Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1331163 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Cel mai colosal traseu de la 633 incoace - trece in apropiere de capatul lui 117, se putea prelungi 117 spre Alexandria (o tura cap Salaj, una cap Alexandria) si nu murea nimeni. Nu se stie cat va trece testul timpului aceasta "camila".

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Mai nou soferii trebuie sa numere si sa noteze si cati calatori urca si coboara in anumite statii  :shock:. Asta aveau de facut cei de pe linia 261, de la Autobaza Floreasca astazi  :roll:. Bine ca nu-i o linie foarte aglomerata. Imaginati-va sa pui soferii/vatmanii sa numere calatorii pe linii gen 41, 34, 21, 104, 123, 139, 336 s.a.  :twisted:  :lol:.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Lohengrin

Informatia numarului de calatori de pe linia X este utila, in corespondenta cu intervalul orar la care este colectata. Astfel, operatorul (RATB) poate trimite un numar corespunzator de ture pe linia respectiva la orice ora.

 Stiam ca o parte din vehiculele RATB (Citaro 2 cu numerele de serie 4600-4749, parca) sunt dotate cu sistem de numarat calatorii - linia 261 nu beneficiaza asadar de numarare automata. Nu stiu daca informatia este coroborata cu un timestamp si cu linia monitorizata. Chiar daca s-ar colecta tuple de forma (ID_STATIE, NBR_CALATORI, ID_LINIE, TIMESTAMP):
 1) ele nu sunt suficiente pentru imbunatatirea conditiilor de transport (pentru asta trebuie o matrice origine-destinatie, pe care UTI s-a laudat ca o data cu SAT-ul o implementeaza)
 2) ma indoiesc ca ar exista vreun sef idealist prin RATB care sa ia in considerare astfel de bazaconii. Cel mult vreun sef de autobaza dornic sa stie la ce ore se mai pot fura niste curse/motorina - ca, deh, e criza mare, monser, si trebuie si noi cumva sa supravietuim.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

Gabi23 wrote:
Mai nou soferii trebuie sa numere si sa noteze si cati calatori urca si coboara in anumite statii :shock:. Asta aveau de facut cei de pe linia 261, de la Autobaza Floreasca astazi :roll:. Bine ca nu-i o linie foarte aglomerata. Imaginati-va sa pui soferii/vatmanii sa numere calatorii pe linii gen 41, 34, 21, 104, 123, 139, 336 s.a. :twisted: :lol:.

Si nu era mai simplu sa trimita pe aceasta linie un Citaro 2 care sa numere calatorii? :shock:  Soferul la ce usi sa se uite mai intai cati urca si coboara...? Poate sa deschida doar usa din fata sa ii lase pe calatori sa urce/coboare unul cate unul. :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Gabi23 wrote:
Mai nou soferii trebuie sa numere si sa noteze si cati calatori urca si coboara in anumite statii  :shock:. Asta aveau de facut cei de pe linia 261, de la Autobaza Floreasca astazi  
Pe vremuri (anii '70, chiar si '80) existau angajati platiti special pentru acest lucru.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

[112]   Modificări de trasee, urmare a lucrărilor de la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti
Sâmbătă, 15 Ianuarie 2011

In vederea demarării lucrărilor de construire a Pasajului Mihai Bravu peste Splaiul Unirii şi Calea Văcăreşti, începând cu data de 17.01.2011 şi până la finalizarea lucrărilor, Regia Autonomă de Transport Bucureşti reorganizează traseele de transport public din zona Sos. Mihai Bravu - Calea Văcăreşti, astfel:

Linia 34 de tramvaie va funcţiona pe traseul actual între terminalul Banu Manta şi intersecţia Sos. Mihai Bravu/ Calea Dudeşti, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Calea Dudeşti până la Depoul Dudeşti.
Această situaţie este una provizorie, RATB intenţionând să utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudeşti, dupa modificarea reţelei de tramvai din intersectia Calea Vitan/ Calea Dudeşti.
Pentru preluarea călătorilor de pe linia 34 afectată de lucrări, RATB înfiinţează linia navetă de autobuze 634, între Baba Novac şi terminalul Romprim, pe următorul traseu: Sos. Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, Piaţa Sudului, Sos. Olteniţei, terminalul Romprim.
Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile şi pe linia navetă de autobuze 634.

Menţionăm că traseele liniilor de autobuze 312, 313 şi 381, care funcţionează în zona lucrărilor, nu vor fi modificate, însă, staţia Sos. Mihai Bravu amplasată pe Calea Văcăreşti, sens Piaţa Sudului, se suspendă, autobuzele liniilor amintite vor opri în staţia Bd. Tineretului, comună cu cea a liniei 133.

Linia 77 de troleibuze va funcţiona pe traseul de bază, între Piaţa Reşiţa şi Piaţa Sudului, cu un numar suplimentar de vehicule, iar linia 76 se suspendă.
Abonamentele eliberate pe linia 76 vor fi valabile până la expirare, pe liniile 77, 381 şi pe liniile 312 şi 313, pe traseul fostei linii 76.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=112


"Pe mine m-ati omorat, dar cu calul ce-ati avut?" Tramvaiul ca tramvaiul, si asa nu sunt vagoane suficiente, deci probabil ca s-a profitat de situatie ca sa se faca rost de vagoane, dar troleibuzul de ce a trebuit desfiintat din prima zi? Si reteaua pe acolo e noua. Pardon, iar am uitat ca troleibuzul este cel mai oropsit mijloc de transport din Bucuresti...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

lucianho wrote:
Din cate am inteles 76 are flux mic de calatori intre Piata Unirii si Big Berceni.
Atunci de ce mama :evil: 'ului s-a mai facut aceasta investitie?
lucinaho wrote:
Nu stiu de ce o "dati" ca sigura pasajul de la Piata Sudului...practic anul asta ce se va mai face la nivel de investitii...
Pentru ca pasajul ala se vrea a fi facut cu finantare europeana. Iar ca sa obtii fonduri U.E. iti trebuie o gramada "de hartoage". Si daca intri "in hora" (am inteles ca deja s-a intrat, fiindca se lucreaza la documentatie), nu mai poti iesi asa de usor. Cu alte cuvinte, in ceea ce priveste pasajul de la Sudului, e mai putin important daca ramanem cu Dr. Oetker dupa 2012 sau se duce sa faca budinca in Germania, pasajul se va face...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

lucianho wrote:
Daca e cu finantare europeana inseamna ca se va face(acest detaliu nu-l cunosteam) dar a-si intreba daca constructia acestui pasaj va incepe tot anul asta? Ce sanse sunt ca sa incepa anul asta?
Nu stiu sigur, dar nu prea mari, fiindca abia a inceput intocmirea documentatiei. E lung drumul pana departe...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Dominatrix wrote:
[112]   Modificări de trasee, urmare a lucrărilor de la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti
Sâmbătă, 15 Ianuarie 2011

In vederea demarării lucrărilor de construire a Pasajului Mihai Bravu peste Splaiul Unirii şi Calea Văcăreşti, începând cu data de 17.01.2011 şi până la finalizarea lucrărilor, Regia Autonomă de Transport Bucureşti reorganizează traseele de transport public din zona Sos. Mihai Bravu - Calea Văcăreşti, astfel:

Linia 34 de tramvaie va funcţiona pe traseul actual între terminalul Banu Manta şi intersecţia Sos. Mihai Bravu/ Calea Dudeşti, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Calea Dudeşti până la Depoul Dudeşti.
Această situaţie este una provizorie, RATB intenţionând să utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudeşti, dupa modificarea reţelei de tramvai din intersectia Calea Vitan/ Calea Dudeşti.
Pentru preluarea călătorilor de pe linia 34 afectată de lucrări, RATB înfiinţează linia navetă de autobuze 634, între Baba Novac şi terminalul Romprim, pe următorul traseu: Sos. Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, Piaţa Sudului, Sos. Olteniţei, terminalul Romprim.
Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile şi pe linia navetă de autobuze 634.

Menţionăm că traseele liniilor de autobuze 312, 313 şi 381, care funcţionează în zona lucrărilor, nu vor fi modificate, însă, staţia Sos. Mihai Bravu amplasată pe Calea Văcăreşti, sens Piaţa Sudului, se suspendă, autobuzele liniilor amintite vor opri în staţia Bd. Tineretului, comună cu cea a liniei 133.

Linia 77 de troleibuze va funcţiona pe traseul de bază, între Piaţa Reşiţa şi Piaţa Sudului, cu un numar suplimentar de vehicule, iar linia 76 se suspendă.
Abonamentele eliberate pe linia 76 vor fi valabile până la expirare, pe liniile 77, 381 şi pe liniile 312 şi 313, pe traseul fostei linii 76.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=112


"Pe mine m-ati omorat, dar cu calul ce-ati avut?" Tramvaiul ca tramvaiul, si asa nu sunt vagoane suficiente, deci probabil ca s-a profitat de situatie ca sa se faca rost de vagoane, dar troleibuzul de ce a trebuit desfiintat din prima zi? Si reteaua pe acolo e noua. Pardon, iar am uitat ca troleibuzul este cel mai oropsit mijloc de transport din Bucuresti...


Avand in vedere cat o sa dureze lucrarea, ar fi tramvaie pentru un traseu decent spre Ghencea, mai ales ca din 34 se vor scoate ture, la fel si din 5 (care va reveni şi el în curând pe traseul de bază, prin Str. Tunari) şi vor mai începe şi lucrări pe Pantelimon şi Camil Ressu (doar bucăţica între Dristorului şi Liviu Rebreanu). E clar că toate lucrările atsea puse cap la cap vor dura câţiva ani (pentru podul Mihai Bravu 2 ani e un termen optimist...).€

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Lucrarile pe Rebreanu intre Ramnicu Sarat si Bd. 1 dec sunt contractate, deci vor incepe si pe acolo. Chiar daca nu vor reface linia intre Dristor si Ramnicu Sarat, se va intrerupe si circulatia pe Camil Ressu, 4-5 saptamani minim - daca ne uitam la ritmul lucrarilor din ultimii ani - cand se va inlocui schimbatorul de cale de la Ramnicu Sarat, care e inclus in lucrarile pe Rebreanu. Sau cel putin asa apare pe limitele de proiect.

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Apropo de ,,bucla" de pe Dristorului de care se vorbea mai sus: azi am trecut pe-acolo si in intersectie la Baba Novac, unde sina face dreapta de pe Mihai Bravu pe Dristorului, canalul liniei era proaspat curatat pe portiunea care a fost inlocuita odata cu modernizarea liniei 34, si era si un jalon uitat printre masinile parcate. Foarte probabil, pe durata lucrarilor la racordul Calea Vitan-Calea Dudesti, liniile de tramvai care vin pe Camil Ressu aici vor intoarce.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Va fi o mare problema cu eliminarea parcarii pe Str. Dristorului in perioada aia.

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Chiar m-am uitat pe stalpi, pe parbrizele masinilor parcate, deocamdata niciun indicator de oprirea interzisa sau anunt de eliberare a liniei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Der Hofmeister

Linia naveta 634 va fi deservita de catre Autobazele Ferentari si Titan. Date fiind acestea, este foarte posibil sa vedem o pleiada de Citaro, DAF si RdS pe aceasta linie, ceea ce nu e neaparat foarte rau. ;)

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use