Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1253 posts, 355001 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze TibiV

Nu uitati si problema razelor de curbura foarte mici pentru liniile care fac dreapta...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Victor92

Gardurile de pe linia 21 au fost montate si pe Calea Mosilor.

Am surprins situatia de la fata locului astazi, in ultima zi a anului 2017, intre Bulevardul Carol I si intersectia cu Bulevardul Dacia / Strada Mihai Eminescu / Strada Traian.
DSC_0156.JPG (288.68 KB; downloaded 4680 times)
DSC_0157.JPG (282.74 KB; downloaded 4681 times)
DSC_0158.JPG (275.4 KB; downloaded 4682 times)
DSC_0159.JPG (287.49 KB; downloaded 4683 times)
DSC_0160.JPG (286.61 KB; downloaded 4687 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze misterr

Soluțiile Gabrielei Firea pentru fluidizarea traficului. Autobuzele și biciciliștii, pe linia de tramvai

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/01/03/61931951-2.mp4

Bucureştenii ar putea circula cu bicicleta pe linia de tramvai. Este o idee a primăriţei Capitalei, Gabriela Firea, care susţine că a găsit mai multe soluţii pentru traficul extrem de aglomerat.

De pildă, garduri care să limiteze accesul maşinilor pe linia tramvaielor. În schimb, pe acolo vor merge ambulanțele şi autobuzele, dacă au loc.

Linia de tramvai de pe Calea Moşilor a fost mărginită de garduri. Până acum, şoferii puteau traversa aceasta arteră importantă din Bucureşti legal, în zonele în care şoseaua intersecta străzi laterale, dar acest lucru nu mai este posibil.

Primăria doreşte să transforme linia de tramvai în banda unică. Pe lângă tramvaie, pe aici ar circula autobuze și ambulanţe.

“Bicicliștii vor intra pe aceste benzi unice. Culoarul unic vor ajunge mai rapid la destinație decât pe cale rutieră”, spune primarul.

Mulţi şoferi şi biciclişti nu văd însă cu ochi buni propunerea.

“Este o idee extrem de proastă. Extrem de proastă. Nu mai pot circula nici tramvaiele, nici cicliştii cum trebuie.”

Cu toate acestea, gardurile vor apărea şi pe alte linii de tramvai. Primăria vrea să instaleze garduri inclusiv pe linia de tramvai 16, care circulă pe strada Lizeanu. Doar că şoferii vor avea o mică problemă. Strada este foarte îngustă, ei sunt nevoiţi să circule inclusiv pe linia de tramvai, astfel că, efectiv, nu vor mai avea acces pe acolo.

Şi pe liniile tramvaiului 1 din sectorul 1 şi 32 din sectorul 5 vor fi instalate garduri, care au împărţit şoferii în două.

“E bine, cum e la Londra cu culoarul, unde nu intră nici pisica.”

“Sunt foarte frumoase, cu toată ironia de care pot da dovadă, şi în al doilea rând, nu ştiu cu ce eficientizează traficul.”

Şeful Brigăzii Rutiere Bucureşti susţine că poliţia a avizat gardurile instalate deja. Nu ştie însă dacă instituţia va fi de acord cu benzile unice pe care vor circula autobuzele, ambulanțele sau bicicletele.

Primăriţa Gabriela Firea promite şi o serie de străpungeri, pasarele sau parcări în Bucureşti, fără să menţioneze şi când vor fi date în exploatare. Din păcate, aceste promisiuni au răsunat încă de la începutul mandatului şi puţine lucrări de infrastructură au fost finalizate.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze punmeister

Cu ocazia achizitiei de autobuze electrice vom avea parte de noi culoare unice:
Untitled-2.jpg (92.32 KB; downloaded 5517 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Pe Stefan cel Mare intre Obor si Perla sa nu le faca culoar lui 330 si 335, ca nu fac pe semicursa la orele de varf 2 ore din cauza acelei artere...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Unde NU este posibil ma rog pe Magheru? De ce nu si pe Balcescu si Bratianu (Str. Coltei - Rond Universitate). Avem un bulevard cu 8 benzi iar la ore de varf faci 15 minute intre Universitate si Romana.

Sunt trasate marcajele inca de la balamucul din Baneasa.

Intrebarile sunt retorice, n-ai cu cine.

Sa vedem cand o sa le moara bateriile in ambuteiaje.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Puss in Boots

Cat se zicea la Cluj ca e o baterie? 250-300k coconeti? pai la 42 bus = 10 sau 12 mil eur lejer :) un fleac, dar ramane gloria madamei de a fi introdus fitza zilei.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze decebalus

Stimati colegi,

Inainte de toate sunt pieton, apoi biciclist, apoi utilizator de transport in comun si in final conducator auto. Nu pot sa nu remarc insa modul complet neprofesionist in care s-a facut montarea gardurilor pe Sos. Stefan cel Mare, de la Lizeanu si pana la Perla, ingustand simtitor benzile auto pana la a-ti crea impresia ca esti la Monza, pe linia de start-sosire langa Hamilton si Vettel, luptandu-te imediat dupa inceperea cursei cine sa ajunga primul in virajul 1. Banda 3 e de acum foarte ingusta, banda 1 e "afectata" de masinile parcate, iar la Lizeanu pe sensul spre Bucur Obor a disparut pur si simplu o banda, in urma marcajelor nou facute.
Sunt eu defect si doar mie mi se pare?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze neur000

Îngustarea benzilor auto este binevenită dacă este dublată de crearea unui transport în comun decent, altfel nu.

Viziunea Firicăi cu benzile unice "pe unde este" posibil, mi se pare proastă. Dacă nu este posibil pe tot traseul, nu vei încuraja renunţarea la mersul cu maşina personală.

Cam aşa ar trebui să funcţioneze culoarele unice, nu ca în haosul inventat de primărie:



 



Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Valentin

Decebalus, traficul nu trebuie sa fie prioritar pentru masina personala ci pentru transportul in comun care transporta MULT mai multa lume decat un bulevard plin.. Unii soferi vad tramvaiul ca un singur vehicul, nu si oamenii din el care ar putea fi o masina in plus in trafic..




uite aici o poza, care face cat 1000 de cuvinte...
+ Este vorba de o linie importanta de tramvai care asigura transportul intr-o zona centrala cu un parcurs circular.. MULT mai important ca o banda de circulatie
PS: in poza e un Citaro, gandeste-te ca intr-un tramvai incap mai multi oameni..

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze punmeister

neur000 wrote:
Îngustarea benzilor auto este binevenită dacă este dublată de crearea unui transport în comun decent, altfel nu.

Viziunea Firicăi cu benzile unice "pe unde este" posibil, mi se pare proastă. Dacă nu este posibil pe tot traseul, nu vei încuraja renunţarea la mersul cu maşina personală.

Cam aşa ar trebui să funcţioneze culoarele unice, nu ca în haosul inventat de primărie:




Prietene, tu chiar compari Nantes cu Bucuresti? Daca s-ar implementa asa ceva la noi sansele sa fie respectate sunt ZERO.[/b:34mh3ksw] Cata vreme legislatia rutiera pentru soferul bucurestean este facultativa, culoarele unice ale RATB/STB trebuiesc obligatoriu separate fizic. Eu unul cand vad ca un retardat din trafic intra in gardul culoarului unic si isi face masina varza ma simt binedispus pentru toata ziua.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze neur000

Şi acolo sunt delimitate fizic culoarele pentru transport public. Au o bordurică. Dar cel mai interesant e cum sunt realizate staţiile, cum sunt realizate intersecţiile şi faptul că semaforul îi da automat verde autobuzului. Şi nu au alveole.



 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze WT_fan06

Comparația e cam trasă de păr... în imagini se vede un sistem BHNS (Bus à haut niveau de service) sau Bus Rapid Transit în engleză, la o periferie aerisită, cu autobuze speciale pentru acest tip de rută. Nu străzi aglomerate și înguste ca în București.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit
https://en.wikipedia.org/wiki/Nantes_Busway (ce se vede în imagini)
https://fr.wikipedia.org/wiki/Bus_%C3%A ... Strasbourg

Dacă luăm banda specială de pe Bd. Unirii: nu văd ce e în neregulă cu ea. Atâta timp cât mașinile NU intră pe ea (poliția să dea amenzi la greu/să se instaleze camere speciale, dar nu știu dacă legislația ajută), poate fi performantă. Singura schimbare pe care aș face-o ar fi să lase virajele la dreapta pe verde intermitent, astfel încât mașinile să nu încurce la fel de mult autobuzele când se face verde la semafor. Și aș schimba fazele semaforului de la intersecția cu Traian.
În rest, mai mult de atât nici nu văd ce ai putea să faci / nici nu cred că e nevoie...

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433186 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use