Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1171 posts, 306792 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 84
 
 

📖 Pagination options
Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ByOnu

Cat pot costa cativa km liniari de marcaj continuu? Stalpisorii sa fie mai scumpi, dar merita investitia.

In rest, de acord cu tine. :bere:

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze ClaudiuL

A inceput actiunea culoar unic transport in comun intre Aeroport Baneasa si Piata Presei. Au fost montati stalpisori intre prima banda si banda doi. Se complica intrarea in Bucuresti la ore de varf.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze Florinds

Si madam Pandele Stirea nu a rezolvat nimic cu parcul circulant intre timp. O sa avem niste benzi unice doar pentru taxiuri si un autobuz la un sfert de ora!!!

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze BGP2597

Astăzi am plecat cu mașina acasă spre Ploiești. Sensul spre Băneasa încă nu a fost delimitat, în schimb din cauza noii benzi de autobuze, pe sensul de intrare în București era coadă de la podul de la Metro Băneasa până la Pasajul Băneasa unde începea delimitarea benzii. În zonă era și un polițist care se asigura că nu intră autoturisme pe noua bandă unică.
În condițiile în care parcul circulant și frecvențele sunt cum sunt, nu știu dacă banda asta va avea un efect pozitiv prea curând.

 


Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze alex230ro

Efectul pozitiv e pentru cei care circula pe banda aia,altfel drum de 5 min dureaza 10 min acum.Oricum sunt pozitionati absolut penibil.Cei care ies de pe strada Dobrogeanu Gherea sunt obligati sa iasa direct pe banda 2 ,cei care ies de pe aleea Matelotilor in schimb trebuie sa iasa pe banda 1 - stalpisorii nu sunt montati, dar in schimb este linie continua.O sa fie o problema de timp pana se vor rupe toti,la iarna mai ales va fi distractiv.

 



Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze florin

Ca să aibă succes ar trebui ca autobuzele să vină mai des (posibil după implementare, același parc circulant poate asigura frecvențe mai bune dacă viteza medie este mai mare), dar și oamenii ăia cu mașini să le poată folosi, că ei vin majoritatea din afara orașului. Un park-n-ride în parcarea de la Baneasa Shopping ar fi o idee.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze TibiV

Asta este un non-sens...

Sa fie fata-mare, dar sa stie toate "trucurile"....

Nu stiu, poate or fi si din astea... ;)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze florin

Și primele urmări nu întârzie să apară.

Nu m-aș mira să fie făcută în bătaie de joc tocmai pentru a decredibiliza ideea de "benzi unice", pe principiul noi am vrut, dar uitați ce dezastru produc.

Trafic infernal la intrarea in Bucuresti dinspre DN1 din cauza benzii unice de autobuze pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti: coada de masini s-a format de la Saftica

Traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 a fost complet dat peste cap luni dimineata, dupa ce Primaria Bucuresti a montat o banda unica pentru autobuzele RATB pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti, pe sensul intrare in Capitala. Mai multi participanti la trafic au declarat pentru HotNews.ro ca incepand cu ora 7 s-au format cozi uriase inca de la Saftica si Balotesti.

O captura de pe aplicatia Waze arata ca intrarea in Capitala e aproape blocata si la ora scrierii acestei stiri (9.59).

Timpii de asteptare in trafic s-au triplat, potrivit cititorilor HotNews.ro. Astfel, drumul Balotesti - Fantana Miorita a durat peste o ora si zece minute, iar drumul Saftica- Fantana Miorita aproape doua ore.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Prieteni, ma tem ca unii dintre noi sunt contra doar de dragul de a fi. Daca nu le facea ca de ce nu le face, acum ca de ce le face pentru ca se ia o banda din carosabil. Hai sa asteptam putin sa vedem cum va sta treaba. Cine stie. Ar fi frumos daca s-ar mari vizibil parcul circulant si frecventa pe liniile respective iar oamenii sa renunte putin la comoditate, sa-si lase masina in parcarea Baneasa Shopping iar de acolo cu busul.

Parca va si vad cand se vor instala garduri pe 21 ca de ce se instaleaza.

Simt nevoia sa las o intepatura aici: a recunoaste beneficiile unor initiative nu va face pesedisti, ca doar nu Firea a inventat benzile unice.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Florinds

Eu sunt pentru, dar sunt facute in bataie de joc. Avem urmatoarele variante pentru portiunile vechi: nu vegheaza nimeni la respectarea lor, nu era nevoie de ele (trafic lejer sau acces interzis), sunt facute pentru niste linii fantoma.
Exemple: Piata Alba Iulia-Piata Unirii si invers (nu se respecta, interval de 1 la 10 minute pentru un 104 cu oameni lipiti de usi ca pestii in acvariu, deci pentru o linie fantoma), Piata Unirii-Calea Victoriei (trambitata cu surle si trambite, dar trafic destul de lejer chiar si pentru restul de carosabil, pazita de vajnicii aparatori ai legii care permit parcarea in statia RATB), Piata Operei-Universitate (acces interzis, practic nici nu se poate numi banda unica, de fapt singura portiune cu castig real, avand in vedere frecventa autobuzelor si troleibuzelor).
De ce nu instituie banda unica acolo unde este nevoie, adica acolo unde chiar exista trafic si exista parc circulant de autobuze si troleibuze: pe Pache Protopopescu, pe Colentina?
ByOnu, nu e vorba de pesedisti, Oprescu era cica independent si are cea mai mare vina pentru stadiul in care suntem acum. Ca nu avem noi incredere in Firea e partea a doua...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze alex230ro

Ideea e simpla, de vreo 6 ani lucrez in zona Baneasa,so pana acasa Baneasa - piata 1 Mai faceam:
-pana finalizare PPL cam 15-20 min
-Dupa finalizare PPL 7-10 min
-dupa implementare banda unica 15-20 min
O fi ideea buna geniala etc,dar autobuzele alea pierd pana ajung la banda aia unica inca 15-20 min.
E ceva din ciclul mai prost nu exista.O bataie de joc mai pe scurt.
http://www.pmb.ro/contact/petitie/petitie.php
o sa scriu aici sa vad daca imi spune careva logica acestui culoar, in conditiile in care pe tronsonul implementat rar s-a mers bara la bara in ultimul timp.
@ByOnu - bus-ul care pleaca din Baneasa va merge 15-20 min pana la "banda unica"

edit:ar fi interesant de intrebat soferii RATB daca s-a imbunatatit timpul cursei..

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Victor92

Am trecut ieri pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, respectiv pe Bulevardul C-tin Prezan. Din punctul meu de vedere, montarea acelor stalpi este o porcarie. Nu pe aceste artere e problema ....

Sa le luam pe rand:
- Soseaua Bucuresti-Ploiesti; se circula fluent, autobuzele nu vin des, nu sunt semafoare -> NU sunt necesare aceste benzi;
- Bulevardul C-tin Prezan: in ambele capete ale bulevardului, lumina verde de la semafor tine cam 60 de secunde, iar daca autobuzele prind rosu, nu ar fi tocmai o tragedie din punct de vedere al intervalului ...

Personal, as monta acesti stalpi pe Kiseleff (intre Piata Presei si Arcul de Triumf), respectiv pe Calea Dorobantilor - intre Piata Dorobantilor si Bulevardul Dacia (am luat in calcul linia 131).

O alta problema pe care o putem nota ar fi crengiile copacilor care risca sa loveasca oglinzile autobuzelor ... as propune o toaletare a acestora, dar nu una din care sa ramana doar copacu' fara crengi ...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze alex230ro

Corect,oricum nu imi e clar daca sunt prosti sau rau intentionati cei care au gandit culoarul din zona Baneasa.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 84
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use