Propuneri de noi trasee

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității la RATB / STB

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Puss in Boots » Mie, 18 Oct 2017, 12:15

Trebuie benzi dedicate transportului in comun si respectate bineinteles. Asa se poate si circula ok si extinde reteaua fara probleme troleele nemaifiind blocate in trafic. Cat despre gradul de incarcare n-am stat sa fac o analiza dar cel putin 381 nu-l vad niciodata gol si nici pe portiunea de la Tineretului. Deci da, probabil multi coboara la Sudului dar se urca apoi altii. Am venit intr-o seara (din saptamana) cu 381 spre Sudului (nu stiu ce mi-a venit) si autobuzul era destul de plin. Si ora era 9 si ceva.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 2323
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Florinds » Mie, 18 Oct 2017, 15:24

Nu stiu daca la pasajul respectiv se rezolva problema cu benzi unice. S-ar elibera banda de cateva masini, dar problema e semaforul, pentru ca se merge pe deasupra, dureaza foarte mult faza pe rosu.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2248
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde GPS » Mie, 25 Oct 2017, 16:17

Propunerea mea pentru liniile din cartierul Berceni - Giurgiului - Zetarilor.

4 Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Calea Ferentari - Zetarilor - Strada Zetarilor -Soseaua Giurgiului - CFR Progresul
11 Romprim - Cartier 16 Februarie
19 Complex RATB Titan - Sura Mare
34 Romprim - Banu Manta / Gara de Nord
35 Depoul Militari - Basarab - Gara de Nord (pentru a nu lasa Pasajul Basarab fara tramvaie)
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 1832
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde drbm » Mie, 25 Oct 2017, 16:49

Cu actualul parc de tramvaie ar rezulta un fiasco cu 35, eventual și 34 prelungite la Gara de Nord.

În momentul de față soluția este cea mai logică, permițând o distribuție cât de cât rezonabilă a parcului existent raportat la liniile viabile.
Se ameliorează 19; se evită aiureala cu terminalul Șura Mare cu eliminarea pentru liniile 1 și 10 a timpilor pierduți inutil la semafor, atât la intrare, cat și la iesirea din terminal; se elimină întreruperea continuității traseului celor două, datorată poziționării terminalului pe traseu, și nu la un capăt, dispare transbordarea inutilă a călătorilor care ar fi ales un traiect Basarab - Romprim; scade conflictul de trafic la Sudului prin scăderea numărului tramvaielor care virează contra fluxului rutier din direcția Brâncoveanu -> Mihai Bravu și invers.
Desigur, inversarea virajului lui 34 la Piața Sudului va genera un disconfort temporar. Dar să nu uităm că 34 este până la urmă o linie de ranforsare, 1 și 10 având, până la urmă, prioritate în îmbunătățirea fluxurilor, dată fiind acoperirea mult mai amplă a capacității de transport public.
Ultima oară modificat de drbm pe Mie, 25 Oct 2017, 16:59, modificat 1 dată în total.
drbm
Membru Bronze
 
Mesaje: 415
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde GPS » Mie, 25 Oct 2017, 16:56

GPS scrie:Propunerea mea pentru liniile din cartierul Berceni - Giurgiului - Zetarilor.

4 Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Calea Ferentari - Zetarilor - Strada Zetarilor -Soseaua Giurgiului - CFR Progresul
11 Romprim - Cartier 16 Februarie
19 Complex RATB Titan - Sura Mare
34 Romprim - Banu Manta / Gara de Nord
35 Depoul Militari - Basarab - Gara de Nord (pentru a nu lasa Pasajul Basarab fara tramvaie)

Am uitat sa mentionez, ca sa se inteleaga. 1 si 10 se desfiinteaza, tramvaiele din 1 merg in 19 si 34. Cele de la Giurgiului din 19 in 4 si 25, iar turele V3A de Militari din 25 in 35, plus cateva de la Victoria, daca se vrea din cele care raman de la linia 10. Situatia turelor s-ar putea discuta dupa.
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 1832
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde nathalael » Mie, 25 Oct 2017, 17:00

Perfect de acord drbm. As mai adauga ca la Victoriei s-ar întâmpla ce s-a întâmplat când l-au spart pe 102.
nathalael
 
Mesaje: 80
Membru din: Mie, 29 Ian 2014, 21:42

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde cris_m » Mie, 25 Oct 2017, 17:13

Intr-adevar cu ce exista in acest moment in teren, asta e cea mai buna solutie. Cel mult, eu ma gandisem ca 34 sa mearga pe Vitan-Sincai, dar la cum se prezinta linia, mai bine nu...
Ca vrem sau nu sa acceptam, linia inelara 1 este foarte utila, in special pentru traversarea orasului dintr-o parte intr-alta, fara prea multe transbordari.
cris_m
Membru Gold
 
Mesaje: 2388
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Puss in Boots » Mie, 22 Noi 2017, 10:32

Nu stiu daca e cel mai bun loc, nefiind propriu-zis o propunere de traseu, dar azi mergand pe jos intre Aparatori si Luica mi-am dat seama inca o data cat de bun ar fi fost un bulevard lat acolo (fezabil acum cativa ani buni, mai putin in prezent) cu linie de tramvai pe mijloc si 2 benzi pe sens plus parcari in spic (de exemplu). Traficul e ingrozitor, autobuzele 102 mereu pline....
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 2323
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde cris_m » Mie, 22 Noi 2017, 14:25

Mereu pline si in format trenulet... cel putin in Titan asa ajung.
cris_m
Membru Gold
 
Mesaje: 2388
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde Puss in Boots » Mie, 22 Noi 2017, 14:26

Mi-ar fi folosit azi un trenulet :) n-a fost sa fie. 102 ar fi fost un excelent tramvai daca se luau niste masuri in acest sens acum macar 10-15 ani.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 2323
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde koala1712 » Mie, 11 Iul 2018, 13:37

Cum ar fi un traseu usor modificat al lui 222, astfel:

Cartier Latin - Valea Oltului - Valea Argesului - Dr Taberei Sud - Str Brasov - cu retur prin Dr Taberei Nord, iar apoi din nou pe Valea Argesului.
Astfel nu ar mai fi dublat 122-ul si s-ar crea o legatura intre Dr Taberei Sud si Dr Taberei Nord.
koala1712
 
Mesaje: 9
Membru din: Lun, 05 Feb 2018, 17:31

Re: Propuneri de noi trasee

Mesajde barbuandrei » Mie, 11 Iul 2018, 15:25

Interesul in crearea lui 222 a fost ca locuitorii din Latin sa ajunga mai repede la 41 si 385. O deviere propusa de tine nu ar avantaja locuitorii din acea zona. O idee mai buna ar fi fost ca 122 sa aibe capatul la Ghencea, ca in vremurile vechi. Totodată, mutarea lui prin Drumul Taberei ar fi o dublare pentru liniile x68. De asemenea nu cred ca ar fi un interes mare pentru aceasta linie, fiind locuitor in zona si cunoscand situatia de aici.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 457
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Anterior

Înapoi la Traseele și evoluția mobilității RATB / STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori