Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1326857 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 295 296 297 298 299 300 301  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

In urma cu o ora, am calatorit cu o Tatra din linia 35. Tramvaiul era plin la Afi (sens Basarab), iar rand pe rand, la fiecare statie au coborat calatorii, ajungand la capat cu pasageri doar pe scaun.

Nu vreau sa stiu ce haos ar putea sa fie dimineata sau seara sa stai la AFI sa cobori si sa iei un 10 aglomerat in cazul nefericit in care 8 si 35 dispar ...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Tom

3 era oricum fantomă și în anii '90, deși totuși la anumite ore se ocupau scaunele în primul vagon al unui tren de EP/V3A sau măcar ca într'unele autobuze R4xx de acum. 42 e un fel de sperietoare antiparcare pe Bd.Expoziției, deși ocazional mai văd că se umple. 300 într'adevăr cară în disperare, dar în anii '90 evitam 300 care m-ar fi dus direct unde aveam treabă și preferam troleibuzul + tramvaiul. Dar dacă 79 și 86 mergeau relativ acceptabil, 45 venea pe atunci la 4-5 minute. 300 tot așa venea, dar era prea aglomerat ca să urc în el chiar de la capăt.
În privința lui 35, e destul de puțin ocupat între Afi și Basarab, dar nici el, nici măcar 42 nu poate fi clasificat ca fosta linie "101"(6) din Amsterdam de pe la începutul secolului trecut: 1 vatman - 0 călători - 1 taxator.
Iar 8 este tot timpul plin, nu cred că am stat vreodată pe scaun când am mers cu el. Poate o reducere cu 2-3 ture unde se poate și redistribuirea în alte linii ar fi o soluție. 35 s'ar umple mai mult, cu ture din 8 duse în 25 poate n'ar fi prea rău. Dar desființare completă, nu e o soluție bună. Chiar dacă s'ar face cu titlu temporar, pe motiv că sunt mai multe șîkîdîmuri decât tramvaie, în România temporar înseamnă 20 de ani.  :popa:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) linia 69

In zona Bd. Expozitiei s-au construit si inca se construiesc mai multe cladiri mari, facultati, sedii de firme etc. ce strang si in viitor vor strange si mai multi potentiali calatori.
B-dul Expozitiei nu mai este de mult un simplu "bulevard" neinteresant. Dupa cum bine stim in prezent pe el circula 105, 780 si "traditionalul" 42.
- 105 cu intervalul ei modest este linia de baza
- 780 nu are statii pe acest bulevard si oricum chiar de-ar avea, la un interval de 30 de minute nu ar putea fi vorba de linie de baza, oricum duce tot la Gara de Nord la fel ca 105.    
- 42 cu un singur tramvai nici nu intra in vreo discutie in prezent, inexistent.
Parerea mea ca pentru aceasta zona (bulevard) in curs de dezvoltare rapida pe langa 105 se simte nevoia unei linii "solide" care sa mearga in centru pe cel mai direct drum respectiv prin B-dul Ion Mihalache, P-ta Victoriei, P-ta Romana, Universitate, P-ta Unirii.
Dezvoltarea liniei 42 nu cred ca ar rezolva pe deplin cererea, chiar cu un interval bun si dus la Vasile Parvan (oricum mai bine decat la Gara de Nord) pentru ca nu va duce in punctul "fierbinte" adica in centru. Linia 3 care se propune va avea aceeasi soarta ca 42 adica va circula doar cu vatmanul. Cati oameni credeti ca vor merge direct de la Mezes la P-ta Presei fara sa-si ia un covrig de la Chibrit ?    
Totusi ca sa se plimbe vatmanul si cativa calatori si ca sa tina linia "fierbinte", 42 ar putea ramane, dar pana la Vasile Parvan.
Eu vad ca LINIE DE BAZA, linia 300. Da, 300 ... sa-i sticam putin traditionalismul si sa o prelungim la ambele capete, asa cum am descris traseul mai sus, adica P-ta Presei, B-dul Expozitiei, B-dul Ion Mihalache, P-ta Victoriei, P-ta Romana, Universitate, P-ta Unirii.    
In alta varianta 300 ar putea fi prelungit pana la Dridu, capat comun cu 86, cu desfiintarea liniei 65. Din pacate momentan timpul nu mai imi permite sa dezvolt si aceasta varianta pe larg. Voi revenii ....

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) punmeister

300 dus la PPL e chiar o idee buna, avand in vedere cate linii intorc acolo.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) PTMZ

Știe cineva cum fac rost de orarul liniei 331BIS pentru stația Perla? Că eu am căutat și am găsit doar orarele de la capetele de linie.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Unde are capătul autobuzul acesta ? La Romană ? Dacă da, e și greu să calculezi când sosește la Perla. Vezi să nu-l pierzi dacă te bazezi pe orar !

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) PTMZ

Ok. Întrebam pentru că nu știu sigur timpul mediu dintre Romană și Perla, dar presupun că e de 5 minute. Mulțumesc mult! :bere:

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Care e faza cu Linia 331 Bis?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) PTMZ

Linia 331BIS este o linie ce urmează traseul lui 331, dar ajunge la sediul Petrom, numit Petrom City. A fost înființată parcă la inițiativa Petromului, să mă corecteze cineva dacă greșesc. Este definiția liniei fantomă: nu o găsești prea ușor pe site-ul STB, nici măcar nu e trecută în stații, iar intervalul orar e pe măsură.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Si am impresia ca circula doar de luni pana vineri?

_____________________________________

Pentru a o gasi pe site-ul STB trebuie accesat traseul liniei 331, unde apar si graficele de circulatie de la cele doua capete de linie ale lui 331BIS si statiile pe care le parcurge. Alte informatii despre traseu nu sunt...

_____________________________________

Plecarile de la Piata Romana, respectiv Petrom City:
331 BIS PIATA ROMANA.pdf
331 BIS PIATA ROMANA.pdf (406.13 KB; downloaded 979 times)

331 BIS PETROM CITY.pdf
331 BIS PETROM CITY.pdf (334.48 KB; downloaded 336 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

De la moderator citire :
Stimate coleg  #CA 205 moderatorii apreciază care întrebări sunt sau nu stupide, nu dvs.. Lăsând la o parte că inclusiv dvs aveți deseori intervenții la nivel de preșcolari ( grădiniță ). Mulțumesc.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

PTMZ wrote:
Linia 331BIS este o linie ce urmează traseul lui 331, dar ajunge la sediul Petrom, numit Petrom City. A fost înființată parcă la inițiativa Petromului, să mă corecteze cineva dacă greșesc. Este definiția liniei fantomă: nu o găsești prea ușor pe site-ul STB, nici măcar nu e trecută în stații, iar intervalul orar e pe măsură.

In plus, eu stiam ca turele lui bis erau ture ale lui 331 care merg la Petrom in loc de Damaroaia... nu stiu daca mai e asa.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) PTMZ

Ultima oară când l-am văzut, bis venea în tandem cu 331, deci s-ar putea să fie separate.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) GPS

331BIS a avut mereu autobuzele lui, care afișau 331BIS, dar într-adevăr pe site și în stații nu apare.

 


Go to page:  1  ... 295 296 297 298 299 300 301  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use