Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1324926 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 160 161 162 163 164 165 166  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Sava_6115-6315

Victor92 wrote:
Modificari RATB in zona Berzei - Buzesti

Având în vedere finalizarea lucrărilor din prima etapă de construcţie a Diametralei Buzeşti – Berzei – Uranus, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va relua circulaţia pe liniile din zonă, astfel:

Linia de tramvaie 24 va funcţiona între ,,Cartier Dămăroaia” şi ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Calea Plevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii.

Linia de tramvaie 42 va funcţiona între ,,Piaţa Presei’’ şi ,,Gara de Nord’’, pe traseul: Bd. Expoziţiei, Str. Av. Popişteanu, Str. Dornei, Str. Puţul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Av. Popişteanu, Bd. Expoziţiei.

Linia de tramvaie 44 se reînfiinţează şi va funcţiona între ,,Cartier 16 Februarie” şi ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Calea Giuleşti, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, Calea Giuleşti.

Linia de tramvaie 45 va funcţiona între ,,Mezeş” şi ,,Gara de Nord”, pe traseul: Şos. Chitilei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Chitilei.

Linia de tramvaie 46 va funcţiona pe traseul actual, între ,,Republica” şi intersecţia Şos. Nicolae Titulescu/Str. Dr. Felix, apoi pe Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, apoi pe traseul de ducere.

Linia de autobuze 133 va funcţiona între ,,Bd. Tineretului” şi ,,Gara Basarab”, pe traseul: Cal. Văcăreşti, Str. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Gara Basarab, cu întoarcere pe Şos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciul, Str. Zece Mese, Str. Traian, Str. Nerva Traian, Cal. Văcăreşti.

Linia de autobuze 178 va reveni pe traseul de bază pe sensul spre terminalul ,,Sala Palatului”, de la intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Ştirbei Vodă, apoi pe traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu, în staţia ,,Piaţa Virgiliu”, situată înainte de intersecţia cu Str. Macedonia.

Liniile de autobuze 126, 168, 226, 368 vor funcţiona pe sensul spre cartiere, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Mircea Vulcănescu/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele actuale.
Autobuzele vor opri în staţia nou înfiinţată, ,,Mircea Vulcănescu”, amplasată pe Str. Berzei, după intersecţia cu Str. Mircea Vulcănescu.

Linia de noapte N117 va funcţiona, de la data de 12/13.01.2014, pe un traseu modificat pe sensul ,,Ştrand Străuleşti”, de la intersecţia Bd. Dacia/Cal. Griviţei/Str. Mircea Vulcănescu, pe Str. Mircea Vulcănescu (rond Bd. Uranus), Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, apoi pe traseul actual, iar pe sensul spre ,,Piaţa Unirii’, autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Griviţei/Str. Polizu, pe Cal. Griviţei, Bd. Dacia, apoi pe traseul actual.

Sursa ---> https://www.facebook.com/primaria.munic ... 9990141941

Nu era vorba ca 42 sa ramana la Banu Manta  :?:  :!:

Pana la urma se renunta la bucla de la Banu  Manta. Daca se va mai folosi vreodata, doar cu politia se va mai intra.
42-ul mai bine il duceau la Vasile Parvan, ca pe Ion Mihalache sunt 205,282 si 45 care merg la Gara. E arhisuficient.

Sunt curios ce timpi de succedare vor avea 24 si 44.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

O porcarie, dar de la cine sa astepti mai mult...

- 35 trebuia dus la Parvan, nu lasat sa intoarca cu doar o statie inaintea unuia dintre cele mai importante obiective din Bucuresti, Gara de Nord, punand calatorii sa alerge dupa tren cu valizele in brate. Ar fi fost cea mai rapida legatura din zona Drumul Taberei-Timisoara cu Gara de Nord fata de troleibuzele care te ocolesc de zici ca mergi cu City Tour si 105 care face o ora si e full :evil:

- 44 trebuia momentan sa astepte vremuri mai bune cu ceva uleiuri prin canistre.

- 163 (eventual suplimentat, doar avem 1000 de stele :lol: ) dus direct pe Giulesti pana la Orhideelor apoi comun cu 178 pana la Virgiliu, revenire in Plevnei prin Stirbei Voda, intoarcere la capatul actual si retur prin Stirbei Voda pe acelasi traseu.

- 162 lasat asa cum este pana la Gara Basarab, pentru navetisti.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Daca le pui pneuri poate....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

Mai e o posibilitate: să iei câţiva metri din curtea spitalului ca să poţi monta linia mai pe stânga străzii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Celestin Draganescu

Victor92 wrote:
Linia de tramvaie 42 va funcţiona între ,,Piaţa Presei’’ şi ,,Gara de Nord’’


Inca o dovada maxima de incompetenta. Bucla de la Banu Manta trebuia ramasa in exploatare, pentru a asigura eventuale avarii ale liniei 1. Ca sa nu mai vorbim ca nu se va realiza legatura cu aceasta linie.

Felicitari!

 


Re: Stiri, noutati, perspective crocodil

S-a batut in cuie! De maine vom avea linia 44 formata din 3 ture cuplate si 2 solo din care un tur se retrage la pe la 10.30 sau11(ceva de genul0 si are iesire pe la ora 15.30. Cea mai mare problema va fi cu macazul ce desparte linia 35 de 44 de la Orhideelor sensul spre 16 februarie. Pana in prezent nu s-a montat patina de comnda pt. a comanda electric macazul. Daca va fi necesara efectuarea schimbarea acestuia manual va fi pierdere uriasa de timp. Nu se poate opri cu tramvaiul in dreptul macazului ca astfel s-ar bloca intersectia. Manipulantii au fost instruiti sa asigure vagoanele si cand este culoarea verde a semaforului pt tramvaie sa traverseze cele 2 sau 3 benzi pe jos sa faca macazul in directia dorita si apoi sa traverseze inapoi tot pe verde evident si abia apoi sa plece cu tramvaiul. Suna grotesc nu? acel semafor tine 18 sec pe verde (pt tramvai) si 2min45sec pt masini. Un calcul simplu: 10 sec sa ajunga la macaz, asteapta 3 min sa traverseze inapoi si apoi inca 3 min sa se puna verde si sa treaca . Asta e una din problemele acelei intersectii, a doua e ca pe acelas verde ar trebuii sa treaca 3 linii. (11,35si 44) Concluzia e ca indiferent cine ar trece primul cu greu treci intersectia din prima. Sunt curios cine o va trece in mai putin de 5 -6 minute. :D

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Groaznic...
Si mai groaznic cu cele 5 ture... Banuiesc ca o cursa are cam 60 de minute cu tot cu stationare la 16 Febr.
Asadar, 12 min cel mai bun interval, iar dupa ce unul dispare, se fac 15 min interval. Jenant...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Era de anticipat ca asa o sa fie...tramvaiele se retrag din Giulesti sau de la Parvan?

 



Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

Probabil se gandeste la o legatura mai directa intre linia de pe Buzesti si cea de pe Iancu de Hunedoara 8-)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

O legatura foarte buna spre Gara de Nord s-ar putea creea pe Maltopol. Strada sa aiba dublu-sens si sa fie folosita doar pentru tramvaie si autobuze. Dar asa ceva nu se doreste...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Presimt ca se va produce multe blocari maine pe linia 24 dar 44 asta daca politia si cei de la interventi RATB nu vor fii pe teren, asta pana in sfarsit locuitorii din zona se vor obisniui cu tramvaiul in zona. In legatura cu linia 42 ducerea lui la Gara de Nord nu isi are rostul , o singura tura care de la Piata Chibrit are fix acelasi traseu ca si 45. Ok , are rolul sa mentina linia de pe Expozitiei libera insa saracul 46 va avea viata grea pe Dr. Felix mai ales in curba spre Piata Victoriei. :(

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

42 ar fi trebuit să circule Piaţa Presei - Mezeş, dar cine să gândească din birourile RATB :roll:!?! Ca să nu ne mai zic că e folosit un V3A-93 (300 locuri), care ar putea circula lejer pe un traseu unde se justifică cererea de călători. Pt 42 cea mai eficientă ar fi o Tatră solo...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

La fel si pe linia 4 dar nu-i nimic ca o sa circule Tatre solo pe 44.  :evil:

 


Go to page:  1  ... 160 161 162 163 164 165 166  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use