Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310240 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 130 131 132 133 134 135 136  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Se pregateste devierea liniei 11 pe traseul 16 Februarie - CFR Progresul datorita inceperii lucrarilor la Pasajul Piata Sudului.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Cumva apare linia suplimentara  611 sau se va merge pe principiu ca 232 e de ajuns in zona ?  :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Ce 611 sa mai apara cand o sa faca praf intersectia? Metroul si autobuzele sunt pana la Piata Sudului. Mai bine lasa tramvaiul, ca ii pot face foarte bine pod si sapa pe sub el. La Baneasa intind pelteaua mult si bine, deci siamezele sunt ocupate in ideea ca s-ar face un rebrusment. Dar stai, n-am auzit bine, se apuca de Piata Sudului? Ca sa mai scormoneasca inca un cartier, nu au destule lucrari pentru capitalul electoral :D :twisted: ii incearca si un pui de Piata Romana si o gadilatura in Straulesti si gata tacamul pentru viitor. :twisted: Drumul Taberei e deja schilodit de santierul metroului  - era vorba sa inceapa si la Parc Dumul Taberei santierul unui pasaj cu devieri de trasee.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

georgica2704 wrote:
Cumva apare linia suplimentara  611 sau se va merge pe principiu ca 232 e de ajuns in zona ?  :evil:

Nu are rost sa bage 611 doar pentru 5 statii ( de la Piata Sudului pana la Sura Mare).Cred  232  nu o sa mai fie la 7 minute ci la 5 sau poate chiar 4  si 634  o sa mai primeasca  2 masini. :?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Mircea G

Axel wrote:
Din harta obersv ca pot face urmatoarele:
117 il duc la Zetarilor(numai ajunge la Salaj) si 227 prin acele stradute(227 oricum e invatata cu stradutele de cartier :lol: ) sa faca breteaua din Salaj pe semicursa spre Depoul Alexandria si gata tot balciul. :roll:  :evil:  
Sa nu aud chestii de genul ca ce domnee lasi un cartier fara autobuz bla bla, NU :!:  acei locuitori le e lene sa mearga 2 statii pe jos macar daca validau mai ziceam dar cum @#$#@ te duci sa iei paine de la Amurgului si la intoarcere te intorci cu 117 si culmea urci si cu cainele maidanez care se plimba cu tine. :shock:  :?  :evil:
Am fost in acea zona si stiu ce am vazut. :!:

Hai sa nu fiu '' guitator '' sa fie pe 227 3-4 autobuze. :ugeek:

Este clar ca nu aveti habar despre ce vorbiti , mai mult pareti a lucra la RATB , adica impotriva oamenilor . Bine de stiut !

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Mircea G

Hercule Poirot wrote:
Ma intreb si eu retoric , de ce au unii impresia ca RATB-ul lucreaza impotriva oamenilor ? Adica a oamenilor care valideaza la fiecare urcare in vehicul !

Poate va referiti la mesajul anterior ...
Nu este evident ?  :shock:  Vedeti toata activitatea lui 9 ratb )si este clar . Trasee timpite , orar timpit ...nimic sa te faca a merge cu transportul in comun . Din ce vad eu zi de zi , mai mult se discuta de confortul conducatorilor de mijloace de transport decit de ce ar trebui , adica sa asigure un transport .
Mai se discuta ca soferii sint stresati la cap la Salaj ...mai sa fie ! Eu n-am vazut , dar daca sint asa sensibili , sa plece de unde au venit ca altii asteapta sa fie angajati . Nu avem nevoie nici de hodoragele de mercedesuri , se gasesc alte masini mai ieftine si mai fiabile .
Atitea discutii . Esti sofer , vi in contact cu oamenii , asta este , te adaptezi sau pleci . Si eu vin in contact cu oamenii zi de zi ...unii mai spalati altii vai de ei , asta este jobul , dar nici nu mi-a trecut prin cap sa refuzam lucari la persoanele mai " nearatoase " .
Zici ca la ratb s-au adunat numai fete mari ...
In anii 70--80 cind s-a construit in zona P Ispirescu si le-a dat case la toti moldovenii de la itb Alexandria , era bine , acum ???? Au uitat ca Bucurestiul i-a facut oameni ? Au uitat cind tineau pachetul de carpati pe laveta de bumbac pusa pe bord ??? Au uitat ! Acum isi tin burtile peste volan si conduc cu castile in urechi ...smecheri ...ca -co nduc mercedesuri ....
Donilor , daca va pute si va credeti mai presus de oamenii din orasul asta , plecati , plecati ca nu va plinge nimeni .
Sa fie foarte clar , nu asa oameni ne trebuie . ne trebuie oameni care sa aduca ratb-ul la un nivel care sa satisfaca necesitatile de transport . Nu vrem figuranti .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Esti de parere ca la Salaj poti sta linistit ok uite cum facem
Daca ai carnet si masina dute acolo date jos si traverseaza fara sa te uiti in urma si ai sa vezi ca ramai fara cauciucuri. :lol:
OFF:TOPICincheiat despre linia 117 deoarece orice am scrie toti pe acest forum tot asa ramane din pacate 117. :!:  :evil:  :roll:
Mai bine ca sunt mertane acu pe 117 deoarece laDac,Ikarus,Rocar si Iveco puteai deschide usa cu sutul in acea zona. :P si la mertanele Euro 4 MAI ESTI SI FILMAT. :P

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Se pare ca nu a durat mult cu 402 si 414 pe la Piata Sudului, acestea merg direct de  la Romprim spre Danubiana respectiv Glincarn fara a mai face ocolul ( total inutil ) pe la Piata Sudului .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

Stati putin..ma scuzati de off-topic dar nu ma pot abtine. Domnule Mircea G...nu stiu ce job aveti si sincer sa fiu putin imi pasa. Dar sa stiti ca nu se poate face sofer /vatman la RATB chiar oricine. Au fost multe cazuri in care soferi noi dupa 2 luni de traseu si-au dat demisia pe motiv ca nu mai suporta stresul. Asa e orice calator bucurestean : "Ia uite-l ma pe soferu ala..are nu stiu cat salariu si sta pe un scaun acolo, fumeaza si asculta muzica"( nici macar nu ii stiu salariul dar dau din gura asa fara motiv) sau ce am vazut mai des "Ba taranu asta nu pleaca la timp de la capat"...Cum poti sa zici ca nu pleaca la timp de la capat cand Mercedes-urile sunt urmarite mereu prin GPS (unii stiu de ce) .Asa ca daca aveti ocazia, va rog sa stati cu un sofer in cabina macar 3 curse sa zicem in 117( linie grea ca 139) ca tot era vorba aici, sa vedeti cat de obosit ajunge-ti acasa.
In continuare imi cer scuze pentru Off Topic.  8-)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nou_pe_aici

ikarus13 wrote:
Stati putin..ma scuzati de off-topic dar nu ma pot abtine. Domnule Mircea G...nu stiu ce job aveti si sincer sa fiu putin imi pasa. Dar sa stiti ca nu se poate face sofer /vatman la RATB chiar oricine. Au fost multe cazuri in care soferi noi dupa 2 luni de traseu si-au dat demisia pe motiv ca nu mai suporta stresul. Asa e orice calator bucurestean : "Ia uite-l ma pe soferu ala..are nu stiu cat salariu si sta pe un scaun acolo, fumeaza si asculta muzica"( nici macar nu ii stiu salariul dar dau din gura asa fara motiv) sau ce am vazut mai des "Ba taranu asta nu pleaca la timp de la capat"...Cum poti sa zici ca nu pleaca la timp de la capat cand Mercedes-urile sunt urmarite mereu prin GPS (unii stiu de ce) .Asa ca daca aveti ocazia, va rog sa stati cu un sofer in cabina macar 3 curse sa zicem in 117( linie grea ca 139) ca tot era vorba aici, sa vedeti cat de obosit ajunge-ti acasa.
In continuare imi cer scuze pentru Off Topic.  8-)


Corect, ma intreb si eu uneori cum rezista soferii in trafic.
Personal nu suport sa conduc in Bucuresti o masina mica, nu am loc de toti smecherii ce se baga pe toate partile posibile incalcand toate regulile de circulatie si bun simt si eu merg cu o masinuta de 5 locuri, imi inchipui care este situatia cu un ditamai autobuz.

Salariul trebuie sa fie bun, exista si responzabilitate mare, soferul ala duce 100 de persoane, se mai gaseste uneori chiar si cate un Mircea Lucescu ce taie calea si apoi tot el se victimizeaza si arunca cu noroi.

In alta ordine de idei, stiu ca exista exceptii si soferi ce sunt si ei necinstiti, poate sunt cei ce deja s-au saturat si au clacat (iti inchi usa in nas, fac rost de o stampila si mai sar cate o tura seara-daca n-au GPS etc), insa cred ca trebuie sa spunem multumesc tuturor celor ce isi fc treaba bine si cu responsabilitate.

Am ajuns la concluzia ca la cati platitori exista, tarifele RATB, la taficul din Bucuresti si atitudinea calatorilor, RATB merge fantastic.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Nu sunteti in problema 100 %.  O persoana oarecare isi mai cauta un loc de munca si dupa aptitudini / inclinatii.  Aptidunile sunt esentiale in majoritatea activitatilor.
Evident ca profesia de sofer profesionist sau cele asimilate lor implica un mare consum psihic, asta indiferent de ce fel de traseu este vorba - urban / extraurban, ce fel de urban / ce fel de extraurban de zi / de noapte.
Un sofer profesionist are un consum psihic de la mare la foarte mare. Nu exista un consum psihic mic sau mijlociu. Pentru ca munca soferului profesionist este una specifica pe care voi majoritatea care nu sunteti profesionisti ( sau celor asimilati profesionistilor ) nici macarnu o intuiti.
Eu de exemplu nu pot face intr-o saptamana mai mult de 2 curse dus / intors Bucuresti - Targu Neamt,desi imi place sa conduc atat intr-un oras ca Bucurestiul cat si in afara lui. Desi dupa standarde as trebui sa muncesc 5 zile / saptamana si nu 4. Si respect si AETR - ul. Si conduc si iarna si vara si ziua si noaptea si pe ceata si pe ploaie si pe polei, etc, etc. Si-mi place. Dar tineti cont ca aceasta activitate se desfasoara zilnic cate 9 ore de condus efectiv / 24 h si in anumite situatii chiar 10. ( repet, de condus efectiv ). Ca asa e legea, un sofer poate sa conduca 9 ore / zi, in comparatie cu foarte multe activitati unde programul de lucru este de 8 ore.
Stiu ce o sa spuneti si de aceea voi preveni eu urmatoarea intrebare, se adauga o ora - aproape doua ore de pauza si o sa observati ca daca ma sui la volan la ora 8 dimineata ma mai cobor si fac ce vreau eu pe la ora 18 - 19 seara. Asta 5 zile / saptamana, 25 zile / luna, 11 luni ( ca una e concediu ).
Nu e asa de simplu.
De aceea revin, iti mai trebuie si oarece aptitudini innascute pentru a practica aceasta meserie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Boggy

Aveti idee de ce este deviata linia 122 pe sensul catre Piata Victoriei undeva in jurul Cismigiului? E ceva permanent?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Aron

demult am vrut sa intreb urmatoarea chestie: De ce nu deviaza traseul liniei 385 de la parlament pe Bd. natiunilor Unite, ca si asa coboara maxim 4-5 persoane la izvor pe sensul spre Unirii, iar pe sensul spre Ghencea calatorii fac o plimbare prin parc si merg in statia de la Parlament....este un ocol destul de mare pe care il face acuma iar pe dus la orele de varf este coada imensa pe splai, asa daca o taie pe Bd natiunilor unite scapa de multa aglomeratie.....tin minte ca asa faceau soferii de pe linia 104 cand erau cu DAF-uri dar si atunci cand au bagat mertanuri au facut aceasta smecherie, adica faceau dreapta cum e trasseul lui 385, dupa stanga pe natiunile unite si tot ajungeau mai repede.
rosu - traseu actual
verde - varianta de traseu nou
untitled32.JPG (114.62 KB; downloaded 2183 times)

 



Go to page:  1  ... 130 131 132 133 134 135 136  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use