Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1336599 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 301 302 303 304 305 306 307  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

WT_fan06 wrote:
ocazie cu care aș dizolva 65 în 86

DAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) rosetti61

300 poate sa intoarca la Piata Presei la peronul lui 330.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

WT_fan06 wrote:
ocazie cu care aș dizolva 65 în 86


Și eu sunt total de acord! Singura problemă e că STB-ul e pe altă planetă...   :|

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Beaver_27

Și am și eu propunere: În loc să se folosească troleibuze cu autonomie pe 97 ar putea să facă o linie Complex Comercial Colosseum-Mezeș-Carpați(unde se conectează la rețea)-Gara de Nord-Romană. Așa ar mai da niște opțiuni celor care vor să ajungă la Colosseum dar ar ajuta și cartierul Chita cu cele 2 linii pe care le are acum (45 și R476).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

300 la Faurei adica la Dridu. Da, propunerea e foarte buna, doar ca sunt doua mari probleme aici - aglomeratia din zona Pod Constanta, care oricum sta sa cada, si îngustarea din Pajura cauzata de masinile parcate pe ambele trotuare, de multe ori si troleibuzele se asteapta in zona.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) pantograful

Daca 300 ajunge prin Pajura, troilebuzul in BN devine total inutil. Si asa cartierul asta e deservit aiurea, exista metrou+tramvai+troleibuz care nu duc mai nicaeri, iar singurul mod de a ajunge undeva este autobuzul. Adica 300 si 331. Mai degraba as desfinta 65 si 97 care oricum sunt niste umpluturi, si as migra troleibuzele spre 86 ca sa devina o linie pe care te poti baza.

300 la PPL ar fi cel mai logic.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

97 NU e inutil,  M 4 are distanțe Socialiste, trebuie un troleu care să distribuie lumea în cartier. Dacă ar întoarce la Romană ( tehnic este perfect posibil ) ar fi chiar ideal.
Adică cum metroul ( M 4 ) NU duce nicăieri ? Iar suntem în tabăra că metroul fără schimb trebuie să te ducă din apartament fix la   locul de muncă  :?: Nici nu mai pun la socoteală faptul că / cu 2,5 (  2 ) lei poți să ajungi dintr-o stație de metrou indiferent în care oricare altă stație, fără alte taxări suplimentare.
Tramvaiul cum necum face legătura între două stații de metrou,  1 Mai și Victoriei.
Postarea ta mi-a amintit de Romania Tv, știrile lor netulburat te duc într-o singură direcție, spre APOCALIPSĂ.
În toată România erau temperaturi normale și pe burtieră apărea invariabil Cât mai rămâne valul de aer polar deasupra României.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) pantograful

Poate m-am exprimat cam dur, subliniam doar ca din toate liniile din BN, daca vrei sa ajungi mai departe de PV sau GDN exista doar 86 si 331 (+ 300 la 1 Mai). Nu zic ca nu trebuie sa faci schimb niciodata, din contra. Aici problema e ca toate liniile duc in acelasi loc (de aia am zis "nicaeri") : PV sau GDN. Nu se vrea, dar foarte usor ar putea fi dus 45 sau 24 spre Stefan cel Mare si 97 la Romana (sau chiar mai departe, Baicului sau stiu eu unde). Nu mai vorbesc daca s-ar prelungi reteaua de transport electric sau macar cateva macazuri...

Daca 300 e prelungit in Pajura, din nou va exista o concurenta autobuz/troleibuz. Cazuri din astea sunt o multime, si de fiecare data, autobuzul "castiga". Deja pe Mihalache autobuzul e in concurenta cu tramvaiul, si din motive evidente el "castiga".

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

pantograful wrote:
Daca 300 ajunge prin Pajura, troilebuzul in BN devine total inutil. Si asa cartierul asta e deservit aiurea, exista metrou+tramvai+troleibuz care nu duc mai nicaeri, iar singurul mod de a ajunge undeva este autobuzul. Adica 300 si 331. Mai degraba as desfinta 65 si 97 care oricum sunt niste umpluturi, si as migra troleibuzele spre 86 ca sa devina o linie pe care te poti baza.

300 la PPL ar fi cel mai logic.


300 e bun așa cum este. Dar dus la Colosseum ar fi și mai bun.
65 e inutil și acum dar 86 nu. Ar trebui desființat 65 și date turele, destule de altfel în 86.
331, vine suficient de prost. Lucrez în zona lui, deci cunosc. Dacă ratezi unul, e trist. Prinde destule blocaje.
97 e full la orice oră din zi. Și e o alternativă foarte bună, deoarece distanțele stațiilor de metrou sunt mari. E o linie rentabilă, și ar fi frumos să fie extins până la Romană. Via Griviței - Dacia. Calea Griviței e destul de păcătoasă pe bucata Ion Mihalache - Gară, iar 97 e într-un fel coloana vertebrală a transportului în comun pe Griviței alături de 86.105 e în plus la cum vine, iar 65 la fel. Metroul e bun doar dacă mergi de la Gară direct unde ai nevoie. Dar dacă ai de mers de la POD Grant la Pod Constanța, mai repede iei 97 sau 86. Dacă ai de mers de la Gară direct la Străulești, metroul e ok. Sau dacă stai la mijlocul distanței dintre Străulești și Laromet și vrei să ajungi mai repede la Piață. Nimeni nu trebuie discriminat (pensionari, etc- și ei au drepturi întrucât la viața lor au muncit). 86 deservește bine Pajura.

Pe Mihalache trebuie reparată linia. Pot spune că în trecut, 20, 24 și 45 erau preferate autobuzului. Acum linia e jalnică, dar dacă s-ar repara linia, ar fi mai bine. 24 ajunge cumva în centru. 86 vine foarte bine și merge foarte bine. 300 și 86 au trasee diferite. Se intersectează la un punct dar am mers cu ambele și timpul a fost riguros același.
24 pe Ștefan cel Mare nu știu cât se justifică, și sa îl duci din nou la Republica nu merită, deoarece aceasta a murit.  45 ar trebui dus la Basarab, la I. G. Duca e inutil, intră gol, pleacă gol. Poate doar să se dea clădirea aia de pe fostul Cinema Feroviar în folosință. Poate atunci. Linia de pe Golescu e cam goală, iar pe lângă 44,ar sta bine 45. 46 nu știu ce să zic cu ducerea lui la Ghencea sau Militari cum am văzut pe aici...dar de la Gară pleacă gol.
105... Linia copilăriei mele. Dar ca și atunci, vine greu... Jalnic. Dacă vrei să mergi de la PPL la Valea Oltului, ai 41 +69 de pildă, sau dacă vrei la Gară 41 și 282 sau 41 până la pod și de acolo 86 sau 97. Dacă ai ratat un 105 mai bine mergi pe jos...e un traseu lung și greoi.
178 trebuie scurtat la Apusului. Prinde aglomerat pe Maniu, pe Uverturii, pe Virtuții. Așa măcar ar evita Maniu.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

178 e o linie foarte necesara pentru cei care locuiesc în Militari Residence! Ar fii cea mai mare prostie sa fie scurtat la Apusului! În trecut acolo a avut Capătul apoi a fost dus la Master apoi a fost extins pana la întrarea în Militari Residence iar în iunie 2016 dacă nu ma înșel a fost extins pana la Capătul din ziua de azi!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

178 este foarte utilizata intre Apusului si Militari Residence pentru ca merge cat de cat si asigura o legatura buna cu metroul. Problema liniei 178 e in special pe Uverturii in prima parte a zilei, apoi dupa pranz Pasaj Grant - Lujerului, motiv pentru care dupa cum am zis, sunt multe momente când circula goala in aceste zone, lumea merge pe jos si se orienteaza spre 41. Ai de obicei 5-6 autobuze din care doar primul e mai aglomerat.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Nu sunt deloc goale autobuzele de pe linia 178.

Circula aproape zilnic pe Uverturii spre Crangasi si desi sunt 2-3 in coloana dimineata, gradul de ocupare este 3 sau 4 din 5.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Dacă ma gâdesc mai bine, nu ar fi rău dacă s-ar scurta pana la Apusului dar cu o condiție, Linia R430 Păcii-Apusului-Cartier Militari sa fie suplimentata cu inca 5-7 ture! Cea mai mare parte din oameni care iau 178 sunt cei care urca urca de la stația de metrou Păcii, dacă 178 s-ar scurta, ar putea lua de la Păcii Linia R430 și nu ar mai merge prin Aglomerația din Iuliu Maniu decât pana la Valea Cascadelor, apoi întoarce la Bd. Preciziei , merge pe Apusului Bd. 1 Decembrie, apoi la Policlinica întoarce la Rezervelor, apoi pe Strada Apeductului, Strada Tineretului, si ajunge la Cartier Militari!

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Capat de autobuz. Romania. Bucuresti. La margine de Capitala ... Aici intoarce autobuzul de pe linia 303.

De mai bine de 3 luni de zile liniile preorasenesti au devenit linii regionale. Unele placute au ramas la fel ...

DSC_0839.JPG (223.06 KB; downloaded 2469 times)


Pecinisca Statie.JPG (272.6 KB; downloaded 2469 times)

 


Go to page:  1  ... 301 302 303 304 305 306 307  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use