Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1326610 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Exista astfel de sisteme adaptate si pentru autoturisme.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

Asta am spus şi eu.
Dar nu în ţările cu climă temperată sau caldă.
Îţi dai seama cât de utile ar fi în Mexic, în Sicilia sau în Grecia ?... :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Saint666

Raspuns de la RATB la reclamatia mea de intervale prea mari pe linia 56/40.

Stimate domnule

Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 47515, privind circulatia tramvaielor in liniile 40 si 56, va comunicam ca, pe cele doua trasee, intrevalul de succedare programat in zilele de lucru este de 12-16 minute pe intreaga durata a zilei pentru linia 40, iar pentru linia 56 de 13-18 minute la orele de varf si de 25-27 de minute in restul zilei, conform solicitarilor inregistrate.

In urma verificarilor, a reiesit ca, in data de 30.09.2015, s-a inregistrat un interval de succedare mai mare intre vehicule din cauza lipsei din traseu a unor tramvaie, retrase la depou cu defect tehnic. Din pacate, in conditiile resurselor limitate de care dispunem, oferta de transport programata pentru cele doua linii este maximum ce putem oferi deocamdata.

Cu speranta ca veti utiliza in continuare serviciile noastre, ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si va asiguram ca aspectele semnalate raman in atentia noastra.

Cu respect,


Sef Birou Relaţii Publice
Constantin Tobescu

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Saint666

Am facut cateva sesizari la RATB legate de intervalul prost de succedare pe anumite linii cu care am eu contact zilnic (335, 40, 56). Pentru cea legata de 335, am primit un raspuns dpmdv bun. Desi se scuza ca nu e vina lor, argumentele lor par a fi cele reale, discutate si aici (culoare unice, lucrari, semaforizare). Voi pune aici textul:
Referitor la mesajul transmis prin intermediul postei electronice, cu privire la nemultumirea dvs. generata de intervalul de succedare al autobuzelor din linia 335, va comunicam urmatoarele:

Orarele de circulatie afisate pe site-ul Regiei sunt ore programate. Fata de acestea, pot exista inadvertente cauzate de factori externi care nu pot fi anticipati, ca de exemplu anumite defecte tehnice, tamponari sau dereglari de ritmicitate cauzate de traficul aglomerat din timpul zilei. Asadar, aceste disfunctionalitati nu sunt cauzate de erori in exploatare sau de personalul de bord al Regiei.

Respectarea programului de circulatie in conditiile unui trafic care in ultimii ani s-a dezvoltat la cote exponentiale, fara a asigura facilitati destinate transportului public (benzi proprii si semaforizare cu prioritizare) la care adaugam si modificarile impuse de lucrarile de modernizare a infrastructurii, se realizeaza foarte greu.

Toate aceste probleme se rasfrang negativ asupra intervalului de succedare, ajungandu-se astfel in situatia semnalata de dvs., respectiv cresterea duratei de asteptare in statie si implicit un grad mare de incarcare.

Pentru a ameliora aceste aspecte, ca prima masura, mijloacele de transport in comun ar trebui sa beneficieze de facilitati destinate transportului public, respectiv benzi proprii, semaforizare cu prioritizare la intersectii, etc., insa pentru realizarea acestui demers este nevoie de efortul conjugat atat al autoritatilor, cat si al societatii.

Pentru a fi corect informat va facem cunoscut ca organizarea circulatiei mijloacelor de transport la nivelul orasului Bucuresti, cu tot ce decurge din aceasta, respectiv benzi speciale destinate exclusiv RATB, delimitare linie tramvai, semaforizare cu prioritizare, etc., se realizeaza de catre autoritatile publice locale, cu avizul Politiei Rutiere, Regia Autonoma de Transport Bucuresti fiind doar operator de transport.

Si noi, in calitate de operator de transport, ne dorim rezolvarea situatiei cat mai curand cu putinta, cu atat mai mult cu cat, odata cu fluidizarea traficului viteza comerciala a mijloacelor de transport in comun s-ar mari, cu consecinte pozitive, atat asupra calitatii serviciului prestat, cat si a costurilor acestuia.

Va rugam sa primiti scuzele noastre pentru neplacerile pricinuite involuntar si va asiguram ca Regia depune toate eforturile pentru a oferi un transport civilizat tuturor clientilor sai, insa in conditiile traficului si a infrastructurii existente in Bucuresti.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

Azi am aşteptat să vină 330 sau 335 -vroiam să merg de la P-ţa Iancului la Şos. Mihai Bravu nr. 33 şi mi-era lene să merg pe jos. Vreo 6 minute tot am aşteptat şi nimic... la un moment dat cred că eram şi 18 oameni aşteptând autobuzul (3 persoane s-au dus în final la taxi). A venit autobuzul, plin, fireşte. 335.
Mare prostie a fost cu mutarea traseului lui 330. 335 având un traseu aşa de lung are nevoie de o dublură, aşa că ar trebui să existe 334 pe vechiul traseu a lui 330. Dar cum nu sunt bani şi nu vrea reactivarea autobuzelor vechi aflate în conservare, acesta rămâne doar un vis

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB survola

Se da următoarea problemă: avem un pasaj Pipera; avem o linie de autobuze 112, care merge fix pe același traseu cu pasajul.
Intrebare: de ce 112 merge frumușel la sol, pe lângă pasaj, stă de câte 5-6 ori la semaforul de la Calea Floreasca la orele de vârf, pe sensul celălalt la fel la intersecția cu B. Văcărescu, și nu urcă pe pasaj? De ce nu îl folosește, să nu fie construit chiar degeaba?
E oare așa greu să mute stația de la metrou de la Aurel Vlaicu câteva zeci de metri spre N. Caranfil?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

Păi şi cei care vin cu metroul, ce fac?    :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Autobuzele nu au ce cauta pe pasaje pentru a rata punctele de legatura. Valabil si pentru 634, chiar si 381 desi aici e un pic discutabil, avand alternative.
Fireste, asta nu inseamna ca nu se pot infiinta benzi pentru transpotul public si urgente. Dar nu se vrea!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Noroc ca 381 merge prin Pasaj, altfel ar pierde cel putin 10 minute in Piata Unirii in timpul zilei.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Nici prin pasaj nu e chiar floare la ureche . La orele critice poti sa stai lejer 20-30 de minute in pasaj.  :|

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Ieri Pasajul Piata Muncii complet blocat pe sensul spre Iancului, masini bara la bara intre Victor Babes si Vatra Luminoasa.
Cred ca de multe ori e mai bine sa nu se foloseasca pasajul.

Santierele neterminate creeaza probleme peste tot. :( Daca ai acces la plecare si sosire la metrou, tramvai, nu ai nicio scuza sa intri in asemenea ambuteiaje. Dar daca stai sau ai treaba prin Pantelimon...Berceni etc.,  esti obligat sa iei masina si creezi probleme si in celelalte intersectii aglomerate.

Partea buna e ca macar la Piata Sudului se va rezolva ceva. Pasajul era necesar ca aerul, are dublu sens si mai multe intrari/iesiri. Nu va crea un dop in alta parte, asa cum fac alte pasaje.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

E nu? Pariu ca va fi coada la semaforul de la "Rond"?  :twisted:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Si pasajul de la Piata Presei Libere a mutat coada la semaforul de la Arcul de Triumf  :ugeek:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Robert24 wrote:
E nu? Pariu ca va fi coada la semaforul de la "Rond"?  :twisted:


"Hai ca te intinzi sa vrei si dincolo de rond". :D

Discutam cu un coleg de munca si exact asta ii ziceam si eu si asa mi-a raspuns.
Cred ca vor fi modificari si la rond, plus ca mai raman destui care raman la suprafata pentru Oltenitei. ; ) Nu se compara cu ce a fost inainte mai mult ca sigur si nu e la fel ca la PPL, acolo toti vor la Arc.

 


Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use