Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 110894 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Circulația în format "trenuleț" nokia2110

Cam pe când a apărut circulaţia în format "trenuleţ" (cred că pe la sfârşitul aniilor '50 exista deja). Acest tip de ciruculaţie a vehiculelor R.A.T.B. depinde şi de graficul de circulaţie sau depinde exclusiv de vatmani/şoferi.

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" sloppy

Circulatia asta este mereu intalnita la  liniile 162/163  dar asta de intampla de fiecare data ,nici macar o data nu am vazut  sa nu vina una dupa alta in ambele sensuri  .Vin ambele dupa care timp de 20-30 min sau mai bne nu mai trece nici una ,iar cand vine prima e umpluta pana la refuz iar a doua  circula aproape goala .

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" Gabi23

In 162 si 163 sunt itinerariile facute cu @%$@!#&#*#$*&#^. Si niste idioti din Giulesti Sarbi s-au trezit sa ii zica primarului & directorului RATB de la acea vreme ca vor masina in centru  :roll:. Normal ca oameni intregi al cap au zis ca nu vor asta sa nu-i asculte pe aia. Dar... Poteras & Crit au dus 163 in centru. Masinile astea trebuiau lasate la Regiei sau in orice caz nu pana la Piata Rosetti unde se pierde foarte mult timp in trafic. Din acest motiv pe 163 se dau pe cap graficele, iar 162 s-a constatat ca se pleaca "la ora" in urma unor verificari repetate de catre revizori. Sunt multe probleme cu aceste linii. Mai sunt insa si altele care se merge asa datorita:
- traficului supraaglomerat
- soferilor care "dorm" la volan (foarte multi din cauza problemelor cu norma prea mica de conbustibil, dar sunt si unii care pur si simplu nu sunt facuti pentru meseria de sofer :roll:)
- liniilor gandite prost sa se dubleze 100% din traseu (cel mai bun exemplu 86 & 65)
- etc. etc. etc.

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" linia 69

Un clasic exemplu de linii care merg impreuna sa nu se rataceasca prin Bucuresti sunt 70 si 92.
Vin fiecare de la capatul lui, B-dul Basarabia respectiv Barajul Dunarii, pana la intersectia Bd. N. Grigorescu - Bd. C. Brancusi dupa care se tin unul dupa altul pana la Vasile Parvan si retur, desigur, ca au 95% acelasi traseu. Cateodata mai se "leaga" si un 79 dupa care pauza ..... cam 20 de minute. Bineinteles ca al doilea e lejer. Cunosc bine "obiceiurile" lor deoarece trec pe langa serviciul meu si le vad chiar din birou + ca mai nou merg cu ele apoi schimb cu 69.  
Aici problema e ca sunt gandite prost plecarile la aceleasi ore de la capete in loc sa fie intercalate.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in formta "trenulet" Dr2005

Alte trenuleţe sunt pe Trafic Greu... 1 + 1 + 11 + 1... evident, 1-le cară aer, iar 8 şi, mai ales, 25 (fiind cel mai folosit) au foarte mult de suferit din cauza coloanei de 1-uri, mai ales că pe la Răzoare trece un singur tramvai la câte 4 minute (3 minute la primul semafor, 1 minut la al 2lea). Şi toate astea pentru că un &%)ă a vrut traseu circular pe acolo.

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" Axel

In unele linii se creaza trenulet de vehicule din cauza aglomeratiei exemplu 205 . :roll:
Dar liniile 102,139 sunt campioane la trenulete sa recunoastem ca au calatori. 8-)
Trenuletul 330-335 era un lucru bun insa acum distrugem masinile din cauza faptului ca nu suplimenteaza 335-ul. :twisted:

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" Lohengrin

Foarte enervant este trenuletul tramvaielor 23+27, cu plecarea de la RATB Titan. Daca s-ar impune celui de-al doilea sa mai ramana 5 minute la capat, s-ar imbunatati sensibil confortul calatoriei. Asa ele vin la 30 secunde (minim) si 2 minute (maxim) unul de celalalt, dupa care pauza 15-20 de minute.

 


Re: Circulatia in formta "trenulet" Lohengrin

Dr2005 wrote:
Alte trenuleţe sunt pe Trafic Greu... 1 + 1 + 11 + 1... evident, 1-le cară aer, iar 8 şi, mai ales, 25 (fiind cel mai folosit) au foarte mult de suferit din cauza coloanei de 1-uri, mai ales că pe la Răzoare trece un singur tramvai la câte 4 minute (3 minute la primul semafor, 1 minut la al 2lea).


 Eu am identificat si alte pattern-uri de genul: 1 + 1 + 11 + 11 sau 1 + 1 + 1 + 11 + 11 in statia de la Apaca cel putin. Asa este, ar trebui scoase ture de pe 1 si introduse pe urgisitul 25. Nu cred ca se va intampla asa ceva. Caratul vantului pe 2/3 din traseul inelar median e un titlu de glorie la care RATB-ul n-o sa renunte cu una cu doua.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Dominatrix

Poate ca buba cu traseul inelar se va sparge cand se termina lucrarile pe Liviu Rebreanu sau la Pasajul Splaiul Unirii. Ca o coincidenta, conform contractelor de executie ambele lucrari ar trebui sa fie gata in ianuarie 2013, dar e putin probabil sa se intample asta, avand in vedere "experientele" anterioare.

Oricum, ideea unui traseu inelar a fost de la bun inceput una slaba datorita incarcarii foarte inegale pe diferite tronsoane ale inelului. Cea mai "flagranta" diferenta: Trafic Greu versus Stefan cel Mare/Mihai Bravu.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Axel

Din ce am observat astazi 7.01.2012. liniile 91,96 pleaca trenulet de la Depoul Alexandria :!: .

 


Re: Circulatia in format "trenulet" aztec

Pai trenuletul este cred regula de baza in transportul bucurestean. O vedeam zilnic la Valea Argesului(prima statie), cand aproape intodeauna mijloacele de transport veneau legate in interval de 1 max 2 min si apoi o mare gaura de min 10 min. Chiar si cu ruperea lui 168 nu au dezvatat obiceiul, mai ales ca se "pupa"exact cu 368 la statia de la Raul Doamnei, unde daca au gresit si nu erau cumva grupate, se grupau acolo.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" andrei11

Dominatrix wrote:
... cea mai "flagranta" diferenta: Trafic Greu versus Stefan cel Mare/Mihai Bravu.

Si cand te gandesti ca de la Victoriei pana la Dambovita 1 se dubleaza cu metroul ! Daca metroul ar fi beneficiat de statii la distante "Europene" - 3 - 400 metri, nici un tramvai nu ar mai fi trebuit sa aiba traseu pe Stefan cel Mare / Mihai Viteazul ( Bravu - ca despre el este vorba daca nu ati stiut pana acum ).

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Dominatrix

andrei11 wrote:
Daca metroul ar fi beneficiat de statii la distante "Europene" - 3 - 400 metri, nici un tramvai nu ar mai fi trebuit sa aiba traseu pe Stefan cel Mare / Mihai Viteazul ( Bravu - ca despre el este vorba daca nu ati stiut pana acum ).
... si daca traseul metroului ar fi beneficiat de o proiectare realizata de specialisti, nu de Cizmarul National. Adica M3 ar fi fost separat de M1 la Gara de Nord, conform planului initial si s-ar fi putut circula la intervalul minim de urmarire posibil pe infrastructura existenta. Asta nu se va putea intampla niciodata, datorita bifurcatiei M1/M3 de la Eroilor.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" serafim

Circulatie in format trenulet am regasit personal din belsug si pe liniile 139 si 381. Pe 139, astazi, in jur de ora 17.35, la drumul sarii au trecut patru autobuze ale liniei 139 in interval de un minut. am ramas in statie sa vad la ce interval vine urmatorul. a aparut dupa 15 minute, bineinteles superaglomerat.
Pe linia 381, cu care circul de obicei dimineata, am intalnit deseori circulatie in format trenulet. Recordul absolut s-a inregistrat martea trecuta (pe 17 ianuarie), in jurul orei 9.15 cand la capatul de la piata victoriei au trecut cinci autobuze (eram in al cincilea si le-am prins din urma pe celelalte la semaforul de la intersectia cu kiseleff - soferul a oprit frumusel autobuzul in scuar si a asteptat sa-i plece cei patru colegi din fata)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use