Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1328069 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 333 334 335 336 337 338 339  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

La Piața Delfinului ar trebui interzisă parcarea, s-ar câștiga încă două benzi pentru intersecție.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

:? @Andrei11: Am dat exemplu de zone pe care le tranzitez zilnic.

Desigur, sunt probleme peste tot. Cum a spus si Cristi, hai sa inchidem toata reteaua de autobuze si troleibuze, sa ne adunam in tramvai si metrou si toata lumea va fi fericita ...

Clujul cum de a putut sa faca benzi unice in oras, iar oamenii aleg transportul in comun in detrimentul masinii??

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Nu compara Clujul ca și populație / numărul de mașini cu Bucureștiul. Eu nu știu situația reală din  Cluj, probabil că pe anumite porțiuni e posibil culoarul unic,nu cred că există culoare unice pe toată  lungimea traseului / pentru toate traseele.
Nu-ți dai seama că ce propui tu e fantezist / e o scriere din spatele tastelor cum singur ai precizat ?
Dă-mi  linkul unde a afirmat Cristi acest lucru. Eu nu am citit așa ceva, poate mi-a scăpat. Sau e scoasă afirmația din context.
Ce-ar fi ca toți automobiliștii să năvălească în STB / Metrou ?  Să vedem dacă ar face față !
Vrei să spui că în Cluj nu  mai există automobil ?
Pe baza statisticilor date publicității cred că destule persoane aleg STB - ul / metroul în detrimentul automobilului.
Ce propui tu sună a lozinci. Să știi că sunt imun la lozicinci, 30 de ani am trăit numai cu lozinci. Acum am aproape 60. Deci fifty / fifty. Din păcate și în ultimii 30 de ani m-am izbit de foarte multe lozinci, aia care mă amuză copios  este cu << Echipa tânără și dinamică >>. Dar e numai o picătură în oceanul de lozinci capitaliste.
_____________
Aici explicații despre Echipa tânără și dinamică !

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Utilizator anonim

Chiar daca solutiile sunt asemanatoare, garduri, semafoare, benzi, sisteme de management flote/trafic, implementarea acestora e mult diferita de la un caz la altul. Daca intr-o situatie o solutie este perfecta, in alta aceeasi solutie poate fi un dezastru. Dar cand vezi totul din masina personala si renunti la transportul public e usor sa stai pe margine sa arunci ineptii.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cris_m

Nimic nu e imposibil daca chemi experti pe bune si mai intrebi "fraierii" aia de la ONG-uri... Solutiile generale se pot particulariza.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Valentin

Fără supărare, dar benzile unice d.p.m.d.v ar trebui sa fie prezente obligatoriu pe orice bulevard de 3 benzi pe sens, asta in prima fază, acolo unde și exista linii de autobuz/troleibuz (ex: I.Maniu) și nu există și tramvai sau exista dar au culoar comun pana la prima intersecție (ex Vasile Milea unde t.public ar trebui sa se bucure de culoarul izolat de trafic, iar pe I. Maniu d.p.m.d.v. ar trebui că prima banda sa fie cu stâlpișori galbeni, iar stația troleibuzelor,autobuzelor as muta o cat mai aproape cu putina de accesul de la metrou, bine.. ideal ar fi o noua subtraversare spre clădirile de birouri care se tot construiesc).
#cosminduru nu știu cum poți să zici că 41 "sugrumă" traficul de 15 ani. Daca nu ar exista 41 ți ar fi și mai "sugrumat", dar na când ne uitam doar la masina din fata, nu mai contează cate tramvaie pline trec și în care există poate chiar de doua ori mai multi oameni decât pe tronsonul Lujerului-Ciurel in care ai în mașină cate un individ. Aștept să-mi spui că nu e așa.
Legat de 178, nu înțeleg de ce tot insistați că ar trebui "prioritizata" ? Înțeleg să aibă prioritate (banda specială) până la Lujerului, da se justifica, dar după ? Câți oameni merg la gară - palat și prefera sa stea in trafic cu orele când pot  lua fie metroul (M3) , fie 41 până la Crângași și metrou (net mai rapid la orele de varf)? In condiții fara trafic faci mai puțin, asta i cert, dar câți oameni au nevoie de linie înafara orelor importante? Mai ales spre Gara? Nu vreau sa pară că jignesc o clasă socială, dar câți oameni vârstnici au cu adevărat nevoie sa ajungă la Gară? Zic asta înafara orelor de varf. Parerea mea e că 178 ar trebui scurtat la Lujerului , statie și la 41 și la metrou Lujerului, banda dedicata până la Lujerului și după profita de banda dedicata de pe I.Maniu până la prima intersecție pe unde poate sa ajungă înapoi pe Uverturii. Consider că așa ar fi mult mai util, acces facil 41 (unde multi vor sa ajungă în Nord) , metrou ( cei care sunt mai aproape de Lujerului ) , se poate menține un interval decent între autobuze și dacă se prioritizeaza pe Uverturii, ar fi un caz bun. Bine, putem sa ne gândim și mai mult, cum ar fi o posibilă extindere de rețea electrică și transformată în linie de troleibuz, dar deja e acel caz ideal care nu exista in realitate ( merge și să fie linie de electrice)
Oricum, părerea mea legata de STB este că trebuie să lucreze la infrastructura tramvaielor, troleibuzelor ( pentru a permite viteze mari peste macaze ) și obligatoriu sa se schimbe cat mai multe linii de autobuze pe motorina cu troleibuze , și sper că nu mă înșel, dar din câte știu energia electrică consumată de STB nu vine de la hidroelectrica? Daca ar fi așa ne-am scos!

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alexandru_minciu91

Știe cineva cate ture sunt în prezent în linia 93, pe aplicație acum îmi arata ca sunt 6 ture.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) barbuandrei

Sunt 9 ture pe linia 93. Aplicația mai da eroare cand vehiculele stationeaza la Argesului.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Daddy

Se mai suplimenteaza liniile de la 1 octombrie? Pe 313 se circula mai prost decat inainte de 1 iulie cand s-a prelungit la Piata de Gros, 6 minute la 8 dimineata. Asa intelege STB sa procedeze cu liniile prelungite. S-a lungit cursa cu 4 km, a crescut numarul de calatori dar autobuzele vin mai rar. Inainte erau 19 ture dar acum sunt necesare minim 25.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Nu cred că se suplimentează. Referitor la 313, sunt maxim 17 ture din cauza numărului foarte mare de mașini defecte la autobaza Obregia (aproximativ 25 din 106!). În mod normal trebuia să aibă 19 ture...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Daddy

Atunci nu trebuia prelungit pana nu se poate asigura un parc suficient. Sau sa plateasca PS4 reparatiile autobuzelor, pentru ca ei se laudau acum 3 luni ca la initiativa lor s-a prelungit si ca va circula la 3-4 minute la orele de varf. Altfel, ce facem? Pentru ca vocile din Berceni se aud mai greu sau deloc din Voluntari.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Gabi23

Dar comun cu 313, nu sunt atâtea linii de troleibuz și autobuz?  :think: Călătorii țin din adins să se înghesuie în 313, când ai troleibuzele mult mai redus încărcate. Singura justificare ar fi podeaua coborâtă...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Daddy

Aici nu e vorba de ce se intampla pe sectiunea Piata Sudului - Unirii unde este bine, ci de cea din Berceni, cea aglomerata, intre Turnu Magurele - Piata Sudului, unde nu se mai asigura suficiente vehicule pentru cei ce coboara pentru metrou. Din ce imi amintesc, asociatia chiar a avut un punct de vedere trimis acum doi ani celor de la RATB, cu situatia de pe 76/381, dupa eliminarea capatului troleibuzelor de la Piata Sudului.

Concret, inainte de lucrarile de la pasaj, 313 circula la 3-4 minute ora de varf iar 73 la 5-6 minute. Undeva la 30 vehicule ora sens intre Turnu Magurele-Pta Sudului. Acum, il avem pe 313 care circula la 3-4 doar devreme, la ora 5-6, apoi la varful de la ora 7-8 circula la 5-6 minute iar 73 la 8 minute. Asta inseamna maxim 20 vehicule ora sens pe sectiunea pana la Metrou, deci o reducere cu o treime a capacitatii de transport. Mai adaugam la asta si faptul ca 313 nu vine gol dinspre Piata de Gros, sunt momente in care vine cu 2-3 calatori in statia 'Turnu Magurele' (prima de pe traseul vechi) dar si momente cand vine si cu 20-30 si va fi si mai plin ce masura ce lumea se muta in noile ansambluri rezidentiale de pe Metalurgiei. In fapt, sunt sanse mari ca la statia 'Straduintei' sa nu te mai poti urca in autobuz. Aveai 19 ture, numai din parcursul mai lung trebuiau adaugate inca 2-3, dar redus?

Iar troleibuzul, asa cum poate stiti, STB nu vrea sa-l suplimenteze ci sa-l rareasca odata cu venirea Sileo si prelungirea lui la Gara. Pentru o linie mai scurta in cartier pe modelul vechi 73/74/76 s-a tot insistat, fara succes. Situatia nu e deloc roz.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) anndrei

Un sofer al autobazei Militari, mi-a spus ca nu mai este obligat sa opreasca in fiecare statie daca nu se afla niciun calator la usa sau in statie. Asa este, a fost schimbat regulamentul STB?

 


Go to page:  1  ... 333 334 335 336 337 338 339  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420750 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use