Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Traseele, fluxurile de calatori si evolutia mobilitatii la RATB

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde ByOnu » Joi, 18 Mai 2017, 19:27

andrei11 scrie:Nu-i asta problema. Problema e ca sunt bani aruncati de pomană. Mai dau exemplu de benzi din acestea unice, de exemplu pe Decebal. Mi se pare ca si Dorobantiul are banda unica cică. ( sensul spre centru ). Si pe sensul celalalt ( cel interzis cum ar fi ) numai cine e fraier nu circulă pe acolo. La fel si pe Elisabeta.
Blabla-uri de prostit poporul.. Daca mai stau sa ma gandesc mai gasesc benzi din astea cica unice, a da, B-dul Unirii, nici eu nu tin cont de ea, circul la greu pe prima banda.


Si atunci cum propui sa se faca, Andrei? Avem nevoie de benzi separate de vreo 10 ani. Ar fi mai bine sa nu se faca?

Problema, cum foarte bine ai punctat, este nerespectarea benzilor si nesanctionarea celor care o folosesc fara drept. Dar mai intai trebuie sa avem ce sa respectam! Oprescu ne-a dus cu zaharelul cu benzile de pe Splaiul Unirii si Dorobanti spunandu-ne ca ar fi prototipuri, ceva ce nu s-a materializat niciodata. Insa este demn de remarcat faptul ca pe benzile care au astfel de elemente din cauciuc nu se poate parca si nu se poate depasi prin dreapta pe ele. Eu zic ca initiativa este foarte buna si zau ca imi este rusine ca a trebuit sa vina Firea sa o implementeze si sa culeaga laudele.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2672
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde andrei11 » Joi, 18 Mai 2017, 19:43

Ce propun ? Amenzi la greu, dar la greu de tot, simplificarea intocmirii PV - ului de contraventie, trimiterea amenzii prin e mail sau cum vreti voi, blocarea contului titularului daca nu plateste amenda sau imposibilitatea platirii impozitului anual daca titularul nu are cont. Nu conteaza ca nu are proprietatea pe numele lui, sta la adresa respectiva, nu se poate plati impozitul anual daca nu-ti platesti amenda. Imposibilitatea contestarii PV - ului in instanta pentru te miri ce. Pot sa continui, dar nu e cazul, nu se va intâmpla nimic. Vor fi in continuare bani aruncati pe fereastra.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 10745
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde ByOnu » Joi, 18 Mai 2017, 19:46

Cat pot costa cativa km liniari de marcaj continuu? Stalpisorii sa fie mai scumpi, dar merita investitia.

In rest, de acord cu tine. :bere:
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2672
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde ClaudiuL » Vin, 19 Mai 2017, 13:34

A inceput actiunea culoar unic transport in comun intre Aeroport Baneasa si Piata Presei. Au fost montati stalpisori intre prima banda si banda doi. Se complica intrarea in Bucuresti la ore de varf.
ClaudiuL
 
Mesaje: 143
Membru din: Joi, 11 Iun 2015, 15:48

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde Florinds » Vin, 19 Mai 2017, 14:28

Si madam Pandele Stirea nu a rezolvat nimic cu parcul circulant intre timp. O sa avem niste benzi unice doar pentru taxiuri si un autobuz la un sfert de ora!!!
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1647
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde BogdanPetrini » Vin, 19 Mai 2017, 15:18

Astăzi am plecat cu mașina acasă spre Ploiești. Sensul spre Băneasa încă nu a fost delimitat, în schimb din cauza noii benzi de autobuze, pe sensul de intrare în București era coadă de la podul de la Metro Băneasa până la Pasajul Băneasa unde începea delimitarea benzii. În zonă era și un polițist care se asigura că nu intră autoturisme pe noua bandă unică.
În condițiile în care parcul circulant și frecvențele sunt cum sunt, nu știu dacă banda asta va avea un efect pozitiv prea curând.
BogdanPetrini
 
Mesaje: 2
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39

Re: Benzi separate pentru autobuze si troleibuze

Mesajde alex230ro » Vin, 19 Mai 2017, 17:13

Efectul pozitiv e pentru cei care circula pe banda aia,altfel drum de 5 min dureaza 10 min acum.Oricum sunt pozitionati absolut penibil.Cei care ies de pe strada Dobrogeanu Gherea sunt obligati sa iasa direct pe banda 2 ,cei care ies de pe aleea Matelotilor in schimb trebuie sa iasa pe banda 1 - stalpisorii nu sunt montati, dar in schimb este linie continua.O sa fie o problema de timp pana se vor rupe toti,la iarna mai ales va fi distractiv.
alex230ro
Membru Bronze
 
Mesaje: 302
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 07:44

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde ByOnu » Sâm, 20 Mai 2017, 08:13

La stiri nu a fost postata, asa ca las asta aici.

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...ate-727397
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2672
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde florin » Dum, 21 Mai 2017, 23:19

Ca să aibă succes ar trebui ca autobuzele să vină mai des (posibil după implementare, același parc circulant poate asigura frecvențe mai bune dacă viteza medie este mai mare), dar și oamenii ăia cu mașini să le poată folosi, că ei vin majoritatea din afara orașului. Un park-n-ride în parcarea de la Baneasa Shopping ar fi o idee.
florin
Membru Silver
 
Mesaje: 490
Membru din: Dum, 14 Mar 2010, 11:42

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde TibiV » Lun, 22 Mai 2017, 00:09

Asta este un non-sens...

Sa fie fata-mare, dar sa stie toate "trucurile"....

Nu stiu, poate or fi si din astea... ;)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 4947
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde florin » Lun, 22 Mai 2017, 09:32

Și primele urmări nu întârzie să apară.

Nu m-aș mira să fie făcută în bătaie de joc tocmai pentru a decredibiliza ideea de "benzi unice", pe principiul noi am vrut, dar uitați ce dezastru produc.

Trafic infernal la intrarea in Bucuresti dinspre DN1 din cauza benzii unice de autobuze pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti: coada de masini s-a format de la Saftica

Traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 a fost complet dat peste cap luni dimineata, dupa ce Primaria Bucuresti a montat o banda unica pentru autobuzele RATB pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti, pe sensul intrare in Capitala. Mai multi participanti la trafic au declarat pentru HotNews.ro ca incepand cu ora 7 s-au format cozi uriase inca de la Saftica si Balotesti.

O captura de pe aplicatia Waze arata ca intrarea in Capitala e aproape blocata si la ora scrierii acestei stiri (9.59).

Timpii de asteptare in trafic s-au triplat, potrivit cititorilor HotNews.ro. Astfel, drumul Balotesti - Fantana Miorita a durat peste o ora si zece minute, iar drumul Saftica- Fantana Miorita aproape doua ore.
florin
Membru Silver
 
Mesaje: 490
Membru din: Dum, 14 Mar 2010, 11:42

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde ByOnu » Lun, 22 Mai 2017, 10:13

Prieteni, ma tem ca unii dintre noi sunt contra doar de dragul de a fi. Daca nu le facea ca de ce nu le face, acum ca de ce le face pentru ca se ia o banda din carosabil. Hai sa asteptam putin sa vedem cum va sta treaba. Cine stie. Ar fi frumos daca s-ar mari vizibil parcul circulant si frecventa pe liniile respective iar oamenii sa renunte putin la comoditate, sa-si lase masina in parcarea Baneasa Shopping iar de acolo cu busul.

Parca va si vad cand se vor instala garduri pe 21 ca de ce se instaleaza.

Simt nevoia sa las o intepatura aici: a recunoaste beneficiile unor initiative nu va face pesedisti, ca doar nu Firea a inventat benzile unice.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 2672
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde Florinds » Lun, 22 Mai 2017, 11:09

Eu sunt pentru, dar sunt facute in bataie de joc. Avem urmatoarele variante pentru portiunile vechi: nu vegheaza nimeni la respectarea lor, nu era nevoie de ele (trafic lejer sau acces interzis), sunt facute pentru niste linii fantoma.
Exemple: Piata Alba Iulia-Piata Unirii si invers (nu se respecta, interval de 1 la 10 minute pentru un 104 cu oameni lipiti de usi ca pestii in acvariu, deci pentru o linie fantoma), Piata Unirii-Calea Victoriei (trambitata cu surle si trambite, dar trafic destul de lejer chiar si pentru restul de carosabil, pazita de vajnicii aparatori ai legii care permit parcarea in statia RATB), Piata Operei-Universitate (acces interzis, practic nici nu se poate numi banda unica, de fapt singura portiune cu castig real, avand in vedere frecventa autobuzelor si troleibuzelor).
De ce nu instituie banda unica acolo unde este nevoie, adica acolo unde chiar exista trafic si exista parc circulant de autobuze si troleibuze: pe Pache Protopopescu, pe Colentina?
ByOnu, nu e vorba de pesedisti, Oprescu era cica independent si are cea mai mare vina pentru stadiul in care suntem acum. Ca nu avem noi incredere in Firea e partea a doua...
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1647
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze

Mesajde alex230ro » Lun, 22 Mai 2017, 11:25

Ideea e simpla, de vreo 6 ani lucrez in zona Baneasa,so pana acasa Baneasa - piata 1 Mai faceam:
-pana finalizare PPL cam 15-20 min
-Dupa finalizare PPL 7-10 min
-dupa implementare banda unica 15-20 min
O fi ideea buna geniala etc,dar autobuzele alea pierd pana ajung la banda aia unica inca 15-20 min.
E ceva din ciclul mai prost nu exista.O bataie de joc mai pe scurt.
http://www.pmb.ro/contact/petitie/petitie.php
o sa scriu aici sa vad daca imi spune careva logica acestui culoar, in conditiile in care pe tronsonul implementat rar s-a mers bara la bara in ultimul timp.
@ByOnu - bus-ul care pleaca din Baneasa va merge 15-20 min pana la "banda unica"

edit:ar fi interesant de intrebat soferii RATB daca s-a imbunatatit timpul cursei..
alex230ro
Membru Bronze
 
Mesaje: 302
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 07:44

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Traseele si evolutia mobilitatii RATB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori