Switch to full style
Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi
Scrie un răspuns

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 18:06

Dacă tot s-a deschis apetitul discuțiilor privind reorganizarea liniilor de tramvai.... Nu era mai logic, dacă tot au dus 11 la Zețarilor, să o facă "pe ușa din față"? Respectiv prin Calea Rahovei? Se putea elegant suprima 8, cu distribuirea tramvaielor rezultate într-un 25 cu o cadență asemănătoare unui mic metrou ușor. Linia 25 chiar se pretează la asta.
Și putea fi optimizat și 7.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 18:15

Nu, s-a optat pentru acest 11 deoarece il inglobeaza si pe 4 (Zetarilor - Sura Mare), care va fi desfiintat.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 19:00

drbm scrie:Dacă tot s-a deschis apetitul discuțiilor privind reorganizarea liniilor de tramvai.... Nu era mai logic, dacă tot au dus 11 la Zețarilor, să o facă "pe ușa din față"? Respectiv prin Calea Rahovei? Se putea elegant suprima 8, cu distribuirea tramvaielor rezultate într-un 25 cu o cadență asemănătoare unui mic metrou ușor. Linia 25 chiar se pretează la asta.
Și putea fi optimizat și 7.

Ori ca bagi tramvaiele de pe 8 in 25 ori ca duci 11 pe Sos. Giurgiului este cam tot acelasi lucru, deoarece 11 ajuta mult 25.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 19:19

Parțial adevărat, deoarece mai greu se corelează cadența intre două linii și și mai greu, intre 3.

Citez mesajul lui #saint666 din topicul "circulația în format trenuleț";

"Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 97870, va comunicam ca pentru fiecare linie in parte exista parametrii de exploatare diferiti (lungime traseu, parc programat, interval de succedare etc.), astfel incat nu este posibila corelarea vehiculelor din linii diferite pe durata intregii zile, in unele cazuri inregistrandu-se sosiri simultane in statiile comune de pe traseu.
De asemenea, fiecare vehicul circula dupa un program propriu, iar stationarile nejustificate de pe traseu pot conduce la perturbarea ritmicitatii in linia respectiva.
Va multumim pentru intelegere!"

Cum capacitatea Ratb de a se adapta tehnologiei gestionării parcului circulant în traseu este încremenită în epoca îndemnurilor patriotice prin "strigături" pe stația radio (dacă și există și este și funcțională și deschisă), realitatea trebuie înțeleasă (lucru pentru care Ratb și mulțumește :-D ). O linie bine "accesorizată" e mai bună decât două mai chioare, la momentul actual.
Ultima oară modificat de drbm pe Mie, 25 Oct 2017, 19:31, modificat 1 dată în total.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 19:28

Problema e ca ai avea nevoie de V3A-uri, iar din 8 obtii mai mult Tatre.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 19:33

Și în 11 umblă Tatrele de unele singure, nu?
Din 8 obții bucur1, care sunt mai ok.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 23:25

drbm scrie:Dacă crede cineva că e o confuzie majoră posibilă, soluția este renumerotarea în 1 și 2.

Cred ca s-a evitat nr.2, pentru evitarea unei alte confuzii cu fosta linie 2. (Rahova - Giulesti) - exista o suprapunere de traseu. Alta explicatie nu vad.
Desigur ca se putea 1 si 0. Si 0 e un numar

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mie, 25 Oct 2017, 23:28

Clar nu acesta este motivul pentru care s-a evitat 2, gandeste-te ca 1 in sine este cu totul altceva fata de 1 pana in 2006. Sunt deja lucruri prea vechi pentru a mai fi relevante, lumea se obisnuieste repede.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 08:25

Despicam prea mult firul în 4 degeaba... Până acum RATB v-a făcut impresia că pune călătorul pe primul loc?
A propus asociația de la bun început, tot ca ei au făcut. Acum, că au făcut gură șoferii și sindicatele, aplica soluția propusă de asociație.
Revenind la subiect, au optat pentru linia 10 pentru că linia asta a existat de când cu traseul circular în sistemul lor (chiar și pe itinerare). Și am încheiat subiectul. Nu s-au gândit o secundă ca va crea confuzie printre călători. Important e sa nu creeze confuzie printre angajații regiei. ;)

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 11:05

ANTENA scrie:Cred ca s-a evitat nr.2, pentru evitarea unei alte confuzii cu fosta linie 2. (Rahova - Giulesti)

:lol: :lol: :lol:

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 13:52

Oameni buni, pentru a avea o linie inelara adevarata, ar trebui sa existe undeva un loc unde sa se poata face 2 linii secundare, paralele cu cele principale, gen un "triaj". In traducere, undeva unde exista loc intre linii si carosabil sa fie facute aceste "abatute" unde sa poata stationa tramvaiele fara a face ocolisuri, bucle etc.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 14:08

Planurile originale sunt sa faca acel loc la Razoare, deasupra viitoarei statii de metrou. Ce s-a ales de planuri - nu stiu.

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 14:40

Acolo, la Eroii Revolutiei eventual...

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Joi, 26 Oct 2017, 14:40

Unde la Eroii Revoluției?
Scrie un răspuns
Pagina
precedentă
Pagina
următoare