). Amplasarea statiei Piata Unirii ar putea fi inainte de semafor (preferabil) sau comuna cu statia lui 783 de sub ceasul "Coca-Cola". Da, ar trebui desfiintate punctual cateva locuri de parcare pentru infiintarea statiilor
As mai merge, optional, cu mutarea lui 385 pe ambele sensuri prin Calea 13 Septembrie - Bd. Libertatii, intre statiile Piata Arsenalului si Izvor. Mi-ar placea, de asemenea, sa il vad pe 136 prelungit la Piata Victoriei; de la Piata Arsenalului ar lua-o prin Str. Izvor - Bd. Hasdeu - Vasile Parvan - Berzei - Buzesti.
Ce parere aveti ?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
barbuandrei
In primul rand , ptr a prelungi 136 a-i nevoie de alte autobuze (de care si asa nu dispui) si nu vad care ar fi sensul lui 136 la Victoriei
In al doilea rand , traseul lui 385 pe la Dr. Staicovici eu personal consider ca este unul ok.
alch3mist wrote:
Am o "obsesie" personala cu o linie de autobuz care sa circule prin bd. Unirii intre Piata Constitutiei si Piata Unirii. M-am gandit la "spargerea" lui 117 in 2 linii complementare, pe modelul 182/282.
Astfel, 217 ar circula pe traseul Cartier Salaj - Sos. Salaj - Spatarul Preda - Sos. Viilor - Calea Rahovei (veche) - Uranus - Calea 13 Septembrie - Bd. Unirii - Piata Unirii. Ar deservi in continuare corect zona Rahova - Ferentari/Salaj deservita acum de 117 si ar aduce si un "bonus". Statiile nou-infiintate ar fi Sabinelor (pe str. Uranus), Casa Academiei (comuna cu 136), Piata Francofoniei (langa sediul SRI), Piata Constitutiei (la intrarea pe bd. Unirii). Amplasarea statiei Piata Unirii ar putea fi inainte de semafor (preferabil) sau comuna cu statia lui 783 de sub ceasul "Coca-Cola". Da, ar trebui desfiintate punctual cateva locuri de parcare pentru infiintarea statiilor
As mai merge, optional, cu mutarea lui 385 pe ambele sensuri prin Calea 13 Septembrie - Bd. Libertatii, intre statiile Piata Arsenalului si Izvor. Mi-ar placea, de asemenea, sa il vad pe 136 prelungit la Piata Victoriei; de la Piata Arsenalului ar lua-o prin Str. Izvor - Bd. Hasdeu - Vasile Parvan - Berzei - Buzesti.
Ce parere aveti ?
In primul rand , ptr a prelungi 136 a-i nevoie de alte autobuze (de care si asa nu dispui) si nu vad care ar fi sensul lui 136 la Victoriei
In al doilea rand , traseul lui 385 pe la Dr. Staicovici eu personal consider ca este unul ok.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
136 ar trebui dus din Piața Constituției să întoarcă la Piața Unirii (cu capăt comun cu 783).
136 ar trebui dus din Piața Constituției să întoarcă la Piața Unirii (cu capăt comun cu 783).
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alchimistul
385 ar fi mai util pe Calea 13 Septembrie deoarece este zona de blocuri. La Dr. Staicovici urca/coboara putina lume.
Pentru prelungirea lui 136 la Victoriei ar fi suficiente 4 autobuze; s-ar crea o legatura utila, poate fi macar prelungit 1 luna cu titlu experimental. Da, ar fi OK si la Unirii, dar cu statii infiintate corespunzator (Piata Francofoniei si Piata Constitutiei). Parca tuturor primarilor si sefilor RATB de dupa '89 le-a fost teama sa nu "spurce" bulevardele "iubitului conducator"
385 ar fi mai util pe Calea 13 Septembrie deoarece este zona de blocuri. La Dr. Staicovici urca/coboara putina lume.
Pentru prelungirea lui 136 la Victoriei ar fi suficiente 4 autobuze; s-ar crea o legatura utila, poate fi macar prelungit 1 luna cu titlu experimental. Da, ar fi OK si la Unirii, dar cu statii infiintate corespunzator (Piata Francofoniei si Piata Constitutiei). Parca tuturor primarilor si sefilor RATB de dupa '89 le-a fost teama sa nu "spurce" bulevardele "iubitului conducator"
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Vin si eu cu 3 idei / probleme diferite:
Mie imi trece prin minte un traseu asemanator cu 783 ce porneste din Piata Unirii (capat aici, deci) si ajunge in nord, eventual capat la Baneasa Shopping. De ce? Pentru ca este inadmisibil sa NU EXISTE RATB* intre Unirii si Universitate, unu' la mana.*783 nu se pune deoarece are tarif special iar statia este foarte prost amplasata la Horoscop, ar trebui sa opreasca si in fata la Unirii Shopping. Doi la mana, nu mi se pare normal sa nu existe nicio legatura directa intre centru (Unirii, Universitate) si zona de nord. Transbordarea de la Romana mi se pare o bataie de joc, mai are si statii separate. Coboara calatorii din 381 si o iau la fuga spre statia de la coloane. Revenind la traseu: Unirii, Universitate, Romana, Victoriei, Aviatorilor, Charles de Gaulle si de aici doua optiuni: pe la Ambasada Chinei spre Aeroportul Baneasa si Baneasa Shopping, sau clasicul traseu pe la Arc, Piata Presei, Aeroportul Baneasa si Baneasa Shopping.
Legat de 300, nu inteleg de ce se incapataneaza RATB sa nu opreasca si la KFC Romana, de ce sa fiu nevoit sa traversez pe la coloane la semaforul acela cu timp rosu de aproape doua minute si sa ma strecor printre toate gheretele cu flori, ziare si carduri RATB? Nu ii costa nimic, cica insa distanta este prea scurta. Si ce!? Din acest motiv este autobuz, ci nu metrou! A masurat cineva din RATB distanta dintre Palatul Copiilor - Parc Tineretului - Visana (381 sens Victoriei)? Acele intervale de distante nu li se par prea scurte? Visana nu ar strica sa fie mutata oricum putin mai spre Sincai.
In incheiere, trebuie sa mentionez ca locuiesc in zona Hristo Botev / Mosilor. Mereu ma frustreaza faptul ca nu am cum sa ajung in Vitan, sunt nevoit sa merg pe jos pana la BNR (biblioteca) si de acolo 123 sau 124. Iar la intoarcere sa zicem ca mai am 116, 117 si 313 pe care sa le iau de la BNR pana la Sf. Vineri de unde trebuie IAR sa merg la pas pentru ca RATB nu este interesata sa uneasca natural Sf. Vineri de Sf. Gheorge printr-o prelungire a unui indicativ (5, 16, 21) la Sf. Vineri. Unde vreau eu de fapt sa ajung este ca mi-ar placea nespus de mult un traseu de autobuz pe Bd. Hristo Botev, linie ce poate avea capat ori la Rosetti, ori s-ar putea continua spre Universitate cu optiunea de a merge ori spre Romana ori spre vest, spre Eroilor. Aveti vreo idee cum ar putea arata traseul unei linii care sa strabata Bd. Hristo Botev? Ma gandesc ca ar putea fi o linie care sa vina pe Mircea Voda, stanga pe Matei Basarab si intrare in Hristo Botev.
Vin si eu cu 3 idei / probleme diferite:
Mie imi trece prin minte un traseu asemanator cu 783 ce porneste din Piata Unirii (capat aici, deci) si ajunge in nord, eventual capat la Baneasa Shopping. De ce? Pentru ca este inadmisibil sa NU EXISTE RATB* intre Unirii si Universitate, unu' la mana.*783 nu se pune deoarece are tarif special iar statia este foarte prost amplasata la Horoscop, ar trebui sa opreasca si in fata la Unirii Shopping. Doi la mana, nu mi se pare normal sa nu existe nicio legatura directa intre centru (Unirii, Universitate) si zona de nord. Transbordarea de la Romana mi se pare o bataie de joc, mai are si statii separate. Coboara calatorii din 381 si o iau la fuga spre statia de la coloane. Revenind la traseu: Unirii, Universitate, Romana, Victoriei, Aviatorilor, Charles de Gaulle si de aici doua optiuni: pe la Ambasada Chinei spre Aeroportul Baneasa si Baneasa Shopping, sau clasicul traseu pe la Arc, Piata Presei, Aeroportul Baneasa si Baneasa Shopping.
Legat de 300, nu inteleg de ce se incapataneaza RATB sa nu opreasca si la KFC Romana, de ce sa fiu nevoit sa traversez pe la coloane la semaforul acela cu timp rosu de aproape doua minute si sa ma strecor printre toate gheretele cu flori, ziare si carduri RATB? Nu ii costa nimic, cica insa distanta este prea scurta. Si ce!? Din acest motiv este autobuz, ci nu metrou! A masurat cineva din RATB distanta dintre Palatul Copiilor - Parc Tineretului - Visana (381 sens Victoriei)? Acele intervale de distante nu li se par prea scurte? Visana nu ar strica sa fie mutata oricum putin mai spre Sincai.
In incheiere, trebuie sa mentionez ca locuiesc in zona Hristo Botev / Mosilor. Mereu ma frustreaza faptul ca nu am cum sa ajung in Vitan, sunt nevoit sa merg pe jos pana la BNR (biblioteca) si de acolo 123 sau 124. Iar la intoarcere sa zicem ca mai am 116, 117 si 313 pe care sa le iau de la BNR pana la Sf. Vineri de unde trebuie IAR sa merg la pas pentru ca RATB nu este interesata sa uneasca natural Sf. Vineri de Sf. Gheorge printr-o prelungire a unui indicativ (5, 16, 21) la Sf. Vineri. Unde vreau eu de fapt sa ajung este ca mi-ar placea nespus de mult un traseu de autobuz pe Bd. Hristo Botev, linie ce poate avea capat ori la Rosetti, ori s-ar putea continua spre Universitate cu optiunea de a merge ori spre Romana ori spre vest, spre Eroilor. Aveti vreo idee cum ar putea arata traseul unei linii care sa strabata Bd. Hristo Botev? Ma gandesc ca ar putea fi o linie care sa vina pe Mircea Voda, stanga pe Matei Basarab si intrare in Hristo Botev.
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Robert24
Da, poate ca ar trebui o linie de autobuz intre Unirii si Universitate.
Dar, avem metrou! iar in 90% din cazuri vei ajunge mult mai repede cu metroul cu tot cu coborat si urcat.
Trebuie sa incetam sa mai avem dubluri INUTILE acolo unde avem metrou (cu statii supraterane in aceleasi locuri unde exista metrou).
Tocmai de aceea am mai spus si repet, pe M5 nu va trebui sa mai existe troleibuz deasupra (ramura de nord).
Pe M4 nu trebuie sa se reconstruiasca tramvaiul la Laromet.
Pe M5 in Pantelimon in secolul urmator cand vom avea metrou, nu trebuie sa mai existe tramvai spre centru.
Metroul nu trebuie sa fie dublat. Transportul eficient de suprafata trebuie sa fie complementar celui rapid subteran.
Iar faptul ca tu vrei autobuz direct de pe Hristo Botev / Rosetti la Vitan nu implica automat ca trebuie creata aceasta legatura
Sunt sigur ca exista un vecin de-al tau care vrea transport direct pe Sebastian, iar altul in Giulesti. Cu ei ce facem?
Da, poate ca ar trebui o linie de autobuz intre Unirii si Universitate.
Dar, avem metrou! iar in 90% din cazuri vei ajunge mult mai repede cu metroul cu tot cu coborat si urcat.
Trebuie sa incetam sa mai avem dubluri INUTILE acolo unde avem metrou (cu statii supraterane in aceleasi locuri unde exista metrou).
Tocmai de aceea am mai spus si repet, pe M5 nu va trebui sa mai existe troleibuz deasupra (ramura de nord).
Pe M4 nu trebuie sa se reconstruiasca tramvaiul la Laromet.
Pe M5 in Pantelimon in secolul urmator cand vom avea metrou, nu trebuie sa mai existe tramvai spre centru.
Metroul nu trebuie sa fie dublat. Transportul eficient de suprafata trebuie sa fie complementar celui rapid subteran.
Iar faptul ca tu vrei autobuz direct de pe Hristo Botev / Rosetti la Vitan nu implica automat ca trebuie creata aceasta legatura
Sunt sigur ca exista un vecin de-al tau care vrea transport direct pe Sebastian, iar altul in Giulesti. Cu ei ce facem?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination