Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1342251 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 332 333 334 335 336 337 338  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) aztec

Politia rutiera de zeci de ani are alta treaba..
Si nu doar rutieristii de pe strada, ce de multe ori sunt depasiti de situatie si se aplica ce zici tu, ci totul pleaca de la varful ei si concept actual...
Din pacate.
Si marea vina a numarului de morti de pe sosele tot lor se datoreaza.
Delasarea conducerii de-a lungul timpului si rarele campanii pe diverse teme nu educa..si nu rezolva.
Daca te intoarce de pe linia de tramvai...ai ghinion, dar maine faci la fel...
Daca pana si transportul public deja respecta legile rutiere cand au chef...si trec pe rosu destul de des, ce sa mai zic.
Oare de ce suntem campioni la morti si accidente pe Europa...ca amenzile nu sunt chiar mici...doar ca nu se dau...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Foarte periculoasa intersectia de la Unirii, vizate fiind liniile de autobuz care se deplaseaza de la Piata Unirii 1 spre Horoscop.

In momentul in care mijloacele de transport pleaca de la semafor, verdele se porneste in acelasi timp cu cel al masinilor. Practic, nu exista semafor separat. De asemenea, cand autobuzele vor sa intre in intersectie, atentia conducatorilor este dubla: la culoarea semaforului, respectiv la masinile care trec si nu (se) acorda prioritate autobuzelor.

Un alt risc si haos este statia de autobuz unde toneta de bilete este pusa prea aproape de locul in care autobuzele opresc, respectiv bordurile din statie punand piedici calatorilor.

Atasez o poze de acum cateva seri.

DSC_0722.JPG (163.67 KB; downloaded 2376 times)


Ideea nu e rea (desigur, pentru Bucuresti e ceva WOW aceasta artera - nu o pot numi banda unica), dar se poate rezolva simplu, exact ca la Cluj-Napoca: semafor separat pentru autobuze cu timp pe "verde" de 5-10 secunde (cum se intampla in orasul din inima Transilvaniei) sau cum am vazut in Germania, Olanda, etc.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Cam asa arata Bulevardul Uverturii in fiecare dimineata, de cel putin 20 de ani de cand stau in cartier, incepe in jur de 06.30 si dureaza in general pana la 09.30, dar poza e facuta acum cateva zile la 10. Undeva la jumatate din parcul liniei 178 sta in coloana. Iar in autobuze sunt intre 0 si 10 calatori, ca nu e nimeni nebun sa stea atatea ore acolo. Ultimul autobuz din coloana ajunge in intersectie in aproximativ o ora. Apoi urmeaza o noua etapa, coloana dintre Lujerului si Crangasi, merge ceva mai repede, dar tot mai faci cam 30-60 minute. Comparativ, la ora 05.20 dimineata cand plec de la Apusului cu 178ul pentru a ajunge la Gara de Nord, fac aproximativ 15-18 minute pe un traseu pe care mai tarziu il parcurgem in aproape doua ore. Ca tot ni se mai spune pe aici ca ce bine merg autobuzele si sa il inchidem pe 41.  :applause:

Situatia e live si la ora asta pe info STB...

20190923_093048.jpg (503.94 KB; downloaded 2171 times)


178.jpg (284.37 KB; downloaded 2173 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cosminduru

Cunosc.. este vina semaforului care ține ff puțin și de asemenea acel cedează trecerea cu galben intermitent pe breteaua dinspre Lujerului spre Orșova. Cei care vin de acolo blochează intersecția și cei care ies din Uverturii nu mai au unde să înainteze.

Să sperăm că odată cu deschiderea pasajului Ciurel să se mai descongestioneze zona Sir Lujerului, care a fost sugrumată în acești 15 ani de linia de metrou ușor. O lucrare mai corectă acolo ar fi fost, după părerea mea, păstrarea liniei tramvaiului în subteran până la panta de la Mc Virtuții.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Si in anii 90 inainte de metroul usor era la fel, cel putin din 1999 fac pe jos traseul pana la 41. Doar ca inainte era blocat si 41 mai ales pana aproape de curba de la Orsova, acolo soferimea elibara linia, era o sina CF ingropata intr-o piarta cubica distrusa, nu se putea circula cu masina. Apoi iar la Crangasi era blocat tot, ca se putea si intoarce pe linie. Si abia erau anii 90-2000...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Ora 09.30, e mai rau.

178s.jpg (227.07 KB; downloaded 1991 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Ieri am făcut cu 4433 30 de minute între Dezrobirii și Teatrul Masca ...  :popa: :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Am facut si eu cateva sadice din astea sa vad cat se mai sta, in august cand nu circula 41. De la Apusului in statie la 41 fac 15 minute pe jos.  :lol:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Hai sa suspendam toate liniile de autobuz si troleibuz ca oricum stau in trafic, ce sa ne mai chinuim cu benzi unice si alte nebuneli de genul...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Tom

Acolo nu e vorba de suspendat linii și nici de benzi unice, pe ulița aia dublă numită Uverturii trebuie pus sens unic și pe Orșova sens invers. Din cauza blocurilor construite haotic și înainte de '89, dar mai ales după (până și ruina de la colț cu Apuslui s'a transformat în bloc), acolo va fi tot mai aglomerat. Plus ghetourile din Roșu, denumite pompos "Rezidens". Sau varianta 2: maidanezii să nu mai măsoare praful de pe mașinile de prin parcări, ci să ridice TOT ce stațîonează pe prima bandă pe acel "bulivar" al "Uverturii". Probabil nici asta nu va rezolva problema aglomerației, dar măcar va fluidiza traficul acolo.

Legat de 178, cu peste 10 ani în urmă, înainte de a descoperi beneficiile programului flexibil și al mersului cu mașina galbenă, mergeam cu 178 de la un capăt (Apusului) la celălalt. Nu ajungeam niciodată la 9:00, nici după sfertul academic, nici după jumătate de oră, dar îmi amintesc că într'o zi am sunat la serviciu pe la 9:30 (plecasem pe la 8:30 de la Apusului) și le-am spus că sunt de abia la Lujerului și mai întârzii. Altădată la stația de la intersecția Apusului cu Uverturii au venit controlorii, au dat-o jos pe una fără bilet, iar la Lujerului, persoana fără bilet s'a urcat înapoi în autobuz. A mers pe jos de la Apusului la Lujerului și cred că își luase bilet sau abonament din stație de pe Uverturii de lângă Sir. :twisted: Nu cred că au fost doar 15 minute, cred că vreo 25-30 cât a făcut autobuzul între Apusului și Lujerului.
Dar și cu mașina făceam lejer 25-30 de minute doar pe Uverturii, excluzând variantele ocolitoare și întorsul pe linia de tramvai sau în scurt pe deasupra pasajului. În final, am renunțat și la mașină, am început plec la muncă la ora 10:30 și să plec de acolo pe la 20:00. La acele ore, traficul devenea mai acceptabil. Deja și 178 era "circulabil" după 20:00. Dacă asta era acum 10 ani, acum probabil e mai rău. Am prins doar într'o seară o aglomerație infernală pe Uverturii și a trebuit să o iau pe străzi lăturalnice, ceea cele 3-4 autobuze prinse acolo nu au putut face.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Altceva nu avem ce face decat sa ne trezim dimineata si sa raportam o situatie identica din 2009 ... E simplu sa dam cu noroi si sa raportam ceea ce vedem. Tipic romanesc, dar nu am citit pe forum ce solutii se pot gasi.

Pe langa cele punctate de catre Tom (mi s-a parut foarte buna observatia privind modul in care s-au construit blocurile), reiterez ideea:
- Banda unica pe Uverturii - dispar masinile parcate si mai largesti un pic din trotuar;
- Banda unica pe Virturii - mai "tai" din trotuar acolo unde se poate - in speta la Crangasi ai spatiu suficient pana la Ciurel (sens Militari).
- Banda unica pe Iuliu Maniu - pe portiunea dintre Grup Scolar si Autogara trebuia largita artera la 3 benzi pe sens ...

Pe acelasi principiu, hai sa vedem si cate autobuze de pe liniile 336, 601, 122, 222, 335, etc. raman blocate in trafic zi de zi si au intarzieri.

E simplu sa vorbesti si sa stai comod pe scaun  :applause:  :popa:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Ce simplu e să apeși pe taste <<Bandă unică>>.
Și mai dă și  bine pentru cine citește.
De ce banda unică nu e folosită în campaniile electorale în București ? Pentru că pensionarii bucureșteni sunt în minoritate față de șoferii bucureșteni.
Ai uitat să spui de benzile unice de pe Dorobanți, Ștefan cel Mare, Mihai Bravu, Splai, blablabla, blablabla, în principiu acolo unde circulă autobuze / troleibuze.
Autoturismele, dă-le  :evil: , scoateți-le din oraș, parcați-le pe câmp, dați-le foc, ce mai, în principiu fără autoturisme în București.
Și multă poliție militară în oraș, să-i ardă pe nesimțiții care nu respectă benzile unice. Vezi benzile unice violate de pe Decebal, B-dul Unirii, Magheru când Magheru e full, Dorobanți. etc.
Chiar vreau din parte ta o campanie agresivă pentru benzile unice de pe Mihai Bravu / Ștefan cel Mare / Dorobanți / etc la pachet evident cu interzicerea parcării autoturismelor pe bulevardele mai sus amintite.
Vezi că și pe Iancului / Pantelimon a început lumea să parcheze. Mai ales seara, când vine lumea de la muncă.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Da, altceva nu avem ce face decat sa expunem problemele orasului, e mai bine decat altii care stau pe scaun in autobuz tipand sa desfiintam tramvaiele.

Si da, stau foarte comod pe scaun, aerul conditionat mentine un ambient placut, dar o anumita zona tot ma doare de cine e frustrat pe aici ca nu îchidem toata reteaua de tramvai sa mergem cu drezinele mercedes.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alexandru_gr

Pe Șoseaua Pantelimon sunt parcate mașini chiar și pe două rânduri pe anumite porțiuni...iar stațiile de autobuz dotate cu alveolă sunt "parcări" tot timpul.
La Piața Delfinului a fost o perioadă de aproximativ o lună in care Poliția Locală a tot dat amenzi pentru parcări anapoda deoarece autobuzele liniei 243 rămâneau mai mereu blocate în acea zonă ...odată chiar și peste o oră (știu sigur deoarece am fost de față ) însă de vreo câteva zile au început iar să parcheze in acea zonă...părerea mea este că degeaba se dau amenzi fiindcă la noi este precum zicala "orice minune durează doar 3 zile".

 


Go to page:  1  ... 332 333 334 335 336 337 338  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421832 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use