Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1341102 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 352 353 354 355 356 357 358  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București linia 69

Mai rau ... 7 ture ???!!!
In plus cele 7 ture vin legate de cate un tur al liniei 69, sa nu se rataceasca prin cartier.
Asa pleaca de la Valea Argesului ....
Pentru Cartierul Vatra Luminoasa e utila asa ca mai bine ar trebui regandit traseul!

 


Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

Cel mai bun exemplu ar fii fost Arena Nationala - Piata Rosetti ori Vasile Pirvan, deoarece avand doar 8 ture, un traseu scurt l-ar face mult mai atractiv. O alta idee ar fi fost comasarea lui 61 cu linia 90, rezultand un total de 14 ture.

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

Ciudat mai experimenteaza STB reintroducerea liniilor de troleibuz pe bd. Eroilor Sanitari! In loc sa inceapa cu cea mai solicitata (69), pornesc, aleatoriu, cu una oarecare! Care-o fi substratul ca, eu unul, nu-l inteleg nicidecum! :bleah:

 


Re: Discuții despre transportul local din București Puss in Boots

Nu trebuie. E STB. Ei actioneaza mai logic abia dupa ce le dau altii sugestii care ar fi trebuit sa fie evidente.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Mie-mi pare acceptabil. Adica e ok totusi sa testezi cu cea mai putin solicitata. Problema este ca doua zile ar fi mai mult decat suficient pentru a afla eventuale probleme.

Sigur s-a mai discutat, dar eu nu inteleg de ce stalpii din intersectia respectiva au acele blocuri de beton la baza. Adica inteleg ca n-au fundatie, dar ..de ce? Se asteapta sa-i mai plimbe? Asa ramanem cu ei?

 


Re: Discuții despre transportul local din București Costin

ByOnu wrote:
de ce stalpii din intersectia respectiva au acele blocuri de beton la baza. Adica inteleg ca n-au fundatie, dar ..de ce?

Pentru ca imediat dedesubt e statia de metrou.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Ok. Inteleg. Merci pentru precizare. Totutusi, este foarte ciudat, toate statiile au pe undeva, cumva, stalpi de ceva pe ele, fie ca-s pur si simplu de iluminat sau STB, ce este atat de diferit la Eroilor 2? Tavanul statiei este la doar -1m de sol?

Doi la mana, puteau face aceste cuburi definitive macar ceva mai placute la aspect. Pe langa faptul ca arata urâțel - dar ok, putem accepta asta - sunt periculoase acele unghiuri drepte si muchii. Cu putin interes puteau turna niste forme mai decente, rotunjite. Ceva care sa nu fie atat de santieristic...

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Costin wrote:
Pentru ca imediat dedesubt e statia de metrou.

Cu siguranță NU e aceasta explicația.
Îți dau două contraexemple, unul de la mine din Piața Iancului și altul de la Dristor 1. Dar exemplele sunt multiple. Sub stâlpii în cauză sunt stațiile de metrou respective iar stâlpii au fundații normale. Mai degrabă la mijloc e treabă de arhitectură pe care noi nu o înțelegem.
Dacă stația Eroilor 1 care este mai la suprafață are teren liber de 3,5 m să nu-mi spui mie că stația Eroilor 2 are nivelul superior fix la 10 cm sub  asfalt !
2020-07-09_18-47-03.jpg (232.87 KB; downloaded 3152 times)
2020-07-09_18-46-00.jpg (128.88 KB; downloaded 3150 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

Un stalp BAC tip SF 8-11 (Stâlpi din beton armat centrifugat, pentru linii de contact tramvaie și troleibuze) are 11 m, da?
Sta...tia (Eroilor 2) are radierul la min 20 m adancime, cam ”asea”, nu?
Deci e loc (distanta) sa lansezi un stalp ca acesta in ”gol” acolo, pe ”ordonata”, si sa nu ”intri in statie!! (-18m  NSS), dar nici nu-l mai vezi (11m+6m)! ;)  :lol:

 


Re: Discuții despre transportul local din București CiprianTRB

Astăzi m-am uitat din nou peste traseele ce vor fi extinse cu ajutorul troleibuzelor cu autonomie, și am observat ceva ce m-a lăsat plăcut surprins.
Odată ce linia 93 va primi troleibuze Bozankaya și va fi dus la Cartier Constantin Brâncuși, acesta linie va reveni pe Str. Valea Ialomiței. Deci după aproape 10 ani, vor reveni troleibuzele pe Valea Ialomiței.  :)
IMG_20200717_111402.jpg (312.21 KB; downloaded 2767 times)

IMG_20200717_111232.jpg (294.75 KB; downloaded 2768 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

Pe Valea Ialomitei, insa fara fir, iar de la Raul Doamnei se vor conecta la retea, deoarece traseul va fi pe la Tricodava.

 


Re: Discuții despre transportul local din București WAYNEN

Nu mai bine îl prelungeau de la "Valea Argesului"?Era mai bine așa pentru că tot acolo se putea face conectarea la rețea deoarece drumul este drept.

 


Re: Discuții despre transportul local din București aztec

In primul rand între Valea Argeșului, pe Drumul Taberei-Valea Ialomiței rețeaua de contact exista.
Trebuia doar mutat in macaz care există pe VA pe DT..si reconfigurată în intersecția DT -VI...
Ca au scos rețeaua si nu au mai refăcut....e alta poveste.
Apoi "branșarea" se putea face pe V Ialomiței in dreptul vechiului cap de troleu...spațiul permite, cât și traficul.
Plus că "final contact" spre Valea Ialomiței ar fi... Raul Doamnei....
Așa pe Drumul Taberei-Valea Argeșului e mai aglomerata..
Plus că din cauza tâmpeniilor urbanistice, in cartierul Brâncuși va fi dificil pt troleu plus autobuze...

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

@aztec
Unde sau mai bine zis cand au ”replantat” reteaua de contact intre V. Argesului-V. Ialomitei via bd. Dr. Taberei? :think: Asta a fost ”sub tensiune” acum 10 ani! E retea doar pe V. Oltului, spre si dinspre Bujoreni, atat!  
Nu-si va atinge functia 93 cu autonomie decat daca tii neaparat sa-ti stea inima in gat pana la Gara de Nord sau daca vrei sa ”fructifici” obligatoriu gratuitatea pe STB! In rest, in 10 min., per pedes, din C. Brancusi esti la V. Ialomitei sau la C. Brancusi, jos la metrou!

 


Go to page:  1  ... 352 353 354 355 356 357 358  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421760 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use