Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 112022 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Tom

Ați uitat de 104+123 sau 123+104. Întodeauna așa vin la Piața Unirii. În general vine primul 104 și în spatele lui e 123.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" WT_fan06

La 104 şi 123 chiar nu ai ce să le faci... Legile universului fac ca ele să se întâlnească în 75% din cazuri la stop la Lucian Blaga. 70 şi 79 e exemplul clasic de incapacitate de a corela 2 linii care pleacă din acelaşi loc. Mai fusese 23+27 de pe vremea când se lucra pe Rebreanu. 27 venea primul şi 23 la 1 minut după. Apoi mai stăteai un sfert de oră.

N-ai cu cine. :mad:

 


Re: Circulatia in format "trenulet" koala1712

Sa nu uitam de 69+90. Si apoi ne miram de ce e mai mereu 90-ul gol.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" florin

Și 24 + 45, vin unul după altul dup-aia pauză 15-20 de minute... :evil:

 


Re: Circulatia in format "trenulet" PTMZ

182 + 282 vin mai mereu în tandem, dar au un interval decent.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" FabiM

Asta-seara 4 autobuze din 368 unul in spatele celuilalt mergând spre Valea Oltului. Unele opreau, altele depășeau stația...și nu e prima oară...:roll:

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Victor92

Problema aceasta e de cand linia a fost impartita intre Alexandria (16 ture) si Floreasca (4 ture).

La Valea Oltului mereu sunt probleme de genul aceasta. Controloarea ii vede pe cei de la Alexandria (unii dintre ei - ca sunt si soferi care merg normal), dar degeaba ... oricum, e jale in weekend cand cei de la Floreasca circula la "ceas", vine unul in spate de la Alexandria si face gol dupa de 20 de minute ... Chiar ieri ma uitam la unul dintre ei care gonea cu 60 de km/h in Drumul Taberei. Chiar nu inteleg unde se grabeste daca are un grafic decent pe care trebuie sa il respecte ... din punctul meu de vedere, 35-38 de minute intre Valea Oltului si Romana, viteza comerciala de 40 km/h e chiar de bun simt ...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Chev Celios

Aceasta proplema o au cei de la Floreasca cu cei de la Titan in 335. A fost chiar si o cearta intre directorii celor doua garaje.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

Rezolvare simpla: se revine la vechile deserviri ale liniilor...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" V2A

Adineauri tripletă de 117 la Unirii, către Sf. Vineri: 4724+4331+4321...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Dragos31

Victor92 wrote:
Problema aceasta e de cand linia a fost impartita intre Alexandria (16 ture) si Floreasca (4 ture).

La Valea Oltului mereu sunt probleme de genul aceasta. Controloarea ii vede pe cei de la Alexandria (unii dintre ei - ca sunt si soferi care merg normal), dar degeaba ... oricum, e jale in weekend cand cei de la Floreasca circula la "ceas", vine unul in spate de la Alexandria si face gol dupa de 20 de minute ... Chiar ieri ma uitam la unul dintre ei care gonea cu 60 de km/h in Drumul Taberei. Chiar nu inteleg unde se grabeste daca are un grafic decent pe care trebuie sa il respecte ... din punctul meu de vedere, 35-38 de minute intre Valea Oltului si Romana, viteza comerciala de 40 km/h e chiar de bun simt ...


Chev Celios wrote:
Aceasta proplema o au cei de la Floreasca cu cei de la Titan in 335. A fost chiar si o cearta intre directorii celor doua garaje.


La fel se intampla si cu Ferentari si Militari in 137... Nu de multe ori am asteptat si cate 35 de minute in statii. Noroc cu 138-ul. :twisted:

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Gabi23

Nu mai ridicați în ”slăvi” unele garaje care te plimbă cu 20 la oră ca să fie soferi buni. :popa:

 


Re: Circulatia in format "trenulet" barbuandrei

Problema nu e la soferi de la Titan sau Alexandria. Problema este la soferii de la Floreasca (exemple ce in vin in minte sunt 4574, 4932) care merg cu 25-30 km/h, de parca ar merge cu cortegiul funerar  :lol: . Unde alearga? In momentul in care ai 50 de minute pe semi-cursa si faci 70 la orele de varf, iar imediat dupa acea cursa, minutele scad la 35-40, trebuie sa alergi sa recuperezi, deoarece nici nu poti pierde cursa, dar nici intarziat nu vrei sa ajungi la garaj.
Locuind in zona, am observat si anumite "smecherii" facute de catre cei de la Floreasca. Un mic episod recent, in care 4491(Alexandria) a plecat la ora, iar la 3 minute dupa el a plecat 6276(Floreasca). Nu cred ca sunt 3 minute intre masini, nici macar in momentul in care sunt toate cele 20 de ture pe traseu.
Bravo @Gabi23. Ai perfecta dreptate  :D

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cosminduru

Toate aceste probleme nu se pot rezolva prin localizarea pe GPS?
Sa existe un dispecerat care urmărește electronic sau cu ochiul uman pe un ecran liniile și intervalele, dacă șoferii se abat nemotivat de la orar ori prin plecări întârziate sau devansate, ori prin condus nejustificat de lent sau de rapid, să fie atenționați prin stație. La 3 abateri, out!
Sunt convins că există destui șoferi civilizați cu D care s-ar angaja la STB pe salariile respective și ar respecta orarul.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420665 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use