Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1343828 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Oricum 138ul era facut cu turele lui 137, deci prin aceasta actiune cea mai afectata este linia 137/8 care ramane in minus. Dar prelungirea lui 178 fara adaugarea de ture insemna distrugerea acestei linii care a fost pusa bine la punct in urma refacerii turatiei de acum cateva luni, cand au fost luate si ceva minute.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Se adaugă şi ture (2/1) şi minute în plus.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

E bine cu turele, suficient pentru cat se prelungeste ca sa se asigure ritmicitatea si intervalul actual, care este foarte, foarte bun. Iar ca minute sper sa nu se fi adaugat mai mult de 5-10 ca sa se ajunga din nou in situatia de anul trecut cand autobuzele stateau la verde la semafor ca aveau minute prea multe  :twisted:  :evil:  :oops:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Parerea mea este ca linia 178 sa circule pe la Auchan pentru ca sunt multi oameni care locuiesc in zona Orsova si se duc la cumparaturi acolo.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Există şi varianta Auchan, dar azi era stabilit prin Drumul Osiei, nefiind nici trecută pe plăcuţele din zona magazinelor. Pot să apară modificări în ultimul moment în scopul creşterii calităţii serviciului de transport al călătorilor.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Buna aceasta mutare, dar asa cum a spus si WAYNEN, ar fi fost mai bine ca 178 sa circule prin complexul Auchan. De asemenea, oare cand 178 o sa circule drept pe Bulevardul Dinicu Golescu si nu va mai fi nevoit sa produca acel ocol inutil prin Witing, Plevnei, Strada Stirbei Voda?!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Pentru ,,Militari Residence" as mai infiinta si o linie 276 care sa circule pe traseul:MILITARI RESIDENCE,Complex Auchan,Bulevardul Iuliu Maniu,Soseaua Cotroceni,Strada Constantin Noica,Calea Plevnei,Strada Stribei Voda,Calea Victoriei,Strada Dem Dobrescu,Bulevardul Nicolae Balceascu,Bulevardul Gheorghe Magheru,Piata Romana,Bulevardul Lascar Catargiu,PIATA VICTORIEI cu intoarcere prin Bulevardul Lascar Catargiu,Piata Romana,Bulevardul Gheorghe Magheru,Strada George Enescu,Strada Episcopiei,Strada Stirbei Voda,Strada Luterana,Strada General Berthlot,Strada Budisteanu,Calea Grivitei,Strada Mircea Vulcanescu,Strada Constantin Noica,Soseaua Cotroceni,Bulevardul Iuliu Maniu,Complex Auchan,MILITARI RESIDENCE.Aceasta linie ar facilita legatura  directa a oamenilor de pe Bulevardul Iuliu Maniu la Piata Romana si Piata Victoriei cu RATB-ul.Pentru un transport si mai bun propun modificarea liniei 138 la PIATA ROMANA cu intoarcere prin Bulevardul Gheorghe Magheru,Strada George Enescu,Strada Episcopiei,Strada Stirbei Voda,Strada Luterana,Strada General Berthlot,Strada Budisteanu,Calea Grivitei,Strada Mircea Vulcanescu,Bulevardul Dinicu Golescu,Strada Stirbei Voda,Pod Eroilor,Bulevardul Eroilor pentru ca oamenii de pe Timisoara sa aiba legatura directa cu Piata Romana si in acelasi timp as modifica si 178 tot la Piata Romana cu intoarcere pe Episcopiei.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB autob368

Ceea ce propui este foarte greu de pus in practica, deoarece pentru infiintarea unei noi linii (276 de exemplu) pe acest traseu, este nevoie de minim 9-10 ture pentru asigurarea unui interval decent de 9-12 minute, iar alte modificari de trasee pentru 138 sau 178 deasemenea inseamna stricarea intervalului actual sau inca 1-2 autobuze in plus pe fiecare din linii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Drumul Osiei intre McDonalds si intrarea in Chiajna (oarecum in spate la Metro) este PLIN de cratere. E groaznic sa mergi cu masina pe acolo, nu mai vorbesc de autobuze. Sa faca bine sa asfalteze intai strada si pe urma sa bage autobuze pe acolo.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Victor92 wrote:
De asemenea, oare cand 178 o sa circule drept pe Bulevardul Dinicu Golescu si nu va mai fi nevoit sa produca acel ocol inutil prin Witing, Plevnei, Strada Stirbei Voda?!

Se doreşte menţinerea pe acest traseu prin Calea Plevnei, din dorinţa de a facilita accesul călătorilor la Spitalului Militar...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Gabi23 wrote:
Victor92 wrote:
De asemenea, oare cand 178 o sa circule drept pe Bulevardul Dinicu Golescu si nu va mai fi nevoit sa produca acel ocol inutil prin Witing, Plevnei, Strada Stirbei Voda?!

Se doreşte menţinerea pe acest traseu prin Calea Plevnei, din dorinţa de a facilita accesul călătorilor la Spitalului Militar...


Te inteleg Gabi23, dar nu vreau sa par "comunist". Totusi exista 62,85,93,123,133,163 ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Daca ajunge 178-ul acolo care are si v-a avea in continuare un interval decent nu vad de ce ar mai continua existenta liniei 138. :roll:
Linia 138 a fost infiintata in Decembrie 2009 pentru Magazinul Auchan Militari apoi in anul 2012 a fost prelungita pana la acest cartier la cererea locuitorilor  :!:
Eu propun ca 138-ul sa fie desfiintat deoarece de maine acesta va fi o dublura atat pentru linia 178 pana la Pacii dar si pentru 137 pe tot traseul cuprins intre Metro si Centru. :roll:
Cu masinile din 138 suplimentam liniile 137 si 178 si gata.

Am o propunere si cu linia 221:

Ghencea - Prelungirea Ghencea - Str.Valea Oltului - Bd.Timisoara - Str. Valea Cascadelor - Bd.Preciziei - West Park si astfel desfiintam si porcaria de 236 iar masinile (3 ture) bagate 2 in 136 pentru suplimentarea liniei ca totusi sunt oameni pe portiunea C.E.T.-ului iar a 3-a masina din 236 in 221.

Solutii sunt garla de a eficientiza unele linii inutile in profitabile dar trebuie vointa celor de sus. :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Der Hofmeister

E o porcărie imensă să menții traseul deviat pe Witting pentru 178. Dacă pacienții vor la spital și merg cu autobuzul (în loc de taxi, care e mai comod într-o asemenea situație), înseamnă că pot să și schimbe frumos liniile la Gara de Nord. Au atâtea care ajung acolo - 62, 85, 93, 96 și 123. Plus că poți face transbordarea și mai sus pe Plevnei cu 163, care vine direct fără să mai ocolească pe la gară.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Am fost in urma cu cateva ore pe noul traseu al liniei 178. Betonul de pe Drumul Osiei nu prea e...beton  :lol: . Pe aceasta artera, unde se afla suprafata din beton prezinta multe gropi, dar odata "intratata" strada pe asfalt lucrurile sunt bune. Citez un sofer de pe un autobuz al liniei: 178: "Aici pe Drumul Osiei e bine. Daca nu ai vazut gropi, mai bine te duci sa te dai cu linia 162 prin Giulesti"  :lol: .

Ceea ce m-a mirat pe mine astazi e ca multi calatori care se aflau intr-un autobuz al liniei 178 stiau deja de aceasta prelungire a traseului si nu au coborat la "Master". Va impartasesc cateva poze pe care le-am realizat in aceasta seara la capatul de la "Cartier Militari".
DSC_1302.jpg (278.05 KB; downloaded 2704 times)
DSC_1303.jpg (85.21 KB; downloaded 2702 times)
DSC_1304.jpg (333.09 KB; downloaded 2706 times)
DSC_1305.jpg (337.37 KB; downloaded 2702 times)

 


Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use