Propuneri de noi trasee

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității în București și împrejurimi

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde V2A » Mie, 02 Oct 2019, 18:59

Am propus: prelungirea lui 323 prin Bd. Mircea Vodă - Bd. Corneliu Coposu până la Piața Unirii, cu retur pe același traseu; prelungirea lui 300 la Piața Unirii prin Bd. Nicolae Bălcescu - Str. Halelor; prelungirea lui 196 prin str. Odoarei - Șos. Viilor, cu întoarcere prin Str. Fabrica de Chibrituri - Str. Dr. Istrati - Șos. Viilor și modificarea lui 312, pe sensul spre Piața Unirii, prin Calea Văcărești - Bd. Mircea Vodă - Bd. Corneliu Coposu iar, în cazul în care erau de acord cu modificările liniilor 312 și 323, să inverseze sensul de întoarcere în zona Unirii/Sf. Vineri pentru una din liniile 116/117/313 în vederea evitării suprapunerii multor trasee pe Bd. Mircea Vodă (după Bd. Unirii) - Bd. Corneliu Coposu, sensul spre Piața Unirii.
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1647
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde ANTENA » Mar, 08 Oct 2019, 00:08

Am propus modificarea lui 361 pe traseul lui 261 de la Piata Presei pana la Complex Baneasa, cu anularea lui 261.
Asta pt ca si din Sisesti/Ionescu de la Brad sa ajungi direct in centru. La 149 se poate renunta cu succes.

Daca primesc acelasi raspuns standard, e clar, implicare maxima. :applause:
ANTENA
Membru Bronze
 
Mesaje: 348
Membru din: Lun, 29 Mar 2010, 21:30

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Gabi23 » Mar, 08 Oct 2019, 08:59

Există linia 205 pentru ajuns în centru (Piața Victoriei) din Ionescu de la Brad. Linia 261 e utilă acolo pe plan local pentru cadrele MAI și riverani, care vor să fie ”scoși” la 41 sau 335. Dacă s-ar putea face ceva mai de grabă ar fi necesar 149+261.
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11002
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde alch3mist » Mar, 08 Oct 2019, 11:56

De vreme ce a devenit linie permanenta, 361 ar trebui sa aiba statii mai dese pe Calea Victoriei si sa se renunte la ocolul pe la Constitutiei (sau sa opreasca in statie acolo). Mi se pare noaptea mintii sa treaca prin atatea puncte de interes si sa nu aiba statii. Sau sa aiba statiile in alte locuri decat in "punctele fierbinti" (vezi Victoriei, Arcul de Triumf, chiar Unirii). Este o linie urbana normala, dar inertia din birourile STB o face sa opreasca tot in statiile liniei turistice.
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 727
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde alch3mist » Mar, 08 Oct 2019, 17:22

V2A, 196 ar merge prelungit de la Chirigiu prin Viilor - Spatarul Preda, pana la Petrom Salaj (fara stationare), cu retur prin calea Ferentari - Nasaud. Sunt subiectiv cu propunerea, deoarece m-ar ajuta in mod direct, dar ar "intra" in zona de blocuri si ar culege mai multi calatori; deja sunt dimineti cand are 15-20 de persoane care se urca la Liberty Mall. Iar strada Spatarul Preda nu-i deservita de nimic de cel putin 25-30 de ani
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 727
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Goldmund » Dum, 13 Oct 2019, 13:00

Un principiu pe care l-am observat in cateva orase germane(toate mari si mijlocii):
exista strazile principale ale unui oras(in Bucuresti ar fi cateva sute, nu doar bulevardele!), iar daca ai suprapune harta transportului in comun cu planul strazilor, rezulta mereu ca:
1 - strazile mari au de obicei metrou sau trenuri suburbane
2 - urmatoarele strazi ca importanta au tramvaie
3 - apoi vin strazile care fac legatura cu cele f. importante; acolo sunt peste tot liniile de autobuz. E incredibila plasa transportului in comun si normal ca pe alocuri cele trei/patru feluri de mijloace de trasport se suprapun, dar asta(puteti cerceta) doar in cazurile de exceptii, doar o statie-doua. Acolo unde trece un metrou(usor pt Stuttgart) la suprafata nu trec autobuze...., iar trenurile suburbane au alte trasee s.a.m.d.

Trasee noi pentru mijloacele de transport in comun din Bucuresti? Acolo unde exista strazi mai importante si inca nu exista autobuze, tramvaie...
A, si inca ceva care am observat la M5:
statiile sunt atat de dese incat ar fi pacat ca la "suprafata" sa mai existe toata reteaua de autobuze/"firobuze" actuala, dupa logica din Militari unde distanta intre statiile de metrou este atat de mare incat este nevoie de multe linii de autobuze...
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2261
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Puss in Boots » Lun, 14 Oct 2019, 08:15

Ma faci sa rad :lol: Ce e in Germania nu se aplica si la noi din cauze clare si pe care le stim cu totii de 30 de ani incoace. Inutila comparatia. Trasee noi? Da, poate. Care sa apara ca urmare a unui studiu clar in teren si nu din birou din pix? Mira-m-as. PMUD? ce e aia?
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3753
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde ANTENA » Joi, 17 Oct 2019, 09:03

ANTENA scrie:
WAYNEN scrie:Și mai propun prelungirea liniei 112 pana la "Institutul Oncologic" prin Bulevardul Pipera - Șoseaua Bucuresti Nord- Strada Petricani - Strada Doamna Ghica - Șoseaua Colentina - Soseaua Fundeni îngloband actuala linie 343.


Coincidenta, tocmai am scris la STB pt aceeasi sugestie. Fie prelungit 112 la cap 182 sau 282, fie prin A3/Ghergitei, fie pe la Doamna Ghica. Eu am nevoie pt legatura din Baneasa cu Liceul de Informatica/Scoala Spectrum din Colentina. In contextul aparitiei liniilor scolare, poate se aproba.
Cum primesc raspunsul il voi publica pe forum


Salut
Propunerea de prelungire 112 a fost refuzata.
Pentru retur din Colentina in Baneasa cum se face transbordarea, domnilor?
In rest, n-am timp sa comentez chestii de genul: "creste intervalul dintre masini". Si, oare ce trebuie facut? Ghici ciuperca
Fişiere ataşate
Untitled.jpg
Untitled.jpg (118.12 KiB) Vizualizat de 339 ori
ANTENA
Membru Bronze
 
Mesaje: 348
Membru din: Lun, 29 Mar 2010, 21:30

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Tom » Vin, 18 Oct 2019, 12:30

Comparația cu Germania nu este posibilă nici măcar la nivelul fostei Germanii răsăritene. Chiar și acolo exista o organizare pe care în România o vom vedea mult după ce îl vom vedea pe viu pe Superman zburând pe deasupra Dîmboviței. Dar chiar si atunci, dacă metroul și restul transportului țin de managementuri diferite, dacă nu există viziune unitară asupra organizării transportului și nu există nici infrastructură la nivelul țărilor civilizate... din est, că din vest mai avem de visat, atunci nu putem compara cu ce e acolo.
Doar dacă ar veni o echipă care să inventeze trasee noi și să păstreze traseele rentabile actuale și o administrație publică ce își va permite să dea o lună transport mokka, dar mașinile să fie interzise sau să plătească o sumă mare (50+ Lei/zi sau ceva), povești de genul celei de la 22 Septembrie la Iași, dar pe o durată mai mare. Asta însă și cu concursul angajatorilor care nu vor mai sta cu ceasul după ușă să vadă când vin angajații sau să acorde ceva flexibilitate. Atunci și astfel s'ar putea testa transportul public care la ora 0 a primei zile să fi fost deja organizat după noua structură, anterior intens mediatizată.
Odată că unii ar invada străzile cu biciclete, trotinete, scutere &c, dar și transportul public ar fi "experimentat" de mulți cetățeni, care ar putea testa eficiența unui sistem bine organizat, dacă într'adevăr așa ar fi. Iar dacă le va fi mai bine așa, vor continua să folosească transportul mai mult decât mașina personală. Însă într'un oraș în care se continuă construcția de blocuri printre case sau pe spațiile verzi dintre alte blocuri, mă tem că și cel mai organizat sistem de transport ar deveni depășit și subdimensionat maximum într'un mandat de "Duamnă primar", oricine ar fi respectivul/~a.
Dar pentru că vorbim de noi trasee, ar fi o idee bună ca de exemplu dacă STB-sa strânge să spunem 35 (număr "rotund", multiplu de 5 și 7 :twisted: ) de petiții pentru prelungirea și în unele cazuri, modificarea unui traseu, să facă un experiment, în cazul prelungirii să continue pe traseul propus, fiind mediatizate anterior stațiile noi care nu vor fi însă în acel moment inscripționate sau se va pune o plăcuță separată cu inscripția "experimental", iar dacă măsura se va dovedi utilă, să se permanentizeze. Dar par'că văd șoferi care uită că trebuie să meargă mai departe, care greșesc traseul &c &c. Cred că ar fi mai greu să facă ceva cum mai fac la metrou din alte motive, pleacă un tren de la Preciziei și merge în Pantelimon sau unul de la Dristor 2 și ajunge la Anghel Saligny, în cazul autobuzelor, asta să însemne că doar câteva autobuze de pe acea linie să meargă pe traseul modificat sau prelungit. Dar cu Șîkîdîm, să faci asta, e ca'n cântecul ăla al Angelei Similea: "Otokarul nu-i tramvai, nici tren galben fără cai." :popa:
Nu poți spune că ești OM dacă n'ai plantat un POM și nu ai crescut un TOM!
Avatar utilizator
Tom
Pisică
 
Mesaje: 2062
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Imperium Trix

Anterior

Înapoi la Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori