Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 100 (ex-783)

362 posts, 132523 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 100 (ex-783) DanCld

In aceasta dupa-amiaza am aterizat pe 8P si am ales metoda eco-friendly de a ma deplasa spre oras: 783. De aici cateva observatii si idei...   8-)

- traseul total are aproape 19km; se folosesc autobuze urbane limitate la 40km/h, adaugam cateva semafoare prinse succesiv in centru... rezulta un timp de semicursa de 50 de minute in zilele bune. Mi se pare totusi cam mult pentru o linie expres si nu cred ca autobuzul nu poate (din fabrica) sa mearga mai repede...

- se folosesc autobuze urbane uzuale; aceste autobuze urbane uzuale nu au si nici nu trebuie sa aiba spatiu special pentru bagaje. Problema e ca in acest caz vorbim de o linie de conexiune cu aeroportul deci implicit oamenii au bagaje! Am vazut in alte orase europene autobuze "de aeroport" si erau exemplare modificate prin eliminarea unor scaune si adaugarea unor "rafturi" speciale pentru bagaje... plus ca erau autobuze articulate pentru a asigura o capacitate de transport mai mare.

- linia 783 opreste de mult prea multe ori in Otopeni si in zona periurbana (adica inainte de aeroportul Baneasa); probabil ca RATB-ul a decis sa suplimenteze astfel capacitatea de transport de-a lungul DN1 insa in acest mod creaza un disconfort celor care vin cu avionul. E ultra-simplu pentru vreun hot de buzunare sa se suie in Otopeni si sa coboare cu vreo "prada" la celalalt capat al localitatii. Si evident sa faca si "blatul"  :roll:

- nu exista un control mai strict al accesului in autobuz; se urca peste tot, se coboara peste tot...

- nu exista o harta a traseului in autobuz; ce naiba, in autobuz pot fi si oameni care calca pentru prima data in Bucuresti!

Daca imi mai vin idei, mai adaug.

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) Victor92

Iti dau eu una: in weekend,dar si in timpul saptamanii, pleaca cam la aceleasi ore ( asta desi linia 780 are 4 ture L-V si in weekend 2).

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) 3mil

Autobuzele nu sunt limitate la 40 km/h. Nu vrea soferul sa depaseasca acest prag... :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) Utilizator anonim

La RATB "limita" psihologica este de 40kmh si se controleaza inregistrarile de rulare ale masinilor si se dau penalizari...

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) bercenicity

Apropo de SAT si desfiintarea biletelor de hartie, care mai e situatia taxarii pe 780 si 783? Pe 780 stiu ca mergea si cu protofel electronic (3,50 lei/calatoria), dar pe 783 parca nu...

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) adrian buda

Pe 783 se foloseste tot portofelul electronic. Am fost de curand si stiu.

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) Chev Celios

Pe ambele lini merg si cartelele magnetice si cardurile Activ.

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) George

Interesant a fost sambata acum 10 zile, cand am venit de la Timisoara pe Otopeni si am asteptat 780/783. A venit 780 primul, am taxat (nu va spun, mare deruta a celor care nu erau din Bucuresti, cum sa taxeze minunile alea...) apoi a venit 783 si cand m-am prins ca pleaca primul am vrut sa schimb autobuzul. Zis si facut, dar chioscul tocmai inchisese, iar soferul mi-a spus plin de importanta ca la el costa 4 lei...bineinteles fara bilet, deci spaga. Bun.
Intr-adevar, semicursa foarte lunga, multe statii, merge incet si nu sunt spatii de bagaje.
Cat despre cum arata mai ales 780-ul, ma abtin.
Din pacate, RATB-ul chiar VREA sa ne convinga ca transportul in comun e pt. sarantoci...in orice caz, e "ceva" care vrea sa te faca sa te simti astfel...si daca rezisti la chestia asta, bravo tie - dar ma intreb daca totusi nu avem dreptul la un transport in comun civilizat.

usor off topic, cea mai mare idiotenie ideea ca autobuzele sunt "prea mari" si ne trebuie..dube. Sunt PREA MICI.

 


Re: Liniile expres de aeroport (780 si 783) rosetti61

Niste dube 580 si 583 ar avea un succes monstru - alea opresc la cerere asa ca potentialii clienti ai aeroporturilor vor avea parte de o calatorie pe cinste! (chiar, ajunge vreo aripa de duba prin terminalul Otopeni, in afara de 449 de RATB?). Daca la aeroport chioscul de bilete are program de duminica, inseamna ca OTP e un aeroport international de provincie - alea de prima mana de prin alte zari, au metrou, tren, autobuze, un sistem de transport bine pus la punct; la noi, trenul se teme de avioane iar transferul e asa, de excursie suplimentara, iar liniile expres sunt pentru ca sa nu se zica ca nu e si metroul circula pe hartie.

 


Re: Stiri, noutati, perspective serafim

Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti a cerut suplimentarea liniilor 783 si 780 către
Aeroportul Henri Coandă

Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti (AMTB), instituţie aflată în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, a solicitat RATB suplimentarea numărului de curse către Aeroportul Henri Coandă ca urmare a creşterii numărului de călători datorită mutării traficului aerian de pe Aeroportul Aurel Vlaicu. Astfel oferta de transport a fost majorată, la solicitarea AMTB,  prin suplimentarea numărului de autobuze cu 34% pe linia 780, care face legătura între Gara Basarab şi Aeroportul Henri Coandă, în zilele de lucru cât şi în cele de sărbătoare . Pe linia 783, care circulă între Piaţa Unirii şi Aeroportul Henri Coandă, numărul de autobuze va creşte cu 20% în zilele lucrătoare şi cu 50% în zilele de sâmbătă şi duminică. De asemenea a fost redus şi intervalul de timp la care vor circula cele două autobuze, de la 35 la 25 minute pentru linia 780 şi de la 30 la 15 minute pentru linia 783.
În funcţie de numărul curselor de pasageri programate în cursul nopţii, AMTB ia în calcul şi introducerea unei linii de noapte care să facă legătura între Aeroportul Henri Coandă şi centrul Bucureştiului.



Biroul de presă al MTI

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Programele au fost deja modificate, adică s-au băgat două ture în plus pe 780 şi unul pe 783. Dar nici vorbă de intervale de 25 - 35 de minute pentru 780 (de fapt, e vorba de 30 - 60 minute).

 


Re: Stiri, noutati, perspective ionescu63

Intervalul pe 783 a scazut de la 20 min la 15 min (intre orele 6:00 - 8.00).

 


Re: Stiri, noutati, perspective Celestin Draganescu

serafim wrote:
Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti a cerut suplimentarea liniilor 783 si 780 către
Aeroportul Henri Coandă


Ar fi fost mai indicat sa ceara "corelarea programelor de circulatie ale liniilor 780 si 783 cu programul zborurilor. Ca sa ai cu ce sa ajungi la check-in-ul primelor curse de dimineata si sa pleci dupa ce iti iei bagajul de la cursele de noapte. Offf...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

O veste de-a dreptul minunata. 783 va circula si noaptea!!!!!


http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20AEROPO ... SOSIRI.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/783%20PIATA%20UNIRII%202.pdf

Momentan nu a aparut nicaieri stirea!

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use