Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1327433 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 297 298 299 300 301 302 303  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

Eu aș propune traseul 42 ca fiind cealaltă ramură a lui 41, sunt destui care merg cu 41 de la Ghencea la PPL. Și anume, traseul actual până la Dr. Felix, apoi Titulescu, podul Basarab, Bd. V. Milea, Bd. Timișoara, Trafic Greu, Bd 13 septembrie, Ghencea. Ar mai descarca pe 41.  Traseul 3 nu știu ce sa zic, dar 42 a fost mai plin cât întorcea la Chitila, prima dată când am văzut acest tramvai plin. La cum se dezvoltă zona aia, zic că nu ar fi rea păstrarea lui 42, având în vedere că 105, dacă ai pierdut autobuzul mai bine o iei pe jos până unde ai nevoie. Totdeauna a venit prost 105. Nici linia 81, nu era mai breaza...de asemenea, liniile 24 și 45 ar necesita suplimentare. Autobuzele pe acolo sunt foarte pline.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) punmeister

3 va fi exact 42 cand intorcea la Mezes.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

Știu asta. Traseul ăla a mai existat cândva prin anii 1960.
Dar am propus și varianta nouă de 42... Care ar salva atât 41 cât și 105 de aglomerare.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Gabi23

punmeister wrote:
3 va fi exact 42 cand intorcea la Mezes.

Amintiri din 2010:

288 - Linia 42 Mezeș 2010.JPG (101.08 KB; downloaded 1940 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) pantograful

Chiar pacat de linia de pe Expozitiei care practic nu a fost folosita niciodata... 3-ul propus e chiar e idee foarte buna.

(Daca ar fi vagoane,) 42 ar putea de exemplu fi unit cu 46, ar rezulta niste legaturi destul de interesante.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

Știu că a stat ceva la Mezes, aproape un an. Doar țin minte că mergea cu vreo 2 chiar 3 ture și nu era gol deloc. Nu înțeleg de ce...stau și ma gândesc că la Mezeș avea succes. La Gară sau Pârvan, nu prea deși la un moment dat în viața lui a avut și 3 ture, una de Victoria ( 174, 170, și parcă odată și 301). Asta cu ani în urmă. Și tot gol era. Doar când ploua și venea și el acolo se umplea de cei ce mergeau până la prima. În stadiul actual, 42 e linie racletă, să nu se parcheze pe linie. Păcat însă de capătul de la Romexpo - Parcului. Odată cu închiderea IRA 17, și a pierdut din importanță. Deși 42 a întors acolo până prin ianuarie 2003. Știu că în perioada cât se făcea 41 metrou ușor, 42 acolo a întors. Și așa până în Ianuarie 2003,când l-au dus la PPL. Sper totuși să se redea acel terminal de la Romexpo - Parcului odată cu construcțiile noi de pe fostul IRA 17.

Legat de capătul de la Mezeș (capătul lui 10 cum îl știm ce care am copilărit în zona), ar fi fost bine să îl ducă pe 45 până la Colloseum. Chiar ar fi fost de ajutor. 112 nu că nu e util, dar nu ajută practic pe nimeni din cei ce vor să ajungă acolo. Cine nu are mașină și vrea la Colloseum, trebuie să ia 24 sau 97 apoi 112 sau 45 apoi 112. Și afară de 97, din liniile enunțate, toate vin greu.

Din ce țin minte, parcă linia la un moment dat depășea Mezeș, mergea până la punctul vamal Chitila. Eu nu am mai prins decât niște linii decupate de la capătul Mezeș. Asta țin minte pe la începutul anilor 90, când pe 45 mergeau și EP V3A format trenuleț cu 2 remorci.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Nenea_titi wrote:
Sper totuși să se redea acel terminal de la Romexpo - Parcului odată cu construcțiile noi de pe fostul IRA 17.

:shock:
Bucla aceea n-are nicio noimă. Ok, ținută ca și rezervă, dar așa, pentru toate zilele n-are sens. E ca și capătul troleibuzelor de la Sfinții Voievozi. Sau întorci troleul cumva la gară ( se poate ! ) sau la Romană. La Sfinții Voievozi n-are niciun haz.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) linia 69

Bucla aceea are numai sinele, reteaua de contact a disparut de mult.  
In contextul actual mai bine ar folosi unicul tramvai din lina 42 in alta parte, iar pentru cei care parcheaza pe linie A M E N D A !!! Un echipaj de la politia locala in permanenta pe acolo si gata .... s-ar strange bani la buget. Azi, maine, poimaine .... pana se vor invata minte ca linia de tramvai nu e parcare.      
Nici linia 3 pana la Mezes nu o sa aiba clienti. Ceva, ceva poate doar pana la Chibrit, cu conditia sa nu vina impreuna cu 45.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) rosetti61

Nenea_titi wrote:
Din ce țin minte, parcă linia la un moment dat depășea Mezeș, mergea până la punctul vamal Chitila. Eu nu am mai prins decât niște linii decupate de la capătul Mezeș. Asta țin minte pe la începutul anilor 90, când pe 45 mergeau și EP V3A format trenuleț cu 2 remorci.


Nu mai aveau cum sa ramana linii inspre vama, tramvaiul intoarce la Mezes de la inceputul anilor 50, dupa ce s-a refacut toata sos. Chitilei. Pana atunci a avut capatul la centura veche (1943-1948 - apoi incep lucrari edilitare, la fel a patit si linia din Militari in aceeasi perioada).

42 cand a inceput sa intoarca la Expozitiei?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

2002 pe perioada lucrărilor la 41...până prin ianuarie 2003 întorcea acolo. Apoi l - au extins la PPL.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) rosetti61

N-a mai fost si inainte, ca apare pe hartile din 1998-2001? A ajuns acolo dupa ce l-au infiintat pe 6 intre Expo si Gara de Nord prin 1997, dar nu stiu cand.
Nu mai avea cum sa intoarca acolo dupa ce s-a dat drumul la metroul usor, nu mai era macaz din Marasti la stanga - a reaparut in 2003 PPL - Gara de Nord, 41 pe perioada lucrarilor a avut un traseu sinuos, cu ceva suspendari.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

42 a mers de prin iunie 2002 până în ianuarie 2003 pe traseul V Pârvan - Berzei - Buzești - Victoriei - Ion Mihalache - Clabucet - și întorcea în acea buclă. În ianuarie, a fost extinsă la PPL. În buclă aia au mai întors 3, 55, 58 (o linie navetă dubioasă cu durată scurtă), 42 ulterior din 1997, și până la desființarea din 1999 liniile 3 și 6, nu știu dacă nu odată demult și 31. Buclă aia, deși am auzit că a fost dată în folosință în 1997, eu nu știu ce să cred... O știu acolo din anii 80. În anii 90 știu ca se depozita pe ea boghiuri de tramvai. Știu că era plină de boghiuri. Pe atunci pe expoziției mergea și 81 până prin 1995.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Categoric bucla era acolo de dinainte de 1989. Pe perioada TIB - ului întorceau tramvaie acolo, eu știu de 3 barat, 24 barat ( pe ăsta îl luam până acasă în Piața Iancului, etc). Erau linii <<sezoniere>> strict pe perioada expoziției.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Nenea_titi

3, 10 (a întors acolo scurt timp în 1988-89 după închiderea Căii Griviței. Fix pe traseul lui 42 din 2010, dar preț de vreo 3 luni, după care l-au scos. Nu a apucat decembrie 1989. Apoi în 1991 revin 6 și 31. 6 era Laromet - 1 Mai - Dr Felix - Gară, retur prin Buzești. 31 inițial mergea la Basarab tot de la Laromet. Apoi, prin 1995, 6 și 31 erau aceeași linie doar că 31 mergea via Victoria - Cuza - I. G. Duca - Griviței - Banu Manta - Titulescu - Dr Felix - 1 Mai. Așa a mers până la desființarea din iunie 1999. 3 si 6 tot în 1999 au fost scoase. 3 a fost scos în iunie  1996,dar a revenit în septembrie cu un tramvai pe linie, de regulă EP V3A. Până atunci erau Tatre. Doar că 6 întorcea la Expoziției. Avea un tramvai pe linie, ca și 3 și 31. Referitor la acea buclă, ocazional și 41 a întors acolo. Și 4 în trecuturi, până prin 1987.

 


Go to page:  1  ... 297 298 299 300 301 302 303  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420670 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use