Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310071 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 164 165 166 167 168 169 170  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB radu73

Referitor la prelungirea liniei 35 pe traseul avut inainte de modernizarea str Buzesti:

Cresterea ariei de servire a tramvaielor din linia 35 implica cresterea intervalului de succedare dintre vehicule, in conditiile in care, nu dispunem de vagoanele necesare suplimentarii parcului circulant. Aceasta masura ar provoca nemultumirea tuturor calatorilor care beneficiaza de actualii indicatori de exploatare.

Va asiguram ca, R.A.T.B. face tot posibilul pentru a crea si sustine un sistem de transport care sa tina cont, in organizarea sa, de nevoile publicului calator. De aceea, in functie de parcul circulant disponibil, vom continua sa optimizam functionarea liniei 35.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

radu73 wrote:
Va asiguram ca, R.A.T.B. face tot posibilul pentru a crea si sustine un sistem de transport care sa tina cont, in organizarea sa, de nevoile publicului calator. De aceea, in functie de parcul circulant disponibil, vom continua sa optimizam functionarea liniei 35.


Sa-i spuna lu' Mutu asta!! :evil:  35 si 44 circula acuma ca sa-si justifice investitia linia de la Basarab si Buzesti-Berzei. Cu totii am dezbatut realitatea parcului de tramvaie si stim clar ca nu se vrea eficientizarea sistemului si nici investitii noi.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Partial au dreptate. Parcul e la pamant in acest moment. Nu neaparat ca numar total, ci ca indisponibile (a.k.a. defecte)...
No money...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Tin sa-l mai citez inca o data pe "Victor92". A avut gura aurita! :lol:
Victor92 wrote:
Legat de linia 44, aceasta are 29 de minute pe semicursa. Cu Tatrele, logic ca aceasta poate fi parcursa lejer in 20-25 de minute. Observ ca in linia 44 se potriveste situatia liniei 47 unde sunt multe minute pe semicursa...sa nu va mirati de ce o sa vedeti doua Tatre una dulpa alta si dupa pauza 20-30 de minute...dar precis nu o sa se rezolve nimic...tipic RATB!


Am exasperat asteptand la 44 seara, pe la orele 18-19 in statia Pasteur spre centru. De obicei astept cam 10-15 min timp in care trec doua curse spre capat in mai putin de 3-4 min (16 feb). Apoi surpriza: vine dinspre capat o  a treia cursa in care ma urc! Deci  cat am asteptat in statie, o cursa sedea la capat. Nu zic sa nu faca pauza... dar nici 15 min. Nu mai comentez stilul caruta de mers ceea ce imi  da de inteles ca era in grafic cursa!
Tinand cont de cele relatate reiese ca cele 2 curse care au ajuns la capat vor stationa 13, respectiv 26 min(aproximativ) cat sunt timpii de succedare. :shock:

Asa ca am recurs la bicla! In dimineata asta am pedalat Giulestiul in mai putin  de 15 min, timp in care am  lasat in urma o Tatra. :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

La ora 18-19 au pauza de masa. Da, exact in mijlocul orei de varf ca asa vor sindicatele.  :evil:  :evil:  :evil:
Asadar celor 70 de minute pe cursa (cu stationare de 7-10 min) li se mai adauga minim inca 10. Cum nu au controli la capete se pot face chiar si 90 de minute in total la acea cursa.
90 : 5 = 18 min interval de succedare... De tot rahatul.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Intr-adevar Robert24, "de tot rahatul".  :evil:
In situatia actuala, decat sa fi infiintat 44, mai bine il duceau pe 163 pe traseul lui 44 si  cu cele 5 vagoane din 44 le bagau/lasau pe 35 si il prelungeau la Vasile Parvan. Si asa de multe, ori bucla de la Basarab e ticsita de autobuze.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Sava_6115-6315 wrote:
Intr-adevar Robert24, "de tot rahatul".  :evil:
In situatia actuala, decat sa fi infiintat 44, mai bine il duceau pe 163 pe traseul lui 44 si  cu cele 5 vagoane din 44 le bagau/lasau pe 35 si il prelungeau la Vasile Parvan. Si asa de multe, ori bucla de la Basarab e ticsita de autobuze.


163 va ramane pe traseul actual pe la Piata Crangasi. Nu ai cum sa-l muti de acolo deoarece ar ramane linia 162 la un interval jalnic si nu ar satisface cererea care este intre Piata Crangasi si Calea Giulesti. 44 ar trebui suplimentat cu 4-5 vagoane de la Victoria si ecuatia s-ar mai rezolva pentru un moment...dar stim prea bine ca cei de la depouri nu agreeaza ca linia x sa fie detinuta de depourile y si z...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB radu73

Victor92 wrote:
Sava_6115-6315 wrote:
Intr-adevar Robert24, "de tot rahatul".  :evil:
In situatia actuala, decat sa fi infiintat 44, mai bine il duceau pe 163 pe traseul lui 44 si  cu cele 5 vagoane din 44 le bagau/lasau pe 35 si il prelungeau la Vasile Parvan. Si asa de multe, ori bucla de la Basarab e ticsita de autobuze.


163 va ramane pe traseul actual pe la Piata Crangasi. Nu ai cum sa-l muti de acolo deoarece ar ramane linia 162 la un interval jalnic si nu ar satisface cererea care este intre Piata Crangasi si Calea Giulesti. 44 ar trebui suplimentat cu 4-5 vagoane de la Victoria si ecuatia s-ar mai rezolva pentru un moment...dar stim prea bine ca cei de la depouri nu agreeaza ca linia x sa fie detinuta de depourile y si z...


Sunt convins ca dv cunoasteti problema depourilor ... dar  :evil:  ... nu e aceeasi regie? Asta pentru ca nu se pune piciorul in prag ... si asta e o cauza a dezastrului RATB ... in orice firma CA - ul decide ... aici sefii de depouri dau ordine CA ???????

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

radu73 wrote:
Victor92 wrote:
Sava_6115-6315 wrote:
Intr-adevar Robert24, "de tot rahatul".  :evil:
In situatia actuala, decat sa fi infiintat 44, mai bine il duceau pe 163 pe traseul lui 44 si  cu cele 5 vagoane din 44 le bagau/lasau pe 35 si il prelungeau la Vasile Parvan. Si asa de multe, ori bucla de la Basarab e ticsita de autobuze.


163 va ramane pe traseul actual pe la Piata Crangasi. Nu ai cum sa-l muti de acolo deoarece ar ramane linia 162 la un interval jalnic si nu ar satisface cererea care este intre Piata Crangasi si Calea Giulesti. 44 ar trebui suplimentat cu 4-5 vagoane de la Victoria si ecuatia s-ar mai rezolva pentru un moment...dar stim prea bine ca cei de la depouri nu agreeaza ca linia x sa fie detinuta de depourile y si z...


Sunt convins ca dv cunoasteti problema depourilor ... dar  :evil:  ... nu e aceeasi regie? Asta pentru ca nu se pune piciorul in prag ... si asta e o cauza a dezastrului RATB ... in orice firma CA - ul decide ... aici sefii de depouri dau ordine CA ???????


Nu cunosc problema depourilor, ci observ ceea ce se intampla zi de zi in RATB. Este simplu sa-ti dai seama ca fiecare ii poate pica altuia. Nu are rost sa detaliam acest subiect...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Am sa revin cu o mica poveste despre minunata linia 668 de la Autobaza Alexandria.
Ultima plecare de la Opera Nationala este la 23:07 in timpul saptamanii, dar astazi, 22 Ianuarie 2014, stand la statia "Spitalul Universitar" (Sens Drumul Taberei), vad cum vine un 668 la ora 22:59  :!: . Ma uit peste programul de circulatie al autobuzului si observ ca era turul 8, adica ultimul. Concluzie: a plecat cu 8 minute mai devreme...Soferul in cauza este cel titularul de la schimbul 2 de pe 4706

Nimic nou pana aici, insa pe drum la statia "Lt.Nicolae Gaina" erau doua persoane care stateau la gard, era bezna in zona, iar soferul, desi i-a vazut, a trecut in goana pe langa ei desi acestia i-a facut semn sa opreasca. Intrebandu-l de ce nu face statie desi erau calatori (iar regulamentul te obliga sa opresti in statii daca sunt calatori), mi-a spus ca statia nu e acolo si ca se afla in vechiul aplasament. Pe romaneste, "bah esti nebun la cap ?!". Evident, nu s-a mai oprit si a trecut si pe rosu in intersectia Gaina cu Drumul Taberei...

Apoi, la "Favorit", era un caine amarat pe trecere, s-a oprit la cativa centimetri de el astfel incat sa nu-l calce...

Concluzia: o puteti trage si voi. Nu am de gand sa-i fac reclamatie pentru ca a plecat mai devreme de la capat cu 8 minute (desi in ultimele saptamani nu au mai fost astfel de cazuri in timpul saptamanii cel putin). Sigur, cei de la RATB imi vor trimite un mesaj clasic asa ca nu are rost sa-mi racesc timpul pentru niste copy-paste-uri...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB crocodil

Referitor la deja vestita linie 44! Timpul pe semicursa este de 30 minute si chiar daca par multe nu se pot da mai putine. Vin acum si cu argumente:
- pe strazile Berzei,Sf. Constantin si Cobalcescu este limita de viteza la 10 km/h
- timpii de asteptare pe la semafoarele de la intersectia Orhideiei (5-6min)
- la orele de varf timpii de stationare dupa masinile de pe linia de tramvai
Teoretic la o viteza medie de 30 Km/h si respectarea in tocmai a vitezei maxime admise pe acele strazi cam astea ar fi minutele. Acum daca chiar s-ar merge cu cei 10 km/h ti-ai smulge parul. Asa ca se merge sa zic cu un 20km/h si in rest cu 30~40Km/h si in concluzie se ajunge cu un 5 min inaintare la 16 Feb. De plecat se pleaca la ora ca este controlor. Nu vad de ce atata oftica pe unii ca stau si acei oameni sa zic maxim 7-8 minute la capat. Normal trebuie sa aibe timp de stationare 5 min la Parvan si 5 la 16 Februarie, ne putand sta la Parvan sta la 16 Feb.  Foarte adevarat ca sunt putine vagoane si de aici si intervalul de toata jena dar asa doresc capetele luminate din conducere. Ma repet reinfintarea acestei linii s-a facut din parcul de vagoane deja existent . Deorece nu s-a aprobat bugetul pe 2014 nu s-a dat voie la cheltuieli suplimentare cum ar fi vagoane suplimentare pt linia 44 sau altele. Maine sa zic ar fi reinfintata o alta linie se mai iau vagoane de ex din 44,25,24 si face o linie 2 si mai fantoma. Pentru moment dupa ora 19 se poate reduce cu 5-6 minute din timpul cursei mai ales ca un tur se retrage. Dar cine sa gandeasca....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Rathgeber2523

Incepand cu data de 23.01.2014 liniile 16 si 36 au restrictie de viteza 15 km/h pe Sos. Petricani ... Tinand cont ca in acea zona linia e separata de traficul auto fiind de tip CF in acea zona tramvaiele merg pe malul lacului Tei nefiind case a caror structura de rezistenta ar putea fii afectata datorita vibratiilor produse la trecerea tramvaielor nu vad rolul acestei restrictii de viteza..
Cred ca e o problema a terasamentului care nu poate fii rezolvata

Sursa - Tribuna RATB-istilor

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

crocodil wrote:
Referitor la deja vestita linie 44! Timpul pe semicursa este de 30 minute si chiar daca par multe nu se pot da mai putine. Vin acum si cu argumente:
- pe strazile Berzei,Sf. Constantin si Cobalcescu este limita de viteza la 10 km/h
- timpii de asteptare pe la semafoarele de la intersectia Orhideiei (5-6min)
- la orele de varf timpii de stationare dupa masinile de pe linia de tramvai
Teoretic la o viteza medie de 30 Km/h si respectarea in tocmai a vitezei maxime admise pe acele strazi cam astea ar fi minutele. Acum daca chiar s-ar merge cu cei 10 km/h ti-ai smulge parul. Asa ca se merge sa zic cu un 20km/h si in rest cu 30~40Km/h si in concluzie se ajunge cu un 5 min inaintare la 16 Feb. De plecat se pleaca la ora ca este controlor. Nu vad de ce atata oftica pe unii ca stau si acei oameni sa zic maxim 7-8 minute la capat. Normal trebuie sa aibe timp de stationare 5 min la Parvan si 5 la 16 Februarie, ne putand sta la Parvan sta la 16 Feb.  Foarte adevarat ca sunt putine vagoane si de aici si intervalul de toata jena dar asa doresc capetele luminate din conducere. Ma repet reinfintarea acestei linii s-a facut din parcul de vagoane deja existent . Deorece nu s-a aprobat bugetul pe 2014 nu s-a dat voie la cheltuieli suplimentare cum ar fi vagoane suplimentare pt linia 44 sau altele. Maine sa zic ar fi reinfintata o alta linie se mai iau vagoane de ex din 44,25,24 si face o linie 2 si mai fantoma. Pentru moment dupa ora 19 se poate reduce cu 5-6 minute din timpul cursei mai ales ca un tur se retrage. Dar cine sa gandeasca....


Vin cu cateva concluzii dupa 2 ani  de lucrat la capatul Giulestiului. Am  mers cu toate mijloacele de transport, inclusiv cu 44.

1. 11-le cand vine intarziat din oras (si se intampla des) parcurge Giulestiul in 11-12 minute. In general cam  asta e timpul  de parcurgere pentru  11: sub 15 min! 44 parcurge fecvent in 15-20 min.
2. Intersectia de la Orhideea este o problema din punct de vedere al semaforizarii cat si al  celebrului macaz.
3. Traseul liniei 44 este foarte lejer. Nu are intersectii cu probleme sau aglomeratii in traseu exceptand limitarea de viteza si intersectia Orhideea-Giulesti. In 7 zile de mers cu 44 nu a fost absolut nici o problema.  Pentru  cei  ce nu sunt la curent, aglomeratia de pe Dinicu Golescu/Vulcanescu spre Berzei a disparut intrucat s-a schimbat sensul unic pe strada Garii de Nord, iar traficul dinspre Victoriei se desfasoara pe noua artera.
4. Sunt de acord ca vatmanii au nevoie de un respiro la capete,  dar ma  oftica timpi de stationare precum 15-30 min. Am patit la ore de varf si mi se pare mult.Iata si  cauza ofticii: unii vatmani  alearga astfel incat inapoi in 16 Feb ajung 2 curse la mai putin  de 5 min si  stationarea la capat e pe masura timpului castigat din traseu. E normal? Golul ramas cine-l acopera? Calatorii raman cu ochi-n soare/luna (depinde de ora) vreo 20-25 min in loc de 13.
5. Lipsa de interes a edililor o vedem la tot pasul. Drept dovada: 44 este o linie cu program  de weekend.

Consider ca se mai pot ajusta un pic timpii in favoarea calatorilor pentru 44 in conditiile parcului actual disponibil pentru aceasta linie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Daca anumite persoane sus-puse ar gandi s-ar putea remedia din probleme de maine!
- Linia 4 - desfintata - se castiga doua V3A-uri
- Linia 25 - primeste cele doua V3A-uri de la Giurgiu si cedeaza doua cupluri de Tatre pentru 44
- Linia 27 - cedeaza un vagon liniei 23
- Linia 23 - primeste acel vagon din 27 si este prelungit la CFR Progresul pentru a suplini desfintarea lui 4.

E atat de greu?!?

Astfel, linia 44 o sa aiba 7 ture in loc de 5. Durata cursei cu tot cu stationare la 16 Febr. poate scadea la 63 min (mai mult decat super suficient) , astfel incat la ore de varf se scade la 9 minute, care deja incepe sa fie mai normal.

 


Go to page:  1  ... 164 165 166 167 168 169 170  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use