Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 111908 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

Dar mai sunt E4 in 335, nu e caz izolat...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Andrei98

Ma gandeam ca era full Otokar pentru ca cel putin eu de la un timp nu mai vazusem Citaro pe acolo, in cazul asta nivelul prostiei creste simtitor...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Gabi23

Nu vă mai ambalați atât, dacă totuși era 361, nu 335  :mrgreen:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Utilizator anonim

Parca si 205/261 tot pe acolo trec...unde sunt de 10.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" punmeister

Si 304 unde e repartizat 6342.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Nenea_titi

Era 335. Surprinzător că niciunul nu era foarte aglomerat. Erau chiar goluțe. Atât C10 cât și C18, călătorii din ambele încăpeau lejer într-un C12 sau Citaro.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" adrian buda

Un trenulet de 168 acum in rond la Piata Romana: 6548+6487

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Puss in Boots

Totusi 2 autobuze se califica la trenulet? intreb. Mi se pare putin pentru a fi trenulet. Sau na, tinand cont cum a involuat si CFR-ul, e un trenulet. Sunt cred multe situatii cand apar 2 autobuze legate pe tspe linii, le consideram pe toate trenulet? Era acum ceva timp o postare cu niste 117 vreo 5. Ala era suta-n mie trenulet :D

 


Re: Circulatia in format "trenulet" koala1712

De dimineata la Gemeni sens Unirii, 4 605-uri in interval de 5 minute.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Tom

Puss in Boots wrote:
Totusi 2 autobuze se califica la trenulet? intreb. Mi se pare putin pentru a fi trenulet.
V3A+V3A sau V2A+V2A era numit tren urban. Nemții numesc Zug (tren) la tramvaie cam tot ce are două sau mai multe vagoane, iar cuplurile 2 x T4 + B4 erau numite Grosszug. Deci, două autobuze care împreună ar avea capacitate cam cât un cuplu de Tatre, se pot numi un "trenuleț".  :D

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Nenea_titi

Acum pe Grivița sens PPL, 3 autobuze pe linia 105 unul după altul. Goale. Eu aș desființa linia asta, și așa e inutilă. Cară mai nimic.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Daniel2000

Azi pe la ora 15 erau 4 Otokare unul dupa altul pe la Doamna Ghica pe unde o ia 243 și 282. Doua Otokare aveau la firma " Acces Cora Pantelimon " si celelate doua nu aveau firma. In toata Otokarele erau călători.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

Nenea_titi wrote:
Acum pe Grivița sens PPL, 3 autobuze pe linia 105 unul după altul. Goale. Eu aș desființa linia asta, și așa e inutilă. Cară mai nimic.

Pai goale sunt cam toate autobuzele pe sensul opus deplasarii oamenilor de la munca spre casa....

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Nenea_titi

105 e linia copilăriei mele, și are un interval jalnic, așa a fost mereu. Oricum eu nu mai văd sensul acestei linii. Mai bine suplimentează 42.
3x105 la ora 19:10 . Oricum 105 cară pensionari la piață. Nu e o linie importantă. Dimpotrivă, un consum inutil de autobuze. Deși pentru mine 105 e o linie cu multe amintiri plăcute. Nu mai spun de tipicul 162+163,care e zilnic.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use