Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1327618 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Probabil. Dar ai fi putut face un gratar la motorul primului :mrgreen:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Sava_6115-6315

crocodil wrote:
Va salut!   Referitor la linia 44! Teoretic va fi data in exploatare in data de 13 ianuarie si va fi deservita de cei de la Dep. Militari cu 5 tururi. Cum spunea cineva mai sus aceste vagoane vor fi luate din celelalte linii .(2 vagoane din linia 25,1din linia 8, 1 din 35 si inca unu din 47 ). Concluzia e ca se va infiinta o linie fantoma ce va strica si alte linii deja cu nr de vagoane insuficiente. Pentru moment se dicuta ce varianta de vagoane se vor folosi.(3 cuplate si 2 solo) sau 5 bucur (cele albastre). Cei din directie ar dori modelul Bucur. (ramane de vazut) De azi probe... Acelas lucru s-a intamplat si cand a dat drumul liniei 35.(toate vagoanele au fost luate din 25 si 8). Acum la ora de varf linia 25 are interval de 10 min si de luni va fi de 12-13.


Imi pare rau  ca am avut dreptate. :(  Decat sa faca ceva util din linia 1, ei ciuruiesc alte linii. Sincer, in momentul  de fata nu vad rostul investitiei in reabilitarea liniei pe 13 sept. Doar cand au circulat 34 si 11 a fost bine; in rest numai fantoma lui 47. :evil:

3mil wrote:
Sava_6115-6315 wrote:
Legat de 46, se asteapta cu interes extinderea lucrarilor pe Pantelimon-Iancului ca sa anuleze toate liniile de tramvai din zona 14, 36 si 46-le nostru. Asadar, 46 dus la Gara imi pare un experiment de scurta durata, in functie de cum avanseaza respectivele lucrari.

Parca il si vad pe 46 Baicului - Gara de Nord, un fel de 52.  :lol:


Cred ca s-ar putea ajunge mai repede cu un "52" de la Gara Obor la Gara de Nord decat cu 85 care de multe ori e prins in aglomeratii pe Ferdinand, Carol I si Univerisitate. Capetele luminate uita ca acolo este si o autogara foarte mare folosita de studenti,navetisti si multi  altii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective crocodil

Cea mai mare problema cu Tatrele (T4R) sunt lipsa bateriilor. Sunt 4-5 trenuri gata de a fi puse in functiune la orice ora dar lipsa bateriilor(acumulatorilor)  este intalnita la toate depourile si autobazele regiei. Cu o investitie nu foarte mare in acesti acumulatori multe probleme ar fi rezolvate. Sper ca dupa aceste noi alegeri de la nivel inalt sa se mai investesca si in vehicule.

 


Re: Stiri, noutati, perspective electricianu

aveti dreptate, la militari sunt 7 trenuri si 5 solo cu bateriile,dar cu primaria este problema, ca nu vor sa mai dea banii restanti de anul trecut si ca noul director general care a castigat concursul nu este dorit de catre primarie si se doreste ca cel de la c.f.r sa -l puna in functie si pina se rezolva aceasta problema toate contractele sunt suspendate

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Daca noul director nu e dorit de primarie, atunci inseamna ca-i bun :D

 


Re: Stiri, noutati, perspective Sava_6115-6315

electricianu wrote:
aveti dreptate la militari sunt 7 trenuri si 5 solo cu bateri,dar cu primaria este problema este ca nu vor sa mai bani restante de anul trecut si ca noul director general care a castigat concursul nu este dorit de catre primarie si se doreste ca cel de la c.f.r sa -l puna in functie si pina se rezolva aceasta problema toate contractele sunt suspendate


Sa inteleg ca se cauta orice motiv pentru ingroparea RATB si  privatizarea pe tava catre clientela la preturi derizorii.  Pacat ca totul tine de interese politice si nimeni din politicieni nu se uita la cetatean. Ce interes au sa faca un 44 cu timpi decenti si garnituri incapatoare cand pot scapa de linia asta repede pe motiv de nerentabilitate, deoarece calatorii se vor reorienta... Si mai taiem si niste tatre ca sa castige x si y la fier vechi.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

cos wrote:
Daca noul director nu e dorit de primarie, atunci inseamna ca-i bun :D

Eu propun s-o puna directoreasa pe Mitura Mantale.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Nu este adevarat ca RATB nu are destule tramvaie.
Exista tramvaie suficiente pentru a acoperi decent toata reteaua, inclusiv liniile care acum sunt inchise pentru reparatie. Din pacate, pe moment o mare parte din parc este imobilizata cu diverse probleme, datorita dezinteresului tuturor politrucilor, incompetentilor si indivizilor neagreati la primarie care s-au perindat prin functii de conducere, introdusi de toate partidele si factiunile rivale din acestea, incepand din 2010 cand a inceput distrugerea sistematica a regiei.
Reparatiile curente au fost trecute in plan secund si s-a marsat aiurea pe un proiect mort la nastere, Bucur LF, realizand performanta de 1 vagon pe an si ala cu probleme. Altfel ar fi aratat parcul acum daca in loc de cai verzi pe pereti s-ar fi continuat cu reparatiile si modernizarile de V3A-uri in formatul cu podea coborata in centru si motoare de curent alternativ.
De asemenea, din carcasele Tatrelor vandute la fier vechi pe spagi de diversi penali aparuti si in ziare, se puteau construi remorci usoare nemotoare cu podea joasa, de dimensiunea unui V12, cu 2 usi, care sa fie atasate V3A-urilor fara podea coborata sau Tatrelor solo, marind capacitatea si rezolvand si problema persoanelor cu dizabilitati (vezi Brno).

Chiar si acum s-ar mai putea jongla cu parcul pentru a mai obtine cateva tramvaie in plus. De exemplu, linia 23 dubleaza in mare parte pe 27, 32 si 8 care au o frecventa mult mai buna, iar din ceea ce vad zilnic, cara aer in tramvaie de capacitate V3A. Aici pot fi bagate tatre solo, eliberand niste V3A-uri pentru linii aglomerate ca 8 sau 25 si rezultand si alte cateva pentru 35 sau 44. Daca 23 are, sa zicem, 10 ture cu V3A, ele pot fi mutate pe 25 eliberand 10 cupluri Tatra. Din acestea 10 solo ar merge in 23, 5 in 44 si 5 in 35. Totul e sa se vrea, ca de putut se mai poate.



 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

Saaaaaau... s-ar putea lua masuri reale impotriva blatului si ar avea bani si n-ar mai fi nevoie de incropeli. Ce gluma buna, nu...?  :|

 


Re: Stiri, noutati, perspective nokia2110

Degeaba ar creşte încasările, dacă de sus s-ar aloca banii pt. altceva.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

Am aflat alt zvon de garaj. Seamănă puțin cu cel legat de 116 și 122 care s-a adeverit.
-Linia 126 trece de la Autobaza Ferentari la Autobaza Alexandria. :cry:
-Liniile 227 și 303 trec de la Autobaza Alexandria la Autobaza Ferentari. :|
De când? Din câte am înțeles de la data de 1 februarie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

ikarus13 wrote:
Am aflat alt zvon de garaj. Seamănă puțin cu cel legat de 116 și 122 care s-a adeverit.
-Linia 126 trece de la Autobaza Ferentari la Autobaza Alexandria. :cry:
-Liniile 227 și 303 trec de la Autobaza Alexandria la Autobaza Ferentari. :|
De când? Din câte am înțeles de la data de 1 februarie.


Asta chiar mi se pare cea mai mare porcarie din ultima perioada. Cum sa muti liniile 227, 303 la Ferentari din moment ce exista...autobaza Alexandria la doua minute de capatul "Depoul Alexandria"? UNII chiar nu gandesc cand au intentii de genul asta?! De ce sa vina trei autobuze (doua pe 227 si unul pe 303) de la Ferentari pana la Depoul Alexandria si sa consume motorina inutil (valabil si pentru accesul la Ghencea de la Autobaza Alexandria)?

Acceseul autobuzelor de la Ferentari la Ghencea contabilizeaza 17 minute. De ce sa modifice ei si sa aiba acces cele de la Ferentari la Dep. Alexandria si sa aiba si cei de la Alexandria la Ghencea? Motorina consumata inutil :!:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Interese de autobaza. Si astea primeaza intotdeauna...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

Ar mai putea lua tramvaiele curba dintre străzile Clopotarii Vechi şi Grirgore Alexandrescu sau e prea strâmtă?

 


Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420672 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use