Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310525 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 183 184 185 186 187 188 189  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Celestin Draganescu

Robert24 wrote:
Precizăm că, în noaptea de Revelion (31 decembrie 2014/01 ianuarie 2015), vor circula pe întreg parcursul nopţii, autobuzele din cele 16 linii de noapte care converg spre zona centrală, precum şi tramvaiele din  liniile 1  şi 41.


Bun, bun.. si care va fi orarul lor?  Inca o informare incompleta care poate duce la asteptari indelungi si infrigurate in statii...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Mie personal, mi se pare o prostie ca au revenit cu traseul scurt al lui 634 pana la Dristor. Stiu ca astfel se scuteste timp pretios ca sa nu mai stea autobuzele in trafic, dar intre Dristor si Iancului 135, 311 si 330 nu fac fata fluxului de calatori. Si da, tramvaiul 1 ar fi o alternativa daca ar veni mai des pe acest sens...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Tramvaiul 1 oricum vine mai des decat 634...
634 la Obor ar fi aberant atata vreme cat exista tramvai... Si asa parcul de autobuze defect este din ce in ce mai mare.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Adevarat... daca ar afla si calatorii ca e mai bine sa mearga cu tramvaiul 1 intre Dristor si Iancului ce bine ar fi... (inca mai vad lume surprinsa ca nu mai merge 634 pana la Obor...)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Sa le fie de bine celor care le e urat sa mearga cu tramvaiul...

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Incepand de duminica,11.01.2015, liniile de troleibuze 61, 69, 90 si 91 vor functiona pe trasee modificate,   Vineri, 09 Ianuarie 2015

Pentru continuarea lucrărilor la magistrala de metrou Drumul Taberei, începând cu data de 11.01.2015, traficul rutier va fi restricționat pe Bd. Eroii Sanitari în zona intersecţiei cu Bd. Eroilor, sensul spre Piaţa Operei.

Din această cauză, liniile de troleibuze 61, 69, 90 şi 91 vor funcţiona, pe sensul către centru, pe un traseu modificat de la intersecţia Şos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, pe Şos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Bd. Mihail Kogălniceanu, urmând apoi traseele actuale, iar pe sensul către cartierele Militari și Drumul Taberei, pe un traseu modificat de la ,,Piaţa Operei”, pe Splaiul Independenţei, Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, urmând apoi traseele actuale.

Pe traseele modificate, troleibuzele vor opri pe sensul către centru în stațiile corespunzătoare liniilor 62 şi 85, iar pe sensul către cartierele Militari și Drumul Taberei în stațiile aferente liniei de autobuze 601.

De la aceeaşi dată, se înfiinţează staţia ,,Pod Cotroceni”, pentru liniile 61, 69, 90 şi 91, situată pe Șos. Cotroceni după intersecția cu Splaiul Independenţei, pe sensul de deplasare către cartierele Militari și Drumul Taberei.

Sa intelegem de aici faptul ca au montat retea de troleibuz pe Splai intre Piata Operei si Pod Eroilor ? Ca de acolo exista reteaua de pe vechiul traseu al lui 96.

 


Re: Stiri, noutati, perspective URANUS

Acum ca troleibuzele vor fi deviate incepand de Duminica, inseamna ca destul de curand vor fi deviate si autobuzele care vin dinspre Razoare pentru ca intersectia Eroilor cu Eroii Sanitari va fi ocupata de santier.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

alch3mist wrote:
Sa intelegem de aici faptul ca au montat retea de troleibuz pe Splai intre Piata Operei si Pod Eroilor ? Ca de acolo exista reteaua de pe vechiul traseu al lui 96.


Din decembrie. Vezi la M5-Eroilor.

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Mutumesc, nu am urmarit topicul cu pricina ;)

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Desi se da drumul la reteaua noua cu posibilitate de intoarcere in jurul "Casei Radio", bineinteles ca 66 si 70 sunt lasate sa se chinuie in continuare "la mustata" pe Plevnei printre masinile parcate, pentru a intoarce in porcaria de capat de la Parvan (o improvizatie devenita permanenta gratie unora care probabil n-au folosit in viata lor transportul public). Nici nu ma asteptam la altceva, ca nu am de la cine...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Incercam prin intermediul Asociatiei sa il prelungim pe 66. Tineti-ne pumnii!

 


Re: Stiri, noutati, perspective WAYNEN

Solutia cea mai buna era ca troleibuzele sa fie deviate pe ambele sensuri pe Splai.In acest fel era mentinuta si legatura cu statia de metrou Eroilor,implicit cu Facultatea de Drept ia troleibuzele spre centru ar fi avut traseul mai scurt decat prin Plevnei.Daca ar fi fost asa,as fi propus ca devierea pe Splai sa fie definitiva macar pentru linia 61.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Solutia cea mai buna aceasta era, daca noi nu eram in tara lui merge si asa.
Din reteaua demontata intre Valea Ialomitei si Pod Eroilor + Barajul Dunarii-Titan se putea recupera destul pentru a acoperi bucata intre Podul Cotroceni si Opera si mai ramanea si pentru reparatii. Puteau fi folositi si stalpi recuperati. Asta daca PMB-ului ii pasa de cetatean. Unde oare au ajuns acei km de retea?
In plus, executia acestei portiuni de retea noua trebuia sa fie in sarcina Metrorex daca avizele nu se dadeau cu fundul.
Linia 61 putea fi suplimentata cu troleibuze (sunt destule care zac defecte din lipsa de trebuinta si ar putea fi reparate) iar o parte din autobuzele de pe 336 directionate pe alte linii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective icee

Noroc ca in felul asta au desfiintat 4 statii de pe linia lui 69. :evil:

Sa sun la RATB si sa cer banii inapoi ?  :roll:

 


Go to page:  1  ... 183 184 185 186 187 188 189  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2267 forum members have written 419472 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use