Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1342192 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Jiumbix

RATB a introdus linia 784 care incurca mai mult traficul la Piata Sudului. Nimeni nu merge cu aceasta linie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Nu am inteles deloc existenta fostelor linii 781 si 784 sub forma de "linii expres". De ce sa percepi un tarif mai mare in comparatie cu restul liniilor urbane, in conditiile in care in alte cartiere existau atatea linii obisnuite de legatura cu centrul, chiar cu traseu mai lung decat 781/784 (de exemplu, 168, 368, 311, etc.), la care se platea tarif normal ? Pe ce considerent s-a ales ca tocmai Berceniul sa plateasca mai mult decat Drumul Taberei, Titan pentru a ajunge in centru ? Iar in ultimii ani numai "expres" nu mai erau - autobuzele, venite oricum la mana a doua, isi aratau varsta, demarau greu si erau intrecute de orice alt autobuz din peisajul bucurestean de atunci.
Acum, nu pot sa nu ma intreb : pe ce criteriu se infiinteaza o linie expres din Berceni pana la Piata Presei ? De ce nu din Rahova sau Giurgiului ? Cine vine cu ideile astea ? Exista o logica in spatele acestor decizii ?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Linia 784 s-a infiintat pur si simplu pentru targul de Craciun care are loc la Romexpo. Ea va circula pana pe 21 Decembrie. Este linie expres pentru ca are muult mai putine statii si (teoretic) o viteza de deplasare mai mare. Asta inseamna o linie expres.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Multumesc, insa nu un raspuns de genul acesta asteptam. Nu am intrebat de unde si pana unde merge 784 si cunosc definitia de "manual" a unei linii expres.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

cris_m wrote:
As dori si eu o posibila explicatie pentru un fenomen care se petrece zilnic pe linia 311 in intrevalul orar 13:50-15:00 pe sensul spre Faur Poarta 4.
....


Explicatia e destul de simpla. Intre 10/11 si 14/15 foarte multe ture se retrag (prea multe in unele cazuri). Intrucat linia 311 este deservita de Autobaza Titan, accesele se fac la Faur. La ora mentionata de tine incep sa apara o parte din turele retrase pana atunci si evident le vezi pe sensul spre centru.
PS: Intervalele de pe site sunt aproximative si medii. Daca acolo scrie 8 minute, in perceptia RATB nu inseamna ca se mentine 8 minute intre autobuze. Un exemplu stupid dar posibil poate fi: 7-8-9-6-10-8 etc....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Totusi mi se pare bataie de joc. Este stiut faptul ca intre Rosetti si Iancului exista 5 mari colegii plus alte unitati de invatamant care genereaza un flux suplimentar la orele respective... chiar nu pot sa mai rabde 20-30 de minute pe traseu si sa se retraga dupa 15? Sau daca nu le convine nici asa, macar sa se retraga pe la 13 cel tarziu.
Nu sunt absurd sa se respecte cele 8 minute oficiale.... e bine macar ca se apropie cat de cat de situatia din teren si sunt cat de cat decente (dimineata si seara) ca se poate si mai rau. Doamne fere'! :popa:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Programul consolidat al plecarilor de la Cartier Latin - liniile 122 si 222
In timpul saptamanii au reusit sa le aseze destul de bine, in weekend mai prost un pic.
122_222.PNG (29.37 KB; downloaded 3443 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

am si eu o intrebare, de ce pleaca toate mijloacele pe trasee comune in acelasi timp de la capat?
am observat si pe 8-25 acelasi lucru si nu numai. 70-79, cele de pe Buc.-Magurele (nu am mai fost recent pe acolo) etc.
de ce nu se pot decala sa aiba cateva minute intre ele?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB florin

Pentru că nu-i pasă nimănui, pentru că și dacă programul e făcut intercalat vatmanii sau șoferii stau la taclale la capăt și pleacă împreună când se plictisesc, pentru că nimănui nu-i pasă și nu-i respectă pe călători. Pentru că România.   :popa:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB sloppy

Acum câteva minute,  tramvaiele liniei 1 întorceau la Basarabi sub pasaj  ,de ce oare?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Accident in Pasajul Victoriei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Robert24 wrote:
Linia de autobuze 223 revine pe traseul de bază
[...]
 

Daca tot a venit vorba, nu ar strica o reconsiderare a traseului lui 223 si mutarea capatului la Timpuri Noi sau, de ce nu, la Sfanta Vineri.
In ambele situatii ar continua sa asigure legatura cu metroul. Iar cu schimbarea capatului la Sfanta Vineri (prin bd. Mircea Voda) ar asigura legatura directa cu centrul. Motorina arsa ar fi aproape aceeasi, chiar si cu schimbarea capatului la Sfanta Vineri.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Bineinteles ca 223 nu are ce cauta la CET Sud... Timpuri Noi sau chiar Piata Unirii ar fi mult mai adecvat.
La Sf. Vineri prin Mircea Voda s-ar preta altceva cu un interval mult mai mic, nu 90 de minute... (323 de exemplu)...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

V2A wrote:
...
RATB înfiinţează o nouă linie de autobuze între cartierul Pantelimon şi Bd. Lacul Tei ,   Vineri, 19 Decembrie 2014

Ca urmare a solicitărilor venite din partea călătorilor în vederea extinderii unui traseu pe Pasajul Doamna Ghica, începând din data de 20.12.2014, Regia Autonomă de Transport București va înfiinţa linia 243.

Autobuzele vor circula între terminalele ,,Cora Pantelimon” şi ,,Bd. Lacul Tei”, pe următorul traseu: Şos. Dudeşti-Pantelimon, Şos. Gării-Caţelu, Şos. Pantelimon, Bd. Chişinău,  Piaţa Delfinului, Pasaj Doamna Ghica, Str. Doamna Ghica, Bd. Lacul Tei.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=429



Sunt 5 ture in timpul saptamani si 3 in weekend de la Titan.

 


Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421827 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use