Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1434 posts, 394277 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 103
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee PaulIP

Apropo de Ghencea, 47 e insuficient si in continuare exista momente cand nu te poti baza pe el. Daca se defecteaza o Tatra din 8/11/35, ghiciti de unde se scoate turul? In plus, daca nu se repara mai multe V3A, cand o sa fie retrase Tatrele o sa dispara si linia asta.
E pacat de Dumnezeu sa nu folosesti linia de pe Ghencea la potentialul ei.
Cum as vedea eu traseele care deservesc cartierul:
8 revine la traseul avut pana in 2002-3 (Ghencea - Zetari)
11 revine la traseul avut pana la finalul lui 2010 (Romprim - Ghencea). Oricum e inutil sa ajunga pana in 16 Februarie.
Sa se infiinteze un nou traseu (sa zicem 3) pe ruta 16 Februarie - Dep. Militari
Cat despre 27, ar putea fi limitat la forma RATB Titan - Str. Dristorului (daca nu ma inseala memoria, a si avut traseul asta pana prin 2000).

S-a mai zis de prelungirea retelei de troleibuze din Berceni la Universitate, dar nu vad eu vreun Irisbus trecand prin pasajul Unirii (cat de rentabil ar fi sa se modifice pasajul?), iar sa o ia pe deasupra ar consuma timp (mai ales pe sensul spre Berceni). As lua in calcul ca prelungirea retelei sa se faca pe podul Mihai Bravu si sa se "intepe" in cea de pe Dristorului si/sau Baba Novac. In felul asta se poate infiinta un traseu spre Gara de Nord, dar si, la nevoie, cu cartierul Titan. Pentru asta, bineinteles, e nevoie de troleibuze noi/reparate...

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

PaulIP wrote:
cat de rentabil ar fi sa se modifice pasajul ?

Ia-ți gândul. E o ghidușie.  :bere:

 


Re: Propuneri de noi trasee rosetti61

Troleibuzele nu se vor prelungi prin pasaj, ori li se va face banda speciala prin fata magazinului Unirea ori urmeaza traseul pe marginile pietei (ca toate autobuzele ce vin de pe splai + expresul)

 


Re: Propuneri de noi trasee Andrei98

Si eu sunt de parere ca este necesara legarea retelei din Berceni de cea din restul orasului. Cel mai util ar fi de la Unirii spre Universitate, daca s-ar duce pe Mihai Bravu spre Baba Novac troleibuzele ar circula mai mult goale in zona aia.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Da de ce e necesară legarea rețelei ? ( De troleibuz din Berceni cu restul rețelei ).
Mai e o propunere pe aici care are și topic special, legarea liniilor de tramvai 21 și 32. Nu prea văd de ce, nu cred că Rahova își face piața la Obor și nici viceversa.

 


Re: Propuneri de noi trasee ikarus13

PaulIP wrote:
)
11 revine la traseul avut pana la finalul lui 2010 (Romprim - Ghencea). Oricum e inutil sa ajunga pana in 16 Februarie.


11 cu traseul actual (Zetari - 16 Feb.) mi se pare chiar foarte folositor. Nu cred ca e inutil sa ajunga la 16 Februarie.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Nu înțeleg de ce vreți << să băgați >> un milion de linii la Ghencea. Jumătate din Ghenecea reprezintă  cimitirele, obiectivele sunt de interes numai sâmbăta !

 


Re: Propuneri de noi trasee PaulIP

@andrei11: se vede ca nu locuiti in Ghencea, dar asta nu scuza ignoranta (asta apropo de gluma neinspirata cu cimitirul). Va invit in oricare dimineata de zi lucratoare (intre orele 7:30 si 8:30 ideal) sa va suiti intr-un 173 sau 385 pe sensul spre centru. Lasand la o parte aglomeratia din trafic (sunt zile cand coada la semaforul de la intersectia cu Antiaeriana porneste din dreptul capatului lui 41), autobuzele sunt full. Niste linii de tramvai care sa asigure legatura cu centrul ar fi mai mult decat binevenite, in virtutea faptului ca sinele sunt separate de traficul auto. Totusi, daca asociem Ghencea cu D. Taberei, obtinem cel mai mare cartier din oras. Noi platim acelasi pret ca cei din Ferentari, Titan etc, dar din pacate constat ca sunt multi pe aici care nu considera ca locuitorii acestui cartier merita sa calatoreasca civilizat spre restul orasului. Da, avem troleele din DT, dar si ele sunt victime colaterale ale traficului si a nesimtirii unora dintre soferi (acum 2 zile au trecut pe langa mine 5 trolee unul dupa altul, apoi o jumatate de ora... pauza. Si nu era ora de varf).
Cat despre metroul din DT, sa-l vad eu inaugurat dupa doo'zeci-doo'zeci, deci chiar si pana atunci ar fi utile tramvaiele pe Ghencea (desi e cam la spartul targului). Ne bate doo'zeci-doo'zeci la usa si nu suntem in stare sa adaptam traseele la fluxul de calatori. Nu de pomana ziceam ieri ca ne ia pana si vestul tarii fata...
Alta chestie: vi se pare normal ca de 32 de ani (de cand i s-a pus pata idiotului de Ceausescu pe troleibuze) sa avem 2 retele distincte intr-un singur oras? Dati-mi un singur argument pentru mentinerea situatiei din Berceni si imi dau ban singur. :)

@ikarus13: atentie, am zis la nevoie spre Baba Novac. Nu-mi zice ca n-ar fi utila "resurectia" fostei linii 95 (P-ta Resita - Gara de Nord, dar via Dristorului, nu Unirii). In ceea ce priveste circulatia troleelor la Unirii, n-ar incurca traficul (din nou, ma refer la sensul spre Berceni)?

Referitor la 11, depinde ce intelegi prin "util". 11 e util doar pe anumite portiuni ale traseului (Sudului-Calea Rahovei si Milea-Giulesti) dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l lungim ca o pomana tiganeasca. Cu cat e mai lung, cu atat e mai predispus la blocaje in trafic (vezi  mai sus despre troleele din DT; la fel e la Razoare).

 


Re: Propuneri de noi trasee Florinds

Si eu sunt de parere ca ar merita o linie cu interval decent Ghencea - Militari pe Valea Oltului si altele Ghencea - Berceni.
Situatia s-a schimbat mult fata de vremea lui Ceasca si nu vad de ce sa se infiinteze tot felul de linii preorasenesti, iar orasul nu e bine deservit.
Lipsa acestor linii incurajeaza si ea achizitia de masini, iar acum poti cumpara linistit masini cu 2000 EUR, sunt multi care din cateva salarii pot strange banii sau chiar si un salariu (ipotetic, sigur ca cei cu salarii mari nu vor cumpara astfel de rable).

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Nu uita si de 122 care vine plin de la Cartierul Latin si 222 la fel care are capat la Ghencea.. Problema pe care eu personal o vad ca rezident este ca lumea prefera o linie directa pana in centru .. 385 este perfect d.p.m.d.v. pentru asa ceva si tocmai de aia e plin.. Eu rareori folosesc linia 47 pana la Unirii pentru simplu fapt ca ocoleste mai mult ca 385 , iar de la statia Filaret sincer e mai mult gol, chiar si pe langa Carol, iar de la capat la Unirii cam la fel, aproape gol..  

Eu cel putin, as vedea utilitatea lui 47 dupa constructia asa ziselor linii de tramvai de pe Prelungirea Ghencea cu capat la Domnesti.. ex: Domnesti - Ghencea  -- sau macar daca s-ar construi pana la capatul lui 385 de la Valea Oltului si ar ramane 47 "Valea Oltului - Unirii"
Daca s-ar fi vrut constructia unor linii de tramvai, eu as fi ales o idee spre 13 Septembrie pe langa Palat pana in zona izvor cu capat acolo si tot ar face 47 mai utilizat decat acum



Cat despre celelalte propuneri, as lasa doar o linie in plus pe langa 47 si ar fi ideea de 11 pana la Romprim pentru ca inafara de 173 care duce pana la Eroii Revolutiei, nu exista tramvai (relatie directa "Ghencea - Romprim / Ghencea - CFR Progresu" , etc) care sa ne lege de zona sectorului 4 si nici metrou pana se face Eroilor - Universitate , de bine de rau cartierul e conectat prin 41 cu Militari (25,35), direct cu Crangasi, indirect cu Giulesti (11/44), cu Bucurestii Noi (24,20, 42 parca). Adica cartierele spre Nord sunt conectate cu Ghencea, spre Sud / Sud-Est nu exista conexiune directa ma refer, indirecta ar fi cu 1/10/ 8/ 32 / 25/ 11 ...
Astfel ideea de Ghencea - Romprim suna bine, problema e cati o vor folosi? La ce interval ar fi?  Vor platii pentru cursa? Eu personal as folosi aceasta linie daca s-ar realiza (daca am treaba in sector 4)

Despre linia 8 - "Ghencea - Zetari" nu suna rau, ar conecta Rahova de Ghencea, dar nu stiu cat de utilizata ar fi..

 


Re: Propuneri de noi trasee PaulIP

Cand 11 avea capat la Ghencea, pleca plin de multe ori spre Romprim. Nici 8 nu avea un grad rusinos de incarcare pana in 2002.
Ideal era sa se refaca liniile de pe Panduri si T. Vladimirescu si sa se-ntepe 47 in linia lui 32, desi chiar si cu ocolirea prin Progresu-Viilor, tot e linie separata de trafic. Oricum am da-o, e altceva decat aglomeratia de pe Ghencea-Panduri la care e supus 385.
Cat despre acomodarea calatorilor, se rezolva de la sine.

E nevoie de tramvai spre Domnesti? E in carti un asemenea proiect?

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Cine stie ce idei cretze or sa le vina celor de la RATB (poate atunci le va zice STB dar tot RATB vor fi in mentalitatea lor) in momentul cand va fi gata (20xx) linia de tramvai si capatul de la linia de centura. Probabil cel mai logic ar fi 47 dus acolo si dincoace la Unirii. 41 sa ramana asa cum e (dar facut macaz si dreapta la statia Brasov). Si restul, Dzeu cu mila. Nu ii vad capabili nici in 10 ani sa aiba o strategie coerenta dpdv transport in comun. Deci ne putem astepta la orice. Cea mai buna solutie in toata zona aia e legatura cu 13 septembrie pt inlocuirea lui 385 (grosso modo). Se mai face si Catedrala, si oricum si acum e destul trafic. Ideea e cum sa se lege cumva de terminalul de la Unirii, poate via bdul Libertatii, poate via Bdul Unirii...., si daca se va face candva vreo legatura cu sf.Vineri bine, daca nu, nu.

 


Re: Propuneri de noi trasee Valentin

Daca e nevoie, nu sunt in masura sa decid, dar duamna asa zicea, o linie de tramvai pana in DNCB (scuze cred ca s-a inteles gresit, voiam sa spun giratorul suspendat de la Domnesti ) ..
Sunt de acord cu ce spui, insa cand a fost scoasa linia de pe Panduri / T.Vladimirescu? (intreb pentru ca in acea perioada n-aveam treaba prin zona si m-ai facut curios despre istorie)..
Eu sincer, tot as milita pentru o linie de tramvai in parcul Izvor , eventual cu bidirectionale ca sa nu mai existe bucla sau eventual sa inconjoare palatul parlamentului si se intoarce.. Idei, atat.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Pentru Valentin, cu dedicație. Poza  face parte de fapt din alt proiect care va apare cânda pe forum.
Tramvaiul << vine >> de pe 13 Septembrie și se încadrează pe T. Vladimirescu.  ;)
13 Sept - Tudor Vladimirescu.jpg (188.9 KB; downloaded 2567 times)

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use