Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1495553 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Discuții despre transportul local din București (partea I)
Gabi23
Si iar ramanem oare cu o linie initial temorara 616, cu un indicativ total aiurea? Sau oare s-a uitat sa se mentioneze ca de maine dispare... Era si cazul sa ii dea drumul lui 16 prin Viitorului dupa atatea luni. Inseamna si ca au rezolvat problema refugiului buclucas de la Lizeanu.
bercenicity wrote:
Linia 16 va reveni pe traseul de baza, de la 'Platforma Industriala Pipera' pana la 'Piata Sf. Gheorghe'
Vineri, 22 Ianuarie 2010
Ca urmare a finalizarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaielor de pe Str. Viitorului si Str. Vasile Lascar, incepand cu data de 23.01.2010, linia 16 va reveni pe traseul de baza, de la 'Platforma Industriala Pipera' pe Bd. Dimitrie Pompei, Sos. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Str. Paleologu, Calea Mosilor, pana la 'Piata Sf. Gheorghe'.
sursa: http://www.ratb.ro/index.php?page=stire& ... tire=339
Si iar ramanem oare cu o linie initial temorara 616, cu un indicativ total aiurea? Sau oare s-a uitat sa se mentioneze ca de maine dispare... Era si cazul sa ii dea drumul lui 16 prin Viitorului dupa atatea luni. Inseamna si ca au rezolvat problema refugiului buclucas de la Lizeanu.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
N-au rezolvat nimic. Toata linia este exact in acelasi stadiu ca acum o luna-jumate, cand s-au facut primele probe.
Din ce am observat anii trecuti, cand au revenit liniile 21 si 34 pe traseele proaspat modernizate, liniile naveta au mai fost pastrate 1-2 saptamani in paralel cu tramvaiul in caz ca era vreo problema.
N-au rezolvat nimic. Toata linia este exact in acelasi stadiu ca acum o luna-jumate, cand s-au facut primele probe.
Din ce am observat anii trecuti, cand au revenit liniile 21 si 34 pe traseele proaspat modernizate, liniile naveta au mai fost pastrate 1-2 saptamani in paralel cu tramvaiul in caz ca era vreo problema.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Asta am vazut si eu ca nu au rezolvat nimic cu statia aia, desi poate se vor ocupa cand mai trece gerul, ca lucrarea se poate face si sub trafic.
Linia naveta mai ramane cam o saptamana ca sa se obisnuiasca lumea cu tramvaiele. In aceasta seara turele mici care se retrag din 21 vor face cateva probe pe linia 16.
Asta am vazut si eu ca nu au rezolvat nimic cu statia aia, desi poate se vor ocupa cand mai trece gerul, ca lucrarea se poate face si sub trafic.
Linia naveta mai ramane cam o saptamana ca sa se obisnuiasca lumea cu tramvaiele. In aceasta seara turele mici care se retrag din 21 vor face cateva probe pe linia 16.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Am si eu o intrebare pentru ca nu prea cunosc zona respectiva... Cum era inainte de modernizare statia? Refugiul cum era amplasat?
Am si eu o intrebare pentru ca nu prea cunosc zona respectiva... Cum era inainte de modernizare statia? Refugiul cum era amplasat?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Statia Stefan cel Mare sens Lacul Tei este pe Viitorului exact inainte sa se largeasca strada. Tramvaiele mai opresc ad-hoc si la refugiu unde mai asteapta calatori, dar vatmanul deschide doar usa/usile din fata.
Am observat ca pe Armand Calinescu este o limitare de 10km/h care este respectata de vatmani.
3mil wrote:
N-au rezolvat nimic. Toata linia este exact in acelasi stadiu ca acum o luna-jumate, cand s-au facut primele probe.
Statia Stefan cel Mare sens Lacul Tei este pe Viitorului exact inainte sa se largeasca strada. Tramvaiele mai opresc ad-hoc si la refugiu unde mai asteapta calatori, dar vatmanul deschide doar usa/usile din fata.
Am observat ca pe Armand Calinescu este o limitare de 10km/h care este respectata de vatmani.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Inainte de modernizare era aproximativ la fel amplasata statia.
Mai exact statia se afla chiar inainte de intersectia Viitorului cu Str. Fainari. La refugiul cu pricina niciun anunt, nimic, decat ca lipseste placuta cu numele statiei. Lumea asteapta pe acel refugiu si daca vatmanul e amabil ia calatorii pe la prima usa, cum precizat bercenicity. Daca ai ghinionul sa nu te ia, ori te duci in statie la 616, ori la statia improvizata a lui 16 si mai astepti un tramvai in frig/ninsoare.
In alta ordine de idei, fecvanta mi s-a parut acceptabila, tinand cont ca este zi de weekend.
Gabi23 scrie:
Am si eu o intrebare pentru ca nu prea cunosc zona respectiva... Cum era inainte de modernizare statia? Refugiul cum era amplasat?
Inainte de modernizare era aproximativ la fel amplasata statia.
bercenicity scrie:
Statia Stefan cel Mare sens Lacul Tei este pe Viitorului exact inainte sa se largeasca strada. Tramvaiele mai opresc ad-hoc si la refugiu unde mai asteapta calatori, dar vatmanul deschide doar usa/usile din fata.
Mai exact statia se afla chiar inainte de intersectia Viitorului cu Str. Fainari. La refugiul cu pricina niciun anunt, nimic, decat ca lipseste placuta cu numele statiei. Lumea asteapta pe acel refugiu si daca vatmanul e amabil ia calatorii pe la prima usa, cum precizat bercenicity. Daca ai ghinionul sa nu te ia, ori te duci in statie la 616, ori la statia improvizata a lui 16 si mai astepti un tramvai in frig/ninsoare.
In alta ordine de idei, fecvanta mi s-a parut acceptabila, tinand cont ca este zi de weekend.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
RATB analizeaza modificarea liniei 133 prin prelungirea acesteia pana in parcarea Sun Plaza de la Piata Sudului. Daca se va constata ca este o idee buna linia va fi prelungita imediat ce se deschide centrul comercial (martie).
RATB analizeaza modificarea liniei 133 prin prelungirea acesteia pana in parcarea Sun Plaza de la Piata Sudului. Daca se va constata ca este o idee buna linia va fi prelungita imediat ce se deschide centrul comercial (martie).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
Din cate stiu eu se mai vroia si prelungirea altor linii ca 143,182,253,282,330,335,682,astfel:
143 si 682-De la Baicului la Stadionul National
182 si 282-De la Institutul Oncologic la Bd.Basarabia sau la Carrefour Colentina
253,330 si 335-De la Barajul Dunari la Auchan Titan.
Din cate stiu eu se mai vroia si prelungirea altor linii ca 143,182,253,282,330,335,682,astfel:
143 si 682-De la Baicului la Stadionul National
182 si 282-De la Institutul Oncologic la Bd.Basarabia sau la Carrefour Colentina
253,330 si 335-De la Barajul Dunari la Auchan Titan.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Dr2005
E permis virajul la stânga din Str. Baicului spre Şos. Pantelimon?
Pe 282 nu prea ai cum să îl scoţi din Maior Coravu în Şos. Fundeni. Decât să nu o mai ia prin cartier, ceea ce ar fi aurea, la câte sesizări din zonă au fost.
Chev Celios wrote:
143 si 682-De la Baicului la Stadionul National
E permis virajul la stânga din Str. Baicului spre Şos. Pantelimon?
182 si 282-De la Institutul Oncologic la Bd.Basarabia sau la Carrefour Colentina
Pe 282 nu prea ai cum să îl scoţi din Maior Coravu în Şos. Fundeni. Decât să nu o mai ia prin cartier, ceea ce ar fi aurea, la câte sesizări din zonă au fost.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
Cel mai probabil ca il vor scoate din cartier de acolo.La inceput dupa ce au bagat Citaro in fiecare saptamana erau cate una-doua masini carora le erau sparte geamurile.Ca o masura pentru prevenirea accestor actiuni au inceput sa patruleze jandarmi si politia prin zona.In ultimu timp nu am mai auzit de geamuri sparte prin zona aceea.
Cel mai probabil ca il vor scoate din cartier de acolo.La inceput dupa ce au bagat Citaro in fiecare saptamana erau cate una-doua masini carora le erau sparte geamurile.Ca o masura pentru prevenirea accestor actiuni au inceput sa patruleze jandarmi si politia prin zona.In ultimu timp nu am mai auzit de geamuri sparte prin zona aceea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Cel mai probabil linia a aparut pentru vreun eveniment ce are loc la Romexpo.
Gabi23 wrote:
Incepand cu data de 5 februarie 2010 s-a infintat linia 630, intre Piata Dorobantilor si Romexpo. Deocamdata nu cunoastem motivul real al infintarii liniei, cert este ca este deservita de Autobaza Pipera cu autobuze DAF. La ora 14 in traseu erau 2 ture formate din DAF-urile ELBO #768 si #828. Linia a fost trecuta pe toate placutele din statii, iar afisajul autobuzelor a fost actualizat, ceea ce linia 616 nu a avut parte la aceste autobuze DAF. Deocamdata siteul oficial ar RATB nu a mentionat nimic despre aceasta liniei. Mai jos am schitat traseul liniei, DAF-ul #828 si o placuta de statie.
Cel mai probabil linia a aparut pentru vreun eveniment ce are loc la Romexpo.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Pai da, linia intra in curtea Romexpo, pe poarta aceea din apropierea fostului capat al liniei 42, parcurge cateva sute de metri in curtea pavilionului si are stationare. Apoi iese pe acea straduta care este intens circulata de masini care iese in B-dul Expozitiei. Nu am putut afla de la sofer legat de ce eveniment s-a infintat aceasta linie... Pe site-ul Romexpo nu se precizeaza nimic legat de vreun eveniment. Cat am facut o cursa cu ea a avut 5 calatori pe semicursa spre Dorobanti (Eu, Iasmin, 2 baieti au urcat la Romano Americana unul coborand la Presei iar celalalt la Muzeul Satului, apoi la Piata Charles de Gaulle s-a mai urcat o fata pana la Piata Dorboantilor). La intoarcerea spre Romexpo nu am mai calatorit decat eu si Iasmin.
shoppy wrote:
Dupa harta ta se intelege ca traseul intra prin curte pe la Romexpo.
Pai da, linia intra in curtea Romexpo, pe poarta aceea din apropierea fostului capat al liniei 42, parcurge cateva sute de metri in curtea pavilionului si are stationare. Apoi iese pe acea straduta care este intens circulata de masini care iese in B-dul Expozitiei. Nu am putut afla de la sofer legat de ce eveniment s-a infintat aceasta linie... Pe site-ul Romexpo nu se precizeaza nimic legat de vreun eveniment. Cat am facut o cursa cu ea a avut 5 calatori pe semicursa spre Dorobanti (Eu, Iasmin, 2 baieti au urcat la Romano Americana unul coborand la Presei iar celalalt la Muzeul Satului, apoi la Piata Charles de Gaulle s-a mai urcat o fata pana la Piata Dorboantilor). La intoarcerea spre Romexpo nu am mai calatorit decat eu si Iasmin.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Stiu ca anul trecut a mai fost deviat 7 odata din zona aia dupa ce tot o teava de apa a facut probleme. Sper de data asta sa o repare bine...
V2A wrote:
In zilele de 20 si 21.02.2010, linia 7 va functiona pe un traseu modificat
Vineri, 19 Februarie 2010
In vederea remedierii unei avarii la reteaua de apa de pe Str. Dr. Istrate, in zilele de 20 si 21.02.2010, circulatia tramvaielor liniei 7 va fi deviata de la Piata Eroii Revolutiei, prin Cal. Serban Voda, Bd. Gh. Sincai, Str. Nerva Traian, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria si Piata Unirii.
Pentru asigurarea capacitatii necesare de transport pe tronsonul Sos. Viilor-Str. Dr. Istrate-Piata Unirii, linia de autobuze 232 va functiona cu un parc suplimentat.
Sursa:http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=346
Stiu ca anul trecut a mai fost deviat 7 odata din zona aia dupa ce tot o teava de apa a facut probleme. Sper de data asta sa o repare bine...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Macar asa se mai foloseste si macazul acela din zona Marasesti - Nerva Traian, ca intepenise .
Macar asa se mai foloseste si macazul acela din zona Marasesti - Nerva Traian, ca intepenise .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination