Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1321706 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

O sa urce cineva la etaj? Iti spun sincer ca nu (sau hai foarte putini). Cunosc prea bine comoditatea calatorilor... Niste articulate sau autobuze de 14 m, ar fi cea mai buna solutie. De asemenea, benzi dedicate RATB-ului.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Cristy

Că tot ați adus vorba de articulate, priviți ce răspuns am primit de la RATB acum câteva zile, după ce i-am întrebat de ce cumpăra nearticulate:

Referitor la solicitarea dumneavoastră, înregistrată la RATB cu numărul 59547/ 29.07.2016, prin care cereaţi unele lămuriri referitoare la deciziile de achiziţionare de autobuze nearticulate şi de a construi tramvaie în cadrul Uzinei de Reparaţii a RATB, vă comunicăm următoarele:

În primul rând, se cuvine să vă mulţumim pentru interesul arătat faţă de activitatea noastră şi pentru sugestiile pe care ni le oferiţi şi vă asigurăm că RATB ţine seama de toate reclamaţiile, sesizările şi sugestiile venite de la cetăţeni, mai ales atunci când ele îşi dovedesc dorinţa de îmbunătăţire a serviciilor oferite, aşa cum este şi cazul dumneavoastră.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) are statut de regie autonomă subordonată Primăriei Municipiului Bucureşti şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti. RATB execută în prezent programul de transport stabilit de municipalitate, utilizând activul şi pasivul existente, în corelare cu veniturile realizate, atât din încasările directe din vânzarea de titluri de călătorie şi publicitate, cât şi din subvenţia primită de la bugetul local.

Referitor la parcul de vehicule, acesta este gestionat de RATB, dar deciziile referitoare la extinderea parcului, precum şi investiţiile care se fac în domeniul transportului public în comun de suprafaţă, aparţin exclusiv municipalităţii, care stabileşte şi nivelul de bugetare şi condiţiile de derulare a proceselor respective.

Referitor la sugestia dumneavoastră, de achiziţionare de vehicule articulate, lungi de 18 metri, vă informăm că, având în vederetrama stradală* a Capitalei, indicatorii de trafic actuali, caracteristicile traseelor liniilor actuale, precum şi desele devieri ale acestora, cauzate de intervenţii în trafic sau de diverse evenimente, achiziţionarea de autobuze cu lungimi mai mari decât cele standard de 12 metri nu sunt recomandate de specialişti. În plus, aşa cum chiar şi dumneavoastră menţionaţi în scrisoare, în cazul vehiculelor articulate apar costuri suplimentare, atât la achiziţie, cât şi la întreţinere, iar când este vorba despre banul public cheltuielile trebuie reduse cât mai mult posibil, la standarde ridicate de calitate.

*exprimare cel puțin ciudata: conform Dex, TRÁMĂ, trame, s. f. Fir de mătase, relativ gros și afânat, folosit în urzeala sau în bătătura unor țesături. ♦ Fig. Intrigă a unei opere literare. ♦ Fig. (Livr.) Plan ascuns, intrigă, complot. – Din fr. trame, lat. trama.

Pe lângă faptul ca tot raspunsul e un copy-paste ordinar, nici nu vin cu argumente solide. Sunt orașe cu străzi mult mai inguste pe care circula și bi-articulate, nu doar articulate simple.

 



Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Aia ai RATB-ului care se jurau ca 126 are vreo 10 ture...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB abc_XC

@ Cristy
Se foloseste expresia "trama stradala" pentru a desemna reteaua de cai de comunicatie, majore si minore, dintr-o localitate sau din o portiune a acesteia.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Cristy wrote:
Că tot ați adus vorba de articulate, priviți ce răspuns am primit de la RATB acum câteva zile, după ce i-am întrebat de ce cumpăra nearticulate:

Referitor la solicitarea dumneavoastră, înregistrată la RATB cu numărul 59547/ 29.07.2016, prin care cereaţi unele lămuriri referitoare la deciziile de achiziţionare de autobuze nearticulate şi de a construi tramvaie în cadrul Uzinei de Reparaţii a RATB, vă comunicăm următoarele:

În primul rând, se cuvine să vă mulţumim pentru interesul arătat faţă de activitatea noastră şi pentru sugestiile pe care ni le oferiţi şi vă asigurăm că RATB ţine seama de toate reclamaţiile, sesizările şi sugestiile venite de la cetăţeni, mai ales atunci când ele îşi dovedesc dorinţa de îmbunătăţire a serviciilor oferite, aşa cum este şi cazul dumneavoastră.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) are statut de regie autonomă subordonată Primăriei Municipiului Bucureşti şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti. RATB execută în prezent programul de transport stabilit de municipalitate, utilizând activul şi pasivul existente, în corelare cu veniturile realizate, atât din încasările directe din vânzarea de titluri de călătorie şi publicitate, cât şi din subvenţia primită de la bugetul local.

Referitor la parcul de vehicule, acesta este gestionat de RATB, dar deciziile referitoare la extinderea parcului, precum şi investiţiile care se fac în domeniul transportului public în comun de suprafaţă, aparţin exclusiv municipalităţii, care stabileşte şi nivelul de bugetare şi condiţiile de derulare a proceselor respective.

Referitor la sugestia dumneavoastră, de achiziţionare de vehicule articulate, lungi de 18 metri, vă informăm că, având în vederetrama stradală* a Capitalei, indicatorii de trafic actuali, caracteristicile traseelor liniilor actuale, precum şi desele devieri ale acestora, cauzate de intervenţii în trafic sau de diverse evenimente, achiziţionarea de autobuze cu lungimi mai mari decât cele standard de 12 metri nu sunt recomandate de specialişti. În plus, aşa cum chiar şi dumneavoastră menţionaţi în scrisoare, în cazul vehiculelor articulate apar costuri suplimentare, atât la achiziţie, cât şi la întreţinere, iar când este vorba despre banul public cheltuielile trebuie reduse cât mai mult posibil, la standarde ridicate de calitate.

*exprimare cel puțin ciudata: conform Dex, TRÁMĂ, trame, s. f. Fir de mătase, relativ gros și afânat, folosit în urzeala sau în bătătura unor țesături. ♦ Fig. Intrigă a unei opere literare. ♦ Fig. (Livr.) Plan ascuns, intrigă, complot. – Din fr. trame, lat. trama.

Pe lângă faptul ca tot raspunsul e un copy-paste ordinar, nici nu vin cu argumente solide. Sunt orașe cu străzi mult mai inguste pe care circula și bi-articulate, nu doar articulate simple.


Mă tem că "trama stradală" trebuie tradusă în răspunsul Ratb cu "drama mentală":-))

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB hADRIAN

De azi linia 438 are 3 ture, 2 permanente si unul scurt, cu interval de 20 de minute. Azi erau 4178, 4306 si 4318 (cele cu 43xx fostele titulare din 439). Autobuze goale insa si maxi-taxi full.

 



Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB hADRIAN

439 ramane, doar ca are aceleasi statii rare si lumea deja incurca 38 cu 39 si tipa la sofer sa faca statie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Teoretic de la 1 Septembrie Autobaza Nordului preia 4-5 ture din linia 335 pentru a suplimenta linia odata cu inceperea anului scolar  :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Cei de la Nordului ar trebui sa produca miscarea asta de ani buni.  Oricum nu vad cu ochi buni situatia si presimt ca vor merge ca melcii precum in 123 sau 182. Probabil inca o linie buna va fi afectata de interesele de la Nordului...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Astazi am vazut nu mai putin de 5 autobuze care erau in pauza la Opera in 104, bineinteles. Tot 5 sunt pe dreapta si la Cora?
Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB stefan_br

Chiar mai mult de 5 la Cora.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Mai ai 600 si stai cu 10 minimum (1.7% din ele) in pauza numai intr-o singura linie. Apoi mergi si te plangi sa iti cumpere altele.

 


Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use