Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Evoluția mobilității populației și grade de aglomerare

87 posts, 42897 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Victor92

bercenicity wrote:
Nu uita sa bagi cat astepti dupa 47  :|


Cursa e de 58 minute, la ora de varf din ce am citit pe forum sunt 4 tramvaie. Daca ratezi la mustata un 47 astepti minim 15 minute altul...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Utilizator anonim

bercenicity wrote:
Nu uita sa bagi cat astepti dupa 47  :|


Asta o rezolvam printr-un orar la cap de linie si pe site. Omu stie ca daca iese din casa la 7.00, a 7.05 e in statie la 41, la 7.15 e in statie la 47 care pleaca la 7.20...sa zicem ca exemplu.

P.S. Caut solutia fara 41+metrou la Crangasi, care inseamna din punctul luat de mine 10-15 min + 5-10 min transbordarea si asteptarea daca ratez metroul, apoi mersul, apoi cat ies din gaura, deci deja prea mult...

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Leo

Victor92 wrote:
bercenicity wrote:
Nu uita sa bagi cat astepti dupa 47  :|


Cursa e de 58 minute, la ora de varf din ce am citit pe forum sunt 4 tramvaie. Daca ratezi la mustata un 47 astepti minim 15 minute altul...


Azi 47 a stat peste 12 min la capat in Ghencea. :x
In general din Ghencea cu 385 faci sub 40 de min cu 385 pana la Unirea.

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Victor92

O alta varianta ar mai fi 41 pana la Plaza Romania, iar de acolo 8 sau 25 pana la Liberty Center. Apoi inca minim 10 minute cu 32. Ar dura cam minim 40 de minute tot drumul...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Dr2005

Victor92 wrote:
O alta varianta ar mai fi 41 pana la Plaza Romania, iar de acolo 8 sau 25 pana la Liberty Center. Apoi inca minim 10 minute cu 32. Ar dura cam minim 40 de minute tot drumul...


Depinde de oră... că la 8:00 am e coada de la Răzoare la Vasile Milea... că toţi şmecherii se cred tramvaie şi blochează tot.

15 minute - cât are 47 - e un interval bunicel, dar se putea şi mai bine. În schimb, alea 21 de minute dintre 13 şi 18 mi se par cam bătaie de joc. Dar 15 minute e decent, ţinând cont că 385 vine la vreo 10 - 12. Şi, s-o recunoaştem, 47 iese mult mai repede din Ghencea decât 385, mai ales dimineaţa când coada de la Marriot începe de la terminalul Ghencea.

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Dominatrix

Victor92 wrote:
Cursa e de 58 minute, la ora de varf din ce am citit pe forum sunt 4 tramvaie.
In anul 2003, o cursa completa pe linia 33 care circula pe un traseu identic, avea 60 de minute cu tot cu stationari. Asta in conditiile in care atunci 90% din traseu era pe cale de rulare veche cu longrine Otelu Rosu, iar tronsonele Ghencea - Sebastian si Viilor - Filaret nu erau separate de trafic ca acum. Dupa investitii de milioane de euro, durata cursei a ramas practic neschimbata. Dar vorba unui mare filozof in viata: "Si care e problema?"

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare linia 69

Dimineata intre 7.45 si 9.00 cu 385 de la Valea Oltului la P-ta Sf. Vineri se face intre 45 si 60 de minute fara asteptat in statie (depinde de trafic). Cam la fel si intre 17.30 si 19.00. Cu 47 nu stiu inca dar ar trebui sa fie cam 20.00 - 25.00 min. (Ghencea - P-ta Unirii).
Un 69 de la Valea Argesului la P-ta Rosetti - Mosilor face intre 45 si 50 de minute in conditiile unui trafic "normal" la orele de varf din cursul saptamanii. La fel si dupa amiaza intre 17.30 si 19.00.
In weekend:
- 385 (Valea Oltului - Sf. Vineri) = 25.00 min
- 69 (Valea Argesului - Rosetti - Mosilor) = 35.00 min
Acum depinde si de sofer, unii merg mai repede scotand cam cu 5-7 minute mai putin fata de ce am scris mai sus.
Sper sa va ajute cu ceva informatiile mele !

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare florin

George wrote:
Eu unul am abandonat traseul clasic, dar vine iarna si bicicleta nu va mai fi o solutie, pentru majoritatea oricum nu e (inca  ;)  ), asa incat ma gandesc ca ar trebui sensibilizat RATB-ul pentru a infiinta acea linie CET Vest (sau Preciziei, nu conteaza) - Victoriei (am vazut ca imediat dupa pasajul Victoriei la stanga e un depou, deci ar avea unde sa intoarca, pentru ca traseul sa nu fie prea lung!), pentru a exista un acces sigur la metroul de la Grozavesti, de unde se poate lua metroul spre Unirea.


Dacă ar face şi staţia din Pasajul Victoria varianta asta ar fi interesantă şi pentru cei care merg în zona de nord (Aviatorilor, Aurel Vlaicu, Pipera) şi nu sunt puţini.

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare linia 69

Intoarcerea unei linii de tramvai intr-un depou se face de regula pentru intervale de timp scurte (temporar) si doar in situatii de "forta majora" cand sunt lucrari la calea de rulare. Ex.: linia 34 a intors temporar in Depoul Dudesti pana s-a realizat racordul Calea Vitan-Calea Dudesti.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Utilizator anonim

La ora 19:25 am urcat in 3352 pe 47 la Unirii, la ora asta scriu acest mesaj de acasa. Deci ~25 min cu 47 pana in Ghencea ($#$#$#@#@! a stat la VERDE la Drumul Sarii) apoi 12 min cu 008 pe 41 pana la Lujerului, apoi inca 10 min cu 4881 de la Lujerului la Apusului. Timpii de asteptare nu au fost lungi, 47-le cand am ajuns la Unirii deja venea dinspre 11 Iunie, din pacate a mers cu 30-40 maxim, cu statul la verde la Drumul Sarii, scoteam 20 min fara probleme...

 


Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare George

Ai facut putin, dupa mine. Sunt placut surprins de cele doar 25 de minute de la Unirii pana in Ghencea - inteleg, si alea lalaite.
Dar unde exact intoarce 47 la Unirii, unde intoarce si 32? Sau il iei de la intersectia 11 Iunie / Regina Maria?
Pe de alta parte, ar fi interesant de stiut cat face dimineata, pe la 8 - 8 jumatate, cand Ghencea este efectiv full...daca scoate pana in 30 de minute devine interesant.

Pentru tine insa, daca stai la Apusului, nu e mai interesant metroul de la Gorjului sau Pacii?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Dr2005

Dimineaţa nu are pe unde să se împotmolească... cel mult pe Regina Maria, în rest nu sunt probleme mari. Şi după-amiaza se mişcă bine, deşi pe sensul spre centru coada de la Pandurilor era până la Cimitirul Ghencea, iar pe sensul celălalt de la Ghencea la Marriott. De când s-au montat porcăriile de semafoare de la terminalul Ghencea (din care 2 la 20m unul de altul şi NECORELATE, iar când opreşti la al2lea blochezi intrarea lui 47), traficul auto s-a înrăutăţit simţitor, măcar tramvaiul te scoate mai repede de acolo.
Deci clar merge mai repede ca 385... (şi ca timp de parcurs şi ca viteză de deplasare, că şi Citaro tot cu 30 - 35 km/h merge)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Utilizator anonim

Metrou de la Gorjului sau Pacii inseamna 10 respectiv 15 min de mers pe jos, nu ma deranjeaza mersul pe jos sub nicio forma, dar cand vreau sa ajung undeva repede 10 min alea conteaza.
Cu 178 pana la gara de exemplu fac 40 min in ora de varf (dimineata cand e full la Lujerului) si vreo 25 min la ora normala.
Metroul ma ajuta daca vreau sa ajung mai departe de zona centrala.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare Utilizator anonim

In seara asta iar record, minimul intre Gara de Nord si Apusului cu 178. Am plecat de la Gara de Nord la 21:12 si am coborat la Apusului la 21:29. Se putea si cu 1-2 min mai putin daca nu prindeam din plin semaforul de la Uverturii/Apusului. Dar oricum cu metroul sau alta combinatie sigur nu scoteam atat de putin. Masina a venit dupa 4 minute de asteptare.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420659 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use