Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310072 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 131 132 133 134 135 136 137  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Daca ar fi sa faca linie de tramvai pe pasajul Dna Ghica - Chisinau, ce linie ar fi? Ce traseu ar avea? Unde ar avea statii in zona pasajului?

Si, ce linie de autobuz o sa circule? ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Lohengrin

In schimb, varianta cu verde ar fi o optimizare de traseu pentru 136, cu mutare de capat la Sf. Vineri.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

136 oricum e o aberatie cu traseul intortochiat din jurului Parlamentului si al parcului Izvor  :roll:. Autobuzele merg aproape goale indiferent de ora, numarul de calatori nu renteaza, dar trebuie sa circule ca sa ... zicem ca e o linie de autobuz pe acolo. Cel mai bine era ca autobuzele sa intoarca la Piata Arsenalului, ca practic de acolo incep sa urce calatori ceva mai multi si acolo coboara majoritatea. Sunt multe trasee care ar trebui sa se analizeze dpdv al rentabilitatii si al gradului de utilizare de catre calatori...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Sau de la Piata Constitutiei sa mearga pe Bd. Unirii (unde nu e nimic) pana la Piata Unirii.
Ar fi mult mai util, mai ales ca la Unirii nu ajunge nimic de pe parcurul lui in afara de metrou.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Aron

Am analizat timp de o luna zona de acolo, fiind si eu angajat la Unirii, de aceea am scris mesajul de mai sus, nu am zis-o fara sa gandesc si mai zic odata:
9/10 calatori ai liniei 385 coboara la Unirii pentru metrou si nu la Izvor, iar azi de exemplu de la statia izvor pana la statia Bd. Natiunilor Unite autobuzul a facut nici mai mult nici mai putin de 22 de min numarate(asta pe la ora 13:40). Si de aceea sugerez macar pe sensul spre Unirii sa vi deviat pe linia verde de mai sus.
Chestie valabila si pentru autobuzele liniei 104, azi cand ma intorceam spre casa, intre cele 2 statii mentionate mai sus am numarat 5 autobuze ai acestei linii, primele 2 fiind ocupate la un grad normal urmatoarele 3 avand maxim 10 calatori. Deci macar pe sensul spre Unirii sa devieze traseul pe Natiunile Unite :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Robert24 wrote:
Sau de la Piata Constitutiei sa mearga pe Bd. Unirii (unde nu e nimic) pana la Piata Unirii.
Ar fi mult mai util, mai ales ca la Unirii nu ajunge nimic de pe parcurul lui in afara de metrou.


Defapt Cartierele Militari si Baneasa au nevoie de linie catre Piata Unirii ca inafara de metrou si 783 care sunt '' piperate '' mai e nenea Cobalcescu . :evil:  

Asa ca 131 care dubleaza liniile 331/331bis si 335 sa fie prelungita la Unirii, bineinteles modificata pe la Piata Victoriei prin Bd.Aviatorilor unde nici acolo nu e autobuz decat 783 care nici macar o statie nu are. :roll:  :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Pentru a asigura o legatura buna intre Militari,respectiv Baneasa cu Unirii,trebuie urmatoarele linii deviate:Liniile 136 si 236 care sa circule pe traseele de baza pana la Piata Arsenalului,respectiv Piata Operei,apoi linia 136 sa circule deviat prin Strada Izvor,Bulevardul Natiunile Unite,Splaiul Independentei,Piata Unirii,Bulevardul Unirii si intoarce exact ca 313 pe la ,,Sfanta Vineri",iar 236 sa circule direct pe Splai si sa mearga comun cu 123 pana la CET SUD VITAN,astfel linia 124 ar putea fi desfiintata.Pentru linia 385 ar trebui sa mearga direct pe Natiunile Unite pana la Podul Opereta unde ar intra pe traseul de baza.Pentru linia 131 e buna ideea propusa anterior intre ,,Complex Baneasa" si ,,Piata Unirii" prin Aviatorilor si Lascar Catargiu.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

WAYNEN wrote:
Pentru a asigura o legatura buna intre Militari,respectiv Baneasa cu Unirii,trebuie urmatoarele linii deviate:Liniile 136 si 236 care sa circule pe traseele de baza pana la Piata Arsenalului,respectiv Piata Operei,apoi linia 136 sa circule deviat prin Strada Izvor,Bulevardul Natiunile Unite,Splaiul Independentei,Piata Unirii,Bulevardul Unirii si intoarce exact ca 313 pe la ,,Sfanta Vineri",iar 236 sa circule direct pe Splai si sa mearga comun cu 123 pana la CET SUD VITAN,astfel linia 124 ar putea fi desfiintata.Pentru linia 385 ar trebui sa mearga direct pe Natiunile Unite pana la Podul Opereta unde ar intra pe traseul de baza.Pentru linia 131 e buna ideea propusa anterior intre ,,Complex Baneasa" si ,,Piata Unirii" prin Aviatorilor si Lascar Catargiu.


Sunt idei bune dar totusi trebuie sa ne gandim si la faptul ca orasul asta se aglomereaza pe zi ce trece iar un asemenea traseu intre Militari si Vitan ar dura 2 ore pe semicursa la ce trafic este in Centru, in rest eu asi desfiinta 138-ul si baga 236 intre Piata Sf.Vineri-Eroilor-Cartier Rezidential Militari.  ;)  :roll:
In continuare sustin ca 131 ar fii un traseu super cum l-am propus deoarece am mers odata cu un autobuz al liniei deviati pe acele artere si am ajuns la Romana in 10 minute. 8-)  

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Mai  degraba dus 331 la Piata Unirii  via Bd. Aviatorilor, 136 . CET Vest- Piata Sf. Vinerii via Piata Constitutiei.  ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

georgica2704 wrote:
Mai  degraba dus 331 la Piata Unirii  via Bd. Aviatorilor, 136 . CET Vest- Piata Sf. Vinerii via Piata Constitutiei.  ;)


131 in prezent e doar un rahat de linie la 15 minute care cara doar daca nimereste in fata unui 331 sau 335, 4 ani am mers cu 131 si 335 asa ca stiu bine situatia. 8-)
236 am scris deoarece am scapa de niste '' discutii '' intre 137 si 138 si am crea o linie intradevar rentabila decat actualul 236 care tot asa cara doar daca se nimereste in fata lui 137 sau 336. :evil:  :roll:

Din ce am vazut linia 236 are in prezent 3 ture iar 138 maxim 10 in timpul saptamanii, ei bine suplimentam liniile 137 si 236 cu 2-3 ture in plus iar restul din masinile liniei 138 le tinem rezerve in garaj si uite asa incheiem balciul si avem si vreo 3 masini rezerve in caz de cade ceva. :roll:  :|

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Linia 1 daca e circulara nu poate avea in mod normal intervale diferite pe diferite segmente ale inelului.
Eu care stau in Piata Iancului iti spun ca 1 circula ok.
Poate ai avut ghinionul sa prinzi numai exceptii. :o

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

Boggy wrote:
Aveti idee de ce este deviata linia 122 pe sensul catre Piata Victoriei undeva in jurul Cismigiului? E ceva permanent?

M-am interesat si 122 nu a fost deviat . In "jurul Cismigiului" circula. Daca l-ai vazut pe o strada adiacenta poate era vreun tur "bis" sau poate asa s-a hotarat soferul. La  garaj nu a stiut nimeni de nimic.( Te rog sa nu te superi ca ai primit raspuns asa de greu...;) )

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Boggy

Chiar deloc :)
Circuland in fiecare zi cu el, am observat pe ecranul interior devierea. Scria si sus pe firma exact pe unde merge dar nu am retinut. L-am mai vazut odata anul trecut folosind aceeasi ruta. Poate a fost, poate nu, deviat. Cert e ca nu am mers cu el pana acolo de frica sa nu fac bucle prin centru si sa intarzii la serviciu.

Merci de raspuns.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Wassy wrote:
Astazi cu ocazia meciului de pe Arena Nationala a fost suplimentate la schimbul 2 urmatoarele linii: 1, 40, 56, 86, 90, 101, 102, 104, 135, 311, 330, 335.

La fel ca si data trecuta avem un numar de 10 autobuze cu afisajul "Cursa Speciala" pentru oaspetii englezi.


Boierie 40-ul la ora asta trece la 5 minute catre Sf.Vineri. :mrgreen:  8-)

 


Go to page:  1  ... 131 132 133 134 135 136 137  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use