Trasee de acces și retragere

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Re: Trasee de retragere

Mesajde GPS » Lun, 17 Iun 2019, 06:25

R452 Islaz - DN3 - Brănești - DN3 - DNCB - A2 - Bd. Theodor Pallady - Autobaza Titan.
R458 Brănești Târg - DJ401A - DN3 - DNCB - A2 - Bd. Theodor Pallady - Autobaza Titan.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2805
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Trasee de retragere

Mesajde bobby » Vin, 27 Sep 2019, 19:19

135 acces de la Pipera la CET Sud Vitan..... :popa:
:TS: :V0BB: :V0BB:
Avatar utilizator
bobby
 
Mesaje: 111
Membru din: Vin, 08 Mar 2019, 19:46
Localitate: Undeva-n lume

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde alch3mist » Mar, 01 Oct 2019, 12:44

Si nu ar fi normal sa plece direct pe traseu, cu firma pornita? Inteleg ca dureaza mai mult accesul, dar poate fi ajustat orarul. De fapt, STB are vreun soft de management al flotei? Soft similar cu cele ale curierilor? Ce-i cu risipa asta? De unde atata interes sa se mearga "pe gol"?
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 742
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Costin » Mar, 01 Oct 2019, 13:29

Pentru ce sa aiba soft daca are sindicate, titulari si preferinte personale? Inutil!
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 9041
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde CiprianTRB » Mie, 15 Ian 2020, 20:13

În urma cu 4 minute l-am văzut pe 5322 care a plecat de la Master pe retragere... De când se fac retrageri de la Master? Și care este traseul de retragere? Eu știam ca retragerile se fac de la Rosetti. :think:
Îmi doresc ca Bucurestiul sa devina cu adevărat o capitala Europeana
Avatar utilizator
CiprianTRB
 
Mesaje: 439
Membru din: Vin, 22 Feb 2019, 19:22
Localitate: București, Sector 6 - Militari

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde alexandru_minciu91 » Mie, 15 Ian 2020, 20:17

Probabil nu are timp sa ajunga la Rosetti, si la Politehnica va face dreapta. Acolo exista fir special pentru asta.
alexandru_minciu91
 
Mesaje: 192
Membru din: Lun, 09 Iul 2018, 19:52

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Dragos31 » Mie, 15 Ian 2020, 20:51

Cu mențiunea că troleele trebuie mutate manual de catre șofer de pe un "fir" pe altul.

Sunt destul de des cazuri in care troleibuzele se retrag din Militari direct la Bujoreni. Ultima dată am remarcat un Ikarus pe 31 Decembrie 2019.
Avatar utilizator
Dragos31
Membru Bronze
 
Mesaje: 1212
Membru din: Sâm, 18 Aug 2018, 19:47
Localitate: București, Sector 6 - Militari

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde GPS » Mie, 15 Ian 2020, 21:31

Nu cred că (mai) este o regulă. Și de la Vatra în 66 există acces și la Fundeni și la Pârvan.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2805
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Chev Celios » Mie, 15 Ian 2020, 21:36

Cred ca tot timpul a fost acces de la Fundeni pentru 66. Retragerile de la Fundeni da sunt mult mai rare si mai fortate, insa acces avem si chiar doua trasee de acces. Unu vine pe la Izvorul Rece si face dreapta pe Mosilor, iar altu vine pe str. Traian (Via Foisor) si face dreapta pe Mosilor. Si inainte si dupa modernizarea retelei au existat bucati de retea pentru virajul la dreapta insa fara macaze, captatorii fiind mutati manual de catre sofer. Daca nu ma insel primele ture din 66 au accesul la Fundeni.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1657
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei/AIHCB.

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde cris_m » Mar, 04 Feb 2020, 21:50

De-ale organizarii setebiste:

Linia 381 - 10 ture la Floreasca, desi Obregia 1&2, respectiv Giurgiului sunt in imediata apropiere... 11km un drum de acces/retragere de la Floreasca pana la Resita;
Linia 102 - 39 ture Titan cu acces/retragere de 6km, desi Giurgiului se afla acum la nici 2km de capatul de la Progresu;
Liniile 135/301 - daca e sa ne luam dupa traseul Giurgiului-Tunari, insemnam 22km pe cursa retragere/acces;

Eu inteleg ca subventia se da la numarul de km parcursi cu sau fara pasageri, dar deja e aberant ce avem acum in teren. Inseamna motorina arsa in :evil: prin, ce sa vezi, centrul orasului/ZACA etc, inseamna uzura prematura a vehiculelor, parte din ele noi si nu in ultimul rand timp pierdut si pentru calatori si pentru soferi. :headbash:
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4516
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Victor92 » Mar, 04 Feb 2020, 22:19

@Cris_m: Floreasca se duce cu acces la Victoriei. Doar in caz de forta majora, daca Obregia nu are ce scoate, Floreasca are acces la Resita.
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 8352
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde cris_m » Mar, 04 Feb 2020, 22:24

Bun, deci parte din ineptie a fost rezolvata. Ramane insa o semi-autobaza care ar putea trimite autobuze mult mai eficient in traseu....
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4516
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Victor92 » Mar, 04 Feb 2020, 22:28

Tampenia cea mare e ca in sudul orasului avem acum 3 garaje: Ferentari, Giurgiului, Obregia + Nitu Vasile, iar in nord-ul Capitalei doar una ... cealalta a fost sacrificata din varii motive. Floreasca nu o iau in calcul pentru ca se situeaza relativ central si oricum nu are puterea raposatei Pipera dpdv a capacitatii: aprox. 100 de autobuze versus peste 200 de unitati.
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 8352
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Trasee de acces și retragere

Mesajde Marian Andrei » Mar, 04 Feb 2020, 23:00

In nordul delimitat de zona Pipera - Baneasa - Bucurestii Noi nu va faceti iluzii ca se va construi ceva non-imobiliar vreodata. As vedea o autobaza noua in zona Bucuresti Triaj - Chitila, acolo ar fi spatiu suficient cu terenuri virane ale CFR in zone destul de non atractive, momentan, pentru imobiliare.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 19007
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori