Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 314011 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Iulika0069

[cumva off-topic]
Daca tot fac noi sensuri unice, poate umbla si la semaforizarea din intersectia Stefan cel Mare -|- Polona..
O devansare cu maxim 10-15" a momentului in care se face verde pe Stefan cel Mare (ambele sensuri, sau macar pe sensul spre Obor) ar face minuni!
Eventual coroborat cu interzicerea virajului la stanga de pe Stefan cel Mare spre Calea Floreasca, cu varianta str. Ion Bogdan..

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Chev Celios

Stanga de pe Stefan cel Mare spre Floreasca nu va fi interzis niciodata. Retragerile la Floreasca pe unde o mai iau ca virajul al stanga este interzis si la Barbu Vacarescu.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Iulika0069

"Interzis cu exceptia RATB" :D, atunci.. Asta in contextul in care Calea Dorobantilor este sens unic, iar virajul pe str. Ion Bogdan va fi (devine) permis.
Anyway, o sa ma mut pe threadul cu Aspecte negative in circulatia bucuresteana.. :)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ADY881

De ce primarul Budapestei si conducerea RATB-ului lor e mult mai desteapta ca indivizii de la noi?
Din urmatorul motiv:



1)Precum se vede, la ei sau nu sunt sindicate(care prietenesc cu partidele) sau acele sindicate functioneaza normal(adica apara personalul de abuzurile conducerii), adica nu isi baga nasu in ce fel de autobuze sa cumpere regia, articulate sau nu, JOS CU SINDICALSTII GRASI SI SLINOSI (dar si corupti) AI RATB-ULUI, JOS CU LICHELELE.
2)La ei vad ca e in regula sa fie culoare unice, adica nimanui nu ii da in cap sa faca GREEN TRACK(precum au hotarat carmacii, sa faca in Pantelimon). Domnilor carmaci, lasati IARBA, si faceti CULOARE UNICE SI PESOS PANTELIMON!!!

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ByOnu

Din Februarie nu s-a mai adus in discutie acest subiect. Deci exact cum ma asteptam, tronsonul „deschis” anul trecut a fost doar praf in ochi, inca un obiectiv maret care va fi trecut pe lista realizarilor. Nu-i chiar atat de greu sa tragi niste linii pe asfalt.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Saint666

Ce se poate face pentru amendarea acestor nesimtiti  ce blocheaza circulatia tramvaielor? Am facut sesizare la BPR cu pozele acestea si inca nu mi s-a raspuns (totusi am trimis sesizarea acum 2 zile, mai au timp).
Am postat la topicul acesta pentru ca l-am considerat potrivit; ai benzi separate = nu-ti blocheaza masinile circulatia tramvaielor.
2014-07-08 09.09.42.jpg (391.34 KB; downloaded 3548 times)

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze andrei11

Saint666 wrote:
Ce se poate face pentru amendarea acestor nesimtiti  ce blocheaza circulatia tramvaielor?...

Fotografiati si amenzi date la greu fix acasa, pe e mail, circa financiara,loc de munca, etc, etc, etc.
Deci nu cu politie acolo, numai foto.
Mi-e imposibil sa cred ca in epoca calculatorului si a internetului nu se poate face nimic rapid.
Ai acumulat 10 amenzi intr-o zi in acelasi loc, de exemplu, ia da mata carnetul aici la politie pentru 3 - 4 luni, mai fa mata odata scoala de soferi indicata de noi, cu chitanta de absolvire, mai da mata odata examen, blablabla.
Nu se vrea, ca s-ar putea.
Foto e in Piata Muncii, stiu situatia.
A, ai imprumutat masina, nu erai tu la volan, pana te dumiresti si-ti dai in judecata prietenul, da mata carnetul, scoala de soferi, etc, etc.
Sa vezi cum subit o sa dispara scuza ca nu am fost eu la volan, ci prietenul.
Asa cum tamponarile pe CASCO 95 % se petrec in parcare noaptea, a  :twisted: activitate automobilistica noaptea in parcare. Acum e un autodenunt cumva ? Si eu am folosit CASCO de vreo 2 ori noaptea in parcare  :mrgreen: ( fac cateodata si 70.000 - 80.000 km / an ).

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Sava_6115-6315

Saint666,  poza e facuta la Muncii in statia de pe Basarabia?? Exat acolo am vazut cateva filmari cu campanii de amendare ale politiei. Evident, amendarea bizonilor a durat doar pe parcursul filmarilor. Din "fericire", politia actioneaza in zone critice precum Splaiul Independentei intre Grozavesti si Cotroceni :evil:

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Saint666

Da, exact acolo e facuta.
In urmatoarea zi dupa ce am facut poza am vazut in intersectie o masina de la politia locala ce dirija traficul fix precum semaforul. Nu ii interesa faptu ca se incalca grav legea, dar nici nu sunt convins ca intra in atributia lor asta.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze andrei11

Politia << dirija traficul fix ca si semaforul >> pentru ca :
1)  Probabil timpii si directiile gandite de semafor sunt cele mai bune.
2) Avea grija ca tampitii sa nu blocheze intersectia.
3) La cate tramvaie circula in zona ( cred ca sunt 4 / ora ) datorita fluxului ridicat de masini, basca e si santierul acolo care incurca - o banda in plus nu strica in anumite momente. (Alegem raul mai mic )
Si acum un lucru destul de limpede, e matemaica pura.
Daca semaforul pe o strada in intersectie are capacitatea de a prelua intr-un ciclu semaforic "n" masini iar tie iti vin "n" + cate vreti voi, exista 2 posibilitati :
In cele 2 posibilitati un lucru e sigur, coada se va marii continu,  cu sau fara linia de tramvai. Coada se va marii pana cand timpul de asteptare  va trece  peste timpul psihologic critic de asteptare iar ultimii din coada vor cauta ale variante de trecere, asta daca timpul psihologic critic anuleaza punga soferului care astfel va consuma mai multa benzina, alegandu-si alta varianta de trecere.
Dar sa  revin,sunt 2 posibilitati, direct corelate cu punctul 2 )
1) Daca intersectia se blocheaza avem ambuteiaj unde nimic nu mai functioneaza.
2) Daca intersectia nu se ambuteiaza macar celalalte fluxuri de masini pot trece intr-un timp rezonabil prin intersectie.
Ca si conducator auto cu ceva km la bord evident ca sunt pentru respectarea legislatiei dar strict acolo practic tramvai nu exista, e pacat sa stea o banda libera pentru un tramvai inexistent. Ce tramvai circula acolo ? 56 ? Sunt 2 pe traseu sau nu ? Eu cand luam 14 / 55 - ul de la Unirii, pe 56 nu-l vedeam aproape niciodata. Acum fara suparare si fara manie proletara.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Saint666

Circula 56 si 40 (cat o sa mai circule si ele...)
La ora aceea trec 2 tramvaie (pentru ca vin tip trenulet) la circa 15-20 de minute.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze andrei11

Vezi ? Ti-am spus eu ? Si pentru un tramvai "trenulet" la 15 - 20 minute, la ce sa tii linia libera ? In 20 de minute sunt vreo  12 - 13  cicluri semaforice ( poate 10 ) pe ciclu trec vreo  8 - 9  masini, imultit cu 10 sunt 80 - 90 - 100  masini care trec in 20 minute pe linia de tramvai pana vine tramvaiul.
Repet, sunt pentru respectarea legii, dar sa vedem si cazul concret, mai adaptam si noi.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Saint666

Ok, si in cazul in care vine tramvaiul, si nu poate intra in statie din cauza masinilor? Cine raspunde de timpul pierdut?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ADY881

andrei11 wrote:
Ca si conducator auto cu ceva km la bord evident ca sunt pentru respectarea legislatiei dar strict acolo practic tramvai nu exista, e pacat sa stea o banda libera pentru un tramvai inexistent. Ce tramvai circula acolo ? 56 ? Sunt 2 pe traseu sau nu ? Eu cand luam 14 / 55 - ul de la Unirii, pe 56 nu-l vedeam aproape niciodata. Acum fara suparare si fara manie proletara.

andrei11 wrote:
Repet, sunt pentru respectarea legii, dar sa vedem si cazul concret, mai adaptam si noi.

Acum depinde ce ne dorim,
- daca vrem sa nu se schimbe nimic, se pot accepta masini pe benzile tramvaielor
- daca vrem sa se schimbe multe chestii in bine, trebuie sa fim intransigenti pana la sfarsit (adica fara masini pe benzile pentru transport public, respectiv montarea unor borduri) .

PS Ca asa in vorbe noi toti vrem drumuri germane, iar sa respectam legea ca acolo, mai putin.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420556 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use