Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1466010 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 358 359 360 361 362 363 364  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București V2A

Am primit pe Facebook (de la Răzvan Florin) o poză referitoare la o linie nouă care va apărea în curând în zona Metalurgiei: 241. Ieri postase cineva pe grupul Tramclub o poză cu indicatorul de la stația ”Sere” pe care apărea și 241.
Traseul ei va fi: Str. Poștalionului - Drumul Binelui - Bd. Metalurgiei - Drumul Jilavei - Str. Turnu Măgurele - Șos. Berceni - Bd. Metalurgiei - Drumul Binelui - Str. Aurel Perșu.
117378887_851768345354586_3538178360588360149_n.jpg (97.02 KB; downloaded 3734 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București GPS

Au fost făcute toate modificările și au apărut toate indicatoarele noi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București dekolor

Referitor la introducerea lui 667 pe linia de tramvai, am si eu niste curiozitati. De ce la statia "Bd. Carol I" autobuzele opresc in statia de pe sosea si nu in cea de tramvai? (asta pe sensul spre Piata Rosetti, pe sensul opus opresc in statia "Calea Mosilor"). De asemenea, de ce autobuzele nu pot circula si pe portiunea cu stalpi in mijloc (inainte si dupa intersectia cu Str. Doamna Ghica)? Stiu ca sunt regionale care circula pe acolo.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

O intrebare mai buna este alta: daca 667 circula predominant pe linia de tramvai, evitand statiile decalate ale lui 66 (principalul beneficiu al lui 66 pe Mosilor si Colentina), care mai este de fapt rolul 667?

667 trebuia lasat sa satisfaca statiile lui 66. Acum nu ajuta cu nimic, este doar un 21 pe motorina care mai mult incurca.

Oferta de transport pana la Piata Rosetti si Fundeni este destul de bine deservita si fara acest 667.

 


Re: Discuții despre transportul local din București bercenicity

dekolor wrote:
Referitor la introducerea lui 667 pe linia de tramvai, am si eu niste curiozitati. De ce la statia "Bd. Carol I" autobuzele opresc in statia de pe sosea si nu in cea de tramvai? (asta pe sensul spre Piata Rosetti, pe sensul opus opresc in statia "Calea Mosilor").

Ca sa poate efectua virajul dreapta pe Carol I. Direct de pe linia de tramvai ar taia calea celor care fac stanga pe Carol sau merg inainte pe Mantuleasa sau Mosilor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Dar tramvaiul oricum are semafor separat (verde cu 3-5 secunde inainte). :think:

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Dar dacă 667 e în urma unui 21 ?

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Mai sta un ciclu sau trece pe barba lui. Oricum nu poate fi mai rau decat sa se chinuie sa intre tocmai pe banda I si sa stea la un semafor cu traficul comun.

Dar si asa, ce justificare exista pentru a nu face statia de tramvai spre Colentina?

 


Re: Discuții despre transportul local din București Daniel2000

182 si 343 de ce nu o iau pe linia de tramvai a lui 21? Eu am observat ca principalii beneficiatori de linia tramvaiului 21 sunt regionalele duse aiurea la Bucur-Obor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București dekolor

Mai degraba ar trebui scoase toate regionalele de pe linia de tramvai (inclusiv R409) pentru a face loc liniilor urbane (182, 282, 343, 667).

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Problema cu culoarele astea unice de la noi sunt fix liniile de tramvai. Se pierde foarte mult timp cu asteptatul in statiile fata in fata, cu faptul ca pe culoar daca se intalnesc doua autobuze trebuie redusa mult viteza pentru a se evita accidentele, soferi melci...

 


Re: Discuții despre transportul local din București bercenicity

Solutie de avarie ar fi sa departeze marginea peronului de linia de tramvai un pic si sa puna borduri curbe sa tragem autobuzul cat mai la dreapta.
Marshalls-Titan-Specialist-Vehicle-High-Containment-Kerb-Natural-Bellshill-1592 (1).jpg (769.48 KB; downloaded 3831 times)

1280px-Kasselský_obrubník,_Koleje_Strahov,_detail.jpg (182.57 KB; downloaded 3832 times)

1280px-Kombibord.jpg (164.97 KB; downloaded 3830 times)


Apoi sa mute si sina de tramvai mai aproape de marginea peronului.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Nu mai simplu doar decalezi sinele de vizavi de peron astfel incat sa nu umbli cu nimic la borduri & stuff?

 


Re: Discuții despre transportul local din București bercenicity

De acord, in cazul in care nu avem peroane fata in fata. Dar sinele se muta mai greu decat se inlocuiesc modifica niste peroane/borduri.

Bordurile curbate ar permite si autobuzlui sa traga mai aproape de peron fara sa necesite atata indemanare/viteza atat de redusa.

 


Go to page:  1  ... 358 359 360 361 362 363 364  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use