Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 110891 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Circulatia in format "trenulet" linia 69

Mai nou de cand 90 merge la Valea Argesului pleaca spre centru impreuna cu 69. De regula un 90 vine cam dupa doua 69 adica 69, 69+90, 69, 69+90 ... Noroc ca 69 respecta orarul dat pe site-ul RATB si pleaca la timp, ceea ce este foarte bine. De altfel linia 69 in ciuda traseului, sa zicem lung, este o linie care circula excelent (adica conform orarului).
Eu sunt multumit de ea. Desi ori de cate ori se cere imi exprim nemultumirile criticand RATB-ul, legat de linia 69 am cuvinte de lauda. Pacat ca nu sunt toate liniile la fel.
Alte cazuri "celebre" in afara de cele pomenite de colegi mai sus mai sunt: 70+92, 40+56, 14+55. Cu siguranta mai sunt si altele dar nu-mi vin in minte acum.
Daca va uitati mai atent o sa observati ca toate cazurile se intalnesc acolo unde liniile au o mare parte din traseu comun dublandu-se cam 90-95 % din acesta.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" radu73

linia 69 wrote:
Mai nou de cand 90 merge la Valea Argesului pleaca spre centru impreuna cu 69. De regula un 90 vine cam dupa doua 69 adica 69, 69+90, 69, 69+90 ... Noroc ca 69 respecta orarul dat pe site-ul RATB si pleaca la timp, ceea ce este foarte bine. De altfel linia 69 in ciuda traseului, sa zicem lung, este o linie care circula excelent (adica conform orarului).
Eu sunt multumit de ea. Desi ori de cate ori se cere imi exprim nemultumirile criticand RATB-ul, legat de linia 69 am cuvinte de lauda. Pacat ca nu sunt toate liniile la fel.
Alte cazuri "celebre" in afara de cele pomenite de colegi mai sus mai sunt: 70+92, 40+56, 14+55. Cu siguranta mai sunt si altele dar nu-mi vin in minte acum.
Daca va uitati mai atent o sa observati ca toate cazurile se intalnesc acolo unde liniile au o mare parte din traseu comun dublandu-se cam 90-95 % din acesta.


Cand o sa revina pe traseul vechi, acest lucru va dispare ... si va reveni ... o sa vedeti ...

 


102 și 232 „sudate” misterr

linia 69 wrote:
Daca va uitati mai atent o sa observati ca toate cazurile se intalnesc acolo unde liniile au o mare parte din traseu comun dublandu-se cam 90-95 % din acesta.
Contraexemplu: în Berceni, pe porțiunea comună, 202 și 232 circulă împreună, deși au numai 3 stații comune. Ciudat este că asta se întîmplă aproape întotdeauna pe sensul Metalurgiei -> Apărătorii Patriei și aproape niciodată pe sensul Apărătorii Patriei -> Metalurgiei.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" radu73

268 urmat de 668 in statia Valea Ialomitei venind de la Valea Oltului ... au plecat la 2 min. unul de altul ...  :evil:
20120314_170827 2.JPG (190.8 KB; downloaded 7343 times)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Gabi23

4406+4159 sa nu cumva sa se piarda pe linia 123 astazi  :evil:! La ora o ora la care intervalul de succedare este de 9 minute conform graficului de circulatie!

4406+4159 = Linia 123 - 25.03.2012.jpg (156.33 KB; downloaded 7263 times)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Victor92

Gabi23 wrote:
4406+4159 sa nu cumva sa se piarda pe linia 123 astazi  :evil:! La ora o ora la care intervalul de succedare este de 9 minute conform graficului de circulatie!


Stai linistit Gabi ca asa e in fiecare weekend pe linia 123. De exemplu in seara asta le-am vazut la "Stadion Olimpia" pe 4125 si 4119 (sens Cet Sud Vitan) unul dupa altul...Din ce am remarcat, de la Cet Sud Vitan se pleaca conform graficului (e si dispecer acolo), dar pe parcursul traseului totul depinde de sofer. De asemenea, am mai observat maniera deosebita a soferilor de la Nordului care "fura" la greu atunci cand se retrag de la Cet Sud Vitan catre Autobaza Nordului (teoretic au pe foaie 40 de minunte...practic stim cum sta situatia). La intersectia Strazii Ramnicu Sarat cu Bd.Energiticienilor, soferii au tendinta de a ocoli si fac dreapta pe Ramnicu Sarat si ies la Dristor sau gonesc direct pe langa statia "Real Vitan", tocmai ca sa nu ia calatori...jenant! As da exemple...dar ma abtin  ;)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Gabi23

Daia mi-as dori eu sa vad linia 123 "rupta in doua" la Piata Unirii si sectiunea CET Vitan - Piata Unirii sa ajunga la Autobaza Titan :evil:. Ar fi multe de spus, dar din anumite motive prefer sa nu le fac publice legate de anumiti soferi, anumite autobaze si anumiti sefi de autobaze etc.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" florinmaster

Victor92 wrote:
Gabi23 wrote:
4406+4159 sa nu cumva sa se piarda pe linia 123 astazi  :evil:! La ora o ora la care intervalul de succedare este de 9 minute conform graficului de circulatie!


Stai linistit Gabi ca asa e in fiecare weekend pe linia 123. De exemplu in seara asta le-am vazut la "Stadion Olimpia" pe 4125 si 4119 (sens Cet Sud Vitan) unul dupa altul...Din ce am remarcat, de la Cet Sud Vitan se pleaca conform graficului (e si dispecer acolo), dar pe parcursul traseului totul depinde de sofer. De asemenea, am mai observat maniera deosebita a soferilor de la Nordului care "fura" la greu atunci cand se retrag de la Cet Sud Vitan catre Autobaza Nordului (teoretic au pe foaie 40 de minunte...practic stim cum sta situatia). La intersectia Strazii Ramnicu Sarat cu Bd.Energiticienilor, soferii au tendinta de a ocoli si fac dreapta pe Ramnicu Sarat si ies la Dristor sau gonesc direct pe langa statia "Real Vitan", tocmai ca sa nu ia calatori...jenant! As da exemple...dar ma abtin  ;)


cu 4119 am venit eu aseara si la statia Calea Vitan l-a ajuns pe 4125 , dar cel de 4119 mergea cu viteza mare fata de cum merg de obicei cu 10-15 km/h

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Sava6115-6315

Ieri (10 mai) asteptand 205-ul in statie la Straulesti, unde intorc si trolebuzele liniei 97, am asistat la o cearta intre 2 soferi. unul acuza pe celalalt ca alearga si pleaca inaintea orarului stabilit, ajungand sa mearga la mai putin de 2 statii fata de cursa din fata cam pe tot traseul, iar soferul de dupa cel vinovat merge cu trolebuzul plin ochi. Sa inteleg ca e o practica universal valabila pentru transportul din bucurestean.

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Sava6115-6315

Nu am specificat: era vorba despre soferi de pe linia 97.

Ce anomalii am  mai intalnit:
pe linia 11 sunt dimineti in care la fiecare semafor de la Grozavesti trece cate un 11 spre Giulesti. Mi s-a intamplat sa numar 3 vagoane in astfel de situatie. In alte dimineti, astept si 20 minute ca sa apara un 11.
De tandemul 162-163 nu are sens sa mai comentez caci il stie toata lumea si-l vad zilnic. Interesant e ca se suprarun si cu 11 mai  ales la ora 4-5 cand plec de la munca spre centru. Si  asa se intampa ca, uneori 11 vine la juma de ora, interval in  care nu trece nici un autobuz spre centru. Si  cand apar,  apar toti 3:  163-162-11

 


Re: Circulatia in format "trenulet" telvanni

Eheee, am vazut cel mai mare trenulet: LINIA 1 de la Mall Afi Palace Cotroceni pana la Razoare. Asta dimineata in jurul orei 8:30.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" andrei11

Mie mi-au venit astazi pe la 10,45 --> 4 ( patru ) de 1 ( bara la bara ) la Iancului de la Obor spre Muncii ( asadar INEL  INTERIOR) Eu l-am luat pe al 3 - lea. Nici unul nu se retragea.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" ADY881

Desi vad ca pe forum, circulatul in 2 se vede exclusiv ca un fenomen negativ, eu as putea sa va ofer o parere pro circulatie in trenulet.
Datorita configurarii infrastructurii, cetatenii ce locuiesc in Pantelimon, ajungeau in oras cam asa 335 sau 330 sau 55 + metrou, acum cu ocazia reabilitarii sos.Iancului, 330 si 55-ul nu mai circula pe Iancului, acum imaginati-va cum un autobuz 335 ar putea prelua tot fluxul ce vine din metrou(fara 330 si 55), respectiv in orele de varf 335 in format dublu dupa mine, este chestie pozitiva, deoarece compenseaza lipsa tramvaiului 55, sau lipsa autobuzelor articulate pe 335.
PS Referitor la articulate,ieri am aflat ca Budapesta au cumparat un lot de autobuze Citaro(nu mai stiu cum ii spune posibil Citaro 3), au cumparat 159



din care 80 articulate






si 79 solo.



Din poze putem observa cateva dotari:
a)AC
b)Geamuri glisante enorme
c) 2 afisaje in + (a aparut pe lateral un patrat cu nr.liniei si unul in partea stanga  a autobuzului)



d) afisajul din spate  fost marit
e) pe autobuz se observa niste antene(presupun ca sunt GPS si 4G)
f) in autobuz sunt instalate monitoare + camere
In concluzie, se poate daca se vrea sa se cumpere si sa se circule cu articulate in oras. Sper ca in viitor si RATB-ul sa revina la ele, sau mai e o solutie,in ultimii ani  reinviat remorca. Avantajul acestei solutii consta in faptul ca in afara orelor de varf(cand solicitarea TP e mai mica) remorcile se pot lasa in garaj, astfel economisind combustibil.
Acum remoricle se fac la fel de dotate ca un autobuz (AC...), pentru manevrabilitate, toate rotile se fac manevrabile.








 


Re: Circulatia in format "trenulet" andrei11

De acord cu noile remorci.
Problema "trenuletului" e ca in compensare la un moment dat apar niste "gauri". Fara gaurile respective, nimeni nu ar avea de reprosat unui trenulet, mai ales in cazul prezentat ceva mai sus de  ADY881.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use