Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1466010 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
V2A
Am primit pe Facebook (de la Răzvan Florin) o poză referitoare la o linie nouă care va apărea în curând în zona Metalurgiei: 241. Ieri postase cineva pe grupul Tramclub o poză cu indicatorul de la stația ”Sere” pe care apărea și 241.
Traseul ei va fi: Str. Poștalionului - Drumul Binelui - Bd. Metalurgiei - Drumul Jilavei - Str. Turnu Măgurele - Șos. Berceni - Bd. Metalurgiei - Drumul Binelui - Str. Aurel Perșu.
Am primit pe Facebook (de la Răzvan Florin) o poză referitoare la o linie nouă care va apărea în curând în zona Metalurgiei: 241. Ieri postase cineva pe grupul Tramclub o poză cu indicatorul de la stația ”Sere” pe care apărea și 241.
Traseul ei va fi: Str. Poștalionului - Drumul Binelui - Bd. Metalurgiei - Drumul Jilavei - Str. Turnu Măgurele - Șos. Berceni - Bd. Metalurgiei - Drumul Binelui - Str. Aurel Perșu.
117378887_851768345354586_3538178360588360149_n.jpg (97.02 KB; downloaded 3734 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
GPS
Au fost făcute toate modificările și au apărut toate indicatoarele noi.
Au fost făcute toate modificările și au apărut toate indicatoarele noi.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
dekolor
Referitor la introducerea lui 667 pe linia de tramvai, am si eu niste curiozitati. De ce la statia "Bd. Carol I" autobuzele opresc in statia de pe sosea si nu in cea de tramvai? (asta pe sensul spre Piata Rosetti, pe sensul opus opresc in statia "Calea Mosilor"). De asemenea, de ce autobuzele nu pot circula si pe portiunea cu stalpi in mijloc (inainte si dupa intersectia cu Str. Doamna Ghica)? Stiu ca sunt regionale care circula pe acolo.
Referitor la introducerea lui 667 pe linia de tramvai, am si eu niste curiozitati. De ce la statia "Bd. Carol I" autobuzele opresc in statia de pe sosea si nu in cea de tramvai? (asta pe sensul spre Piata Rosetti, pe sensul opus opresc in statia "Calea Mosilor"). De asemenea, de ce autobuzele nu pot circula si pe portiunea cu stalpi in mijloc (inainte si dupa intersectia cu Str. Doamna Ghica)? Stiu ca sunt regionale care circula pe acolo.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
O intrebare mai buna este alta: daca 667 circula predominant pe linia de tramvai, evitand statiile decalate ale lui 66 (principalul beneficiu al lui 66 pe Mosilor si Colentina), care mai este de fapt rolul 667?
667 trebuia lasat sa satisfaca statiile lui 66. Acum nu ajuta cu nimic, este doar un 21 pe motorina care mai mult incurca.
Oferta de transport pana la Piata Rosetti si Fundeni este destul de bine deservita si fara acest 667.
O intrebare mai buna este alta: daca 667 circula predominant pe linia de tramvai, evitand statiile decalate ale lui 66 (principalul beneficiu al lui 66 pe Mosilor si Colentina), care mai este de fapt rolul 667?
667 trebuia lasat sa satisfaca statiile lui 66. Acum nu ajuta cu nimic, este doar un 21 pe motorina care mai mult incurca.
Oferta de transport pana la Piata Rosetti si Fundeni este destul de bine deservita si fara acest 667.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bercenicity
Ca sa poate efectua virajul dreapta pe Carol I. Direct de pe linia de tramvai ar taia calea celor care fac stanga pe Carol sau merg inainte pe Mantuleasa sau Mosilor.
dekolor wrote:
Referitor la introducerea lui 667 pe linia de tramvai, am si eu niste curiozitati. De ce la statia "Bd. Carol I" autobuzele opresc in statia de pe sosea si nu in cea de tramvai? (asta pe sensul spre Piata Rosetti, pe sensul opus opresc in statia "Calea Mosilor").
Ca sa poate efectua virajul dreapta pe Carol I. Direct de pe linia de tramvai ar taia calea celor care fac stanga pe Carol sau merg inainte pe Mantuleasa sau Mosilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Dar tramvaiul oricum are semafor separat (verde cu 3-5 secunde inainte).
Dar tramvaiul oricum are semafor separat (verde cu 3-5 secunde inainte).
- andrei11
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Mai sta un ciclu sau trece pe barba lui. Oricum nu poate fi mai rau decat sa se chinuie sa intre tocmai pe banda I si sa stea la un semafor cu traficul comun.
Dar si asa, ce justificare exista pentru a nu face statia de tramvai spre Colentina?
Mai sta un ciclu sau trece pe barba lui. Oricum nu poate fi mai rau decat sa se chinuie sa intre tocmai pe banda I si sa stea la un semafor cu traficul comun.
Dar si asa, ce justificare exista pentru a nu face statia de tramvai spre Colentina?
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Daniel2000
182 si 343 de ce nu o iau pe linia de tramvai a lui 21? Eu am observat ca principalii beneficiatori de linia tramvaiului 21 sunt regionalele duse aiurea la Bucur-Obor.
182 si 343 de ce nu o iau pe linia de tramvai a lui 21? Eu am observat ca principalii beneficiatori de linia tramvaiului 21 sunt regionalele duse aiurea la Bucur-Obor.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
dekolor
Mai degraba ar trebui scoase toate regionalele de pe linia de tramvai (inclusiv R409) pentru a face loc liniilor urbane (182, 282, 343, 667).
Mai degraba ar trebui scoase toate regionalele de pe linia de tramvai (inclusiv R409) pentru a face loc liniilor urbane (182, 282, 343, 667).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Problema cu culoarele astea unice de la noi sunt fix liniile de tramvai. Se pierde foarte mult timp cu asteptatul in statiile fata in fata, cu faptul ca pe culoar daca se intalnesc doua autobuze trebuie redusa mult viteza pentru a se evita accidentele, soferi melci...
Problema cu culoarele astea unice de la noi sunt fix liniile de tramvai. Se pierde foarte mult timp cu asteptatul in statiile fata in fata, cu faptul ca pe culoar daca se intalnesc doua autobuze trebuie redusa mult viteza pentru a se evita accidentele, soferi melci...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bercenicity
Solutie de avarie ar fi sa departeze marginea peronului de linia de tramvai un pic si sa puna borduri curbe sa tragem autobuzul cat mai la dreapta.
Apoi sa mute si sina de tramvai mai aproape de marginea peronului.
Solutie de avarie ar fi sa departeze marginea peronului de linia de tramvai un pic si sa puna borduri curbe sa tragem autobuzul cat mai la dreapta.
Marshalls-Titan-Specialist-Vehicle-High-Containment-Kerb-Natural-Bellshill-1592 (1).jpg (769.48 KB; downloaded 3831 times)
1280px-Kasselský_obrubník,_Koleje_Strahov,_detail.jpg (182.57 KB; downloaded 3832 times)
1280px-Kombibord.jpg (164.97 KB; downloaded 3830 times)
Apoi sa mute si sina de tramvai mai aproape de marginea peronului.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Nu mai simplu doar decalezi sinele de vizavi de peron astfel incat sa nu umbli cu nimic la borduri & stuff?
Nu mai simplu doar decalezi sinele de vizavi de peron astfel incat sa nu umbli cu nimic la borduri & stuff?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bercenicity
De acord, in cazul in care nu avem peroane fata in fata. Dar sinele se muta mai greu decat se inlocuiesc modifica niste peroane/borduri.
Bordurile curbate ar permite si autobuzlui sa traga mai aproape de peron fara sa necesite atata indemanare/viteza atat de redusa.
De acord, in cazul in care nu avem peroane fata in fata. Dar sinele se muta mai greu decat se inlocuiesc modifica niste peroane/borduri.
Bordurile curbate ar permite si autobuzlui sa traga mai aproape de peron fara sa necesite atata indemanare/viteza atat de redusa.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination