Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1337639 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Eh, nu voi v-ati bucurat ca au bagat Mertane la tara?! Nu puteati dormi noaptea din cauza DAF-urilor, eh s-a rezolvat!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB sloppy

Calm frate , ca nu stau unde a bagat ''Mertane'' cum zici tu  , era o simpla intrebare  , eu stau la Crangasi nu te mai agita

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

ByOnu wrote:
Eh, nu voi v-ati bucurat ca au bagat Mertane la tara?! Nu puteati dormi noaptea din cauza DAF-urilor, eh s-a rezolvat!


Daca erai in DAF cred ca faceai un foc de tabara in el deoarece era mai frig decat afara. :P

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

ByOnu wrote:
Eh, nu voi v-ati bucurat ca au bagat Mertane la tara?! Nu puteati dormi noaptea din cauza DAF-urilor, eh s-a rezolvat!

Erau praf si pulbere, stiu foarte bine de anumite probleme majore pe care le aveau si nu le pot face publice si in nici un caz nu ar fi reusit sa depaseasca conditiile aprige. Daca tot sunt 999 de autobuze Mercedes, de ce oare sa nu fie repartizate uniform la toate garajele proportional cu numarul de vehicule scoase in traseu?! Pe principiul acesta s-a mers in 10 martie 2011, dar atunci factorii de decizie au solicitat celor de la Militari sa cedeze 8 Mercedes la Ferentari si au primit in schimb peste 2 luni, 12 DAFuri din care macar 8 erau bune de casat decat apte de circulat. S-au facut eforturi ca ele sa fie functionale si au "tras" de ele mai mult decat era prevazut (trebuiau retrase definitiv la 1 decembrie 2011). Din acest motiv cat au circulat in anul 2012 pe liniile 162 si 421 la limita functionabilitatii, cu franele tandari, cu motoare care pierdeau ulei, fara caldura, cu filtre si alte piese puse de pe fostele Rocar de Simon etc. Nu ma apuc acu sa umplu acest topic cu problemele pe care le aveau fiecare in parte...

Si in fond si la urma urmei ce vina aveau calatorii (asa cum sunt ei, platitori sau nu) ai liniei 162?  De ce ei sa inghete de frig si altii sa circule la caldura si confort sporit pe liniile din aceeasi categorie: 304, 143, 117, 116, 220, 141, 302, 227, 103, 246, 112, 682 etc.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nou_pe_aici

Gabi23 wrote:
ByOnu wrote:
Eh, nu voi v-ati bucurat ca au bagat Mertane la tara?! Nu puteati dormi noaptea din cauza DAF-urilor, eh s-a rezolvat!

Erau praf si pulbere, stiu foarte bine de anumite probleme majore pe care le aveau si nu le pot face publice si in nici un caz nu ar fi reusit sa depaseasca conditiile aprige. Daca tot sunt 999 de autobuze Mercedes, de ce oare sa nu fie repartizate uniform la toate garajele proportional cu numarul de vehicule scoase in traseu?! Pe principiul acesta s-a mers in 10 martie 2011, dar atunci factorii de decizie au solicitat celor de la Militari sa cedeze 8 Mercedes la Ferentari si au primit in schimb peste 2 luni, 12 DAFuri din care macar 8 erau bune de casat decat apte de circulat. S-au facut eforturi ca ele sa fie functionale si au "tras" de ele mai mult decat era prevazut (trebuiau retrase definitiv la 1 decembrie 2011). Din acest motiv cat au circulat in anul 2012 pe liniile 162 si 421 la limita functionabilitatii, cu franele tandari, cu motoare care pierdeau ulei, fara caldura, cu filtre si alte piese puse de pe fostele Rocar de Simon etc. Nu ma apuc acu sa umplu acest topic cu problemele pe care le aveau fiecare in parte...

Si in fond si la urma urmei ce vina aveau calatorii (asa cum sunt ei, platitori sau nu) ai liniei 162?  De ce ei sa inghete de frig si altii sa circule la caldura si confort sporit pe liniile din aceeasi categorie: 304, 143, 117, 116, 220, 141, 302, 227, 103, 246, 112, 682 etc.


Bune argumentele aduse.
De curiozitate, aparusera acum cativa ani cateva autobuze portocalii, inteleg ceva SH din Italia. Cu ele ce s-a intamplat?
Tot in stare proasta tehnica erau?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

nou_pe_aici wrote:
De curiozitate, aparusera acum cativa ani cateva autobuze portocalii, inteleg ceva SH din Italia. Cu ele ce s-a intamplat?
Tot in stare proasta tehnica erau?

Autobuzele portocalii, erau Iveco TurboCity produse la sfarsitul anilor '80 si inceputul anilor '90 si au fost scoase din uz din Milano si au ajuns in Bucuresti in anul 2006, iar ultimele au circulat pana in 9 martie 2011. Aveau si ele un grad mare de uzura si piesele pentru ele erau limitate, precum si alte "+" si "-".  

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Azi si mai mult ca sigur si pe 1 Ianuarie, linia 232 are un traseu mai scurt ,intre Piata Unirii-  Bd Alex Obregia, capat comun cu linia 74.  :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

georgica2704 wrote:
Azi si mai mult ca sigur si pe 1 Ianuarie, linia 232 are un traseu mai scurt ,intre Piata Unirii-  Bd Alex Obregia, capat comun cu linia 74.  :)


Ciudat pentru ca liniile 131,261,335 si 605 au voie sa intoarca la Ikea. :roll:
Faza tare azi de Craciun: se duc oamenii la cumparaturi in Baneasa si ce credeti coboara din autobuz injura si urca din nou in autobuz. :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Corect , dar ca sa ajungi in parcarea de la Real Berceni trebuie sa treci prin  parcarea de la Metro Berceni, parcare pazita si inchisa cu garduri  :twisted: , deci nici daca ar fi vrut nu putea ajunge la Real .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB bercenicity

Cu alte ocazii cand Real Berceni a fost inchis, 232 intorcea normal in parcare, dar te dadea jos la rond.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Veste buna pentru clientii lui 47!
Mai nou vine si la 14-15 minute :)
http://www.ratb.ro/docpdf2/47_Ghencea.pdf

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

serafim wrote:
Ca urmare a solicitarilor primite din partea călătorilor, începând din data de 12.01.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va prelungi traseul liniei 162, de la intersecţia Cal. Giuleşti/Şos. Orhideelor, pe Şos. Orhideelor, pâna la terminalul „Gara Basarab”.
Autobuzele vor circula pe traseul de bază, de la terminalul “Magaziile 16 Februarie” până la intersecţia Cal. Giuleşti/Şos. Orhideelor, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Orhideelor, terminalul „Gara Basarab”, cu întoarcere pe Şos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, apoi pe traseul actual.
Măsura extinderii traseului liniei 162 are ca scop facilitarea accesului călătorilor la staţia intermodală Gara Basarab şi asigurarea relaţiilor de transport cu alte linii RATB, precum şi cu reteaua Metrorex şi CFR.

Masura in sine nu e o idee rea, dar cineva s-a gandit ca deja acolo abia n-au loc practic de stationare? Autobuzele liniilor 282, 133, 780(care parcheaza de obicei pe linia de tramvai neutilizata dintre cei 2 piloni) abia incap, si mai vin si cei cu Tatrele de produc miscare in zona si au fost cazuri cand s-au lasat si cu mici tamponari.
Masura s-a luat si pentru ca existau permanente scandaluri intre soferii liniilor 163 si cei ai liniei 162. Totusi aceasta muntare implica si o distanta putin mai mare si la Militari nu au suficiente autobuze... si nici o alta autobaza NU vrea sa cedeze autobuze, nici macar cate un autobuz!!!

 


Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Era si timpul sa il duca la Basarab (de mult ma gandeam ca acolo i-e locul)- este exact traseul pe care il avea fosta linie 315 (115 R). Si daca o faceau de la inceput, din momentul prelungirii lui 163 la Rosetti, fara sa mai astepte cereri din partea calatorilor sau obiectii legate de soferi?.
Se putea face in felul urmator: de la intersectiea cu Orhideelor spre Basarab cu intoarcere prin Dinicu Golescu, Witting si calea Plevnei - fara sa intre in terminal, stationeaza dupa colt in vecinatatea statiei de urcare de dupa colt (105, 123, 178, 282, 780). I se gaseste loc de asteptare pe langa fantana  :evil:  - acolo musai trebuia un arici tasnitor (daca te uiti de sus scuarul cu fantana seamana cu o suzeta :D ) si niste linii incalecate de tramvai. mult mai bune (in viziunea lor) decat un capat proiectat cu simt de raspundere. In vechea dispunere nu era incomodat nimeni, autobuzele intrau prin mijlocul scuarului, unde fusese odata statia de incarcare cu gaz pe vremea buteliilor.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Icsilviu

Da, chiar am fost surprins ieri sa vad doua Tatre pe 47 intersectandu-se la statia Gramont de pe Strada 11 Iunie, deci foarte aproape de capatul de la Unirii.

Intre timp o mica schimbare la linia 162, insa nu-mi este clar daca si stationeaza in terminal alaturi de 133 si 282:

"Ca urmare a solicitarilor primite din partea călătorilor, începând din data de 12.01.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va prelungi traseul liniei 162, de la intersecţia Cal. Giuleşti/Şos. Orhideelor, pe Şos. Orhideelor, pâna la terminalul „Gara Basarab”.

Autobuzele vor circula pe traseul de bază, de la terminalul “Magaziile 16 Februarie” până la intersecţia Cal. Giuleşti/Şos. Orhideelor, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Orhideelor, terminalul „Gara Basarab”, cu întoarcere pe Şos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, apoi pe traseul actual.

Măsura extinderii traseului liniei 162 are ca scop facilitarea accesului călătorilor la staţia intermodală Gara Basarab şi asigurarea relaţiilor de transport cu alte linii RATB, precum şi cu reteaua Metrorex şi CFR."


Ce se mai aude de introducerea unei linii de autobuz fie ea 101 sau alta pe noua strapungere a Bd. D-na Ghica catre P-ta Delfinului?

 


Go to page:  1  ... 127 128 129 130 131 132 133  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use