Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Jalnicul RATB din/înspre Giulești

77 posts, 43314 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Goldmund

Acum am dat si eu peste acest subiect...Acum inteleg ce ai vrut sa spui, @Dominatrix pe lat forum....
Tom imi place pisica ta, dar ce-s cu arabismele alea? Am trecut la musulmanism?! :oops:

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti shoppy

Se pare ca e un fel de concurs, cel mai socant avatar / semnatura, ca tot e democratie.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti ilie_v

Utilizator anonim wrote:
Cea mai apropiata va fi un 44 intre Giulesti si Gara Basarab la sfarsitul lui martie. 44 pe traseul lui vechi pana la Vasile Parvan cel mai probabil in vara cand se termina lucrarile intre Piata Virgiliu si Vasile Parvan.



Si iata ca desi a trecut un an, nu s-a schimbat nimic, desi un 44 TREBUIE sa circule macar pana la Basarab (si nu inteleg de ce nu se poate - poate doar dpdv financiar).....

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Lohengrin

Deocamdata cica "nu e loc" de intors doua linii venite dinspre Plevnei/Grozavesti in bucla de la Basarab, desi la frecventa lui 35 e vizibil ca e destul loc. Nu sunt insa tramvaie. Probabil in vara vom avea 35 (cu frecventa crescuta) si 44 la Parvan, cu 25 desfiintat si 12 revenit triumfal in bucla de la Basarab, la o frecventa similara cu cea a lui 35 de acum.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti alchimistul

Musca-ti limba in privinta frecventei viitorului 12 :twisted: despre existenta caruia sper ca au uitat mintile luminate de la RATB.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Dominatrix

Lohengrin wrote:
Deocamdata cica "nu e loc" de intors doua linii venite dinspre Plevnei/Grozavesti in bucla de la Basarab, desi la frecventa lui 35 e vizibil ca e destul loc. Nu sunt insa tramvaie. Probabil in vara vom avea 35 (cu frecventa crescuta) si 44 la Parvan, cu 25 desfiintat si 12 revenit triumfal in bucla de la Basarab, la o frecventa similara cu cea a lui 35 de acum.
Nu inteleg de ce ar trebui doua linii de tramvai intre Basarab si Parvan. Intre Gara si Cismigiu, oricum vor merge goale.  
Mai logica mi s-ar parea varianta:
44 Giulesti - Cismigiu
11 Romprim - Basarab
35 unit cu 46 via pasajul Basarab.

Restul traseelor de tramvai sa ramana nemodificate.

Ar ramane un singur traseu cu capat in bucla de la Basarab (11) , iar pe Giulesti ar ramane tot un singur traseu (ca nu sunt tramvaie), dar mult mai util pentru cartier decat linia 11 de acum. In plus si 11 ar avea un traseu mai scurt, fiindca vad ca este la moda modificarea liniilor prea lungi.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Gabi23

Se pregateste asfaltarea Str. Poiana Pietrei, adica capatului liniei 162 de la Magaziile 16 Februarie. Ar trebui teoretic ca lucrarile sa se extina si pentru carosabilul de pe Drumul Sabareni. Astfel se va facilita introducerea de autobuze Mercedes Citaro si pe linia 162 si renuntarea la vechile autobuze DAF, care oricum vor disparea din parcul RATB, cel tarziu in septembrie 2012.

Magaziile 16 Februarie - 13.05.2012.jpg (208.66 KB; downloaded 7059 times)

Magaziile 16 Februarie - 13.05.2012 (1).jpg (211.95 KB; downloaded 7055 times)

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Gabi23

...

25.05.2012.jpg (123.43 KB; downloaded 6892 times)

25.05.2012 (1).jpg (126.53 KB; downloaded 6891 times)

25.05.2012 (2).jpg (149.31 KB; downloaded 6893 times)

25.05.2012 (3).jpg (136.9 KB; downloaded 6891 times)

25.05.2012 (4).jpg (126.6 KB; downloaded 6890 times)

25.05.2012 (5).jpg (155.89 KB; downloaded 6894 times)

25.05.2012 (6).jpg (62.06 KB; downloaded 6890 times)

25.05.2012 (7).jpg (171.23 KB; downloaded 6890 times)

25.05.2012 (8).jpg (168.42 KB; downloaded 6890 times)

25.05.2012 (9).jpg (147.29 KB; downloaded 6891 times)

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti ilie_v

Ce vremuri cand erau tramvaie in asteptare la capat in Giulesti....

P221012_16.59-1.jpg (312.47 KB; downloaded 6697 times)

P221012_16.59-2.jpg (362.39 KB; downloaded 6698 times)

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Gabi23

Pai nu prea sunt tramvaie la capat pentru ca... nu se stationeaza la Cartier 16 Februarie, vatmanii simtindu-se mai in siguranta la Romprim. Deasemenea de cateva luni nu mai este dispecer la capat pentru liniile 11, 162 si 163.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti pantograful

Situatia cartierului Giulesti a devenit chiar incredibila... exista 3 linii in acest cartier, iar nu te poti baza pe niciuna. Exista si linie de tramvai modernizata, traficul auto nu e... destul de ok ( :lol: ), aici chiar e o problema de reavointa din partea RATB.

162 si 163 au fost dintotdeauna linii 'locale'... ce cauta 163 la Rosetti ? Exista cartiere intregi care nu au legatura directa cu Universitatea/Centru, dece marele cartier Giulesti-Sarbi are nevoie de acesta legatura ? Nu mai vorbesc ca se putea prelungi 601 pe Bd. Constructoriilor cu cateva statii (se poate amenaja capat de linie oriunde acolo, nu e problema). 162 si 163 ar trebui sa ramane 'locale', ideal ar fi cu capat la Crangasi (recunosc ca aici mai greu faci capat, deci capatul de la Orhideelor/Regie se justifica).

11-le e de mai mare ras, vine cand vine, iar la blocajele imense care se formeaza intre Razoare si Grozavesti... nu te poti baza absolut deloc pe el. Oricum, e ilogic sa fie o linie dinspre Giulesti spre Grozavesti-Trafic Greu... Cand tramvaiul ar trebui sa fie de baza pentru cartier. Fara nicio bataie de cap, s-ar putea taia linia 11 in doua linii, pastrand acelasi parc de tramvaie :
- 44 Cartier 16 Februarie - Basarab
- 11 Romprim - Ghencea
Totul ar fi mai simplu pentru toata lumea, ar ajuta enorm Giulestiul (legatura cu Basarab, si cu o frecventa ok si o linie fara blocaje), Berceniul (da, intre Romprim si Eroii Revolutiei am ramas cu o singura linie care circula rau de tot), si evident Ghencea-13 Septembrie, care e doar la mana lui 47. Ca bonus ar putea si 1 sa aiba ceva calatori... in situatia de fata 1 si 11 se dubleaza pe aproape 7 km. Iar ar mai scade si traficul de tramvaie in zona Razoare, deja supraaglomerata.

Evident, exista sigur variante mult mai bune, dar asta e una ultra-usoara de realizat, nu ar incurca pe nimeni, ar face numai bine pentru toata lumea (inclusiv vatmanii, linii mai scurte, mai putine probleme la Razoare/Apaca). Bine inteles, cand se termina lucrarile in zona Virgiului 44 poate fi prelungit la Cismigiu.

Ce ziceti sa solicitam RATB-ul in acest sens ?

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti rosetti61

1(63)  a fost de la inceput linie locala Giulesti Sarbi - Magaziile 16 Februarie, spre sfarsitul anilor 70 a fost prelungita la Basarab, plus ca s-a infiintat si linia 115R (devenita 315) intre Magaziile 16 Februarie si Gara de Nord. In 1983 insa linia 315 este suspendata iar 163 revine pe traseul ei vechi: Giulesti Sarbi - Magaziile 16 Februarie. Toata aceasta miscare si din cauza infiintarii lui 44 pe bucata Cart. 16 Februarie - Basarab care preia din calatorii celor doua linii de autobuz spre Gara - pe langa ele mai era si 2 care pana 1986 circula pe Dinicu Golescu - tot tramvaiele au facut legea pe Giulesti.
Linia 162 a aparut cand au inceput lucrarile la canalizarea de sub calea Giulesti- nu stiu daca la inceput au mers de la capatul tramvaiului una la Giulesti Sarbi prin Sculptorilor iar cealalta la Magazii, au fost prelungite ulterior la Crangasi cand au inceput lucrarile de modernizare a liniei de tramvai. Au ales traseul lui 163 pentru a realiza o legatura a Giulestiului cu centrul, mai e varianta cu 178 dar nu e ceva direct spre Universitate (ar mai lipsi o legatura directa cu Piata Romana :D); 162 poate fi dus la Basarab, sa intoarca sub pod, si nu ocol prin Dinicu Golescu/Plevnei (inainte singura legatura directa cu centrul era linia 2 care ajungea la Piata Unirii).

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti Dominatrix

pantograful wrote:
162 si 163 au fost dintotdeauna linii 'locale'... ce cauta 163 la Rosetti ?
Asta este o intrebare buna pentru Primaria Sector 6. Fiindca la "solicitarea" lor s-a facut prelungirea pana in centru, nu la initiativa RATB. Daca a fost din motive electorale, atunci sa o scurteze inapoi la Crangasi, fiindca lui Poteras nu i-a iesit figura. :twisted:

pantograful wrote:
11-le e de mai mare ras, vine cand vine, iar la blocajele imense care se formeaza intre Razoare si Grozavesti... nu te poti baza absolut deloc pe el. Oricum, e ilogic sa fie o linie dinspre Giulesti spre Grozavesti-Trafic Greu... Cand tramvaiul ar trebui sa fie de baza pentru cartier. Fara nicio bataie de cap, s-ar putea taia linia 11 in doua linii, pastrand acelasi parc de tramvaie :
- 44 Cartier 16 Februarie - Basarab
- 11 Romprim - Ghencea
[...]
Ce ziceti sa solicitam RATB-ul in acest sens ?
44 a fost intotdeauna linia de baza pentru Giulesti, deci ideea este buna, cu mentiunea ca in bucla de la Basarab - cica - nu incap doua trasee de tramvai. Problema nu o reprezinta numai parcul insuficient de tramvaie, dar si rulajul lunar, care nu poate depasi bugetul aprobat. Adica daca RATB are un buget pentru (sa zicem) 900 km zilnic pe linia X, atunci daca linia X este impartita in doua linii separate Y si Z dintr-un motiv oarecare, atunci rulajul zilnic pentru cele doua trasee luate impreuna nu poate depasi 900 km - decat daca, eventual se taie din parcul altei linii. Acesta e si unul din motivele pentru modificarile de trasee aparent ciudate, raspunsurile "in doi peri" la unele petitii - vezi si raspunsul la petitia cu privire la modificarea traseelor de tramvai depusa la RATB inainte de deschiderea pasajului Basarab si publicata pe forum - sau alte anomalii ca semicurse "elastice" pe linii gen 216 si altele.

 


Re: Jalnicul RATB din/inspre Giulesti ilie_v

pantograful wrote:
Situatia cartierului Giulesti a devenit chiar incredibila... exista 3 linii in acest cartier, iar nu te poti baza pe niciuna. Exista si linie de tramvai modernizata, traficul auto nu e... destul de ok ( :lol: ), aici chiar e o problema de reavointa din partea RATB.

162 si 163 au fost dintotdeauna linii 'locale'... ce cauta 163 la Rosetti ? Exista cartiere intregi care nu au legatura directa cu Universitatea/Centru, dece marele cartier Giulesti-Sarbi are nevoie de acesta legatura ? Nu mai vorbesc ca se putea prelungi 601 pe Bd. Constructoriilor cu cateva statii (se poate amenaja capat de linie oriunde acolo, nu e problema). 162 si 163 ar trebui sa ramane 'locale', ideal ar fi cu capat la Crangasi (recunosc ca aici mai greu faci capat, deci capatul de la Orhideelor/Regie se justifica).

11-le e de mai mare ras, vine cand vine, iar la blocajele imense care se formeaza intre Razoare si Grozavesti... nu te poti baza absolut deloc pe el. Oricum, e ilogic sa fie o linie dinspre Giulesti spre Grozavesti-Trafic Greu... Cand tramvaiul ar trebui sa fie de baza pentru cartier. Fara nicio bataie de cap, s-ar putea taia linia 11 in doua linii, pastrand acelasi parc de tramvaie :
- 44 Cartier 16 Februarie - Basarab
- 11 Romprim - Ghencea
Totul ar fi mai simplu pentru toata lumea, ar ajuta enorm Giulestiul (legatura cu Basarab, si cu o frecventa ok si o linie fara blocaje), Berceniul (da, intre Romprim si Eroii Revolutiei am ramas cu o singura linie care circula rau de tot), si evident Ghencea-13 Septembrie, care e doar la mana lui 47. Ca bonus ar putea si 1 sa aiba ceva calatori... in situatia de fata 1 si 11 se dubleaza pe aproape 7 km. Iar ar mai scade si traficul de tramvaie in zona Razoare, deja supraaglomerata.

Evident, exista sigur variante mult mai bune, dar asta e una ultra-usoara de realizat, nu ar incurca pe nimeni, ar face numai bine pentru toata lumea (inclusiv vatmanii, linii mai scurte, mai putine probleme la Razoare/Apaca). Bine inteles, cand se termina lucrarile in zona Virgiului 44 poate fi prelungit la Cismigiu.

Ce ziceti sa solicitam RATB-ul in acest sens ?


Sunt de acord cu ce ai scris mai sus...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use