Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310171 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 150 151 152 153 154 155 156  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB dany

Cei care simpatizati linia 181, plimbati-va cu ea cat mai puteti, deoarece de pe data de 19 luna aceasta va fi desfintata, si o alta "stire", se pare ca se va reface traseul liniei 102.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

Sursa informatiei? Sau e doar zvon de autobaza?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB crocodil

Referitor la "doamna" de pe linia 35 vag 3308 este cunoscuta ca fiind "gura bogata" a Dep. Militari. Este problematic ca nu se pot inchide usile acestor  Tatre din exterior. Acel capat de linie dupa pererea mea e facut fara cap. (gara Basarab) Imaginati-va ca acolo ar avea capatul cum au avut candva 3-4 linii de tramvai! Unde ar stationa acele autobuze? Apoi vi se pare corect ca un tramvai sa opreasca in mijlocul strazii ca manipulantul (a) sa puna stampila? Corect ar fi fost ca in statia sorire acel controlor de capat de linie sa aiba o cabina (gen cea de la Ghencea ) . S-ar evita astfel si blocarea traficului dar si anumite discutii cu calatorii. Uneori se mai nimereste sa vina cate un tren si majoritatea urca pe acea usa lasata deschisa, iar calatorii din staia placari vor avea deosebita surpriza de a urca intr-un vagon plin.  Acea doamna (dk o putem numi asa) a procedat ft. urat si poate cineva se va sesiza. Fiecare padure are si uscaturi.... E necesar un padurar care sa nu fure si care sa-si faca treaba ....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

crocodil wrote:
E necesar un padurar care sa nu fure si care sa-si faca treaba ....

Bine zis!
Să vedem ce va fi, poate după redeschiderea lui Dinicu Golescu, la Basarab nu vor mai întoarce tramvaie. Au fost bani aruncaţi aiurea în acel capăt! Sper să nu ne trezim, iar cu autobuzele mutate în tigănia de pe Str. Fluviului  :roll:. În vara acestui an a mai fost din ce ştiu un incident asemănător, tot la sch2, cu un vatman de la Militari care era mult prea furios şi a intrat cu Tatra în spatele lui #4752 de pe linia 162...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB dany

Referitor la 181, ieri a fost o persoana din directie care a pus afise in autobuz conform carora de pe data de 19 adio 181, si referitor la 102 tot de la persoana respectiva se stie, dar inca nu se stie cum se va reuni 102, este posibil sa avem 102 de la morarilor pana la progresul si 202 morarilor-cora  :lol:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

georgica2704 wrote:
Traseele liniilor de autobuz 124, 163, 181 şi 185 vor fi modificate

În vederea optimizării transportului public şi a corelării capacităţii de transport oferite cu cererea existentă în anumite zone ale Capitalei, începând cu data de 19.10.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza liniile de autobuz 124, 163, 181 şi 185.

Linia 181 se va desfiinţa, iar linia 124 va fi prelungită până la INMB.
Ţinând cont de cererea scăzută pe traseul liniei 181, precum şi de faptul că aceasta funcţionează în paralel cu linia 202, care asigură o frecvenţă mare, linia 181 se desfiinţează.

Suplimentar, cererea de transport de pe linia 181 va fi preluată şi de linia 124, care va fi prelungită de la intersecţia Calea Vitan / Şos. Vitan Bârzeşti, pe Şos. Vitan Bârzeşti până la terminalul “INMB” şi va funcţiona pe traseul: terminalul “INMB”, Aleea Metrologiei, Şos. Vitan Bârzeşti, Splaiul Independenţei (malul stâng), Şos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Str. Lucian Blaga, Bd. Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei (malul stâng), Podul Operei, Bd. Eroii Sanitari, terminalul “Piaţa Operei”.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor opri în staţiile aferente liniei 202, precum şi în staţia cap de linie ,,I.N.M.B’’ şi vor purta inscripţia de traseu : ,, Linia 124: I.N.M.B.- Piaţa Unirii – Piaţa Operei”.

Abonamentele eliberate pe linia 181 rămân valabile, până la expirare, şi pe liniile 124, 135 şi 202, pe tronsoanele comune.

Linia 163 va avea un traseu scurtat între Cart. Giuleşti Sârbi şi Vasile Pârvan.
Având în vedere cererea scăzută înregistrată pe tronsonul cuprins între Piaţa M. Kogălniceanu şi Piaţa Universităţii, linia 163 va avea un traseu scurtat şi va funcţiona între ,,Giulesti Sârbi’’ şi ,,Vasile Pârvan’’, pe traseul: Cal. Giuleşti, Bd. Constructorilor, Şos. Virtuţii, Şos. Crângaşi, Cal. Giuleşti, Cal. Plevnei, cu întoarcere pe Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Ştirbei Vodă, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. Mihai Zamfirescu, Str. Ceahlau, Şos. Crângaşi, Şos. Virtuţii, Bd. Constructorilor, Cal. Giuleşti.

Tronsonul cuprins între Str. Vasile Pârvan şi Piaţa Rosetti, deservit anterior de linia 163, rămâne în continuare acoperit corespunzător de liniile 61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 336 şi 601.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri şi în staţia ,,Facultatea de Drept’’, aferentă liniilor 61, 69, 90, 91, 122, 137, 138, 268, 336, 601 şi vor purta inscripţia: ,,163: Giuleşti Sârbi -Piaţa Crângaşi-Vasile Pârvan”.

Abonamentele eliberate pe linia 163 rămân valabile, până la data de 19.11.2013, şi pe liniile 61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 92, 122, 137, 138, 268, 336, 601 între Piaţa Mihail Kogălniceanu şi Piaţa Rosetti.

Linia 185  va funcţiona numai în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.
Având în vedere gradul redus de solicitare în zilele lucrătoare, linia 185  va funcţiona numai în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.

În zilele de lucru, cererea de transport de pe tronsonul Prelungirea Ghencea - terminal “Ghencea” este asigurată de liniile 122, 385, iar pe tronsonul Str. Braşov – terminal “Ghencea”, de liniile 41, 126 şi 173.

Ma amuza teribil aceste modificari facute de dragul de a fi facute...

1) Linia 181 - corect, la prima vedere este inutila, dar asta se intampla prin faptul ca de 20 de ani este deservita de un singur autobuz care nimeni nu stie cand vine. Linia 124 prelungita nu e deloc rea ideea, insa puteau sa o prelungeasca poate chiar la Romprim pentru a creea si legatura cu tramvaiul. Tare mi-e insa teama ca nu va fi suplimentata. Sa nu uitam ca linia 124 este deservita sambata de un singur autobuz care la pranz isi ia pauza, iar duminica tine post. A, si inca ceva: cei de la RATB nu isi dau seama ca acea legatura vai de mama ei pe Str. Rm. Valcea DISPARE! In loc sa fi modificat traseul lui 181 sa mearga in ambele sensuri pe Rm. Valcea, eventual la Baba Novac (vreo 3 ture erau suficiente), se prefera eliminarea unei legaturi utile. Nu uitati ca pe Rm. Valcea sunt foarte multe blocuri! (Bine ca exista in continuare linia 125, 221 sau alte inutilitati...)

2) Linia 163 - inca de la inceput am fost impotriva prelungirii la Rosetti, mai ales ca toata "zona centrala" dubla linia 85. Faptul ca se scurteaza traseul nu e o idee rea. Insa, mi-e teama ca dispare un tur! Si inca ceva... tot nu ajunge nimic la Gara de Nord din zona Giulesti! Why?!?!

3) Linia 185 - functioneaza in timpul pomenilor! Oricum autobuzul merge gol cam mereu. Nu pot insa sa nu remarc replica RATB ca raman legaturi. Totusi, cei care locuiesc pe Str. Drumul Cooperativei (atatia cati or fi) sunt cumva mai prejos decat cei care inca se bucura de linii gen 103, 227, 261 samdp?!?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

crocodil wrote:
Referitor la "doamna" de pe linia 35 vag 3308 este cunoscuta ca fiind "gura bogata" a Dep. Militari. Este problematic ca nu se pot inchide usile acestor  Tatre din exterior. Acel capat de linie dupa pererea mea e facut fara cap. (gara Basarab) Imaginati-va ca acolo ar avea capatul cum au avut candva 3-4 linii de tramvai! Unde ar stationa acele autobuze? Apoi vi se pare corect ca un tramvai sa opreasca in mijlocul strazii ca manipulantul (a) sa puna stampila? Corect ar fi fost ca in statia sorire acel controlor de capat de linie sa aiba o cabina (gen cea de la Ghencea ) . S-ar evita astfel si blocarea traficului dar si anumite discutii cu calatorii. Uneori se mai nimereste sa vina cate un tren si majoritatea urca pe acea usa lasata deschisa, iar calatorii din staia placari vor avea deosebita surpriza de a urca intr-un vagon plin.  Acea doamna (dk o putem numi asa) a procedat ft. urat si poate cineva se va sesiza. Fiecare padure are si uscaturi.... E necesar un padurar care sa nu fure si care sa-si faca treaba ....


Am trimis deja sesizare la RATB. Astept acum un raspuns.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Linia 181 s-a nascut undeva in 1980-81 pe traseul Piata Natiunilor Unite - Piata Unirii - BD Dimitrie Cantemir - Calea Serban Voda - sos. Oltenitei  sos Vitan Barzesti - Spitalul Sf. Ioan (pe vremea aia era doar al "Sectorului 4") prelungit ulterior pana in poarta INMB-ului. Cred ca pe traseul asta avea cerere si nu era o fantoma doar pentru orele de varf. In nebunia edilitara de dupa 1986 a fost scurtata in marginea orasului, o naveta intre Dristor si INMB, intr-un fel utila cvartalelor de blocuri din Vitanul Nou - Rm Sarat (cartierul a fost finalizat chiar inainte de modificarea de traseu, justificata din acest punct de vedere). Cu timpul si-au batui joc de ea, lasand-o in asa fel incat sa poata fi desfiintata candva, cum au facut si cu alte linii (cum se face si in domeniul imobiliar cu case lasate sa se "autodarame" sau sa ajunga demolabila in loc sa fie renovata). Nu puteau vedea un traseu Dristor - Romprim prin aducerea de autobuze din alte linii caratoare de aer.

"Linia de duminica" 185 e clar ce o asteapta si pe ea in viitor.

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Prelungirea lui 124 la INMB este si mai lipsita de utilitate decat existenta lui 181. Nu are nimeni nevoie de un autobuz dedicat pentru INMB! Sunt atatea cartiere mari unde se merge pe jos cate 10-15 minute pana la un mijloc de transport public iar RATB se incapataneaza sa le dea celor de la INMB autobuz pana in fata "blocului"! Cred ca nici macar angajatii INMB nu asteapta autobuzul in statia de pe alee, alegand, fireste, 202. Macar va fi suplimentata linia 124 cu 1 autobuz ? Ca si asa intervalul de succedare nu este tocmai OK.
Sunt de parere ca un traseu OK pentru 124 ar fi Piata Unirii - Aisteda, modificat pe la Piata Alba Iulia - Burebista - Traian Popovici - Dristorului - Ramnicu Valcea (sau calea Dudesti - Ramnicu Valcea). In felul acesta ar acoperi golul lasat de disparitia lui 181.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Aron

Da bravo au dat niste explicatii la 185 de te doare mintea. Trebuia sa faca invers, in zilele saptamnii sa lase linia iar in weekend sa nu circule. autobuzul se umple la Brasov in fiecare seara intre luni si vinery. Dar na acuma ca din tot autobuzul doar max 10 valideaza e alta problema.

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

V2A wrote:
Liniile 23 şi 27 vor reveni pe traseele de bază


Începând cu data de 19.10.2013, ca urmare a finalizării lucrărilor la calea de rulare a tramvaielor din intersecţia Str. Liviu Rebreanu/Bd. Camil Ressu, liniile de tramvai 23 şi 27 vor reveni pe traseele de bază, astfel :

           Linia 23 va circula de la terminalul “Zeţari“, pe Calea Ferentari, Calea Rahovei, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, pâna la terminalul “Complex RATB Titan“.

           Linia 27 va circula de la terminalul “Piaţa Unirii”, pe Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga,  Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, pâna la terminalul “Complex RATB Titan“.

           De asemenea, linia navetă de autobuze 627, care a asigurat capacitatea de transport în zona unde circulaţia tramvaielor a fost suspendată, se desfiinţează începând cu aceeaşi dată.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=313

Se pare ca 27 va circula prin Calea Vitan.

Nu imi este clar un aspect. Suspendarea tramvaielor a fost facuta doar pentru lucrarile din intersectia Liviu Rebreanu/Camil Ressu ? Nu s-a inlocuit si calea de rulare Otelu Rosu (dezastruoasa, de altfel) intre Dristor si Camil Ressu ?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective V2A

S-au facut lucrari doar in intersectie,nu au inlocuit nimic in rest.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Observati cu atentie ca linia 27 va circula prin Cal. Vitan, intrucat pe acolo linia 1 circula doar intr-un sens.

Puteau foarte bine sa infiinteze linia 19 pe tot traseul pana la RATB titan si sa desfiinteze linia 1 Sud.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Cei de la RATB au publicat pe site programul de circulatie a liniei 163. Un lucru pozitiv. Sa vedem cat va tine minunea. Sunt convins ca peste o saptamana o sa apara doar intervalele de succedare...

 


Go to page:  1  ... 150 151 152 153 154 155 156  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419407 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use