Discutii despre traseele si indicativele RATB

Traseele, fluxurile de calatori si evoluția mobilității la RATB

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde macheta218 » Vin, 23 Dec 2016, 00:53

:D Da...


Fişiere ataşate
Copy of make 1414.jpg
Copy of make 1414.jpg (379.88 KiB) Vizualizat de 1050 ori
7085 km pe calea ferata in 2015(CFR,MÁV,ÖBB)
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 917
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Victor92 » Sâm, 24 Dec 2016, 18:13

Maine, dupa ora 14:30, Mos Craciun poposeste si la Bucuresti... pe linia 137 ;)
Fişiere ataşate
colaj.jpg
colaj.jpg (315.41 KiB) Vizualizat de 953 ori
Flickr : https://www.flickr.com/photos/131524743@N08/

2017: 3823 km pe calea ferată - 16.09.2017
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 4759
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Gabi23 » Lun, 09 Ian 2017, 15:11

Parcul liniei 126 a fost suplimentat (dublat)! Momentan de astazi avem 2 ture (azi #4649 & #4213). Vremurile cand linia avea un parc circulant de 6-7 ture par din alta epoca :lol:
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 9183
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Florinds » Vin, 13 Ian 2017, 16:50

Asta e ca aia cand ti-a crescut venitul de 500 ori, de la 1 leu la 500 lei. :)))
Daca tinde la 0, orice multiplicare cu 0 pare o infinitate. :)
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1898
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Victor92 » Mie, 01 Mar 2017, 22:57

Ca urmare a incheierii contractului de transport public, între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăria Comunei Dobroeşti, începând de astazi a fost înființata linia preorășenească 400.

Aceasta este detinuta de catre autobaza Titan, iar autobuzul care a (re)inaugurat aceasta linie a fost 4762. Semicursa dureaza 16-18-20 de minute, in functie de ora, ultima plecare de la Republica fiind 21:00, respectiv 21:18 - Dobroesti.

Din ceea ce am observat, RATB-ul ii va avea concurenti pe cei cu dubele din zona Costin Georgian (avand inscriptia "dobroESTI acasa") ...
Fişiere ataşate
4762 - 400 - 01.03.2017.JPG
4762 - 400 - 01.03.2017.JPG (308.62 KiB) Vizualizat de 366 ori
Traseul 400.jpg
Traseul 400.jpg (73.17 KiB) Vizualizat de 366 ori
Flickr : https://www.flickr.com/photos/131524743@N08/

2017: 3823 km pe calea ferată - 16.09.2017
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 4759
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Gabi23 » Joi, 02 Mar 2017, 04:54

RATB scrie:Blocare 17 min. (19:40- 19:57), pe Str.Aristide Demetriade/Str.Ion Brezoianu, sens Luterana, sector 1. Autobuzele liniei 178 au stat blocate din cauza unui autoturism parcat neregulamentar pe carosabil.

Problemele acestea sunt aproape zi de zi și nu sunt de ieri de azi. Mereu au fost probleme cu acest capăt de la Sala Palatului cu întoarcerea stupidă prin Brezoianu. Zona respectivă este sufocată de autoturisme, chiar și în perioada când se ridicau ”în dușmănie” autoturisme tot erau blocaje. RATB ar trebui să ia în calcul modificarea traseului pentru o mai bună fluiditate de la intersecția Știrbei Vodă - Luterană. Astfel autobuzele liniei 178 ar trebui să circule prin Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Str. Ion Câmpineanu. I se poate adăuga traseului și stația ”Piața Revoluției” (prevăzută deja cu alveolă, unde vara opresc autobuzele etajate turistice). Stația ”Sala Palatului - capăt de linie s-ar muta pe sensul opus celei actuale.

Situația actuală:
178 actual.jpg
178 actual.jpg (573.4 KiB) Vizualizat de 334 ori

Soluția propusă spre modificare:
178 modificat.jpg
178 modificat.jpg (519.67 KiB) Vizualizat de 334 ori
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 9183
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde alch3mist » Joi, 02 Mar 2017, 11:33

Like!

Si putem adauga bonus o statie pentru 122/126/137/138/168/178/226/268/368 la Sala Palatului, pe Stirbei Voda, intre Luterana si Calea Victoriei.

Desigur, nu se va realiza deoarece necesita o alveola suplimentara. Poate doar daca o construieste vreo firma "preferata".

Expun o idee care mi-a venit acum mai mult timp. Ce ziceti daca 122, 137, 138 si 268 ar fi introduse permanent prin Elefterie - Piata Operei - Kogalniceanu/Elisabeta ? Intoarcerea ar putea fi la Rosetti sau chiar in rondul de la Universitate. Timpul pierdut in trafic la orele de varf ar fi aproximativ acelasi. Prea multe linii care se dubleaza intre Academia Militara si Magheru.

Inca o idee ar fi scurtarea lui 104 la Unirii, cu stationare comuna cu 783. Linia asta trebuie sa deserveasca bine Pantelimonul, Vatra si Decebal / bd. Unirii. Timpii pierduti in trafic intre Eroilor si Unirii sunt enormi, iar acea portiune are o importanta secundara in utilitatea per ansamblu a liniei.
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 613
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Robert24 » Joi, 02 Mar 2017, 12:42

Gabi23 scrie:Astfel autobuzele liniei 178 ar trebui să circule prin Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Str. Ion Câmpineanu. I se poate adăuga traseului și stația ”Piața Revoluției” (prevăzută deja cu alveolă, unde vara opresc autobuzele etajate turistice). Stația ”Sala Palatului - capăt de linie s-ar muta pe sensul opus celei actuale.


Iti garantez ca oricine de la PMB / RATB ar spune ca acea curba de la Cal. Victoriei cu Campineanu nu este potrivita pentru un autobuz.
Realitatea actuala spune ca da, nu e potrivita! Dar daca nu s-ar parca pe Campineanu pe banda 1 pana in intersectie, ar fi ok.
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 22.938 mile (42.481 km) în aer / 1.625 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7826
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Gabi23 » Joi, 02 Mar 2017, 12:57

Bine că e situația actuală mai potrivită... :popa:
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 9183
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde alch3mist » Joi, 02 Mar 2017, 14:38

Exact acelasi motiv cred ca ar fi invocat si pentru lipsa unei statii pentru 136 in fata Ministerului Mediului. Cum, sa nu mai parcheze bietii oameni, doar pentru niste "amarasteni" care vor sa coboare acolo ?
Este loc destul pentru toata lumea, trebuie facute compromisuri, si asta in favoarea transportului public. Cei care parcheaza pe Campineanu imediat dupa intersectia cu Victoriei INCALCA LEGEA IN MOD IMPLICIT. Practic se tolereaza niste contravenienti in loc sa le faca loc autobuzelor. E de-a dreptul cinic :roll:
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 613
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde cris_m » Joi, 02 Mar 2017, 14:38

Eu nu inteleg alta chestie. Din moment ce majoritatea soferilor stau toata ziua in teleconferinta, nu ar putea sa se anunte intre ei ca e blocata strada respectiva, astfel incat ceilalti sa caute alte strazi pe unde sa poata intoarce si sa nu se blocheze toata linia? La tramvaie/troleibuze e de inteles ca nu prea ai cum sa faci asa usor chestia asta, dar la autobuze? A, ca lenea si dezinteresul sunt mari, e alta problema :evil:

A si inca ceva, mi se pare ciudat acest argument ca e curba prea stransa. Cu putina rabdare, orice sofer de autobuz o poate aborda, ca doar e profesionist, are alte abilitati fata de un sofer normal. Mai ales ca autobuzul permite manevre din astea in scurt. :roll:
cris_m
Membru Gold
 
Mesaje: 1850
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Robert24 » Joi, 02 Mar 2017, 15:18

Ba da! dar NU LE PASA!!! Sunt platiti la numar de ore, asa ca li se rupe! Prefera sa nu care! :evil:
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 22.938 mile (42.481 km) în aer / 1.625 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7826
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde Victor92 » Joi, 02 Mar 2017, 15:21

Sustine ideea lui Gabi23 cu privire la modificarea traseului liniei 178. Desigur, soferii nu au nicio vina ca, in cazul de fata, parcheaza tot felul de "inteligenti" gresit si impiedica buna desfasurare a transportului calatorilor pe linia respectiva.
Sunt curbe la fel de stranse si pe alte linii in Bucuresti, iar una asemenatoare care imi vine acum in minte ar fi pe Stirbei Voda/Luterana (liniile 126 si 368). Din punctul meu de vedere, e de incercat cu un e-mail la RATB si de prezentat aspectele pozitive care ar surveni in urma acestei modificari...
Flickr : https://www.flickr.com/photos/131524743@N08/

2017: 3823 km pe calea ferată - 16.09.2017
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 4759
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB

Mesajde alch3mist » Joi, 02 Mar 2017, 17:21

Curba prea stransa este si la intrarea lui 323 din Prelungirea Ferentari pe Toporasi.

Ei folosesc argumente de genul asta, dar si treaba cu "traseu traditional" a carui schimbare "nemultumeste calatorii fideli", numai atunci cand le convine.

Treaba cu plata la numarul de ore nici nu prea poate fi schimbata. Am intrebat, la un moment dat, un sofer de pe 601 la capatul de la Semanatoarea, primul din linie, de ce nu pleaca la ora scrisa pe site-ul RATB (trecusera 7 minute si nu pleca de la capat). Omul mi-a spus ca deja pierduse 2 ture din cauza traficului si ca n-are cum sa respecte orarul, deoarece trebuie sa stationeze intre 2 curse "ca sa fie normal la cap pe traseu" dupa cum s-a exprimat. Un minim de stationare pentru odihna e de bun simt. Asa ca pe liniile "grele", ce sistem de salarizare sa aplici ?

O alta situatie care arata si celalalt punct de vedere, al soferului/vatmanului, am intalnit pe 47. Il asteptam la Ghencea, iar vagonul era "pitit" in curba de intoarcere. Am tot stat vreo 12 minute, era un ger cumplit, iar cand a venit in statie l-am intrebat politicos de ce nu a venit mai devreme, sa deschida usa 1, sa nu mai stea calatorii in frig. A spus ca era in pauza de masa si ca n-a vrut sa riste sa-l ia vreun meltean peste picior si sa strige la el sa plece mai repede. Pot zice chiar ca m-a "induiosat", statea si el in cabina si manca un sandwich. Asa ca ar fi bine, cateodata, sa ne gandim si la OMUL din spatele volanului :ugeek:
Avatar utilizator
alch3mist
Membru Silver
 
Mesaje: 613
Membru din: Joi, 27 Ian 2011, 02:50
Localitate: Bucuresti 5 - Calea Ferentari

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Traseele și evoluția mobilității RATB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Thebiggestxyz şi 4 vizitatori