Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Trasee de acces și retragere

78 posts, 37566 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont Costin

?! Ba fix la Bujoreni...

 


Re: Discutii - Lucrari statia Orizont Allex

Am impresia ca erau cateva 96 care se retragea la Bujoreni. Veneau prin Valea Ialomitei, pe Dr Taberei si faceau la dreapta la intersectia cu Drumul Sarii, in dreptul fostei sucursale Piraeus.

 


Re: Trasee de retragere Costin

Toata linia era/este la Bujoreni. Deci veneau pe Drumul Taberei, ok... atunci racordul despre care vorbim e pt altceva, probabil acces/retragere pt. liniile din Drumul Taberei?

 


Re: Trasee de retragere barbuandrei

96 s-a retras mereu la Bujoreni , iar retragerea se facea de la gara.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de retragere Utilizator anonim

Am si eu curiozitatea de a descoperi logica de acces/retragere a turelor liniei 137 de la Ferentari la Carrefour Militari via Piata Leul, nu era mai practic accesul direct in centru? Mentionez ca in aceasta linie acum cei de la Ferentari sunt majoritari, ture de Militari ramanand vreo 4-5.

 


Re: Trasee de retragere dany

Conform cantecului “sunt sofer pe taximetru iau banii la kilometru”, de aici iti vei deduce raspunsul :D. STB isi primeste subventia la kilometri parcursi si nu este exclus ca in urmatoarele luni sa mai avem strutocamile de genul

 


Re: Trasee de retragere ByOnu

Andrei, din acelasi motiv pentru care 381 are doar acces si retragere la Piata Resita... :(

 


Re: Trasee de retragere Victor92

Floreasca are acesul si retragerea (de) la Piata Victoriei.
Obregia la Resita.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de retragere Tom

137 ia călători pe traseul de retragere?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de retragere Utilizator anonim

Nu, le vezi cu firma stinsa, se retrage, STB de obicei...

 


Re: Trasee de retragere N116

Aseara pe la ora 21:15 am vazut un Otokar din 137 trecand prin statia Gradina Cismigiu cu afisajul de retragere la Ferentari, deci cel putin o parte din retrageri sunt din centru. Confirm ca nu a oprit in statie/nu ia calatori pe traseul de retragere, nu stiu care este situatia in cazul turelor de la Militari care au ramas in 137 cat si a celor din 336. Pana la Otokar-uri liniile 137/138 si 336 erau cred singurele linii de autobuze care opreau in toate statiile si preluau calatori pe traseul de retragere (cel putin din centru spre Militari).

 


Re: Trasee de retragere pantograful

Totusi exista o logica care ar vrea ca retragerile sa se faca din capatul cel mai putin periferic. Asta macar pentru liniile radiale (cartier - centru). Exemplu cu 368 :

Dimineata, exista o cerere mult mai mare dinspre Valea Oltului spre Piata Romana decat invers. Si invers seara. Deci chiar daca autobaza Floreasca e aproape de Piata Romana, tot mai bine e ca linia sa depinda de Militari sau Alexandria si ca intrarea in traseu/retragerea sa se faca la Valea Oltului. Altfel, stau si ma intreb cine asteapta autobuzul la 5 dimineata in centru pentru a merge in cartier (nu zic ca nu sunt, dar clar mai putini decat invers).

E bine, asta intr-o lumea normala in care ar vrea cineva sa faca ceva ca lumea...

 


Re: Trasee de retragere barbuandrei

368 are 15 ture de la Alexandria si 4 de la Floreasca.  Cu toate astea, din incompetenta unora, toate turele au accesul si retragerea la/de la Piata Romana. Este absurd ca Alexandria sa aibe accesul la Piata Romana. In primul rand, nu se justifică kilometri facuti doar de dragul de a conduce, iar in al doilea rand, asa cum spui si tu, calatorii au nevoie de mijloc de transport cartier-centru si centru-cartier pentru a putea merge la serviciu, nu invers.  :popa:

 


Re: Trasee de retragere dany

Asa avem si 102 cu acces la Progresul (Ferentari si Obregia langa), asa avem si 335 cu acces de la Titan la Baneasa... Exemple sunt mult, STB e platit la kilometru acum, daca ar avea o linie de Constanta ar face acces acolo doar ca sa isi ia subventia

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use