Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1343540 views
📖 Pagination options
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mihai565
Intarziere....se misca greu ,dar uite ca se va face,chiar de sambata vom avea doar 2 linii de trolee
Zvonstica de garaj...
Inca nu se intampla nimic!
Vineri 31.10.2014 se apuca de lucru,se pare ca sambata si duminica nu avem trolee in Berceni !
Iată că nici de data aceasta n-ai avut dreptate. Le-am văzut astăzi-dimineaţă pe 5140,5226 şi 5231 pe 77.
Intarziere....se misca greu ,dar uite ca se va face,chiar de sambata vom avea doar 2 linii de trolee
Noul nod rutier,se reconfigureaza iesirea Nitu Vasile
IMG_3597.JPG (363.42 KB; downloaded 3491 times)
Parcarea Sun Plaza
IMG_3595.JPG (476.6 KB; downloaded 3491 times)
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
Traseu circular pentru 73 ? Cred ca ar fi o premiera, nu ? Inel interior si exterior ?
Traseu circular pentru 73 ? Cred ca ar fi o premiera, nu ? Inel interior si exterior ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Ambele.
La ora actuala instaleaza doua macazuri pentru 73 exterior si 77: unul de unire unde era vechea incrucisare 73+77/reteaua-de-acces-dinspre-depou-spre-resita si unul de bifurcatie unde are sa se intalneasca din nou reteaua lui 73 dupa ce se face rondul.
Asta inseamna ca 77 venind dinspre Resita o sa se inscrie cat se poate de prost pentru a intra in rond...
Ambele.
La ora actuala instaleaza doua macazuri pentru 73 exterior si 77: unul de unire unde era vechea incrucisare 73+77/reteaua-de-acces-dinspre-depou-spre-resita si unul de bifurcatie unde are sa se intalneasca din nou reteaua lui 73 dupa ce se face rondul.
Asta inseamna ca 77 venind dinspre Resita o sa se inscrie cat se poate de prost pentru a intra in rond...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Nu o sa fie trasee circulare adevarate - capetele lui 73 si 74 raman; nu o sa se circule pe bretelele de acces 73>74 si vice versa.
Nu o sa fie trasee circulare adevarate - capetele lui 73 si 74 raman; nu o sa se circule pe bretelele de acces 73>74 si vice versa.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Florinds
am fost in trecere prin zona si trotuarul era plin de oameni, nu se putea trece decat pe strada. la cum arata nu venise niciun 673, 674 sau 677 timp de o jumatate de ora. buna treaba. cei tineri pot merge pana la Nitu Vasile pe jos, dar nu prea ii vad pe batranei sa faca asa... cateodata se intampla si invers.
georgica2704 wrote:
Modificări de trasee RATB, în zona Piața Sudului.
Pentru preluarea călătorilor, în ziua de 08.11.2014, Regia Autonomă de Transport București înfiinţează următoarele linii navetă:
Linia navetă de autobuze 673 va funcţiona între terminalele ,,Turnu Măgurele’’ (cap linie 73 şi 313) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Bd. Alexandru Obregia, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
Linia navetă de autobuze 674 va funcţiona între terminalele ,,Bd. Alexandru Obregia’’ (cap linie 74) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racovită, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
Linia navetă de autobuze 677 va funcţiona între terminalele ,,Piaţa Reşita’’(cap linie 77 şi 381) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Str. Reşiţa, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=413
am fost in trecere prin zona si trotuarul era plin de oameni, nu se putea trece decat pe strada. la cum arata nu venise niciun 673, 674 sau 677 timp de o jumatate de ora. buna treaba. cei tineri pot merge pana la Nitu Vasile pe jos, dar nu prea ii vad pe batranei sa faca asa... cateodata se intampla si invers.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Cele 3 linii provizorii, au circulat DOAR in data de 8 11 2014 cand trolebuzele au fost suspendate. Din 9 Noiembrie ,odata ce trolebuzele au revenit pe traseu ,aceste linii au fost desfintate.
Florinds wrote:georgica2704 wrote:
Modificări de trasee RATB, în zona Piața Sudului.
Pentru preluarea călătorilor, în ziua de 08.11.2014, Regia Autonomă de Transport București înfiinţează următoarele linii navetă:
Linia navetă de autobuze 673 va funcţiona între terminalele ,,Turnu Măgurele’’ (cap linie 73 şi 313) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Bd. Alexandru Obregia, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
Linia navetă de autobuze 674 va funcţiona între terminalele ,,Bd. Alexandru Obregia’’ (cap linie 74) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racovită, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
Linia navetă de autobuze 677 va funcţiona între terminalele ,,Piaţa Reşita’’(cap linie 77 şi 381) şi ,,Piaţa Sudului’’, pe Str. Reşiţa, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Niţu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecţia Şos. Olteniţei/Cal. Văcăreşti.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=413
am fost in trecere prin zona si trotuarul era plin de oameni, nu se putea trece decat pe strada. la cum arata nu venise niciun 673, 674 sau 677 timp de o jumatate de ora. buna treaba. cei tineri pot merge pana la Nitu Vasile pe jos, dar nu prea ii vad pe batranei sa faca asa... cateodata se intampla si invers.
Cele 3 linii provizorii, au circulat DOAR in data de 8 11 2014 cand trolebuzele au fost suspendate. Din 9 Noiembrie ,odata ce trolebuzele au revenit pe traseu ,aceste linii au fost desfintate.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Florinds
au revenit troleibuzele pe traseu, dar nu mai ajung in Piata Sudului, ci la Nitu Vasile. Intre Piata Sudului si Nitu Vasile cred ca nu trecuse nicio masina de foarte foarte mult timp si imi pare rau ca nu am facut poza. eu nu sunt din zona, dar cunosc bine traseele.
probabil ca cei din statie nu stiau de modificari, poate erau in tranzit etc. eu de ex. as fi mers pe picioare o statie, dar nu toti gandesc asa, au platit abonamente si e normal sa fie respectati.
au revenit troleibuzele pe traseu, dar nu mai ajung in Piata Sudului, ci la Nitu Vasile. Intre Piata Sudului si Nitu Vasile cred ca nu trecuse nicio masina de foarte foarte mult timp si imi pare rau ca nu am facut poza. eu nu sunt din zona, dar cunosc bine traseele.
probabil ca cei din statie nu stiau de modificari, poate erau in tranzit etc. eu de ex. as fi mers pe picioare o statie, dar nu toti gandesc asa, au platit abonamente si e normal sa fie respectati.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Estimez un numar enorm de calatori care va tinde catre... zero.
Estimez un numar enorm de calatori care va tinde catre... zero.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Si totusi de un 677 nici vorba. In seara asta am stat 20 de minute dupa un 381 la P. Sudului spre Resita . Puhoiul de oameni ocupand tot trotuarul ca la un miting.
Liniile 313 si 381 vin deja aglomerate dinspre centru, plus ca la ore de varf, aglomeratia de pe Vacaresti este criminala. Asa ca un 677 la 5-10 minute ar face minuni.
Si totusi de un 677 nici vorba. In seara asta am stat 20 de minute dupa un 381 la P. Sudului spre Resita . Puhoiul de oameni ocupand tot trotuarul ca la un miting.
Liniile 313 si 381 vin deja aglomerate dinspre centru, plus ca la ore de varf, aglomeratia de pe Vacaresti este criminala. Asa ca un 677 la 5-10 minute ar face minuni.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Mai exista? Nu s-a revenit la 77 odata cu mutarea capatului provizoriu la Nitu Vasile?
georgica2704 wrote:
Si totusi de un 677 nici vorba.
Mai exista? Nu s-a revenit la 77 odata cu mutarea capatului provizoriu la Nitu Vasile?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Pariu ca va fi cu ture scoase din 122?
V2A wrote:
RATB înfiinţează linia de autobuze 222
[...]
Pariu ca va fi cu ture scoase din 122?
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
WAYNEN
Linia asta 222 este o linie de dublaj inutila.Existau mai multe solutii:
1 Prelungirea lui 385 la cartier Latin.
2 Modificarea liniei 126 de la intersectia Brasov/Prelungirea Ghencea pe Prelungirea Ghencea pana la Cartierul Latin,iar la aceasta linie sa fie suplimentat parcul si sa circule pe la ,,Piata Drumul Taberei",nu pe la ,,Drumetul"
Linia asta 222 este o linie de dublaj inutila.Existau mai multe solutii:
1 Prelungirea lui 385 la cartier Latin.
2 Modificarea liniei 126 de la intersectia Brasov/Prelungirea Ghencea pe Prelungirea Ghencea pana la Cartierul Latin,iar la aceasta linie sa fie suplimentat parcul si sa circule pe la ,,Piata Drumul Taberei",nu pe la ,,Drumetul"
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
De fapt 222 e foarte ok. 122 nu are ce cauta la cartierul mega-Latin....
De fapt 222 e foarte ok. 122 nu are ce cauta la cartierul mega-Latin....
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
As dori si eu o posibila explicatie pentru un fenomen care se petrece zilnic pe linia 311 in intrevalul orar 13:50-15:00 pe sensul spre Faur Poarta 4.
Desi intervalul oficial este de 8 minute, acesta creste substantial, in statia unde ma urc (nu foarte departe de capat) o tura sosind la ora 14:00-14:05, iar urmatoarea pe la 14:15-14:20, in cel mai bun caz (uneori vine si la 14:30 ). Bineinteles, cand vine autobuzul vine plin pana la refuz, de cele mai multe ori ramanand destul de multi calatori pe dinafara care stau in frig si ploaie/ninsoare. In schimb, pe sensul celalalt, vin autobuzele in veselie (chiar la intervalul specificat) evident goale...
Ce ma intriga este faptul ca doar in intervalul 14-15 sunt aceste probleme, dimineata (6 minute intre vehicule) si dupa-amiaza (7 minute intre vehicule) fluxul de calatori fiind preluat acceptabil. Nu mai spun ca sunt situatii, atat dimineata cat si la pranz, cand dupa o astfel de pauza intre ture vin 2 autobuze unul dupa altul fie la 1-2 minute distanta fie concomitent...
P.S: Toate cele descrise mai sus sunt experiente traite pe propria piele, iar intervalele dintre autobuze sunt verificate pe ceas de mine personal, inclusiv cele oficiale care chiar se respecta
As dori si eu o posibila explicatie pentru un fenomen care se petrece zilnic pe linia 311 in intrevalul orar 13:50-15:00 pe sensul spre Faur Poarta 4.
Desi intervalul oficial este de 8 minute, acesta creste substantial, in statia unde ma urc (nu foarte departe de capat) o tura sosind la ora 14:00-14:05, iar urmatoarea pe la 14:15-14:20, in cel mai bun caz (uneori vine si la 14:30 ). Bineinteles, cand vine autobuzul vine plin pana la refuz, de cele mai multe ori ramanand destul de multi calatori pe dinafara care stau in frig si ploaie/ninsoare. In schimb, pe sensul celalalt, vin autobuzele in veselie (chiar la intervalul specificat) evident goale...
Ce ma intriga este faptul ca doar in intervalul 14-15 sunt aceste probleme, dimineata (6 minute intre vehicule) si dupa-amiaza (7 minute intre vehicule) fluxul de calatori fiind preluat acceptabil. Nu mai spun ca sunt situatii, atat dimineata cat si la pranz, cand dupa o astfel de pauza intre ture vin 2 autobuze unul dupa altul fie la 1-2 minute distanta fie concomitent...
P.S: Toate cele descrise mai sus sunt experiente traite pe propria piele, iar intervalele dintre autobuze sunt verificate pe ceas de mine personal, inclusiv cele oficiale care chiar se respecta
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination