Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 315624 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 86
 
 

📖 Pagination options

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze survola

Bd. Mareşal Prezan:



by survola, on Flickr



by survola, on Flickr

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Radu Stanescu

Ar trebui sa existe un buton de like pentru postari.  :D

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ADY881

Da, ar trebui. Ar fi bine sa faca si pe partea opusa.

PS Rau ca PMB nu este deloc coerenta in dezvoltarea infrastructurii orasului, pe de o parte a facut aceasta banda, iar pe de alta parte face Pasajul toxic PPL + ingroparea oamenilor de la pavilonul H si aruncarea lor in aer la muzeul satului (ultima trecere este noaptea mintii in genere), ce capitala neafricana isi bate joc in un asemenea hal de o artera ca Kiseleff :popa: .
Ai spune ca Kiseleff este un fel de Colentina sau Prelungirea Ghencea.

 


Re: Realizarea culoarelor unice pe liniile de tramvaie RATB ByOnu

Titlul subiectului este gresit, nu vorbim doar despre liniile de tramvai.

Oricum, Bd. Vasile Milea este si el macar in carti? Linia de la pasajul Basarab pana la Bd. Timisoara trebuie reabilitata si separata complet de trafic, pe modelul Liviu Rebreanu de preferat. Aproape zilnic dispare cate o sectiune din gardul despartitor dintre linii (Apaca - Afi).

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea culoarelor unice pe liniile de tramvaie RATB ADY881

ByOnu wrote:
Titlul subiectului este gresit, nu vorbim doar despre liniile de tramvai.

- Titlul se refera la modernizarea liniilor de tramvai in asa fel inacat pe ele sa poata circula si autobuzele/troleele, deci eu nu vad nimic gresit.
- Deacord, pe V.Milea este foarte necesara separarea de trafic, acolo nesimtirea in orele de varf atinge cote astronomice (normal ca din partea vatmanilor RATB, isi permit nesimtitii sa incurce soferii ce circula pe linia de tramvai  :lol: ), insa daca serios, ar fi foarte bine sa bage un gard, si sa poata circula pe linii si 105, asa am rezolva problema nesimtirii, ar circula fluent TP si tramvaiul nu ar mai avea posbilitatea sa taie drumul lui Lucescu :lol: .

Linia de la pasajul Basarab pana la Bd. Timisoara trebuie reabilitata si separata complet de trafic, pe modelul Liviu Rebreanu de preferat.

Idee frumoasa, dar tare neinspirata. Acum sunt deacord iarba intre sine arata foarte bine, insa este absolut de nepractica deoarece :
- pe ea nu vor mai putea circula alte vehicule RATB in afara de tramvaie, adica zicem automat culoarelor unice un mare PA, iar mie mi se pare puieril ca tramvaiele sa poata beneficia de banda proprie si autobuzele/troleele nu.
- pe ea nu vor mai putea circula vehiculele de urgenta, si nu uita ca pe V.Milea este o unitate de pompieri. Cum vor iesi ei in orele de varf in ambuteiajele alea? Pana vor reusi aia sa iasa de acolo va arde tot Bucurestiul.
Asa ca sper ca linia de tip green track sa fie prima si ultima, si sa ne apucam sa facem pe bune culoare unice.

 


Re: Realizarea culoarelor unice pe liniile de tramvaie RATB zapacitu

ADY881 wrote:
Linia de la pasajul Basarab pana la Bd. Timisoara trebuie reabilitata si separata complet de trafic, pe modelul Liviu Rebreanu de preferat.

Idee frumoasa, dar tare neinspirata. Acum sunt deacord iarba intre sine arata foarte bine, insa este absolut de nepractica deoarece :
- pe ea nu vor mai putea circula alte vehicule RATB in afara de tramvaie, adica zicem automat culoarelor unice un mare PA, iar mie mi se pare puieril ca tramvaiele sa poata beneficia de banda proprie si autobuzele/troleele nu.
- pe ea nu vor mai putea circula vehiculele de urgenta, si nu uita ca pe V.Milea este o unitate de pompieri. Cum vor iesi ei in orele de varf in ambuteiajele alea? Pana vor reusi aia sa iasa de acolo va arde tot Bucurestiul.
Asa ca sper ca linia de tip green track sa fie prima si ultima, si sa ne apucam sa facem pe bune culoare unice.

De acord. Cu bizonii care abuzeaza de respectivele linii, solutia e simpla. Sa isi faca politia treaba, ca doar nu au 111 intersectii supravegheate de pomana.

...desigur trebuie o lege si o norma de aplicare a legii prin care sa poata suspenda permisurile de circulatie numai pe baza dovezilor video.

 



Re: Stiri, noutati, perspective Cristy

Bandă unică pentru autobuze pe Bd. Magheru și pe Bd. Carol I

Noi benzi destinate mijloacelor de transport vor fi amenajate în București. Potrivit unui studiu realizat de Search Corporation pentru Primăria Capitalei vor fi amenajate benzi pentru autobuzele RATB pe următoarele străzi:

- pe Bd. Magheru de la Universitate până la intersecția cu strada George Enescu pe sensul de mers spre Piața Romană

- pe strada George Enescu de la intersecția cu Bd. Magheru până la intersecția cu strada Nicolae Golescu, apoi banda unică continuă pe str. Golescu până la intersecția cu strada Constantin Esarcu - sensul de mers pe bandă unică va fi către Bd. Magheru - Piața Romană

- pe strada Georges Clemenceau - autobuzele vor circula pe bandă dedicată pe sensul  strada George Enescu - strada Episcopiei

- pe strada Gheorghe Manu și pe strada Occidentului (între Lascăr Catargiu și Calea Victoriei) pe sensul Calea Victoriei - Lascăr Catargiu

- pe strada Polizu va fi amenajată bandă destinată RATB pe ambele sensuri

- pe Bd. Unirii de la Piata Unirii spre Piata Alba Iulia;

- Bd. Carol I pe ambele sensuri, între Universitate și Calea Moșilor.

Direcția de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei a aprobat deja amenajarea de benzi unice destinate autobuzelor RATB pe Splaiul Independenței, între Podul Cotroceni și Piața Unirii. Decizia a fost transmisă Administrației Străzilor, instituția care trebuie să o pună în aplicare, spun reprezentanții Primăriei Capitalei. De cealaltă parte, reprezentanții Administrației Străzilor spun că acest proiect nu se află printre prioritățile instituției și nu există deocamdată un termen stabilit pentru începerea lucrărilor de amenajare a benzilor unice.  

- See more at: http://www.b365.ro/banda-unica-pentru-a...1Y3nT.dpuf

 


Re: Stiri, noutati, perspective florin

Nici nu era nevoie să pui toată știrea, era suficientă bucata asta:

De cealaltă parte, reprezentanții Administrației Străzilor spun că acest proiect nu se află printre prioritățile instituției și nu există deocamdată un termen stabilit pentru începerea lucrărilor de amenajare a benzilor unice.


Adică...  :popa:

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ByOnu

Astazi la dezbaterea publica legata de PIDU, in harababura creata s-a ajuns si la benzile separate RATB si seful directiei de trafic din PMB a spus ca Politia Rutiera este impotriva acestor benzi deoarece nu ar fi cinstit ca unii participanti la trafic sa mearga mai repede decat ceilalti (sau ceva pe aproape).

Nu voi comenta...

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze florin

Mda... și când zici ceva de Poliție se supără unii pe-aici. Oamenii sunt limitați, atât pot ei. Se vede și în activitatea lor zilnică. :popa:

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Gabi23

Banda specială pentru autobuze dintre Pod Cotroceni și Pod Eroilor este în permanență blocată de taximetriști, îngreunând circulația liniilor 123, 236, 336 și 601...

Universitar - 11.07.2016.JPG (443.2 KB; downloaded 4507 times)

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2282 forum members have written 421055 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use