Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității la RATB / STB

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Puss in Boots » Mar, 03 Apr 2018, 09:06

Stiu de 46. Poate n-am zis bine ca e imposibil dar e cu scarpinare la cap si cu pierdere de timp si de curent aiurea Pe traseul zis de mine ar fi mult mai direct si poate mai atragator pentru oameni (dus pe o strada, retur pe alta). Nu cred ca 46 da pe-afara de calatori si poate si invarteala asta e un motiv. In opinia mea la Gara de Nord nu este aplicata cea mai buna varianta pentru tramvaie.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 1806
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Costin » Mar, 03 Apr 2018, 09:38

Nu exista nici un motiv realist sa ai o linie la gara dinspre Dristor. Ai metrou direct.
Si din oricare alt punct al traseului 34, ai metrou spre gara cu o singura schimbare. Cu exceptia Caii Vacaresti, care oricum este cea mai putin densa zona de pe intreg traseul...
Linia 34 exista in primul rand ca ranforsare pentru 1/10 si secundar ca legatura directa Brancoveanu - Vacaresti fara schimbare la Sudului.
2018: 630 km feroviari. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 6511
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Puss in Boots » Mar, 03 Apr 2018, 13:47

Nu sunt neaparat de acord tinand cont si de distantele intre statiile de metrou de pe M1 (dar nu numai), dar na, fiecare cu parerea lui. Sa am puterea de decizie eu as realiza respectiva legatura si timpul mi-ar fi dat dreptate sau nu.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 1806
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde punmeister » Mar, 03 Apr 2018, 14:15

34 e ok cum e acum, mai ales daca o sa aiba garduri pe toata lungimea traseului.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1405
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde drbm » Mar, 03 Apr 2018, 14:28

Într-un "vis umed" 34 ar putea ranforsa 45, rezultând o linie cu capacitate semnificativ crescută de preluare, atunci când se va face mult-asteptata prelungire la Colosseum.... Ar fi o alternativă interesantă de transport, mai ales după ce se va efectua montarea gardurilor (liniile 1 și 10) de separare a căii de rulare, o diagonală fără prea multe obstacole, mai ales dacă se vor monta garduri și pe dr. Felix la marginea trotuarelor, astfel încât parcarea călare carosabil-trotuar să devină imposibilă pe acel mic segment problemă.
Oricum e mai logic traiectul decât întoarcerea în bucla Banu Manta, care mai și stanjeneste traficul. Bucla aceea are un unic rost: de rezervă, în cazul blocării traficului tramvaielor pe pasajul Basarab, ori pentru retrageri neprevăzute din traseu al vehiculelor detectate.
drbm
Membru Bronze
 
Mesaje: 407
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde TibiV » Mar, 03 Apr 2018, 20:20

Robert24 scrie:27 venea de pe Sevastopol apoi pe Buzesti - Polizu - Cal. Grivitei - Sos. N. Titulescu - Str. Dr. Sergiu si inapoi pe Sevastopol.

Inapoi pe Sevastopol, traversa Ana Ipatescu, intra pe Grigore Alexandrescu, vira stanga pe Clopotarii Vechi si apoi dreapta pe Iancu de Hunedoara/Mihai Bravu...
Gresesc ?
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 7006
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Robert24 » Mar, 03 Apr 2018, 23:40

Exact asa era traseul! De cand a fost introdusa linia pe Sevastopol.
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2017: 27.002 mile (50.007 km) în aer / 4.040 km pe calea ferată
2018: 21.221 mile (39.301 km) în aer / 2.100 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8109
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Florinds » Mie, 04 Apr 2018, 11:12

Costin scrie:Nu exista nici un motiv realist sa ai o linie la gara dinspre Dristor. Ai metrou direct.
Si din oricare alt punct al traseului 34, ai metrou spre gara cu o singura schimbare. Cu exceptia Caii Vacaresti, care oricum este cea mai putin densa zona de pe intreg traseul...
Linia 34 exista in primul rand ca ranforsare pentru 1/10 si secundar ca legatura directa Brancoveanu - Vacaresti fara schimbare la Sudului.

Cu atat mai putin nu are sens... Ranforsarea e necesara pe celalalt segment si in primul rand pe podul Basarab. ;) Dar probabil ca s-a mers pe nostalgie.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2181
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde WT_fan06 » Mie, 04 Apr 2018, 12:17

Părerea mea e că la RATB ranforsările nu prea merg în general. În afară de a sta în coada lui 1/10, pe 34 nu prea l-am mai văzut făcând și altceva, ca să fiu sincer. Stăm tot atât de mult în stație, ca apoi să vină 2 vehicule unul în spatele celuilalt. Care e câștigul? ...
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Bronze
 
Mesaje: 678
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde ByOnu » Mie, 04 Apr 2018, 13:24

Ce-i drept, nu vreau sa stiu cum se nimeresc mereu trenulet, dupa care ai si intervale de pana la 10 minute pana la urmatorul tramvai, in functie de trafic.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3359
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB

Mesajde Trole » Mie, 18 Apr 2018, 21:47

Sunt curios ce deviere / traseu de troleibuz pregătește RATB. Asta deoarece, pe Calea Plevnei, pe sensul spre Vasile Pârvan, între stațiile Casa Studenților și Vasile Pârvan se dublează o porțiune de rețea. Lucrarea ar face posibilă staționarea unor troleibuze, similar modului în care procedează 163 în zona stației Vasile Pârvan. Nu am observat nici o lucrare în zona benzinăriei de la Pârvan, pentru a permite virajul la stânga, către Piața Operei. În schimb, în Piața Kogălniceanu s-au montat containere de șantier, aparent în legătură cu lucrările la colectorul B0. O posibilă intervenție în zonă, care ar afecta accesul spre Calea Plevnei, ar putea conduce la devierea troleibuzelor pe Spaiul Independenței, cu întoarcere pe str. Constantin Noica și Calea Pevnei. Zona dublată pe Calea Plevnei ar permite staționarea liniilor 66 și 70 fără perturbarea restului traseelor. Sau...?
Trole
Membru Gold
 
Mesaje: 302
Membru din: Dum, 04 Apr 2010, 09:14

Anterior

Înapoi la Traseele și evoluția mobilității RATB / STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori