Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1336836 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Acolo nu cred ca merg autobuzele pe linia de tramvai si cu statii idem pt ca din ce stiu refugiile sunt fata in fata si sunt sigur ca nu incap doua autobuze. Aici daca nu erau stalpii pe mijloc in dreptul statiilor (macar) s-ar fi putut. Ma rog, nu e discutia de fata, nu se poate pe Vacarescu din motive obiective si aia e. Or sa stea autobuzele in trafic, dupa cum ziceai.
Acolo nu cred ca merg autobuzele pe linia de tramvai si cu statii idem pt ca din ce stiu refugiile sunt fata in fata si sunt sigur ca nu incap doua autobuze. Aici daca nu erau stalpii pe mijloc in dreptul statiilor (macar) s-ar fi putut. Ma rog, nu e discutia de fata, nu se poate pe Vacarescu din motive obiective si aia e. Or sa stea autobuzele in trafic, dupa cum ziceai.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Explică-mi și mie cum făceau că nu mă prind. Dacă se lucra poate numai pe o secțiune oarecare, că dacă se înlocuiește toată linia adio refugiu de tramvai, pe timpul lucrărilor dispare.
Puss in Boots wrote:
... la unele linii de tramvai autobuzele care inlocuiau linia respectiva mergeau pe linia de tramvai si opreau in statiile de tramvai. Concomitent cu alte tramvaie.
Explică-mi și mie cum făceau că nu mă prind. Dacă se lucra poate numai pe o secțiune oarecare, că dacă se înlocuiește toată linia adio refugiu de tramvai, pe timpul lucrărilor dispare.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Scuze, n-am fost explicit. Nu se lucra acolo. Se lucra in alta parte a orasului si traseul de tramvai afectat era anulat cu totul si inlocuit de autobuze. Acestea in alta zona de traseu neafectata de vreo lucrare opreau la peroanele statiilor de tramvai de acolo. In zona respectiva erau alte tramvaie care circulau, asa ca autobuzul o "facea pe tramvaiul". Autobuzele normale ca sa zic asa opreau in statiile lor, ca de obicei, pe margine, doar autobuzul "tramvai" era pe centru. M-a mirat si pe mine dar am zis "de ce nu? doar e in locul tramvaiului". Si mergea si pe linia de tramvai apoi. Dar nu erau stalpi pe mijloc. Asa ca m-am lamurit ca pe Barbu nu merge.
Scuze, n-am fost explicit. Nu se lucra acolo. Se lucra in alta parte a orasului si traseul de tramvai afectat era anulat cu totul si inlocuit de autobuze. Acestea in alta zona de traseu neafectata de vreo lucrare opreau la peroanele statiilor de tramvai de acolo. In zona respectiva erau alte tramvaie care circulau, asa ca autobuzul o "facea pe tramvaiul". Autobuzele normale ca sa zic asa opreau in statiile lor, ca de obicei, pe margine, doar autobuzul "tramvai" era pe centru. M-a mirat si pe mine dar am zis "de ce nu? doar e in locul tramvaiului". Si mergea si pe linia de tramvai apoi. Dar nu erau stalpi pe mijloc. Asa ca m-am lamurit ca pe Barbu nu merge.
- essco
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
essco
Este oficial: de maine circula 55 si se desfiinteaza 655.
Este comunicat al primariei.
Este oficial: de maine circula 55 si se desfiinteaza 655.
Este comunicat al primariei.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
028 in intersectia de la Iancului.
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
GPS wrote:
55 va merge pana la SF. Vineri, diseară poza cu plăcută de la Școala Iancului.
In acest moment se fac probe cu 028 pe Pache, acesta se îndreaptă spre Granitul.
028 in intersectia de la Iancului.
Untitled by mihaipăcurețu, on Flickr
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
3mil
Nu au comunicat și de ce se suspenda linia 5. Motivul este evident, dar aș fi fost curios ce ar fi declarat oficial.
Până acum au dat-o pe ocolite cu lipsa parcului circulant, sincronizandu-se inaugurarea unui tronson cu intrarea altuia în reabilitare. În cazul de față vom rămâne cu o linie folosibila în orice moment (dacă nu începe secția linii sa recicleze cate ceva de pe acolo) cel puțin doi ani de acum încolo pentru ca efectiv nu au de unde sa scoată vagoane. Le stătea în gât un traseu Iancului-Pantelimon...
Nu au comunicat și de ce se suspenda linia 5. Motivul este evident, dar aș fi fost curios ce ar fi declarat oficial.
Până acum au dat-o pe ocolite cu lipsa parcului circulant, sincronizandu-se inaugurarea unui tronson cu intrarea altuia în reabilitare. În cazul de față vom rămâne cu o linie folosibila în orice moment (dacă nu începe secția linii sa recicleze cate ceva de pe acolo) cel puțin doi ani de acum încolo pentru ca efectiv nu au de unde sa scoată vagoane. Le stătea în gât un traseu Iancului-Pantelimon...
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
V3nt0R
E seceta rau de tot la tramvaie, daca dispar si Tatrele s-a dus transportul cu tramvaiul in orasul asta, nu vor mai ramane decat 41 si 32, nici 21 n-ar mai ramane solida cred...
Linia 1... nu am nimic impotriva ei, este o linie buna, dar mananca prea multe tramvaie si prea multe resurse. Este o idee buna pe care RATB nu si-o permite. Prea multe trenulete de tramvaie pe acea linie care merg uneori semi - goale. Stiu ca ideea comentariului meu nu e prea on topic, dar ... pur si simplu ar fi nevoie de tramvaiele alea prin alte parti .
E seceta rau de tot la tramvaie, daca dispar si Tatrele s-a dus transportul cu tramvaiul in orasul asta, nu vor mai ramane decat 41 si 32, nici 21 n-ar mai ramane solida cred...
Linia 1... nu am nimic impotriva ei, este o linie buna, dar mananca prea multe tramvaie si prea multe resurse. Este o idee buna pe care RATB nu si-o permite. Prea multe trenulete de tramvaie pe acea linie care merg uneori semi - goale. Stiu ca ideea comentariului meu nu e prea on topic, dar ... pur si simplu ar fi nevoie de tramvaiele alea prin alte parti .
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
Cateva schimbari care au loc de maine:
-se desfiinteaza linia 5 si linia 655.
-se infiiteaza linia 55 si linia 605.
-Pipera preia linia 682 de la Titan.
-linia 605 va fi detinuta de catre Titan cu turele din 655 si 682.
Cateva schimbari care au loc de maine:
-se desfiinteaza linia 5 si linia 655.
-se infiiteaza linia 55 si linia 605.
-Pipera preia linia 682 de la Titan.
-linia 605 va fi detinuta de catre Titan cu turele din 655 si 682.
- stefan_br
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
Si eu ma gandeam la acelasi lucru, Stefan...
Si eu ma gandeam la acelasi lucru, Stefan...
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Nicu24
RATB a suspendat linia 5 fara sa dea explicatii in prealabil si înființarea lui 605 pe acelasi traseu, este cam ciudat sincer sa fiu .
Nu cred ca se apuca in viitorul apropiat de reabilitarea liniei lui 5 si de asemenea explicatia cea mai plauzibilă este ca au avut nevoie de tramvaie pentru linia 55.
Vad ca pe site nu au pus si linia 55 cu intervalele de succedare ,probabil ca la 10 minute va circula, zic si eu .
RATB a suspendat linia 5 fara sa dea explicatii in prealabil si înființarea lui 605 pe acelasi traseu, este cam ciudat sincer sa fiu .
Nu cred ca se apuca in viitorul apropiat de reabilitarea liniei lui 5 si de asemenea explicatia cea mai plauzibilă este ca au avut nevoie de tramvaie pentru linia 55.
Vad ca pe site nu au pus si linia 55 cu intervalele de succedare ,probabil ca la 10 minute va circula, zic si eu .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Pe linia 55 sunt 6 tramvaie in weekend, interval de aproximativ 15 minute.
Pe linia 55 sunt 6 tramvaie in weekend, interval de aproximativ 15 minute.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
stefan_br
Sa vedem si unul din ele pe Pache Protopopescu.
Sa vedem si unul din ele pe Pache Protopopescu.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
drbm
Acum dacă tot au făcut aiureala cu suprimatul liniei 5, nu ar putea reveni 46 la Granitul, deservit de restul bidirectionalelor? Se scurtează și traseul prelungit de nevoie la Republica, se menajează bidirectionalele reducându-se expunerea pe șină degradată OR, se îmbunătățește capacitatea de transport pe axa Granitul - Iancului.
O distribuție de 8 tramvaie pentru 55 și 4 pentru 46 cu o rezervă ar putea duce la un transport rezonabil pe axa respectivă.
Acum dacă tot au făcut aiureala cu suprimatul liniei 5, nu ar putea reveni 46 la Granitul, deservit de restul bidirectionalelor? Se scurtează și traseul prelungit de nevoie la Republica, se menajează bidirectionalele reducându-se expunerea pe șină degradată OR, se îmbunătățește capacitatea de transport pe axa Granitul - Iancului.
O distribuție de 8 tramvaie pentru 55 și 4 pentru 46 cu o rezervă ar putea duce la un transport rezonabil pe axa respectivă.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination